Ik heb 't niet gezien, maar weet wel dat het niet om een dagboek ging, maar om het evangelie van Judas en was ook al wel een tijdje bekend.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dit was echt het kijken waard. Ging over een dagboek van Judas dat net gevonden is![]()
Dan ben jij wel heel traag zegquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij noemt jezelf langzaam?
Om het goed te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij noemt jezelf langzaam?
evangelie van judas zal het nooit worden omdat de kerk het niet erkend natuurlijk. Maar NG noemde het de evangelie om meer "lading" te geven aan het verhaal...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gezien, maar weet wel dat het niet om een dagboek ging, maar om het evangelie van Judas en was ook al wel een tijdje bekend.
Woef!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
LX....kom eens hier!
dat krijg je met snel typen he. Lading bedoelde ik natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Landing of lading?
Ik twijfelde. Je hebt zo'n typische managersuitdrukking dat 'iets even moet landen'.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat krijg je met snel typen he. Lading bedoelde ik natuurlijk
Ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Je hebt zo'n typische managersuitdrukking dat 'iets even moet landen'.![]()
Leek mij duidelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:
In welk topique leven we nu? Ik stel voor dit topic, wyccie heeft immers de laatste post in het vorige gedaan, dus heeft zij recht om het nieuwe topic te openen.
PS Alles waar we recht op hadden, was al aangevraagd!
In de pakketten eigenlijk helemaal niks. Behalve een baby-CD met Mozart, waar ik zelf ook graag naar luister.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
LX, aangezien je al gratis babyspulletjes hebt gekregen; zat er ook wat voor jou, de vader, bij?
Oh wat lief!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:38 schreef LXIV het volgende:
(...) verzamelde ze een tasje met geschenkjes, met ook wat lekkere lotions en geurtjes voor de vader!![]()
Ja. Ik ben lange tijd in de veronderstelling geweest dat de 'Zwitsalgeur' de natuurlijke geur van baby's is. Dat is echter niet zo, je moet het er zelf opsmeren.quote:
Nee, ze ruiken naar poep!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef LXIV het volgende:
Van zichzelf ruikt een baby lang niet zo lekker.
De eerste drie dagen wel. Heel donkergroen. Dat is afkomstig van het vruchtwater dat de baby tijdens de zwangerschap inslikt.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ze ruiken naar poep!![]()
Babypoep is toch groen?
huh? wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Isabeau heeft 'm dichtgedaan. Dat mag, maar dan hoeft ze er niet zo bij te lachen.![]()
En hoe zit het bijvoorbeeld met alcohol en sigarettenrook? (Kan dat laatste in het vruchtwater 'terechtkomen'?)quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef LXIV het volgende:
Wist je trouwens dat een baby op die manier leert wat allemaal eetbaar is?
Ik wilde nog deze doen:quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
We waren elders de liefde aan het bedrijven, ali.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien! Gedraag je!
Ik denk dat alcohol en nicotine eerder via het bloed, dus de navelstreng, het kind schaden.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoe zit het bijvoorbeeld met alcohol en sigarettenrook? (Kan dat laatste in het vruchtwater 'terechtkomen'?)
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vroeger! Toen was het leuk!
Kom maar op met die dingen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre ik URLs mag posten?
En voor overbodige komma's kreeg je nog een reprimande!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Vroeger, toen de TTK'ers nog complete zinnen tikten, en je op iedere d/t-fout afgerekent werd!
De kikker was een prins.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iets met een prinses en een kikker, of zo.
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Zal ik met m'n studie stoppen en verhalenverteller worden?
Word dan maar verhalenvertelster.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Zal ik met m'n studie stoppen en verhalenverteller worden?
Ik ben 'geëmancipeerd'.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
Word dan maar verhalenvertelster.
Die ombouw mag je laten zitten!
En een prachtig verhaal laten schieten?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Word dan maar verhalenvertelster.
Die ombouw mag je laten zitten!
Over wie z'n lijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Het regent hier.
Jullie kijken niet naar 'Over mijn lijk'?
Nee, jij kent het duidelijk niet.quote:
Oh! Ik weet zowaar wat het is!quote:
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh! Ik weet zowaar wat het is!
Da's dat programma over mensen die nog maar een paar maanden te leven hebben, niet?
Ik vind het niet zo belangrijk dat een vrouw een vrouwelijke uitgang krijgt bij zulke woorden. Net zoals ik iemand die zichzelf directrice laat noemen, niet serieus neem.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Houdt dat in dat je het woordgeslacht niet meer eerbiedigt?
Een tiental jaren terug was het nog heel bon ton om voor alle beroepen sekseneutrale woorden te bedenken. Een timmerman zou een timmer moeten gaan heten, een vroedvrouw een vroed. Gelukkig heeft dat geen doorgang gevonden!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belangrijk dat een vrouw een vrouwelijke uitgang krijgt bij zulke woorden. Net zoals ik iemand die zichzelf directrice laat noemen, niet serieus neem.
Maar een vrouwelijke busschauffeur noem ik dan weer wel buschauffeuse.
Waar, eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook de volgende aflevering al online bekijken![]()
Nou ja... daar zou ik dan weer neutrale vorm voor gaan verzinnen. Te gemaakt. Laat dat maar zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een tiental jaren terug was het nog heel bon ton om voor alle beroepen sekseneutrale woorden te bedenken. Een timmerman zou een timmer moeten gaan heten, een vroedvrouw een vroed. Gelukkig heeft dat geen doorgang gevonden!![]()
Ah. Dank.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Isabeau het volgende:
www.overmijnlijk.nl
Steengoeie documentaire/serie van BNN.
En ik kijk ook omdat het wordt gepresenteerd door een ver familielid van mij. En ik ben trots op hoe hij 't doet.quote:
Is het die Patrick Lodiers?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
En ik kijk ook omdat het wordt gepresenteerd door een ver familielid van mij. En ik ben trots op hoe hij 't doet.
quote:
Pot met duizend goudstukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Over cadeautjes gesproken, wat voor cadeaus worden er traditioneel bij bruiloften gegeven?
Iemand?
Uitzet!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Over cadeautjes gesproken, wat voor cadeaus worden er traditioneel bij bruiloften gegeven?
Iemand?
Preciesquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef LXIV het volgende:
Maar dat is tegenwoordig niet meer van toepassing, omdat de meeste stellen al samenwonen voordat ze getrouwd zijn, en dus alles al hebben.
Het is wat.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef muhammad_ali het volgende:
en is het wat?
Toen een goede vriend van me ging trouwen wist ik ook niet wat ik moest geven. Ze hadden alles al, en geld vond ik ook zo wat. (Terwijl dat natuurlijk wel voor beide partijen het gemakkelijkst is).quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu moet ik nog creatief gaan denken ook.
je hebt dus alsnog geld gegevenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toen een goede vriend van me ging trouwen wist ik ook niet wat ik moest geven. Ze hadden alles al, en geld vond ik ook zo wat. (Terwijl dat natuurlijk wel voor beide partijen het gemakkelijkst is).
Toen heb ik een hele mooie brief geschreven, over wat we in onze jeugd allemaal samen beleefd hadden, samen met nog een mooie foto, en een mooi stuk over het verdere leven. Dat in een enveloppe met wat geld.
Hij kon het zéér waarderen.
Toen een collega ging trouwen, hadden we twee flessen wijn volgeplakt met etiketjes met door collega's bedachte teksten erop. Een fles had teksten over wat ze moesten missen van het vrijgezellenleven, de andere clichés en andere wijsheden die verband houden met het huwelijk. Dat werd door het bruidspaar heel erg gewaardeerd!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies![]()
Nu moet ik nog creatief gaan denken ook.
Zo sentimenteel is onze vriendschap niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:17 schreef LXIV het volgende:
Toen heb ik een hele mooie brief geschreven, over wat we in onze jeugd allemaal samen beleefd hadden...
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo sentimenteel hechtis onze vriendschap niet.
Ik denk dat ik de bruid stiekem vraag wat ze nodig heeft en daar dan iets speciaals van maken.
En nu nog iets leuks verzinnen om te geven op haar vrijgezellenfeest. (Hoort dat?)
Je kunt op creatieve wijze een symbolische 'veilige haven' knutselen. Een soort ik-sta-voor-je-klaar-belofte voor als de liefde over begint te gaan en ze het huis uit moet.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik de bruid stiekem vraag wat ze nodig heeft en daar dan iets speciaals van maken.
Ze zijn al tien jaar samen!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef broer het volgende:
Je kunt op creatieve wijze een symbolische 'veilige haven' knutselen. Een soort ik-sta-voor-je-klaar-belofte voor als de liefde over begint te gaan en ze het huis uit moet.
quote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze zijn al tien jaar samen!
Jullie denken allemaal te moeilijk. Ik dacht gewoon aan een normaal cadeau maar dan in een aparte verpakking. Of ben ik nou zo saai?![]()
O, sorry. Dat wist ik niet. Dan gaan ze inderdaad nooit meer uit elkaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ze zijn al tien jaar samen!
Zoiets. Maar dan anders.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
sinterklaas surprise? Dat het kado dan in het boek van sinterklaas zit.![]()
Hmmm, ik had het misschien anders moeten formuleren. Maar ze zullen echt niet meer uit elkaar gaan na al die jaren. Sommige mensen zijn zo voorspelbaarquote:Op maandag 15 mei 2006 23:42 schreef broer het volgende:
O, sorry. Dat wist ik niet. Dan gaan ze inderdaad nooit meer uit elkaar.
Dat van Ikea weet ik eigenlijk niet. En dat kind komt er ook nog wel. Eerst trouwen, dan een kind.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:54 schreef broer het volgende:
Nieuwbouwwoning? Ikea-meubels? Kind in de nabije toekomst? Dat soort dingen?
Je veranderd wel snel van mening.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ik wil geen kind, ik wil niet trouwen. Ik wil wel Ikea
Welterusten
Hoort, wie biologische-klokt daar, kinderen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
100% niet mijn typequote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
Welterusten
Waar??quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'n naamtopic.
En nog iemand die het tvp't ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'n naamtopic.
Nou, jij bent ook niet mijn type, hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
100% niet mijn type
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, jij bent ook niet mijn type, hoor [afbeelding]
huh? where dit that come from?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben moe.
WIllen jullie kinderen en trouwen?
Kinderen wil ik zekerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben moe.
wat voor meubels worden het dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kinderen wil ik zeker
Trouwen vind ik prima
Ikea wil ik absoluut niet
gewoon echte meubels, zonder valse pretentiesquote:
Die kan je overal kopen. Als je veel geld hebt kop je ze in de meubelzaak. Als je weinig geld hebt koop je ze 2e hands in de kringloopwinkel of marktplaats ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb nog nooit meubels moeten kopen. Maar waar koop je echt meubels dan?
Vandaar mijn optie 2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:51 schreef wyccie het volgende:
Echte meubels zijn onnodig duur.
Dat zijn vaak oudere meubels. Van die grote, logge, ouderwetse, donkerbruine meubels.quote:
Ik heb geen enkel (donker) bruin meubelstuk..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn vaak oudere meubels. Van die grote, logge, ouderwetse, donkerbruine meubels.
Daar houd ik niet van.
Erik, zeg me dat je een grapje maakt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vrijdag nog bij IKEA gaan lunchen.
Mag ik liegen?quote:
Ik hoop eigenlijk dat je dat al gedaan hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik liegen?
Nee, ik was er met mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ons doen geloven dat je er stiekem een date met een leuke meid had?
Sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat je dat al gedaan hebt.
Volgens mijn verzagen ze de houten meubels, en koken ze er pap van!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef broer het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk bij Ikea? Verwerken ze de overgebleven lunches tot ultrastevige meubelen of verwerken ze de onverkochte meubelen tot moeilijke verteerbare lunches?
De chineesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef DaMart het volgende:
Over eten gesproken... ik ga maar even naar de Chinees mijn avondmaal halen
Bah... kebabquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De chineesga döner kebab halen, das veel lekkerder
![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben moe.
Ja hoor, m'n disclaimer is ff weg uit m'n onderschrift en meteen begint het gelazer weerquote:
Ah, het sluit om 8 uur? Ik heb dit topic met de inzendingen nooit kunnen vinden. Nu moet ik dus binnen een half uur alles lezen en gaan stemmen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier nog mensen die willen stemmen?
Inzendingen TTK-wedstrijd "Muziek"
Je hebt nog een uur(en AR, je mag ook stemmen hoor...) En je hoeft niet in iedere categorie te stemmen
![]()
Twee maal prijsquote:
Feli!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK - Wedstrijd SC-topic
Ik heb ook eindelijk een keer gewonnen!![]()
![]()
Maar vertel als je wilt, waarom zijn jouw kinderen (zoals die van alle ouders) de schattigste van de hele wereld?quote:
quote:
Ze zijn zoals ze zijn...in mijn ogen perfect.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vertel als je wilt, waarom zijn jouw kinderen (zoals die van alle ouders) de schattigste van de hele wereld?
Ik ben 35.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik dacht altijd dat je zo rond de 20-25 jaar was. (Of is dat ook zo
?)
Nooit, Lienekien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Dit is mijn geluksdag. Ik ben onzichtbaar!![]()
Alles goed hiero?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Heu.
Misschien wat doorzichtig, maar je bent helemaal niet onzichtbaar geweest.quote:
Ik was er ook niet veel vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed hiero?
Ik heb namelijk niet teruggelezen. [afbeelding]
Met een reden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
De tandarts heeft in mijn tong geboord.
Auw.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hm, daar ben je dan mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een ongelukje.
Nee, een ijsje gegeten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, daar ben je dan mooi klaar mee.
Maar wat heb je toen gedaan? Meteen een piercing laten zetten?
Ik zit al aan het bier.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Lienekien het volgende:
Paracetamol?
Als je een pagina terug had gelezen, had je gezien dat Erik een dubbele winst heeft geboekt in de TTK-wedstrijd, en ik een enkelequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed hiero?
Ik heb namelijk niet teruggelezen. [afbeelding]
Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ik heb toch echt wel medelijden met je, hoor, ookal lijkt dat nu misschien niet zo.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een pagina terug had gelezen, had je gezien dat Erik een dubbele winst heeft geboekt in de TTK-wedstrijd, en ik een enkele
En nu heb je een mooie vulling?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je een pagina terug had gelezen, had je gezien dat Erik een dubbele winst heeft geboekt in de TTK-wedstrijd, en ik een enkele
Nobel.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een hoop winnaars in ons midden, begrijp ik?
Dan is het maar goed dat ik er ben,
om de balans te behouden.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat je de zweep mag gebruiken, Erik.
We doen het woordenboek maar weer eens open: 'iemand die veel lijdt voor een edele zaak'.quote:
Ik dacht altijd dat een martelaar juist iemand was die iemand marteldequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We doen het woordenboek maar weer eens open: 'iemand die veel lijdt voor een edele zaak'.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een martelaar juist iemand was die iemand martelde.
Dat heet een beul.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een martelaar juist iemand was die iemand martelde.
Nee, eigenlijk nooit. Maar meestal ga ik na de tandarts naar de McDonaldsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie dat nu ook altijd?
Dat je last krijgt van je tanden als je terugkomt van de tandarts?
Jah, toen viel de noodvulling eruit en drie dagen later had ik een ontsteking, die tot twee keer toe terugkwam.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie dat nu ook altijd?
Dat je last krijgt van je tanden als je terugkomt van de tandarts?
Ja, dan is het begrijpelijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jah, toen viel de noodvulling eruit en drie dagen later had ik een ontsteking, die tot twee keer toe terugkwam.
Dank jequote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Augustina het volgende:
Oh vergeet ik zomaar de winnaars te feliciteren. Gefeliciteerd, winnaars!
Zowel boven als onder?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Inmiddels heb ik een kunstgebit en geen centje pijn meer.
iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Augustina het volgende:
Wat een toestand over Ayaan.
Via Mexico natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
idd
Maaruh, hoe wil die trouwens naar de VS komen zonder paspoort??
Meen je dat nou?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ja, gewoon oprotten met haar... dan kan men zich in Den haag weer met echt belangrijke zaken gaan bezighouden
Nou ja, dan is ze gewoon een Somaliër op de vlucht, toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
idd
Maaruh, hoe wil die trouwens naar de VS komen zonder paspoort??
Zoals daar zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
... dan kan men zich in Den haag weer met echt belangrijke zaken gaan bezighouden
Ja. Al die ophef. Dat mens is al jaren illegaal in Nederland, en niemand scheen zich er druk om te maken. De media duikt er bovenop, en ineens staat heel politiek Den Haag op zijn kop!quote:
Eindelijk eens een goed beleid neerzetten waar de bevolking wel wat aan heeft, en zich wel in kan vinden bijvoorbeeld!quote:
Ik ook. We staan weer voor lul voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
(en ik vind het dus wel een gemis voor Nederland dat ze vertrekt)
Oh, je bedoelt dat Verdonk moet oprotten. Nee, dan volg ik je weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Al die ophef. Dat mens is al jaren illegaal in Nederland, en niemand scheen zich er druk om te maken. De media duikt er bovenop, en ineens staat heel politiek Den Haag op zijn kop!
Bij de VVD viel ze door de brievenbus toen ze Nederland binnenkwam....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij valt ze in de categorie 'eng', overigens.
Die zin kan je kopieren en bij elk nieuw beleid hergebruiken, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goed beleid neerzetten waar de bevolking wel wat aan heeft, en zich wel in kan vinden bijvoorbeeld!
INCONGRUENTIE!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef DaMart het volgende:
De media duikt er bovenop
Beiden moeten oprotten! Ook Hirsi Ali! De regels zijn duidelijk: ze is illegaal in Nederland, is op frauduleuze wijze aan haar paspoort gekomen, en dus moet dat worden afgepakt. En daarna kan ze proberen om opnieuw een paspoort aan te vragen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat Verdonk moet oprotten. Nee, dan volg ik je weer.
Ja hallo, als ik 'de media duiken bovenop Hirsi Ali' typ, dan lijkt het helemaal weer zo'n orgie!quote:
Ijswater?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De tong lijkt geblust.
Ik moest even een koude douche nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee. En waar is iedereen?
Was het warme water afgesloten dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moest even een koude douche nemen.![]()
Daar knapt een mens van op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moest even een koude douche nemen.![]()
Ik nam het iets te letterlijk dan... dat van die koude douchequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Lienekien het volgende:
Je kent de betekenis toch wel van 'een koude douche'?
Conclusie voor mij is dat ik hier maar liever niet over politiek discussieer.
Meestal snoep ik ietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het fokken? Niets?
Nu ja, zo ernstig is het allemaal niet, hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
De tong herstelt heel snel van een wond. Ter vergelijking: een tongpiercing geneest binnen 1 -2 maanden, een navelpiercing in 9 maanden.
Nou, je bent vast niet de enige die vindt dat 'dat mens moet oprotten'. Maar toen had ik direct al geen trek meer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nam het iets te letterlijk dan... dat van die koude douche![]()
En je mag best over politiek praten hoor! Ik heb er alleen zo mijn eigen mening over, en ik heb vaak sterk de neiging om een andere mening te hebben dan de meeste mensen
Ik ga maar naar bed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie doet er hier weleens aan fitness?
Ach, ik schuw ongenuanceerd taalgebruik niet als ik dat nodig acht. En tja, voor iemand die de boel oplicht kan ik geen respect opbrengen, dus dan wordt het 'dat mens'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je bent vast niet de enige die vindt dat 'dat mens moet oprotten'. Maar toen had ik direct al geen trek meer.
Ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik niet! Maar ik wandel en fiets wel regelmatig in de duinen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik vind dat een koude douche.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik schuw ongenuanceerd taalgebruik niet als ik dat nodig acht. En tja, voor iemand die de boel oplicht kan ik geen respect opbrengen, dus dan wordt het 'dat mens'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |