Tis nu op TV, de boeren komen pas op de site wanneer de uitzending klaar is.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:18 schreef tisauch het volgende:
[afbeelding]
Kan niet zien hoe de voorkant is?![]()
anders draaien die boeren zich even om en vinden ze een vrouwquote:Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Boer zoekt vrouw
Zondag 14 mei om 20:55 uur aflevering 1
bij de KRO op Nederland 1
Boer zoekt vrouw is hét datingprogramma van de KRO waarin 10 boeren op zoek gaan naar een vrouw. Vorig jaar vonden drie van de vijf overgebleven boeren hun 'ware'. Hoe zou het de boeren dit jaar vergaan?
http://boerzoektvrouw.kro.nl/
Presentatie is weer in handen van Yvon Jaspers. Wat denken jullie? Welke 5 gaan er door?
Ze lachen allemaal een beetje als een boer met kiespijnquote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
De site is leuk! Als je met je muis over de boeren heen gaat, dan gaan ze lachen!
Schattig!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze lachen allemaal een beetje als een boer met kiespijn
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:19 schreef greatgonzo het volgende:
herhaling wanneer?
Dat is zo lastig met die titel.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ze het niet aandurven er een homoboer tussen te zetten.
Best veel tegen over DWTSquote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
1.719.000 kijkers gisteren
Ik dacht dat er wel een homoboer kwam !quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ze het niet aandurven er een homoboer tussen te zetten.
En daar zat ik nog niet eens bij ...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
1.719.000 kijkers gisteren
Nee, want ik heb het nog niet gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Andromache het volgende:
Gijs vond ik het leukste, alleen kon hij mijn vader zijn. Gerrit spreekt me daarna het meeste aan, alhoewel hij wel een ontzettende versierder kan zijn, denk ik. Zagen jullie dat ook, hoe hij met Yvon stond aan te pappen?
Die vond ik het leukste Martijnquote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef Meiske78 het volgende:
Ik heb het met een half oog zitten kijken, maar Martijn geef ik wel een goede kans.
Ik weet wat het is: dat er voor het eerst een buitenaards wezen mee doet! (Pros)quote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Best veel tegen over DWTS![]()
[..]
Yvon zei dat er iets zou veranderen ,dat vertelde ze bij Catherine en MaxMaar ze kon nog niet zeggen wat het zal zijn
![]()
Nee, als je vader op je 18e overlijdt en je moet in je eentje een heel bedrijf overnemen, dan heb je ook echt behoeft om achter de vrouwen aan te gaan...quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef SCH het volgende:
Die Martijn vond ik het ergst. Rare inhoudsloze brabo die gewoon geen meisje kan versieren.
Jaa, haha dat vond ik zo schattig. Hij zat een beetje aan haar jas te plukken.Hij was ook wel een beetje verlegen en ontweek haar vragen. 'poep' zei hij.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Andromache het volgende:
Gijs vond ik het leukste, alleen kon hij mijn vader zijn. Gerrit spreekt me daarna het meeste aan, alhoewel hij wel een ontzettende versierder kan zijn, denk ik. Zagen jullie dat ook, hoe hij met Yvon stond aan te pappen?
Ik ook!!! Vind hem de leukste die erbij zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Jaa, haha dat vond ik zo schattig. Hij zat een beetje aan haar jas te plukken.Hij was ook wel een beetje verlegen en ontweek haar vragen. 'poep' zei hij.Ik vond hem heel grappig.
Volgens mij komt dat volgende week niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef maartena het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd nadat de deadline is verstreken (over 8 dagen dus) er weer een aflevering is?
Bronquote:Boer zoekt vrouw
Het vervolg van Boer zoekt vrouw start op zondag 10 september bij de KRO op Nederland 1
Bekijk ook de unieke video's die niet op tv waren!
'Boer zoekt vrouw' is hét datingprogramma van de KRO waarin 10 boeren op zoek gaan naar een vrouw. De kop is eraf, de boeren hebben zich aan jullie voorgesteld. Welke boer zal de meeste post ontvangen? Lees alles over de tien hier op deze site!
NOSquote:Boeren bezorgen KRO-site een boost
De boeren uit Boer zoekt vrouw hebben de KRO-internetsite een enorme boost gegeven. De omroeppagina's trokken twee keer zoveel bezoekers als normaal (182.000).De meeste bezoekers keken de uitzending terug waarin de boeren van dit seizoen worden voorgesteld.
Nee, hier is 'als' goed.quote:
Bronquote:U gebruikt als ook indien er sprake is van 'gelijkheid binnen ongelijkheid':
(4) Zijn salaris was twee keer zo hoog als het mijne.
Potjandrie! Zo heb ik het nooit geleerd. Maar goed, het was meer een tvpquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hier is 'als' goed.
[..]
Bron
Neuken ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:37 schreef cYbErTiM het volgende:
wat is "sokken stoppen"?
Zoekt die een boerquote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tante doet mee. Ben benieuwd of ze in de aflevering van vandaag zit.
Ja moet ze toch weten dat het boeren zijn ? Oh shit die zoekt ze.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
't is een boerendocher
Volgens mij zijn ze al klaar.quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Oew!Leuk!!
Hoe ver zijn ze nu met de opnames Tink?
gerrit, martijn, dirkjan en hans had ik dus goed.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef evert het volgende:
janwillem, gerrit, martijn, dirkjan, johan en of hans
dat worden ze denk ik
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef Nouk het volgende:
Je kan hem toch ook kijken op uitzendinggemist.nl ?
nou nou, gewoon een verlegen jongen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
16 reacties. De sukkels tussen de sukkels
Verlegen boerquote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef evert het volgende:
[..]
nou nou, gewoon een verlegen jongen.
Zit Jochem er nog bij?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Jochem leek mij homo toe, maar goed. Ik hoop dat Pros doorgaat, wat een figuur. Echt grappig.
Ik zie echt geen verschil met de Yvon Jaspers van vorig seizoen. Ze is nog net zo leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Wat is die yvonne jaspers een hoer geworden zeg - al die boeren willen het liefst met haar neuken.
Een boer moet een zoon krijgen die later kan meehelpen op het land!quote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
En waarom zoekt een boer nooit eens een man?
Dat was er al: http://www.ho-mar.nl/homar-leden.htmlquote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
En waarom zoekt een boer nooit eens een man?
Eensch.quote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef Vogel87 het volgende:
Toch weer een goed begin van de nieuwe serie, ook al lijkt het iets meer van hetzelfde te worden. Het leuke aan dit programma vind ik dat je verlegen, eerlijke mensen ziet, dat zie je tegenwoordig nergens meer op tv. Een verademing dus. En Yvon doet het weer leuk natuurlijk![]()
Dan neukt ie toch even met 1 van die wanhopige gedrochten die een brief schreven.quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een boer moet een zoon krijgen die later kan meehelpen op het land!
waarom nu wee sneu? gewoon hardwerkende mensen, wars van glitter en glamour, soms verlegen, maar wel volledig naturel.quote:
Nee, juist die jongen van 25 vind ik sneu, van die ouwere man begrijp ik het wel.quote:Op zondag 10 september 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eensch.
Alles wat niet jong, hip, flitsend en brutaal is, wordt als snel als 'sneu' betiteld. Sneu, hoor.
Juist daarom smul ik er van.Je gelooft niet dat er zulke mensen bestaan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:08 schreef evert het volgende:
[..]
waarom nu wee sneu? gewoon hardwerkende mensen, wars van glitter en glamour, soms verlegen, maar wel volledig naturel.
Hey kale tulpebol van me, val jij ook in de categorie boeren?quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef dwerg het volgende:
Zeg SCH, kun je niet weer gewoon in POL of NWS gaan lopen zeiken?
wanhopige gedrochten.....quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan neukt ie toch even met 1 van die wanhopige gedrochten die een brief schreven.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:12 schreef evert het volgende:
[..]
wanhopige gedrochten.....
tjonge jonge, je hebt de mensen die geschreven hebben nog nooit gezien, nog nooit gesproken maar op voorhand zijn het al wanhopige gedrochten.
eigenlijk ben je wel een heel triest figuur
waarom ben je wanhopig als je een brief schrijft? hoeveel mensen daten niet via een bureau of via internet?quote:Op zondag 10 september 2006 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je het niet wanhopig overkomen dan?
Waarom zou je via de tv een partner zoeken? Ik vind de manier waarop die pros en die vrouwen tentoongesteld werden in een weitje echt smakeloos. Had van de KRO meer niveau verwacht.quote:Op zondag 10 september 2006 22:18 schreef evert het volgende:
[..]
waarom ben je wanhopig als je een brief schrijft? hoeveel mensen daten niet via een bureau of via internet?
en waarom ben je dan een gedrocht?
Anders zou hij echt niet uit zichzelf één van de vrouwen gebeld hebben hoor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou je via de tv een partner zoeken? Ik vind de manier waarop die pros en die vrouwen tentoongesteld werden in een weitje echt smakeloos. Had van de KRO meer niveau verwacht.
Waarom niet, heeft ie geen telefoon?quote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Anders zou hij echt niet uit zichzelf één van de vrouwen gebeld hebben hoor.
Sommige mensen vinden dat eng, iemand opbellen die ze niet kennen. Dit zal net dat duwtje zijn wat hij misschien wel nodig heeft.quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet, heeft ie geen telefoon?
Nee, dus droppen we hem als kansloze op een weitje, benadrukken we dat hij als lelijkste van het stel de minste brieven heeft gekregen en stellen we duidelijk dat het uiteindelijk om het uiterlijk draait
Amateur-psycholoog. Volgens mij ben je boos op mij ofzo. Ik heb het prima naar mijn zin hoor maar ik vind dat je bij al dat voyeurisme best wat kritische kanttekeningen mag plaatsen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:27 schreef dwerg het volgende:
En SCH is boos omdat Heerenveen op z'n kloten heeft gekregen.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef Christine het volgende:
Op TV draait het om uiterlijk ja.
Kom nou, de enige reden waarom jij hier zo fel op reageert, is omdat je het ermee eens bent dat het toch niet zo'n heel erg kansrijk figuur is en omdat je boos bent op jezelf omdat je dat denkt.
Geeft niks.
Tuurlijk zitten die mensen daar vrijwillig. Maar de KRO maakt toch dat programma? Die omroep heeft de eindverantwoordleijkheid hoor, net als al die andere omroepen die slaatjes menen te moeten slaan uit liefde, geluk en verdriet en vooral de privacy van anderen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef Christine het volgende:
Die boeren weten zelf waar ze aan mee doen, ze kiezen er zelf voor, ze dwingen niemand om te kijken... die Pros weet zelf ook dat hij niet zo heel erg goed is met vrouwen, weet ook heus wel dat hij niet 80 brieven kan verwachten, is blij met zijn 16 brieven, omdat daar best wel eens "die ene" leuke vrouw tussen zou kunnen zitten.
Ze weten wat ze doen. Die mensen zitten daar vrijwillig, aan jou de keus of je er naar kijkt of niet.
Ik vermoed zelf dat ze er bij het eerste bezoek ook langer is geweest dan bij de andere boeren, omdat het nu eenmaal in Frankrijk is. En dat ze elkaar daarom al wat beter kennen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Zusjevan het volgende:
Vonden jullie het niet opvallend dat Yvon Dirk-Jan direct in de armen viel in de Dordogne, terwijl ze de overige boeren met moeite een hand gaf?
Komt vast door het Franse natuurschoon![]()
Leuke boeren overigens!![]()
Ik vind dat dit programma integer is gemaakt, met respect voor mensen. Dat vind ik van de meeste andere programma's in deze categorie niet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten die mensen daar vrijwillig. Maar de KRO maakt toch dat programma? Die omroep heeft de eindverantwoordleijkheid hoor, net als al die andere omroepen die slaatjes menen te moeten slaan uit liefde, geluk en verdriet en vooral de privacy van anderen.
Integer ?quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat dit programma integer is gemaakt, met respect voor mensen. Dat vind ik van de meeste andere programma's in deze categorie niet.
Het blijft wel voyeurisme.
Het heeft de zweem van integriteit maar denk je niet dat er achter de schermen keihard gelachen wordt om zo'n Pros? Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat dit programma integer is gemaakt, met respect voor mensen. Dat vind ik van de meeste andere programma's in deze categorie niet.
Het blijft wel voyeurisme.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zondag 10 september 2006 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft de zweem van integriteit maar denk je niet dat er achter de schermen keihard gelachen wordt om zo'n Pros? Ik weet het wel zeker.
Wat willen we nu nog meer?quote:De picknick op zijn romantische dijk is voor Pros succesvol verlopen. Hij heeft er in ieder geval een erg leuke date aan overgehouden!
Ja. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk zitten die mensen daar vrijwillig. Maar de KRO maakt toch dat programma? Die omroep heeft de eindverantwoordleijkheid hoor, net als al die andere omroepen die slaatjes menen te moeten slaan uit liefde, geluk en verdriet en vooral de privacy van anderen.
Man ze kiezen de grootste kneuzen eruit. Als ze echt met die mensen zouden meeleven hadden ze het programma niet eens gemaakt maar waren een relatie bureau voor minder bedeelden begonnen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.![]()
Kom op Lienekien, niet zo naief.quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.![]()
Ik werk bij de omroep en weet precies hoe cynisch het er aan toe gaat. Kan je niet leuk vinden maar neem maar van mij aan dat ze zich rot gelachen hebben om zo'n Pros of zo'n ventje dat gedomineerd wordt door zijn zussen.quote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Liever naïef dan zo cynisch als jij.
Als kijker zie ik wat anders.quote:Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk bij de omroep en weet precies hoe cynisch het er aan toe gaat. Kan je niet leuk vinden maar neem maar van mij aan dat ze zich rot gelachen hebben om zo'n Pros of zo'n ventje dat gedomineerd wordt door zijn zussen.
Een gratis vakantie in Frankrijk zien ze wel zitten iigquote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zijn die boeren gewoon hoeren.
Die vrouwen bedoel jequote:Op maandag 11 september 2006 09:21 schreef bloodymary het volgende:
Gaan die boeren naar Frankrijk op vakantie dan?
jij werkt toch bij de omroep die mensen in hun waarde laat?quote:Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk bij de omroep en weet precies hoe cynisch het er aan toe gaat. Kan je niet leuk vinden maar neem maar van mij aan dat ze zich rot gelachen hebben om zo'n Pros of zo'n ventje dat gedomineerd wordt door zijn zussen.
Ik sta er toch wel van te kijken hoe jij op deze mensen neer kijkt, temeer dat dat jij 24/7 achter de tv hangt, het volgende aantal posts hebt:quote:Op zondag 10 september 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk er heel anders naar. Ik zie een stel contactgestoorde stumperds die nog bij ma thuis eten en in het normale leven de cassiere van de AH niet durfen aan te kijken omdat het een vrouw is.
en als 40+er kinderachtig achter elke post eenquote:Aantal posts: 199028 (gemiddeld 95 per dag)
quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ik sta er toch wel van te kijken hoe jij op deze mensen neer kijkt, temeer dat dat jij 24/7 achter de tv hangt, het volgende aantal posts hebt:
[..]
en als 40+er kinderachtig achter elke post eenplaatst..
Maar je hebt gelijk, ze zullen vast graag met 't prachtige leven van jou willen ruilen.![]()
[..]
Ik sta er toch wel van te kijken hoe jij op deze mensen neer kijkt, temeer dat dat jij 24/7 achter de tv hangt, het volgende aantal posts hebt:
[..]
Maar je hebt gelijk, ze zullen vast graag met 't prachtige leven van jou willen ruilen.![]()
Rightquote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt commentaar op hem maar doet zelf hetzelfde. Pot en ketel en zo.
Je doet hetzelf. Je keert je tegen de persoonlijke aanval op de boeren en ondertussen doe je hetzelfde tegen tong80. Niet zo consequent mate, maar even goede maten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef Woffel het volgende:
[..]
Right![]()
Als je weet wat dat gezegde inhoudt dan heb je toch hopelijk door dat dat juist hetgeen is wat ik Tong verwijt..
[..]
[..]
Ja, ik kijk ook gewoon.quote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef maartena het volgende Deze maal was 172 het hoogste. Ik vond het wel weer erg grappig dat de zoon van 1 van de boeren, en de vader van een andere boer ook post kregen!
Ja, en hij was ook nog teleurgesteld dat het maar 4 of 6 brieven waren, terwijl hij er 10 verwacht hadquote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
Ik vond het wel weer erg grappig dat de zoon van 1 van de boeren, en de vader van een andere boer ook post kregen!
Ik geef gewoon mijn mening lieverd, lees er maar overheenquote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef maartena het volgende:
Zeg eens SCH.... dit topic gaat over een TV programma, en niet over jouw persoonlijke afkeer van boeren ofzo..... als je niet wil kijken of het programma gewoon niet leuk vind, open dan een KLB topic ofzo, maar ga niet hier lopen trollen.
Joris kreeg vorig jaar 150 brieven.quote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
Het lijken minder reacties te zijn dan vorig jaar volgens mij, toen had iemand meer dan 200 brieven als ik me goed kan herrinneren. Deze maal was 172 het hoogste.
Ik had er 2 fout. Zondag ga ik weer kijken, ben wel beniewd hoe het verder verloopt!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef Toad het volgende:
- Dirk Jan
- Gijs
- Jan-Willem
- Jochum en
- Martijn
Nog gefeliciteerd met je 200.000e post.quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Man ze kiezen de grootste kneuzen eruit. Als ze echt met die mensen zouden meeleven hadden ze het programma niet eens gemaakt maar waren een relatie bureau voor minder bedeelden begonnen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 200.000e post.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 200.000e post.
Hé, toch best goed gegoktquote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef femmeChantal het volgende:
Mijn gokje:
Gerrit
Dirk-Jan
Martijn
Gijs
Jochem
Misschien (de zonen van) Hans ipv een van de onderste drie.
Je kunt de afleveringen nakijken via www.boerzoektvrouw.nlquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk de afleveringen wel terug op internet als dat kan
quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef MissX het volgende:
"van welk nr krijg je kippenvel?" Nou Radio Friesland he, en Meatlove in Fries
Die toon waar hij het ook mee zegt.quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hou jij ook van motorrijden!!!
Een beetjequote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Marieke zweeft ook een beetje...
Die namen ook; Riet, Trudyquote:Op zondag 17 september 2006 21:19 schreef MissX het volgende:
Die Trudy is volgens mij wel een leuk mens.
Ik werd al nerveus als ik ernaar keek...quote:Op zondag 17 september 2006 21:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een ontzettende zenuwleier die Jochum.
Merkte ik ook ja,quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Gerrit houdt wel van de blonde deelneemsters
Er was toch zo'n griet die nog wat vragen had terwijl de tijd om was. Toen zei hij letterlijk " stop die maar in je hol" ........tegen wie was dat ?..... ik zatquote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef Hexagon het volgende:
Die Gerrit houdt wel van de blonde deelneemsters
Nou, idd. Ik kreeg echt zin om hem door de tv te trekken en ff door elkaar te rammelen!quote:Op zondag 17 september 2006 22:23 schreef kkkk het volgende:
En die Jochum is echt veel te verlegen, leek geen woord uit te komen. Daar moet je als vrouw maar net tegen kunnen en fijn vinden....
Nou het leuke aan dit kansloze datingprogramma vind ik vooral dat het niet op domme argumenten wordt gebaseerd (slechts een paar vragen, uiterlijk of inkomen), maar dat er langer dan een dag wordt gekeken of het iets wordt.quote:Op maandag 18 september 2006 11:08 schreef sciscens het volgende:
Zulke kansloze datingprogramma's zijn toch juist fantastisch. Ideale bron voor leedvermaak. Ik kan al niet wachten tot 'Schoondochter gezocht' weer begint
Als je die boer op zich wel ziet zitten, doe je er natuurlijk alles voor om door te gaan. Bijvoorbeeld door je iets enthousiaster voor te doen dan dat je in werkelijkheid bent. Die boer hoeft er niets aan te doen om verder te gaan, die vrouwen wel.quote:Op maandag 18 september 2006 12:09 schreef nozem het volgende:
Ik heb het gezien en was zeer verbaasd over het feit dat het hoogste doel van die vrouwen blijkbaar het aan de haak slaan van een kansloze boerenpummel is. M.a.w. ze willen allemaal wel heel graag. Het gros was ook al 'best wel een beetje verliefd'. Ik vraag me af: "Menen die vrouwen dat of willen ze gewoon graag met hun snufferd op tv komen?"
Het was meer om mijn woorden wat kracht bij te zetten, maar bijster intelligent en wereldwijs kwamen ze niet over, die boeren.quote:Op maandag 18 september 2006 12:11 schreef Lienekien het volgende:
Leg eens uit wat er volgens jou zo 'kansloos' is aan deze 'boerenpummels'? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Enne, de vraag 'ben je verliefd' werd maar aan een enkeling gesteld, en er waren er misschien drie die al volmondig ja zeiden.
Nee hoor. Martijn doet mij niks.quote:Op maandag 18 september 2006 13:44 schreef Molline het volgende:
Ben ik de enige die Martijn niet zo leuk vindt ....![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie wat er met die Loesje aan de hand is![]()
Yvon had maar over haar![]()
www.boerzoektvrouw.nlquote:Waar was Loesje?
Loesje - één van de tien vrouwen die Dirk-Jan had uitgekozen voor een speeddate - kreeg onderweg een auto-ongeluk. Gelukkig heeft Loesje hierbij geen ernstige verwondingen opgelopen. Aangezien ze ook uit Frankrijk moest komen, kon ze het helaas niet redden om op tijd op de speeddate te verschijnen.
Die boeren zijn afgevallen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer komen die andere 5 boeren aan de beurt voor een speeddate?
Zag ik net de site : Zoals Pros![]()
Niet lullig van Loesje, lullig voor Loesje!quote:Op maandag 18 september 2006 15:18 schreef Loohcs het volgende:
Wel lullig van die Loesje, maar aan de andere kant kunnen ze geen dagen wachten ivm locatie en opnames lijkt mij. De manier waarop echter vond ik een beetje vreemd..."Zitten er bij deze negen al vijf leuke?" ..."Ja"....."Oke dan hoeven we niet meer verder te zoeken."
Ze werd ook nog even 'gebruikt' om wat extra bezoekers naar de site te lokken. Iedereen die heeft gekeken was natuurlijk nieuwsgierig en velen zullen op de site zijn gaan kijken.
Vreselijk die Willy, het leek wel een strenge schooljuffrouw met dat toontje ...quote:Op maandag 18 september 2006 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hans vond Willy ineens niet zo leuk meer toen ze over dat jagen begon...
Die is m.i. ook kansloos ...quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef MissX het volgende:
dit is een "ik zoek een vader voor mijn kind" geval
Het is 'boer zoekt vrouw', niet 'boer zoekt boerin'.quote:Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
[...]
Ik heb wel mijn bedenkingen over de motieven van de kandidates. Ik kan me van de meeste niet
voorstellen dat die een carrière als boerin ambiëren. Ik vraag me af of die vrouwen wel weten
waar ze aan beginnen. Het is immers ontzettend hard werken op een boerderij en de boer heeft
weinig vrije tijd. Vooral bij de vrouwen van Dirk-Jan heb ik sterk het vermoeden dat het wonen
in de Dordogne vooral veel aantrekkingskracht heeft gehad, en niet Dirk-Jan zelf.![]()
[...]
Die heeft als groot voordeel dat ze weet wat het is om op een boerderij te wonen en te werken, ze is wel erg enthousiast in elk geval.quote:Op maandag 18 september 2006 15:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Riet is toch wel aardig met haar Brabantse kippetjes...
Ja, de enige echte kippenboerin van alle vrouwen...quote:Op maandag 18 september 2006 15:32 schreef Molline het volgende:
[..]
Die heeft als groot voordeel dat ze weet wat het is om op een boerderij te wonen en te werken, ze is wel erg enthousiast in elk geval.![]()
Die kwam uit Tunesiequote:Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
Voor Hans vond ik die vrouw uit Zuid-Afrika wel geschikt, lijkt me wel een leuk en geschikte
vrouw.
Nee, die uit Tunesië is niet gekozen. Die uit Zuid-Afrika wel.quote:
Oh, wist niet dat er nog een Zuid-Afrikaanse bij zat. Het feit dat ik Hans niet zo interessant vind, zal wel opgespeeld hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, die uit Tunesië is niet gekozen. Die uit Zuid-Afrika wel.
Eigenlijk bedoelde ik: lullig van die problemen rondom Loesje en hoe er mee omgegaan werd. Dus niet dat ik Loesje iets kwalijk neem ofzo.quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet lullig van Loesje, lullig voor Loesje!
Ach, die boeren redden zich nu alleen ook prima qua werk, dus in principe hoeft het helemaal niet zo te zijn dat die vrouw mee moet werken op de boerderie!quote:Op maandag 18 september 2006 15:25 schreef Molline het volgende:
In de eerste selectie die gemaakt is, kan ik mij wel vinden. De boeren hebben, als we alleen op
het uiterlijk afgaan, denk ik wel de leukste vrouwen uitgezocht.
Ik heb wel mijn bedenkingen over de motieven van de kandidates. Ik kan me van de meeste niet
voorstellen dat die een carrière als boerin ambiëren. Ik vraag me af of die vrouwen wel weten
waar ze aan beginnen. Het is immers ontzettend hard werken op een boerderij en de boer heeft
weinig vrije tijd. Vooral bij de vrouwen van Dirk-Jan heb ik sterk het vermoeden dat het wonen
in de Dordogne vooral veel aantrekkingskracht heeft gehad, en niet Dirk-Jan zelf.![]()
Nou, het lijkt me dat zo'n boer wel wat hulp kan gebruiken, en dat het niet zo gaat zijn dat hij hard aan het werk is en zijn vrouw bijv. elke morgen uitslaapt en nog even bij hem komt kijken voordat ze zegt "tot vanavond, ik ga shoppen". Ze zal toch i.e.g. iets aan de huishouding moeten doen, en zo'n boerderij is behoorlijk groot.quote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ach, die boeren redden zich nu alleen ook prima qua werk, dus in principe hoeft het helemaal niet zo te zijn dat die vrouw mee moet werken op de boerderie!
Of je hebt mazzel ....quote:Op maandag 18 september 2006 17:07 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar niet gekozen worden. Zit je mooi voor lul.
Wat dacht je van een vrouw die haar eigen werk heeft? Denk je dat ze nu allemaal hun dagen vullen met shoppen?quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef Molline het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me dat zo'n boer wel wat hulp kan gebruiken, en dat het niet zo gaat zijn dat hij hard aan het werk is en zijn vrouw bijv. elke morgen uitslaapt en nog even bij hem komt kijken voordat ze zegt "tot vanavond, ik ga shoppen". Ze zal toch i.e.g. iets aan de huishouding moeten doen, en zo'n boerderij is behoorlijk groot.![]()
Trouwens, is de vrouw van een boer die dus op een boerderij woont niet automatisch een boerin of heb ik dat verkeerd .... ?![]()
Ik hoop dat erin geknipt was, het leek wel of hij plotseling ineens onwijs tegen die vrouw zat te schreeuwenquote:Op zondag 17 september 2006 21:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die toon waar hij het ook mee zegt.
HOU JIJ OOK VAN MOTORRIJDEN!!!???![]()
Wellicht.... maar als je de man trouwt, trouw je ook zijn carriere natuurlijk. Ik kan me vorig jaar nog wel herrinneren dat er een vrouw was die dus echt doodsbang voor varkens was, en alhoewel je best een goede relatie met een boer kan hebben zonder ook direcht boerin te zijn, denk ik dat je als de relatie langdurig zal moeten duren dat je toch enige afiniteit hebt met het boeren leven, en in ieder geval niet bang bent voor beestjesquote:Op maandag 18 september 2006 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Het is 'boer zoekt vrouw', niet 'boer zoekt boerin'.![]()
Natuurlijk kan een vrouw gewoon naar haar eigen werk gaan, dat hoeft ze echt niet op te geven. Maar het word natuurlijk wel lastiger als je in Tilburg woont en werkt, en je een Friese boer op het oog hebt. Dan moet je je werk dus verhuizen naar Friesland indien mogelijk..... of.... boerin worden en werken op het boerenbedrijf. Dat is natuurlijk ook veel werk.quote:Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat dacht je van een vrouw die haar eigen werk heeft? Denk je dat ze nu allemaal hun dagen vullen met shoppen?
Dat gaat wel even wat verder dan de bereidheid naar de boerderij te willen verhuizen (vanzelfsprekend als ze zouden willen samenwonen).quote:Ik kan me van de meeste niet voorstellen dat die een carrière als boerin ambiëren. Ik vraag me af of die vrouwen wel weten waar ze aan beginnen. Het is immers ontzettend hard werken op een boerderij en de boer heeft
weinig vrije tijd.
Die komen niet meer aan de beurt.... voor Pros deden ze als de ontvanger van de minste brieven iets extras, maar de andere 5 boeren zijn dus al afgevallen.quote:Op maandag 18 september 2006 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Wanneer komen die andere 5 boeren aan de beurt voor een speeddate?
Zag ik net op de site : Zoals Pros![]()
Ja dat begreep ikquote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Die komen niet meer aan de beurt.... voor Pros deden ze als de ontvanger van de minste brieven iets extras, maar de andere 5 boeren zijn dus al afgevallen.
We gaan dus naar aflevering 3, waar 5 boeren met elk 5 vrouwen een hele dag iets leuks gaan doen.
Jeetje dat je de namen nog weetquote:Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef Mark het volgende:
Dat was toch Eva, die haar vragen in haar hol mocht stoppen?
Pros had niet helemaal de minste brieven. Hij had er 16 en die Marcel (dacht ik) 12.quote:Op maandag 18 september 2006 18:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Die komen niet meer aan de beurt.... voor Pros deden ze als de ontvanger van de minste brieven iets extras, maar de andere 5 boeren zijn dus al afgevallen.
We gaan dus naar aflevering 3, waar 5 boeren met elk 5 vrouwen een hele dag iets leuks gaan doen.
Het was een domme opmerking. Het verbaasde me eigenlijk dat die meid niet gewoon naar huis was gegaan.quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef cora4034 het volgende:
Die opmerking van in je hol stoppen heb ik gewoon gemist.
Ik niet..... zelfs mijn Amerikaanse vrouw zat zo van: What was that?quote:Op maandag 18 september 2006 21:25 schreef cora4034 het volgende:
Die opmerking van in je hol stoppen heb ik gewoon gemist.
Volgens mij stond er toch echt BIJVOORBEELDquote:Op maandag 18 september 2006 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vrouw die haar eigen werk heeft? Denk je dat ze nu allemaal hun dagen vullen met shoppen?
quote:Op maandag 18 september 2006 17:06 schreef Molline het volgende:
Nou, het lijkt me dat zo'n boer wel wat hulp kan gebruiken, en dat het niet zo gaat zijn dat hij hard aan het werk is en zijn vrouw bijv. elke morgen uitslaapt en nog even bij hem komt kijken voordat ze zegt "tot vanavond, ik ga shoppen".
Ja, als voorbeeld van iets 'nutteloos'. Daarom ook mijn opmerking over een eigen werkkring.quote:Op maandag 18 september 2006 21:43 schreef Molline het volgende:
[..]
Volgens mij stond er toch echt BIJVOORBEELD
[..]
Ik heb het voor de zekerheid nog even opgezocht:quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef Lienekien het volgende:
Mijn reacties betroffen wel de post van Molline, waarin deze beweerde:
[..]
Dat gaat wel even wat verder dan de bereidheid naar de boerderij te willen verhuizen (vanzelfsprekend als ze zouden willen samenwonen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |