Een gratis vakantie in Frankrijk zien ze wel zitten iigquote:Op zondag 10 september 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk zijn die boeren gewoon hoeren.
Die vrouwen bedoel jequote:Op maandag 11 september 2006 09:21 schreef bloodymary het volgende:
Gaan die boeren naar Frankrijk op vakantie dan?
jij werkt toch bij de omroep die mensen in hun waarde laat?quote:Op zondag 10 september 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik werk bij de omroep en weet precies hoe cynisch het er aan toe gaat. Kan je niet leuk vinden maar neem maar van mij aan dat ze zich rot gelachen hebben om zo'n Pros of zo'n ventje dat gedomineerd wordt door zijn zussen.
Ik sta er toch wel van te kijken hoe jij op deze mensen neer kijkt, temeer dat dat jij 24/7 achter de tv hangt, het volgende aantal posts hebt:quote:Op zondag 10 september 2006 21:55 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk er heel anders naar. Ik zie een stel contactgestoorde stumperds die nog bij ma thuis eten en in het normale leven de cassiere van de AH niet durfen aan te kijken omdat het een vrouw is.
en als 40+er kinderachtig achter elke post eenquote:Aantal posts: 199028 (gemiddeld 95 per dag)
quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ik sta er toch wel van te kijken hoe jij op deze mensen neer kijkt, temeer dat dat jij 24/7 achter de tv hangt, het volgende aantal posts hebt:
[..]
en als 40+er kinderachtig achter elke post eenplaatst..
Maar je hebt gelijk, ze zullen vast graag met 't prachtige leven van jou willen ruilen.![]()
[..]
Ik sta er toch wel van te kijken hoe jij op deze mensen neer kijkt, temeer dat dat jij 24/7 achter de tv hangt, het volgende aantal posts hebt:
[..]
Maar je hebt gelijk, ze zullen vast graag met 't prachtige leven van jou willen ruilen.![]()
Rightquote:Op maandag 11 september 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt commentaar op hem maar doet zelf hetzelfde. Pot en ketel en zo.
Je doet hetzelf. Je keert je tegen de persoonlijke aanval op de boeren en ondertussen doe je hetzelfde tegen tong80. Niet zo consequent mate, maar even goede maten.quote:Op maandag 11 september 2006 16:16 schreef Woffel het volgende:
[..]
Right![]()
Als je weet wat dat gezegde inhoudt dan heb je toch hopelijk door dat dat juist hetgeen is wat ik Tong verwijt..
[..]
[..]
Ja, ik kijk ook gewoon.quote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef maartena het volgende Deze maal was 172 het hoogste. Ik vond het wel weer erg grappig dat de zoon van 1 van de boeren, en de vader van een andere boer ook post kregen!
Ja, en hij was ook nog teleurgesteld dat het maar 4 of 6 brieven waren, terwijl hij er 10 verwacht hadquote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
Ik vond het wel weer erg grappig dat de zoon van 1 van de boeren, en de vader van een andere boer ook post kregen!
Ik geef gewoon mijn mening lieverd, lees er maar overheenquote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef maartena het volgende:
Zeg eens SCH.... dit topic gaat over een TV programma, en niet over jouw persoonlijke afkeer van boeren ofzo..... als je niet wil kijken of het programma gewoon niet leuk vind, open dan een KLB topic ofzo, maar ga niet hier lopen trollen.
Joris kreeg vorig jaar 150 brieven.quote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
Het lijken minder reacties te zijn dan vorig jaar volgens mij, toen had iemand meer dan 200 brieven als ik me goed kan herrinneren. Deze maal was 172 het hoogste.
Ik had er 2 fout. Zondag ga ik weer kijken, ben wel beniewd hoe het verder verloopt!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef Toad het volgende:
- Dirk Jan
- Gijs
- Jan-Willem
- Jochum en
- Martijn
Nog gefeliciteerd met je 200.000e post.quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
Man ze kiezen de grootste kneuzen eruit. Als ze echt met die mensen zouden meeleven hadden ze het programma niet eens gemaakt maar waren een relatie bureau voor minder bedeelden begonnen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 200.000e post.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:27 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je 200.000e post.
Hé, toch best goed gegoktquote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef femmeChantal het volgende:
Mijn gokje:
Gerrit
Dirk-Jan
Martijn
Gijs
Jochem
Misschien (de zonen van) Hans ipv een van de onderste drie.
Je kunt de afleveringen nakijken via www.boerzoektvrouw.nlquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
kijk de afleveringen wel terug op internet als dat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |