Die kan je overal kopen. Als je veel geld hebt kop je ze in de meubelzaak. Als je weinig geld hebt koop je ze 2e hands in de kringloopwinkel of marktplaats ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb nog nooit meubels moeten kopen. Maar waar koop je echt meubels dan?
Vandaar mijn optie 2quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:51 schreef wyccie het volgende:
Echte meubels zijn onnodig duur.
Dat zijn vaak oudere meubels. Van die grote, logge, ouderwetse, donkerbruine meubels.quote:
Ik heb geen enkel (donker) bruin meubelstuk..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn vaak oudere meubels. Van die grote, logge, ouderwetse, donkerbruine meubels.
Daar houd ik niet van.
Erik, zeg me dat je een grapje maakt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vrijdag nog bij IKEA gaan lunchen.
Mag ik liegen?quote:
Ik hoop eigenlijk dat je dat al gedaan hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik liegen?
Nee, ik was er met mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ons doen geloven dat je er stiekem een date met een leuke meid had?
Sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat je dat al gedaan hebt.
Volgens mijn verzagen ze de houten meubels, en koken ze er pap van!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef broer het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk bij Ikea? Verwerken ze de overgebleven lunches tot ultrastevige meubelen of verwerken ze de onverkochte meubelen tot moeilijke verteerbare lunches?
De chineesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef DaMart het volgende:
Over eten gesproken... ik ga maar even naar de Chinees mijn avondmaal halen
Bah... kebabquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De chineesga döner kebab halen, das veel lekkerder
![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben moe.
WIllen jullie kinderen en trouwen?
Ja hoor, m'n disclaimer is ff weg uit m'n onderschrift en meteen begint het gelazer weerquote:
Ah, het sluit om 8 uur? Ik heb dit topic met de inzendingen nooit kunnen vinden. Nu moet ik dus binnen een half uur alles lezen en gaan stemmen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier nog mensen die willen stemmen?
Inzendingen TTK-wedstrijd "Muziek"
Je hebt nog een uur(en AR, je mag ook stemmen hoor...) En je hoeft niet in iedere categorie te stemmen
![]()
Twee maal prijsquote:
Feli!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK - Wedstrijd SC-topic
Ik heb ook eindelijk een keer gewonnen!![]()
![]()
Maar vertel als je wilt, waarom zijn jouw kinderen (zoals die van alle ouders) de schattigste van de hele wereld?quote:
quote:
Ze zijn zoals ze zijn...in mijn ogen perfect.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vertel als je wilt, waarom zijn jouw kinderen (zoals die van alle ouders) de schattigste van de hele wereld?
Ik ben 35.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik dacht altijd dat je zo rond de 20-25 jaar was. (Of is dat ook zo
?)
Nooit, Lienekien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Dit is mijn geluksdag. Ik ben onzichtbaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |