iddquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Augustina het volgende:
Wat een toestand over Ayaan.
Via Mexico natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
idd
Maaruh, hoe wil die trouwens naar de VS komen zonder paspoort??
Meen je dat nou?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
Ja, gewoon oprotten met haar... dan kan men zich in Den haag weer met echt belangrijke zaken gaan bezighouden
Nou ja, dan is ze gewoon een Somaliër op de vlucht, toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
idd
Maaruh, hoe wil die trouwens naar de VS komen zonder paspoort??
Zoals daar zijn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef DaMart het volgende:
... dan kan men zich in Den haag weer met echt belangrijke zaken gaan bezighouden
Ja. Al die ophef. Dat mens is al jaren illegaal in Nederland, en niemand scheen zich er druk om te maken. De media duikt er bovenop, en ineens staat heel politiek Den Haag op zijn kop!quote:
Eindelijk eens een goed beleid neerzetten waar de bevolking wel wat aan heeft, en zich wel in kan vinden bijvoorbeeld!quote:
Ik ook. We staan weer voor lul voor de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
(en ik vind het dus wel een gemis voor Nederland dat ze vertrekt)
Oh, je bedoelt dat Verdonk moet oprotten. Nee, dan volg ik je weer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Al die ophef. Dat mens is al jaren illegaal in Nederland, en niemand scheen zich er druk om te maken. De media duikt er bovenop, en ineens staat heel politiek Den Haag op zijn kop!
Bij de VVD viel ze door de brievenbus toen ze Nederland binnenkwam....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bij mij valt ze in de categorie 'eng', overigens.
Die zin kan je kopieren en bij elk nieuw beleid hergebruiken, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goed beleid neerzetten waar de bevolking wel wat aan heeft, en zich wel in kan vinden bijvoorbeeld!
INCONGRUENTIE!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:47 schreef DaMart het volgende:
De media duikt er bovenop
Beiden moeten oprotten! Ook Hirsi Ali! De regels zijn duidelijk: ze is illegaal in Nederland, is op frauduleuze wijze aan haar paspoort gekomen, en dus moet dat worden afgepakt. En daarna kan ze proberen om opnieuw een paspoort aan te vragen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat Verdonk moet oprotten. Nee, dan volg ik je weer.
Ja hallo, als ik 'de media duiken bovenop Hirsi Ali' typ, dan lijkt het helemaal weer zo'n orgie!quote:
Ijswater?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
De tong lijkt geblust.
Ik moest even een koude douche nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee. En waar is iedereen?
Was het warme water afgesloten dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moest even een koude douche nemen.![]()
Daar knapt een mens van op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moest even een koude douche nemen.![]()
Ik nam het iets te letterlijk dan... dat van die koude douchequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Lienekien het volgende:
Je kent de betekenis toch wel van 'een koude douche'?
Conclusie voor mij is dat ik hier maar liever niet over politiek discussieer.
Meestal snoep ik ietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tijdens het fokken? Niets?
Nu ja, zo ernstig is het allemaal niet, hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
De tong herstelt heel snel van een wond. Ter vergelijking: een tongpiercing geneest binnen 1 -2 maanden, een navelpiercing in 9 maanden.
Nou, je bent vast niet de enige die vindt dat 'dat mens moet oprotten'. Maar toen had ik direct al geen trek meer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nam het iets te letterlijk dan... dat van die koude douche![]()
En je mag best over politiek praten hoor! Ik heb er alleen zo mijn eigen mening over, en ik heb vaak sterk de neiging om een andere mening te hebben dan de meeste mensen
Ik ga maar naar bed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie doet er hier weleens aan fitness?
Ach, ik schuw ongenuanceerd taalgebruik niet als ik dat nodig acht. En tja, voor iemand die de boel oplicht kan ik geen respect opbrengen, dus dan wordt het 'dat mens'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je bent vast niet de enige die vindt dat 'dat mens moet oprotten'. Maar toen had ik direct al geen trek meer.
Ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik niet! Maar ik wandel en fiets wel regelmatig in de duinen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |