Dat zijn vaak oudere meubels. Van die grote, logge, ouderwetse, donkerbruine meubels.quote:
Ik heb geen enkel (donker) bruin meubelstuk..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn vaak oudere meubels. Van die grote, logge, ouderwetse, donkerbruine meubels.
Daar houd ik niet van.
Erik, zeg me dat je een grapje maakt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vrijdag nog bij IKEA gaan lunchen.
Mag ik liegen?quote:
Ik hoop eigenlijk dat je dat al gedaan hebt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik liegen?
Nee, ik was er met mijn moeder.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, wil je ons doen geloven dat je er stiekem een date met een leuke meid had?
Sorry.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat je dat al gedaan hebt.
Volgens mijn verzagen ze de houten meubels, en koken ze er pap van!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:04 schreef broer het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk bij Ikea? Verwerken ze de overgebleven lunches tot ultrastevige meubelen of verwerken ze de onverkochte meubelen tot moeilijke verteerbare lunches?
De chineesquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:05 schreef DaMart het volgende:
Over eten gesproken... ik ga maar even naar de Chinees mijn avondmaal halen
Bah... kebabquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De chineesga döner kebab halen, das veel lekkerder
![]()
Been there, done that.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ben moe.
WIllen jullie kinderen en trouwen?
Ja hoor, m'n disclaimer is ff weg uit m'n onderschrift en meteen begint het gelazer weerquote:
Ah, het sluit om 8 uur? Ik heb dit topic met de inzendingen nooit kunnen vinden. Nu moet ik dus binnen een half uur alles lezen en gaan stemmen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Zijn hier nog mensen die willen stemmen?
Inzendingen TTK-wedstrijd "Muziek"
Je hebt nog een uur(en AR, je mag ook stemmen hoor...) En je hoeft niet in iedere categorie te stemmen
![]()
Twee maal prijsquote:
Feli!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK - Wedstrijd SC-topic
Ik heb ook eindelijk een keer gewonnen!![]()
![]()
Maar vertel als je wilt, waarom zijn jouw kinderen (zoals die van alle ouders) de schattigste van de hele wereld?quote:
quote:
Ze zijn zoals ze zijn...in mijn ogen perfect.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vertel als je wilt, waarom zijn jouw kinderen (zoals die van alle ouders) de schattigste van de hele wereld?
Ik ben 35.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik dacht altijd dat je zo rond de 20-25 jaar was. (Of is dat ook zo
?)
Nooit, Lienekien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Dit is mijn geluksdag. Ik ben onzichtbaar!![]()
Alles goed hiero?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Lienekien het volgende:
Heu.
Misschien wat doorzichtig, maar je bent helemaal niet onzichtbaar geweest.quote:
Ik was er ook niet veel vandaag.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles goed hiero?
Ik heb namelijk niet teruggelezen. [afbeelding]
Met een reden?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
De tandarts heeft in mijn tong geboord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |