Ik heb 't niet gezien, maar weet wel dat het niet om een dagboek ging, maar om het evangelie van Judas en was ook al wel een tijdje bekend.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dit was echt het kijken waard. Ging over een dagboek van Judas dat net gevonden is![]()
Dan ben jij wel heel traag zegquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij noemt jezelf langzaam?
Om het goed te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij noemt jezelf langzaam?
evangelie van judas zal het nooit worden omdat de kerk het niet erkend natuurlijk. Maar NG noemde het de evangelie om meer "lading" te geven aan het verhaal...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 't niet gezien, maar weet wel dat het niet om een dagboek ging, maar om het evangelie van Judas en was ook al wel een tijdje bekend.
Woef!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef wyccie het volgende:
LX....kom eens hier!
dat krijg je met snel typen he. Lading bedoelde ik natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Landing of lading?
Ik twijfelde. Je hebt zo'n typische managersuitdrukking dat 'iets even moet landen'.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:30 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat krijg je met snel typen he. Lading bedoelde ik natuurlijk
Ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik twijfelde. Je hebt zo'n typische managersuitdrukking dat 'iets even moet landen'.![]()
Leek mij duidelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:
In welk topique leven we nu? Ik stel voor dit topic, wyccie heeft immers de laatste post in het vorige gedaan, dus heeft zij recht om het nieuwe topic te openen.
PS Alles waar we recht op hadden, was al aangevraagd!
In de pakketten eigenlijk helemaal niks. Behalve een baby-CD met Mozart, waar ik zelf ook graag naar luister.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
LX, aangezien je al gratis babyspulletjes hebt gekregen; zat er ook wat voor jou, de vader, bij?
Oh wat lief!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:38 schreef LXIV het volgende:
(...) verzamelde ze een tasje met geschenkjes, met ook wat lekkere lotions en geurtjes voor de vader!![]()
Ja. Ik ben lange tijd in de veronderstelling geweest dat de 'Zwitsalgeur' de natuurlijke geur van baby's is. Dat is echter niet zo, je moet het er zelf opsmeren.quote:
Nee, ze ruiken naar poep!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:42 schreef LXIV het volgende:
Van zichzelf ruikt een baby lang niet zo lekker.
De eerste drie dagen wel. Heel donkergroen. Dat is afkomstig van het vruchtwater dat de baby tijdens de zwangerschap inslikt.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ze ruiken naar poep!![]()
Babypoep is toch groen?
huh? wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Lienekien het volgende:
Isabeau heeft 'm dichtgedaan. Dat mag, maar dan hoeft ze er niet zo bij te lachen.![]()
En hoe zit het bijvoorbeeld met alcohol en sigarettenrook? (Kan dat laatste in het vruchtwater 'terechtkomen'?)quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef LXIV het volgende:
Wist je trouwens dat een baby op die manier leert wat allemaal eetbaar is?
Ik wilde nog deze doen:quote:Op maandag 15 mei 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
We waren elders de liefde aan het bedrijven, ali.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lienekien! Gedraag je!
Ik denk dat alcohol en nicotine eerder via het bloed, dus de navelstreng, het kind schaden.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoe zit het bijvoorbeeld met alcohol en sigarettenrook? (Kan dat laatste in het vruchtwater 'terechtkomen'?)
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vroeger! Toen was het leuk!
Kom maar op met die dingen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre ik URLs mag posten?
En voor overbodige komma's kreeg je nog een reprimande!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Vroeger, toen de TTK'ers nog complete zinnen tikten, en je op iedere d/t-fout afgerekent werd!
De kikker was een prins.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iets met een prinses en een kikker, of zo.
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Zal ik met m'n studie stoppen en verhalenverteller worden?
Word dan maar verhalenvertelster.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Zal ik met m'n studie stoppen en verhalenverteller worden?
Ik ben 'geëmancipeerd'.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
Word dan maar verhalenvertelster.
Die ombouw mag je laten zitten!
En een prachtig verhaal laten schieten?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Word dan maar verhalenvertelster.
Die ombouw mag je laten zitten!
Over wie z'n lijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Het regent hier.
Jullie kijken niet naar 'Over mijn lijk'?
Nee, jij kent het duidelijk niet.quote:
Oh! Ik weet zowaar wat het is!quote:
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh! Ik weet zowaar wat het is!
Da's dat programma over mensen die nog maar een paar maanden te leven hebben, niet?
Ik vind het niet zo belangrijk dat een vrouw een vrouwelijke uitgang krijgt bij zulke woorden. Net zoals ik iemand die zichzelf directrice laat noemen, niet serieus neem.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Houdt dat in dat je het woordgeslacht niet meer eerbiedigt?
Een tiental jaren terug was het nog heel bon ton om voor alle beroepen sekseneutrale woorden te bedenken. Een timmerman zou een timmer moeten gaan heten, een vroedvrouw een vroed. Gelukkig heeft dat geen doorgang gevonden!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belangrijk dat een vrouw een vrouwelijke uitgang krijgt bij zulke woorden. Net zoals ik iemand die zichzelf directrice laat noemen, niet serieus neem.
Maar een vrouwelijke busschauffeur noem ik dan weer wel buschauffeuse.
Waar, eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook de volgende aflevering al online bekijken![]()
Nou ja... daar zou ik dan weer neutrale vorm voor gaan verzinnen. Te gemaakt. Laat dat maar zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een tiental jaren terug was het nog heel bon ton om voor alle beroepen sekseneutrale woorden te bedenken. Een timmerman zou een timmer moeten gaan heten, een vroedvrouw een vroed. Gelukkig heeft dat geen doorgang gevonden!![]()
Ah. Dank.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Isabeau het volgende:
www.overmijnlijk.nl
Steengoeie documentaire/serie van BNN.
En ik kijk ook omdat het wordt gepresenteerd door een ver familielid van mij. En ik ben trots op hoe hij 't doet.quote:
Is het die Patrick Lodiers?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
En ik kijk ook omdat het wordt gepresenteerd door een ver familielid van mij. En ik ben trots op hoe hij 't doet.
quote:
Pot met duizend goudstukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Over cadeautjes gesproken, wat voor cadeaus worden er traditioneel bij bruiloften gegeven?
Iemand?
Uitzet!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Over cadeautjes gesproken, wat voor cadeaus worden er traditioneel bij bruiloften gegeven?
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |