Is hij al online te kijken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:29 schreef oelewappers het volgende:
aangezien het 1e deel mn ex is op TV nu (ja raare titel) zo succesvol was hier een deel 2.
website: http://puberruil.kro.nl/
laatste aflevering... ik vond het zo zielig voor die moeder, die deed er best, wat zit die Nico te doen....![]()
Inderdaad, zelfs zijn vrienden staan nog meer open voor nieuwe dingen dan dat joch..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een kutjoch dat gothic/metal identiteitscrisis geval![]()
Dankje, ik zal eens gaan kijken zoquote:
quote:
Die vrienden van Akwasi ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat
Ze betrekken hem er goed bij enzo.
idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, alleen doet die lul van een Nico zelf niet echt mee
Yup alles wat hij niet leuk vind is slecht en niet goed....hij leeft in een zeer bekrompen wereld.....missdchien moeten we hem dat maar duidelijk maken (in het vorige topic staat zijn email adresquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:19 schreef Frenky-boy het volgende:
Echt een aparte die Nico, staat nerges voor open leeft helemaal in zn eigen wereld...absurd !
Metalheadquote:
Een beetje humor kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
Leuke aflevering weer.
Toch wel zielig vind ik het, die mensen in Staphorst. Inderdaad, ze waren als een kudde schapen in de kerk.
Ik vond trouwens die opmerkingen van die vrije ouders in het begin volledig misplaatst:
- "Ben je wel ingeënt?"
- "Je mag best bidden hoor... maar hou het kort."
Dat vind ik geen humor. Zeker niet tegen een onzekere puber die net je huis binnenkomt waar alles vreemd is. Zeker wanneer je weet dat die jongen uit Staphorst komt en hoogstwaarschijnlijk zeer gelovig is... alhoewel hij gelukkig wel heel ruimdenkend bleek, maar dat staat er los van.quote:
Hij kon er wel tegen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat vind ik geen humor. Zeker niet tegen een onzekere puber die net je huis binnenkomt waar alles vreemd is. Zeker wanneer je weet dat die jongen uit Staphorst komt en hoogstwaarschijnlijk zeer gelovig is... alhoewel hij gelukkig wel heel ruimdenkend bleek, maar dat staat er los van.
Hmm, ja dat zou kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kon er wel tegen.
En dat had die vader waarschijnlijk al vroeg door.
nee dat was puur toeval.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij kon er wel tegen.
En dat had die vader waarschijnlijk al vroeg door.
Hoe naiefquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:10 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen zijn vaak goed inteschatten als je hun kop ziet
Dat wel, ik had meer discussie en contrasten verwacht. Natuurlijk geen ruzie of iets dergelijks, maar wel dat het contrast en de 'botsingen' tussen de levensvisies meer zou worden belicht.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:11 schreef Biancavia het volgende:
Beetje suffe aflevering.
Die was idd vrij walgelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond trouwens die opmerkingen van die vrije ouders in het begin volledig misplaatst:
- "Ben je wel ingeënt?"
quote:Joël uit de Limburgse heuvels ruilt vijf dagen van leven met de Antilliaanse 'homeboy' Ray. Het is tijd om bourgondische gezelligheid kennis te laten maken met multicultureel Nederland. De zestienjarige Joël komt uit een harmonieus gezin uit Berg en Terblijt, een dorpje dat is ingesloten door de glooiende Limburgse heuvels. Hij mag zijn tanden zetten in het gezin Valks. Ray is opgegroeid bij zijn moeder in een achterstandwijk in Vlaardingen, onder de rook van Rotterdam. Waar Joël zijn tijd doorbrengt met zijn ochtendlijke krantenwijk en musiceren in de plaatselijke harmonie, is Ray gewend op straat te hangen, chickies te checken en zijn lyrics de wereld in te rappen.
effe checkequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Yo, ik kijk ook weer, weet je? [afbeelding]
Ja, dat was helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
Wat ben ik blij dat ze die zogenaamde deskundige uit het vorige seizoen eruit hebben getrapt zeg.
Ik vond het ten opzichte van Nico trouwens niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:36 schreef mien-moeke het volgende:
Heb die Nico ook gezien. Wat een dropzwans zeg. Gadverredamme!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
Wat ben ik blij dat ze die zogenaamde deskundige uit het vorige seizoen eruit hebben getrapt zeg.
Neeej dat schurftwijf was veel erger dan dat. Die maakte altijd onderscheid tussen de 'goede' puber en de 'slechte' ofwel 'verdorven, heilloze, atheistische, stiekem nog iets van een normale' puber.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:09 schreef ChrisJX het volgende:
"Je ziet dat Mieke veel vertelt aan haar gastmoeder. Dat duidt erop dat ze zich erg snel kan aanpassen en zich al erg thuis voelt."
Repper de klepper!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
IK BEN FUCKING RAY
Ik vond dat wel humor, ik zou dat ook nooit van m'n leven opvatten als een kattige onderhuidse sneer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
- "Ben je wel ingeënt?"
Vijf minuten na kennismaking? Ik blijf erbij dat die mensen zichzelf heel liberaal en vrij kunnen vinden, maar dat ze dat niet in die mate zijn dat ze denken te zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef Cairon het volgende:
Ik vond dat wel humor, ik zou dat ook nooit van m'n leven opvatten als een kattige onderhuidse sneer.
beetje zelfspot aan beide kanten als je het mij vraagt.
Ze zei dat toch niet dat hij het daadwerkelijk deedquote:Wat pas echt verschrikkelijk zielig was, Moeder Staphorst die even over zoonlief, en in het bijzijn van zoonlief, vertelde dat ze weet dat het joch zich sufrukt als het naar een lichtelijk erotisch getinte poster kijkt, en dat ze dat niet graag heeft. Want het is een puber en dan heb je last van je hormonen enzo... en dat geeft problemen.
Niet bepaald, ik probeer al sinds vanochtend te kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef nietzman het volgende:
Uitzendinggemist.nl lijkt weer eens gaan haast te hebben in het livezetten van de vorige aflevering..
Bedoel je deze Afl.: Limburgse kruimelvlaai vs. Antilliaans broodje bakkeljauw.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik probeer al sinds vanochtend te kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=653&md5=da1080346907bd4474fb314c5f77900dquote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef Kw4Kje het volgende:
Bedoel je deze Afl.: Limburgse kruimelvlaai vs. Antilliaans broodje bakkeljauw.Kun je gewoon bekijken hoor.
http://puberruil.kro.nl/quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=653&md5=da1080346907bd4474fb314c5f77900d
Waar dan
Dank!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef Kw4Kje het volgende:
http://puberruil.kro.nl/
dan klik op 'uitzending gemist?' en dan kies je een aflevering (niet de bovenste) en dan rechts boven op meer afleveringen klikken.
Dat leren ze door zulke toneelspelletjes... Je kunt het ze wel uitleggen maar dan snappen ze er wrs geen bal van.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Cairon het volgende:
Wat een verschrikkelijk triest projectje is dat met dat toneelspelen...
leer die mensen gewoon om een fatsoenlijk solicitatie gesprek te voeren, leer ze eens aan dat houding en uiterlijk en presentatie in het algemeen erg belangrijke factoren zijn om een baan te krijgen.
Da's discriminaasie... je weet tog...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Cairon het volgende:
Wat een verschrikkelijk triest projectje is dat met dat toneelspelen...
leer die mensen gewoon om een fatsoenlijk solicitatie gesprek te voeren, leer ze eens aan dat houding en uiterlijk en presentatie in het algemeen erg belangrijke factoren zijn om een baan te krijgen.
Overigens opvallend hoeveel deze mensen (en zij zijn daarin vast niet de enigen) zo weinig wisten van het leven (in het bijzonder de eetgewoonten) van een gemiddelde blanke Nederlander.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Da's discriminaasie... je weet tog...
Dat van die appelstroop vond ik inderdaad erg verwonderlijk... je zag haar kijken van "Appelstroop? Dat ken ik niet..."quote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Overigens opvallend hoeveel deze mensen (en zij zijn daarin vast niet de enigen) zo weinig wisten van het leven (in het bijzonder de eetgewoonten) van een gemiddelde blanke Nederlander.
- Eet je thuis aardappelen met frikadellen? Nee hoor, gewoon met biefstuk of schnitzel.
- Appelstroop, wasda
Je geeft zelf het antwoordquote:Op zondag 28 mei 2006 19:27 schreef Cairon het volgende:
Je moet wel verdomd achterlijk zijn als je je zo gedraagt op een solicitatiegesprek
Ik zat nog wel te denken: of is het alleen bekend in Zuid-Nederlandquote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat van die appelstroop vond ik inderdaad erg verwonderlijk... je zag haar kijken van "Appelstroop? Dat ken ik niet..."
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen ZO achterlijk zijn. Volgens mij is het geen onkunde, maar onwil. Anders dan ben je echt nog te dom om te schijten.quote:
Nico moet gewoon uit pure verveling stoppen met ademhalen omdat hij geen zin meer heeft ofzo. Einde verhaal, probleem opgelost.quote:Overigens vond ik de onwil bij Ray best meevallen. Hij kwam iig gemotiveerder over dan NicoAls hij een beetje z'n best doet kan het nog best wat worden.
Het is in elk geval bekend in de driehoek Maastricht, Zoetermeer, Groningen...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zat nog wel te denken: of is het alleen bekend in Zuid-NederlandDe Canisius stroopfabriek staat tenslotte wel in het Limburgse Schinnen
Tuurlijk is het onwil. Onwil om die gangsta attitude even opzij te zetten en serieus te zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen ZO achterlijk zijn. Volgens mij is het geen onkunde, maar onwil. Anders dan ben je echt nog te dom om te schijten.
Ik heb het net teruggekeken, maar ik vond het niet heel erg interessant.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand vrijdag gekeken?
Ik heb het gemist maar is het het waard om terug te kijken?
Ze was op zich wel schattig alleen die stukjes met die dagboekcamera waren echt tenenkrommendquote:
Een pijnlijk mislukte poging grappig over te komen iddquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ze was op zich wel schattig alleen die stukjes met die dagboekcamera waren echt tenenkrommend
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een pijnlijk mislukte poging grappig over te komen idd
Zo slim is ze ook niet, wel zeeeer naiefquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Markman het volgende:
ja belgische meisje is slim en ontwikkeld, maar kwam toch een klein beetje naief over.
Wordt wel lekker ding zeg later....
Helemaal niet. Vorige week was de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben nu ff in de war, komt het vanavond, of morgen?
Volgens mij helemaal niet als ik de gids zo bekijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben nu ff in de war, komt het vanavond, of morgen?
Idd die vader viel nog mee maar die moederquote:Op maandag 5 juni 2006 16:48 schreef Cairon het volgende:
Die Belgen waren... tactisch.
Mijn god... zoveel tactiek heb ik nooit gezien, die arme vrouw was zo ongenadig tactisch dat het pijnlijk was om te zien.
Dat was vanavond dus; van de week misschien maar even terugkijken.quote:Buitenlandse versie Puberruil van start bij KRO
Geplaatst op 27-11-2006 om 12:03
De KRO start vanavond de buitenlandse versie van het programma Puberruil onder de naam Puberruil Xtra. In vier afleveringen is te zien hoe van woonomgeving ruilen. Dit keer hebben de deelnemende pubers niet alleen een heel verschillende achtergrond, maar komen ze ook uit een ander land. In de eerste en tweede aflevering van Puberruil Xtra ruilt de Zuid-Afrikaanse Melissa (18) uit Kaapstad voor vijf dagen met het leven van de Nederlandse Kiki (18, foto).
Melissa woont in een buitenwijk in Kaapstad. Ze groeit op bij haar opa en oma, want met haar ouders heeft ze al jaren geen contact meer. Melissa werkt net als haar opa als scout. Zij geeft hiervoor ook voorlichting aan jongeren over seks en aids in een project van de Nederlandse organisatie Stop Aids Now. Hierover praten is in Zuid-Afrika een groot taboe. Tijdens haar verblijf in Nederland krijgt Melissa te maken met voor haar ongewone dingen, zoals een hardcore gabberparty. Ook volgt Melissa, onder toeziend oog van haar ruilouders en nieuwe vrienden, haar eerste rijles.
De Nederlandse Kiki is met haar school actief in de scholentour van Dance 4 Life, een initiatief van Stop Aids Now. Naast de dagelijkse zaken waar Kiki normaal druk mee is, zoals werk, school en bezoekjes aan de sauna, zal Melissa ook meehelpen een dansmarathon op te zetten. In Zuid-Afrika gaat Kiki naar de volledig zwarte school van Melissa, waar ze omgaat met de donkere en gekleurde vrienden van Melissa.
Ja, ik geloof dat de versie van vandaag meer voor pubers is en de andere meer voor ouders..quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef ChrisJX het volgende:
Gaat vandaag en morgen nou over dezelfde kinderen?
bothquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind de normale versie prima, dus ik vraag me af of dit iets is... Of gaan ze bij die ouderversie die psychologenmuts van het 1e seizoen er weer ingooien?
Hoezo uitmelkingquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat de versie van vandaag meer voor pubers is en de andere meer voor ouders..
Vanavond komt de volwassen versiequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:01 schreef michiel_merk het volgende:
Leuk progamma, vanavond komt er nog 2 deel van gisteren toch ?
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Vanavond komt de volwassen versie
Ik ben gisteren na een halve minuut afgehaakt. Boenk boenk muziek op de achtergrond hoeft van mij niet.
Ik word oud
En al jánken wanneer er een vlieg aankomt vliegen.Ieeeeeequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef ChrisJX het volgende:
Wat zijn ze toch altijd schattig, die oh zo wereldwijze grote stadskindjes die denken dat ze de wereld aan kunnen. Maar een varken durven ze niet aan te raken en dat hun leren jas van koe gemaakt is weten ze niet![]()
Ja die hele de grote stad is beter dan de rest van Nederland mentaliteit is ook vreselijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef ChrisJX het volgende:
Wat zijn ze toch altijd schattig, die oh zo wereldwijze grote stadskindjes die denken dat ze de wereld aan kunnen. Maar een varken durven ze niet aan te raken en dat hun leren jas van koe gemaakt is weten ze niet![]()
errug boersquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enormmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm irriterend!
Wat een mongoolquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef snellejelle het volgende:
Leuke aflevering wel. Die broer die dat meisje probeerde te versieren![]()
Dat meisje eet 5x per week friet en die andere avonden shoarma ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toevallig gister ook gezien, wat woont er toch een raar volk daar in Limburg. Bier drinken bij het ontbijt met tosti's in het café
Ach, ik heb liever dat iemand met tosti's en bier ontbijt, dan dat iemand op d'r negentiende niet naar school gaat en welgeteld 1 avond per week iets nuttigs doet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toevallig gister ook gezien, wat woont er toch een raar volk daar in Limburg. Bier drinken bij het ontbijt met tosti's in het café
Wolter Kroesquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Maar dit is echt erg ja van die hele vervelende extreme linkse mensen en dan aan de andere kant een rechtse frans bauer kamper.![]()
Agh, die Purmerendse zijn inderdaad irritant, die 2 vriendinnenv an haar. Die ene die geruild is kan er wel mee door, maar dat soort mensen vind je veel hier in A'dam. Veel van me vrienden zijn ook anti turk enzo, puur vanwege dat gezeik met hun altijd hier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, het zijn twee totaal verschillende types, maar even debiel en dom. Wat een vervelend volk.
Inderdaad al zou ik daar ook gek wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
Wat doet die bostrut elitair.
Gaat vaak samen Tongquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen klasse verschil dit is een IQ verschil
Kan dat danquote:
Eens maar de agressiviteit van de eztreemrechtse slet is ook erg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef LuQas het volgende:
Dit illustreert wel weer hoe intolerant veel Groenlinksers zelf zijn. Om te kotsen hoe generaliserend dit meisje over 'ordinaire' mensen spreekt.
En ik ben zelf nog wel 'links'.
Het is echt heel leuk. Vooral met dit soort figuren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma , had eerder moeten kijken
HAHA URK !! die moet herhaalt wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk. Vooral met dit soort figuren.
Mooiste die mij nog bijstaat is een ruil met iemand uit Staphorst/Urk naar een superliberaal gezin in Haarlem.
Maar echt van beide kanten he.quote:
In Amsterdam is 50% van de autochtone jeugd rechts hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:14 schreef Perun het volgende:
De vooroordelen worden eigenlijk wel bevestigd met dit programma![]()
quote:Alleen al van de aankondiging van dit programma ging ik over mijn nek! Want wat heeft hoogblond met volks te maken en wat heeft links in vredesnaam met intellectueel te maken?
Links-intellectueel.. wat een zielige term! De pretentie en arrogantie druipt ervan af! Om te kotsen! Als je intellectueel bent, ben je per definitie niet links.
Alleen als je dom en kortzichtig bent, ben je links. En dat bleek wel uit deze uitzending! Want wat had onze Jet een plaat voor haar kop! Zelden zo'n dom en kortzichtig kind gezien!
De publieke omroep laat zich van haar slechtste kant zien. Want de boodschap was weer duidelijk hoor! De volkse Shirley is dom en dus rechts en punker Jet is intellectueel en dus links..
Mag ik nog een bakje? Meningen die me door de strot worden geduwd, komen er meteen weer uit! De publieke omroep, zogenaamd objectief en kwaliteit. Laat me niet lachen! Pure propaganda!
Aan dit soort rommel wordt dus mijn kostbare belastinggeld verspild? PvdA/GroenLinks/SP propaganda! Wat een domheid, wat een arrogantie! Zelden zo'n gekleurd programma gezien..
De waarheid is dat Shirley een leuke lieve meid is die van gezelligheid houdt! Shirley ziet de problemen in de samenleving en legt de vinger op de zere plek. Jet is een arrogante struisvogel verblind door ideologie die haar kop in het zand steekt. Typerend is hoe Jet het gedachtegoed van rechts samenvat: "tegen buitenlanders.."
Nee Jet, dat ligt iets genuanceerder! Als ons Jetje nou eens iets minder arrogant was en iets minder "links-intellectueel", zou ze het misschien snappen! Waar Shirley zich terecht dood aan ergert is het GEDRAG van sommige buitenlanders. Gedrag waar domme Jetje en haar linkse vriendjes de ogen voor sluiten..
Hilarisch was ook het commentaar van Jetje op het concert van Wolter Kroes: "helemaal blank!" Jetje miste echt wat! Arrghh.. wat een tenenkrommende politieke correctheid!! Even later zagen we de fans van herrie (vermoedelijk punk): óók allemaal blank! En bij het klassieke concert: weer alleen maar blanken! Oeps, foutje Jet?
Jetje is in de multiculturele wijk van Den Haag gaan wonen omdat ze dat een verrijking van haar leven vindt. Geweld tegen vrouwen, geweld tegen homo's en Jodenhaat is natuurlijk ook een enorme verrijking van onze cultuur! Nietwaar Jet? Fout Jet! Dat is geen verrijking, maar een verarming van onze cultuur! De teloorgang van waarden waarvoor we decennialang gevochten hebben!
"De angst die veel mensen hebben komt voort uit onwetendheid. Ze weten niet hoe het zit met een andere cultuur en dus zijn ze bang, wat heel jammer is." Weer zo'n politiek-correcte uitspraak van onze links-intellectuele Jetje! Terwijl Jetje niet eens haar buren kent.. Hoezo een plaat voor je kop? Jet kent alleen maar haar blanke links-intellectuele punk-vriendjes! Shirley kent waarschijnlijk heel wat meer buitenlanders (van de zwarte markt ;-) dan multiculti-liefhebster Jet!!
Dat bedoel ik met dom en kortzichtig! Gehersenspoelde Jetje stond stijf van de vooroordelen. Jet met oogkleppen op zal vanuit haar studeerkamertje ons wel eens vertellen hoe de wereld in elkaar zit. En hoe wij moeten denken.. Wat een arrogantie! Geef mij Shirley maar, die gebruikt tenminste haar ogen en haar verstand. Shirley laat zich niet misleiden door politieke dogma's. Shirley reageert gewoon op wat ze om haar heen ziet gebeuren. En als de zogenaamde "multiculturele samenleving" niet alleen maar een verrijking is, zegt ze dat ook gewoon en steekt ze niet haar kop in het zand zoals Jet.
Jammer dat de publieke omroep even bevooroordeeld en kortzichtig is als Jet. Het had best een leuk programma kunnen zijn. Nu was het slechts verknipte propaganda.
Eens, als die Jet hier in A'dam had gewoont was ze ook sneller naar rechts gaan neigen.quote:
Propagenda Schmopagenda.quote:
IIdd vond de vorige puberruil (rotterdammer vs boer) veel leuker omdat die jongens veel opener stonden voor elkaars leefwereld. Dit was gewoon een emberassing aflevering om te kijken (ach leedvermaak is ook vermaak!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Propagenda Schmopagenda.
Ze kwamen er beiden heel bekaaid vanaf. Zowel het xenofobische gebash aan de ene kant, als de doorgeschoten, onzekere, politiek-correcte one-liners aan de andere kant.
dat is niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:36 schreef Mvnl het volgende:
(nou helpt t ook niet mee dat ik ergens ook wel n kleine Jet in me heb, ikook op Wolter Kroes, beenwarmers met panterprintjes en glitterende bodywarmers..)
Vlgens mij heeft die bio bitch nog nooit der flamoes geschorenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef Jasza het volgende:
Ze is ook lesbisch volgens mij
Ontken maar niet.
dat is niet waar ze zei iets anders maar wat ze erna zei hebben ze eraf geknipt.. ik ken jet personelijk en ze heeft redelijk wat buitenlandse vrienden maar ze ziet ze niet als buitenlanders maar als gewone mensen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
Altijd leuk, van die überlinkse rakkers die toch niet zo tolerant, wereldwijs en open blijken te zijn als ze zich voordoen
Expres in een buurt met buitenlanders gaan wonen, maar uiteindelijk alleen maar blanke vrienden hebben waar je lekker op intellectueel niveau mee kunt debateren over je buitenlandse buren die je niet eens kent
Guilty as charged, maar zonder dat selectief knippen en plakken was het natuurlijk een saaie aflevering geweest en had niemand gekekenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:33 schreef justshutup het volgende:
Altijd leuk: slimme volwassen mannen/vrouwen die meisjes van 16 en 17 afkraken aan de hand van 30 minuutjes selectieve montage TV.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:20 schreef nietzman het volgende:
Mag aan de hand van posthistorie dan wel?.
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef justshutup het volgende:
Gebeft én gevingerd worden is gewoon goddelijk. Dus Kroontje heeft het helemaal goed![]()
Doen ze altijd bij puberruil. Voor de deelnemers misschien vrij irritant maar als televisiemaker zou ik 't ook gedaan hebben. je wil juist 2 tegenstellingen laten zien, en dat kan 't best om beide zo extreem mogelijk neer te zetten. Als je alleen maar softe/leuke dingen laat zien dan zal 't programma weinig discussie oproepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:14 schreef IrfieJ het volgende:
Jet is een schatje, en ze heeft wel degelijk buitenlandse vrienden.. *meld
ze is wel heel anders dan ze eruit komt in dat programma ze hebben alle extreme uitspraken er uitgehaald..
Ach ja, gewoon oppassen met wat je zegt op internet. 't kan altijd tegen je gaan werken...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef justshutup het volgende:
[..]
Agh jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, daar niet van. Ik heb hier al weer een lange tijd niet rondgekeken. Vind het nu dus ook erg jammer dat ik mijn oude account niet kon verwijderen, zoals jullie begrijpen.
Agh jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, daar niet van. Ik heb hier al weer een lange tijd niet rondgekeken. Vind het nu dus ook erg jammer dat ik mijn oude account niet kon verwijderen, zoals jullie begrijpen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:20 schreef nietzman het volgende:
Mag aan de hand van posthistorie dan wel?.
Puberruil: extreem-rechts ruilt met GroenLinksquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef justshutup het volgende:
Wie weet!
Ik heb dat helaas gemistquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:50 schreef milagro het volgende:
ik heb even gemist waar de moeder vh meisje is..
doe eens vertellen aan mij
leuke aflevering dit
nee daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben ja,,heb even op de site gekeken en daar stond er ook niks over. Zal dus wel niet verteld zijn iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:25 schreef milagro het volgende:![]()
niemand heeft dat meegekregen
![]()
is het wel verteld eigenlijk![]()
yep, thanksquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef alors het volgende:
http://paspoort.kro.nl/forums/150360/ShowPost.aspx
misschien dat het antwoord hier binnenkort langskomt..
Hennie Huisman zei eens:" Oordeel niet te snel over anderen, denk aan de gewoontes van jezelf".quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:09 schreef roburt het volgende:
het is wel te zien dat die jongen nooit op school heeft gezeten zeg, wat een spelfouten..
Het staat inmiddels uitgelegd daar. Wel respect voor hem dat hij er niet voor weglooptquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef alors het volgende:
http://paspoort.kro.nl/forums/150360/ShowPost.aspx
misschien dat het antwoord hier binnenkort langskomt..
Nee, gister was Puberruil XL, vanavond de uitgebreide normale uitzending.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:22 schreef snellejelle het volgende:
gaan ze nou vanavond dezelfde uitzenden?
ow, ik dacht dat dat met andere pubers was. had die woensdaguitzending nog nooit gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, gister was Puberruil XL, vanavond de uitgebreide normale uitzending.
Wat is dan het verschil. Gezien het intro en wat ik hier las lijkt het wel op elkaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, gister was Puberruil XL, vanavond de uitgebreide normale uitzending.
geen presentator nu, meer interviews, wat diepgaander enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil. Gezien het intro en wat ik hier las lijkt het wel op elkaar.
Xl is meer op jongeren gericht en laat meer de jongeren aan 't woord en gaat meer in op hun beleving. In de normale aflevering zie je ook de ouders spreken, en zie je die presentator niet. Maar veel beelden die woensdag zijn langsgekomen komen weer langs idd. Vind 't maar een rare constructie. Doe gewoon deze aflevering MET de presentator en maak hem desnoods wat langer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen presentator nu, meer interviews, wat diepgaander enzo.
volgens mij.
Best wel mee eens. Purmerend wordt ook echt afgeschilderd als een allochtonenhatende stad. Shirley zit bij mij op school, en iedereen weet ook dat extreem de nadruk op haar extreme uitspraken wordt gelegd. Verder is ze ook best wel rechts, de mensen wie haar vrienden enzo zijn, zijn eigenlijk ook best wel erg jaquote:
bewust geen hoofdletters typen is wat anders dan worden (extreem) fout spellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hennie Huisman zei eens:" Oordeel niet te snel over anderen, denk aan de gewoontes van jezelf".
Watquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef roburt het volgende:
[..]
bewust geen hoofdletters typen is wat anders dan worden (extreem) fout spellen.
Tenzij hij bewust niet op zijn spelling let.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef roburt het volgende:
[..]
bewust geen hoofdletters typen is wat anders dan worden (extreem) fout spellen.
Ja vind het ook een erg vaag systeemquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Xl is meer op jongeren gericht en laat meer de jongeren aan 't woord en gaat meer in op hun beleving. In de normale aflevering zie je ook de ouders spreken, en zie je die presentator niet. Maar veel beelden die woensdag zijn langsgekomen komen weer langs idd. Vind 't maar een rare constructie. Doe gewoon deze aflevering MET de presentator en maak hem desnoods wat langer...
Vreselijk die Hardcore Holland Kneus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef Jasza het volgende:
Die gast gaat lekker naar een chickie zitten gelijk
Die jongen kwam dan ook nog eens uit een voor Staphorstse begrippen behoorlijk liberaal gezinquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk. Vooral met dit soort figuren.
Mooiste die mij nog bijstaat is een ruil met iemand uit Staphorst/Urk naar een superliberaal gezin in Haarlem.
Hij heeft een kind en is verslaafd geweest aan drugs. Me dunkt dat je dan recht van spreken hebt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:04 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vreselijk die Hardcore Holland Kneus.
Praat ofdat die alles al heeft meegemaakt met ze 18 jaar
En dan later gek opkijken wanneer zo'n kind ook het slechte pad opgaat.![]()
En hij wilde de kinderen afmakenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
"Die had kanker en dat was hem naar zijn hoofd gestegen."
Is toch ook zoquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:Dat kak-zusje: Zij is niet zoals ons soort mensen.
Ja, dat is ook wel zo, maar zoals het eruit kwam, ik vond het een beetje uit de hoogte.quote:
Mja, zo'n hockeyfeest tegenover een gemiddeld multicultureel/allochtoon feest zijn gewoon twee hele andere werelden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar zoals het eruit kwam, ik vond het een beetje uit de hoogte.
Het kaaskop heb ik niet gehoord...
Hockeyfeestjes.. dat bevestigd ook echt helemaal alle stereotypetjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Mja, zo'n hockeyfeest tegenover een gemiddeld multicultureel/allochtoon feest zijn gewoon twee hele andere werelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |