En voor overbodige komma's kreeg je nog een reprimande!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Vroeger, toen de TTK'ers nog complete zinnen tikten, en je op iedere d/t-fout afgerekent werd!
De kikker was een prins.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iets met een prinses en een kikker, of zo.
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Zal ik met m'n studie stoppen en verhalenverteller worden?
Word dan maar verhalenvertelster.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
Zal ik met m'n studie stoppen en verhalenverteller worden?
Ik ben 'geëmancipeerd'.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
Word dan maar verhalenvertelster.
Die ombouw mag je laten zitten!
En een prachtig verhaal laten schieten?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Word dan maar verhalenvertelster.
Die ombouw mag je laten zitten!
Over wie z'n lijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Het regent hier.
Jullie kijken niet naar 'Over mijn lijk'?
Nee, jij kent het duidelijk niet.quote:
Oh! Ik weet zowaar wat het is!quote:
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh! Ik weet zowaar wat het is!
Da's dat programma over mensen die nog maar een paar maanden te leven hebben, niet?
Ik vind het niet zo belangrijk dat een vrouw een vrouwelijke uitgang krijgt bij zulke woorden. Net zoals ik iemand die zichzelf directrice laat noemen, niet serieus neem.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:21 schreef LXIV het volgende:
Houdt dat in dat je het woordgeslacht niet meer eerbiedigt?
Een tiental jaren terug was het nog heel bon ton om voor alle beroepen sekseneutrale woorden te bedenken. Een timmerman zou een timmer moeten gaan heten, een vroedvrouw een vroed. Gelukkig heeft dat geen doorgang gevonden!quote:Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo belangrijk dat een vrouw een vrouwelijke uitgang krijgt bij zulke woorden. Net zoals ik iemand die zichzelf directrice laat noemen, niet serieus neem.
Maar een vrouwelijke busschauffeur noem ik dan weer wel buschauffeuse.
Waar, eigenlijk?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook de volgende aflevering al online bekijken![]()
Nou ja... daar zou ik dan weer neutrale vorm voor gaan verzinnen. Te gemaakt. Laat dat maar zo.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een tiental jaren terug was het nog heel bon ton om voor alle beroepen sekseneutrale woorden te bedenken. Een timmerman zou een timmer moeten gaan heten, een vroedvrouw een vroed. Gelukkig heeft dat geen doorgang gevonden!![]()
Ah. Dank.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:38 schreef Isabeau het volgende:
www.overmijnlijk.nl
Steengoeie documentaire/serie van BNN.
En ik kijk ook omdat het wordt gepresenteerd door een ver familielid van mij. En ik ben trots op hoe hij 't doet.quote:
Is het die Patrick Lodiers?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
En ik kijk ook omdat het wordt gepresenteerd door een ver familielid van mij. En ik ben trots op hoe hij 't doet.
quote:
Pot met duizend goudstukkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Over cadeautjes gesproken, wat voor cadeaus worden er traditioneel bij bruiloften gegeven?
Iemand?
Uitzet!quote:Op maandag 15 mei 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
Over cadeautjes gesproken, wat voor cadeaus worden er traditioneel bij bruiloften gegeven?
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |