Als dat hier binnen komt, moet ik mijn aanwezigheid nog eens flink heroverwegen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
sunchaser
Doe ik met je meequote:Op donderdag 18 mei 2006 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Het is niet gemakkelijk, nee. Maar ik heb mijn verzet al lange tijd geleden ingezet. En inmiddels lijken ze het van me te accepteren. Ondertussen kan ik mooi het niveau laten dalen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:24 schreef broer het volgende:
[..]
Als dat hier binnen komt, moet ik mijn aanwezigheid nog eens flink heroverwegen.
quote:van binnenuit opblazen
Wij praten langs elkaar heen geloof ik.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Schatje, Lamonneke van me, ik kan jullie (I.R., Tijn, Mike, yourself, en wie ik dan ook maar vergeet) soms gewoon niet volgen qua onderwerp, en ik probeer daar nu een emotionele draai aan te geven door me de rol van minder intelligent bedeelde, antieke huisvrouw toe te eigenen.
Ik doe dus emotioneel doortastend, denk ik zo.
Verder valt het wel mee hoor, en ik amuseer me ten volle hier.
*snik*
wacht op eerste bevestiging van een niet bikkelaar, sunchaser ofzo
"Emotioneel doortastend neuken doe je zo"?quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Kan trouwens de topictitel gewijzigd worden na de ; in 'emotioneel doortastend'??
Welnee, ik ben gewoon een beetje tegendraads!quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wij praten langs elkaar heen geloof ik.![]()
Dat waardeer ik ook enormquote:Ik geef je gelijk.
Ik ben helemaal van de emotie, en intellectualiteit, be damned.
Weet je, het is soms de bevlogenheid waarmee jullie, niet jij alleen, ook Mike, praten over films, dan voel ik me effe een nitwit omdat ik Armageddon ook al leuk vind, en al die films waar jullie over praten nog niet eens gezien heb, laat staan er zo'n doordachte mening over kan hebben. Terwijl ik mezelf ook als 'filmliefhebber' zou willen betitelen. Ik heb per slot van rekening zo'n 600 videofilms en 840 DVD's. Maar vaak zitten daar nou net niet die films tussen waar jullie het over hebben. Iemand in dit topic had het over 'filmhuis films'. Dat associeer ik met intellect. Hoewel ik ook, toen ik nog in NL woonde, naar het filmhuis in Tillybabwe gng.quote:Ik snap niet hoe iemand mijn posts in het "intellectueel"" hoekje zou kunnen plaatsen, ik heb het zelden over iets anders als muziek, sociaal gevoel, films, het leven, liefde, emoties, en alles wat erbij hoort.
Slaap lekker broerquote:Op donderdag 18 mei 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Rita op het strand. Het is meer dan ik kan hebben.
Slaap lekker, allen.
Mooi nu kan ik 't ook weer volgen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
"Emotioneel doortastend neuken doe je zo"?
Zit in de torrent. Nog een uurtje of wat en hij is binnen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Ga dan in iedere geval gewoon een keertje Mysterious Skin kijken, ER.
Sorry Lamon. Ik heb 'm al een tijdje ongebruikt op mijn HD staan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
Ga dan in iedere geval gewoon een keertje Mysterious Skin kijken, ER.
Ik ben die film al een jaar aan het verhoeren, en ben niet te trots om het hier weer te doen.
Die film IS emotie. Gewoon Amerikaans, geen toeters of bellen, niks intellectueels, alleen emotie.
En na 300 keer end-credits, is het denk ik beter als ik ook ga slapen, morgen weer songfestival tenslotte, waar ik weer lekker over ga klagen met wat vrienden, omdat dat traditie is.
Welk pleureswijf?quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:30 schreef Ole het volgende:
Hoi!!!!
Is dat pleureswijf nou nog niet opgetyft???
Hallo en ik heb ook regelmatig last van een onwillig toetsenbord.quote:Op donderdag 18 mei 2006 03:54 schreef Ole het volgende:
Ik kan het niet uit mijn toetsenbord krijgen.. sorrry.
Maar goed, Ole is er nog !!!
Hi sigg000
Hallo meneerquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:54 schreef Ole het volgende:
en doka!
Hoiquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:59 schreef svann het volgende:
Ik wil het mijn toetsenbord ook niet aan doen.
Hi Ole, bikkels.
quote:
Het lijkt er wel op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:01 schreef svann het volgende:
Wil er weer iemand hier een herensocieteit van maken?
quote:
En wie ben jij dan wel niet engerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:03 schreef Manu82 het volgende:
en niemand vertelt mij dat jullie hier zitten
Gewoon AT hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:03 schreef Manu82 het volgende:
en niemand vertelt mij dat jullie hier zitten
Mwah... profiel en zo... bla bla...quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:06 schreef doka het volgende:
[..]
Ik zal je klapjes gevenMelke is van mij
inderdaad. Gewoon even wat tieten posten en alles is opgelostquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah... profiel en zo... bla bla...
Maar no hard feelings! Het is een wat mannelijke nick..
Kinda sortaquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah... profiel en zo... bla bla...
Maar no hard feelings! Het is een wat mannelijke nick..
Maar ik weet gewoon dat je een 'zij' bent... zo moeilijk is dat nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:08 schreef svann het volgende:
Die van mij ook, maar dat vind ik wel prima.
Waarom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:11 schreef sig000 het volgende:
Deze kan maar beter snel vol gemaakt worden.![]()
Que?quote:
De TT is topquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
De TT en 't geheel klopt niet voor m'n gevoel.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:14 schreef svann het volgende:
[..]
Heren... *kuch* eindeloze SC enzo kan beter in de nachtbagger elders.
Truste mevrouwquote:Op donderdag 18 mei 2006 04:15 schreef Ole het volgende:
Ole gaat heeeeeerlijk haar mandje opzoeken!!!![]()
![]()
![]()
trusten allemaal!!
En voor degenen die het nog niet wisten: Ole is een 'zij '
We kunnen vragen of ze dat even verwijderen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:14 schreef sig000 het volgende:
De TT en 't geheel klopt niet voor m'n gevoel.
Kijk dat is gelijk weer een stuk beter.quote:Op donderdag 18 mei 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
"Emotioneel doortastend neuken doe je zo"?
quote:
Nope!quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:16 schreef svann het volgende:
[..]
We kunnen vragen of ze dat even verwijderen.
Die subtitels horen niet bij S-B.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:16 schreef svann het volgende:
[..]
We kunnen vragen of ze dat even verwijderen.
Die subtitels horen niet bij S-B.
En bovendien is 't nu al ruim Bikkeltijd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 04:21 schreef svann het volgende:
[..]
Precies! Laat dat duidelijk zijn!
En blijven, graag!
Valt wel meequote:Op donderdag 18 mei 2006 04:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
En bovendien is 't nu al ruim Bikkeltijd.![]()
Soort muziek?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:21 schreef broer het volgende:
O, ik heb trouwens vanavond The Decemberists gezien in Paradiso. Koel bandje!
Dat wist ik natuurlijk al, maar nu weten jullie het ook. Luisteren en kopen, dus. En de volgende keer zorgen dat je erbij bent.
Hallo zusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Hallo mevrouw doka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |