Nee hoor... van de week werd het erg traag toen ik online kwam... dus het ligt eerder aan mijquote:
Dat komt door die spraakwatervallen van jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:52 schreef muhammad_ali het volgende:
Tja dat het forum traag is, is niet nieuws toch jongens
Gutenabend vati von Anne.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:56 schreef LXIV het volgende:
Eine schöne guten Abend!
Ik zag het staan in de AT.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
Ja, en dan te bedenken dat hij het gisteren nog niks vond daar...
Trouwens, wat doe jij daar Lienekien? Jij schrok er toch ook van?
Je hebt gelijkquote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt door die spraakwatervallen van jou.
Ik ga proberen te multi-taskenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt door die spraakwatervallen van jou.
ik weet niet hoe heette in 1884 en of je het toen om een c schreefquote:Op maandag 15 mei 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
O, heet het tegenwoordig zo?
1864.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik weet niet hoe heette in 1884 en of je het toen om een c schreef![]()
Wat?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik weet niet hoe heette in 1884 en of je het toen om een c schreef![]()
lang verhaal, gaat over iets eerder dit topic en het topic hiervoorquote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef ki_ki het volgende:
waar gaat het over?
Ik word er helemaal warm van, Mu! Ik mag wel Mu zeggen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Heyy we hebben eindelijk een gesprek Lienekien, en nu snapt de rest het niet
Van dik hout zaagt men planken!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mu? Ik zat zelf meer aan Judas te denken.
Judas? Jij kent judas helemaal niet. Judas was de enige apostel die wist wat er daadwerkelijk moest gebeuren zodat Jezus ons allemaal van de duivel kon reddenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mu? Ik zat zelf meer aan Judas te denken.
In welke zin?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
Ik weet waar het over gaat, konterfeitsel toch?
Ik bedoel dat ik echt langzaam ben.
Ja, jij hebt zeker naar die docu op NG gekeken?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Judas? Jij kent judas helemaal niet. Judas was de enige apostel die wist wat er daadwerkelijk moest gebeuren zodat Jezus ons allemaal van de duivel kon redden![]()
1864.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
Lieve wyccie. Het vorige topic was één van de onderwerpen het woord 'conterfeitsel'. Dat vonden we niet in de Van Dale, omdat we zochten op conterfeitsel met een c. Met een k stond het er wel. In de eerste druk, 1884, staat het wél met een c.
Inderdaad. Ik vond het wel indrukwekkend moet ik zeggenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, jij hebt zeker naar die docu op NG gekeken?
National Geographic.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het wordt allemaal wel erg cryptisch zo, he.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, 1864! Is dat nou zo moeilijk!?
Is konterfeitsel het woord van de dag? Wat is er trouwens gebeurd met die reeks? Moet die niet nieuw leven ingeblazen wordeN?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef LXIV het volgende:
Lieve wyccie. Het vorige topic was één van de onderwerpen het woord 'conterfeitsel'. Dat vonden we niet in de Van Dale, omdat we zochten op conterfeitsel met een c. Met een k stond het er wel. In de eerste druk, 1884, staat het wél met een c.
Dit was echt het kijken waard. Ging over een dagboek van Judas dat net gevonden isquote:
Ben je ook wel eens op TRU te vinden, muhammad?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dit was echt het kijken waard. Ging over een dagboek van Judas dat net gevonden is![]()
LOL. Ja wel eens maar ik heb het niet zo op die wicca's enzo. Ze hebben daar wel een hele leuke modquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens op TRU te vinden, muhammad?![]()
gewoon doenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
LX, ik kwam toevallig een site tegen waar je gratis cadeautjes kunt krijgen, vooral als je net een baby hebt gekregen.
(Mag ik de URL hier posten, of is dat dan weer spam?)
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
(Mag ik de URL hier posten...?)
Van mij wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
LX, ik kwam toevallig een site tegen waar je gratis cadeautjes kunt krijgen, vooral als je net een baby hebt gekregen.
(Mag ik de URL hier posten, of is dat dan weer spam?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |