Nee, hier is 'als' goed.quote:
Bronquote:U gebruikt als ook indien er sprake is van 'gelijkheid binnen ongelijkheid':
(4) Zijn salaris was twee keer zo hoog als het mijne.
Potjandrie! Zo heb ik het nooit geleerd. Maar goed, het was meer een tvpquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hier is 'als' goed.
[..]
Bron
Neuken ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:37 schreef cYbErTiM het volgende:
wat is "sokken stoppen"?
Zoekt die een boerquote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tante doet mee. Ben benieuwd of ze in de aflevering van vandaag zit.
Ja moet ze toch weten dat het boeren zijn ? Oh shit die zoekt ze.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
't is een boerendocher
Volgens mij zijn ze al klaar.quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Oew!Leuk!!
Hoe ver zijn ze nu met de opnames Tink?
gerrit, martijn, dirkjan en hans had ik dus goed.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef evert het volgende:
janwillem, gerrit, martijn, dirkjan, johan en of hans
dat worden ze denk ik
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef Nouk het volgende:
Je kan hem toch ook kijken op uitzendinggemist.nl ?
nou nou, gewoon een verlegen jongen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
16 reacties. De sukkels tussen de sukkels
Verlegen boerquote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef evert het volgende:
[..]
nou nou, gewoon een verlegen jongen.
Zit Jochem er nog bij?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Jochem leek mij homo toe, maar goed. Ik hoop dat Pros doorgaat, wat een figuur. Echt grappig.
Ik zie echt geen verschil met de Yvon Jaspers van vorig seizoen. Ze is nog net zo leuk.quote:Op zondag 10 september 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
Wat is die yvonne jaspers een hoer geworden zeg - al die boeren willen het liefst met haar neuken.
Een boer moet een zoon krijgen die later kan meehelpen op het land!quote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
En waarom zoekt een boer nooit eens een man?
Dat was er al: http://www.ho-mar.nl/homar-leden.htmlquote:Op zondag 10 september 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
En waarom zoekt een boer nooit eens een man?
Eensch.quote:Op zondag 10 september 2006 21:52 schreef Vogel87 het volgende:
Toch weer een goed begin van de nieuwe serie, ook al lijkt het iets meer van hetzelfde te worden. Het leuke aan dit programma vind ik dat je verlegen, eerlijke mensen ziet, dat zie je tegenwoordig nergens meer op tv. Een verademing dus. En Yvon doet het weer leuk natuurlijk![]()
Dan neukt ie toch even met 1 van die wanhopige gedrochten die een brief schreven.quote:Op zondag 10 september 2006 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een boer moet een zoon krijgen die later kan meehelpen op het land!
waarom nu wee sneu? gewoon hardwerkende mensen, wars van glitter en glamour, soms verlegen, maar wel volledig naturel.quote:
Nee, juist die jongen van 25 vind ik sneu, van die ouwere man begrijp ik het wel.quote:Op zondag 10 september 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eensch.
Alles wat niet jong, hip, flitsend en brutaal is, wordt als snel als 'sneu' betiteld. Sneu, hoor.
Juist daarom smul ik er van.Je gelooft niet dat er zulke mensen bestaan.quote:Op zondag 10 september 2006 22:08 schreef evert het volgende:
[..]
waarom nu wee sneu? gewoon hardwerkende mensen, wars van glitter en glamour, soms verlegen, maar wel volledig naturel.
Hey kale tulpebol van me, val jij ook in de categorie boeren?quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef dwerg het volgende:
Zeg SCH, kun je niet weer gewoon in POL of NWS gaan lopen zeiken?
wanhopige gedrochten.....quote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan neukt ie toch even met 1 van die wanhopige gedrochten die een brief schreven.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:12 schreef evert het volgende:
[..]
wanhopige gedrochten.....
tjonge jonge, je hebt de mensen die geschreven hebben nog nooit gezien, nog nooit gesproken maar op voorhand zijn het al wanhopige gedrochten.
eigenlijk ben je wel een heel triest figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |