Tis nu op TV, de boeren komen pas op de site wanneer de uitzending klaar is.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:18 schreef tisauch het volgende:
[afbeelding]
Kan niet zien hoe de voorkant is?![]()
anders draaien die boeren zich even om en vinden ze een vrouwquote:Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Boer zoekt vrouw
Zondag 14 mei om 20:55 uur aflevering 1
bij de KRO op Nederland 1
Boer zoekt vrouw is hét datingprogramma van de KRO waarin 10 boeren op zoek gaan naar een vrouw. Vorig jaar vonden drie van de vijf overgebleven boeren hun 'ware'. Hoe zou het de boeren dit jaar vergaan?
http://boerzoektvrouw.kro.nl/
Presentatie is weer in handen van Yvon Jaspers. Wat denken jullie? Welke 5 gaan er door?
Ze lachen allemaal een beetje als een boer met kiespijnquote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
De site is leuk! Als je met je muis over de boeren heen gaat, dan gaan ze lachen!
Schattig!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze lachen allemaal een beetje als een boer met kiespijn
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:19 schreef greatgonzo het volgende:
herhaling wanneer?
Dat is zo lastig met die titel.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ze het niet aandurven er een homoboer tussen te zetten.
Best veel tegen over DWTSquote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
1.719.000 kijkers gisteren
Ik dacht dat er wel een homoboer kwam !quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ze het niet aandurven er een homoboer tussen te zetten.
En daar zat ik nog niet eens bij ...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
1.719.000 kijkers gisteren
Nee, want ik heb het nog niet gezienquote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Andromache het volgende:
Gijs vond ik het leukste, alleen kon hij mijn vader zijn. Gerrit spreekt me daarna het meeste aan, alhoewel hij wel een ontzettende versierder kan zijn, denk ik. Zagen jullie dat ook, hoe hij met Yvon stond aan te pappen?
Die vond ik het leukste Martijnquote:Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef Meiske78 het volgende:
Ik heb het met een half oog zitten kijken, maar Martijn geef ik wel een goede kans.
Ik weet wat het is: dat er voor het eerst een buitenaards wezen mee doet! (Pros)quote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Best veel tegen over DWTS![]()
[..]
Yvon zei dat er iets zou veranderen ,dat vertelde ze bij Catherine en MaxMaar ze kon nog niet zeggen wat het zal zijn
![]()
Nee, als je vader op je 18e overlijdt en je moet in je eentje een heel bedrijf overnemen, dan heb je ook echt behoeft om achter de vrouwen aan te gaan...quote:Op maandag 15 mei 2006 17:35 schreef SCH het volgende:
Die Martijn vond ik het ergst. Rare inhoudsloze brabo die gewoon geen meisje kan versieren.
Jaa, haha dat vond ik zo schattig. Hij zat een beetje aan haar jas te plukken.Hij was ook wel een beetje verlegen en ontweek haar vragen. 'poep' zei hij.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:54 schreef Andromache het volgende:
Gijs vond ik het leukste, alleen kon hij mijn vader zijn. Gerrit spreekt me daarna het meeste aan, alhoewel hij wel een ontzettende versierder kan zijn, denk ik. Zagen jullie dat ook, hoe hij met Yvon stond aan te pappen?
Ik ook!!! Vind hem de leukste die erbij zit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:49 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Jaa, haha dat vond ik zo schattig. Hij zat een beetje aan haar jas te plukken.Hij was ook wel een beetje verlegen en ontweek haar vragen. 'poep' zei hij.Ik vond hem heel grappig.
Volgens mij komt dat volgende week niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:35 schreef maartena het volgende:
Weet iemand hoeveel tijd nadat de deadline is verstreken (over 8 dagen dus) er weer een aflevering is?
Bronquote:Boer zoekt vrouw
Het vervolg van Boer zoekt vrouw start op zondag 10 september bij de KRO op Nederland 1
Bekijk ook de unieke video's die niet op tv waren!
'Boer zoekt vrouw' is hét datingprogramma van de KRO waarin 10 boeren op zoek gaan naar een vrouw. De kop is eraf, de boeren hebben zich aan jullie voorgesteld. Welke boer zal de meeste post ontvangen? Lees alles over de tien hier op deze site!
NOSquote:Boeren bezorgen KRO-site een boost
De boeren uit Boer zoekt vrouw hebben de KRO-internetsite een enorme boost gegeven. De omroeppagina's trokken twee keer zoveel bezoekers als normaal (182.000).De meeste bezoekers keken de uitzending terug waarin de boeren van dit seizoen worden voorgesteld.
Nee, hier is 'als' goed.quote:
Bronquote:U gebruikt als ook indien er sprake is van 'gelijkheid binnen ongelijkheid':
(4) Zijn salaris was twee keer zo hoog als het mijne.
Potjandrie! Zo heb ik het nooit geleerd. Maar goed, het was meer een tvpquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hier is 'als' goed.
[..]
Bron
Neuken ?quote:Op zondag 10 september 2006 20:37 schreef cYbErTiM het volgende:
wat is "sokken stoppen"?
Zoekt die een boerquote:Op zondag 10 september 2006 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tante doet mee. Ben benieuwd of ze in de aflevering van vandaag zit.
Ja moet ze toch weten dat het boeren zijn ? Oh shit die zoekt ze.quote:Op zondag 10 september 2006 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
't is een boerendocher
Volgens mij zijn ze al klaar.quote:Op zondag 10 september 2006 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
Oew!Leuk!!
Hoe ver zijn ze nu met de opnames Tink?
gerrit, martijn, dirkjan en hans had ik dus goed.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef evert het volgende:
janwillem, gerrit, martijn, dirkjan, johan en of hans
dat worden ze denk ik
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef Nouk het volgende:
Je kan hem toch ook kijken op uitzendinggemist.nl ?
nou nou, gewoon een verlegen jongen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
16 reacties. De sukkels tussen de sukkels
Verlegen boerquote:Op zondag 10 september 2006 21:16 schreef evert het volgende:
[..]
nou nou, gewoon een verlegen jongen.
Zit Jochem er nog bij?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Jochem leek mij homo toe, maar goed. Ik hoop dat Pros doorgaat, wat een figuur. Echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |