Dat van die appelstroop vond ik inderdaad erg verwonderlijk... je zag haar kijken van "Appelstroop? Dat ken ik niet..."quote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Overigens opvallend hoeveel deze mensen (en zij zijn daarin vast niet de enigen) zo weinig wisten van het leven (in het bijzonder de eetgewoonten) van een gemiddelde blanke Nederlander.
- Eet je thuis aardappelen met frikadellen? Nee hoor, gewoon met biefstuk of schnitzel.
- Appelstroop, wasda
Je geeft zelf het antwoordquote:Op zondag 28 mei 2006 19:27 schreef Cairon het volgende:
Je moet wel verdomd achterlijk zijn als je je zo gedraagt op een solicitatiegesprek
Ik zat nog wel te denken: of is het alleen bekend in Zuid-Nederlandquote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat van die appelstroop vond ik inderdaad erg verwonderlijk... je zag haar kijken van "Appelstroop? Dat ken ik niet..."
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen ZO achterlijk zijn. Volgens mij is het geen onkunde, maar onwil. Anders dan ben je echt nog te dom om te schijten.quote:
Nico moet gewoon uit pure verveling stoppen met ademhalen omdat hij geen zin meer heeft ofzo. Einde verhaal, probleem opgelost.quote:Overigens vond ik de onwil bij Ray best meevallen. Hij kwam iig gemotiveerder over dan NicoAls hij een beetje z'n best doet kan het nog best wat worden.
Het is in elk geval bekend in de driehoek Maastricht, Zoetermeer, Groningen...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zat nog wel te denken: of is het alleen bekend in Zuid-NederlandDe Canisius stroopfabriek staat tenslotte wel in het Limburgse Schinnen
Tuurlijk is het onwil. Onwil om die gangsta attitude even opzij te zetten en serieus te zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk te geloven dat mensen ZO achterlijk zijn. Volgens mij is het geen onkunde, maar onwil. Anders dan ben je echt nog te dom om te schijten.
Ik heb het net teruggekeken, maar ik vond het niet heel erg interessant.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand vrijdag gekeken?
Ik heb het gemist maar is het het waard om terug te kijken?
Ze was op zich wel schattig alleen die stukjes met die dagboekcamera waren echt tenenkrommendquote:
Een pijnlijk mislukte poging grappig over te komen iddquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ze was op zich wel schattig alleen die stukjes met die dagboekcamera waren echt tenenkrommend
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een pijnlijk mislukte poging grappig over te komen idd
Zo slim is ze ook niet, wel zeeeer naiefquote:Op maandag 5 juni 2006 18:32 schreef Markman het volgende:
ja belgische meisje is slim en ontwikkeld, maar kwam toch een klein beetje naief over.
Wordt wel lekker ding zeg later....
Helemaal niet. Vorige week was de laatste aflevering van het seizoen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben nu ff in de war, komt het vanavond, of morgen?
Volgens mij helemaal niet als ik de gids zo bekijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:01 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben nu ff in de war, komt het vanavond, of morgen?
Idd die vader viel nog mee maar die moederquote:Op maandag 5 juni 2006 16:48 schreef Cairon het volgende:
Die Belgen waren... tactisch.
Mijn god... zoveel tactiek heb ik nooit gezien, die arme vrouw was zo ongenadig tactisch dat het pijnlijk was om te zien.
Dat was vanavond dus; van de week misschien maar even terugkijken.quote:Buitenlandse versie Puberruil van start bij KRO
Geplaatst op 27-11-2006 om 12:03
De KRO start vanavond de buitenlandse versie van het programma Puberruil onder de naam Puberruil Xtra. In vier afleveringen is te zien hoe van woonomgeving ruilen. Dit keer hebben de deelnemende pubers niet alleen een heel verschillende achtergrond, maar komen ze ook uit een ander land. In de eerste en tweede aflevering van Puberruil Xtra ruilt de Zuid-Afrikaanse Melissa (18) uit Kaapstad voor vijf dagen met het leven van de Nederlandse Kiki (18, foto).
Melissa woont in een buitenwijk in Kaapstad. Ze groeit op bij haar opa en oma, want met haar ouders heeft ze al jaren geen contact meer. Melissa werkt net als haar opa als scout. Zij geeft hiervoor ook voorlichting aan jongeren over seks en aids in een project van de Nederlandse organisatie Stop Aids Now. Hierover praten is in Zuid-Afrika een groot taboe. Tijdens haar verblijf in Nederland krijgt Melissa te maken met voor haar ongewone dingen, zoals een hardcore gabberparty. Ook volgt Melissa, onder toeziend oog van haar ruilouders en nieuwe vrienden, haar eerste rijles.
De Nederlandse Kiki is met haar school actief in de scholentour van Dance 4 Life, een initiatief van Stop Aids Now. Naast de dagelijkse zaken waar Kiki normaal druk mee is, zoals werk, school en bezoekjes aan de sauna, zal Melissa ook meehelpen een dansmarathon op te zetten. In Zuid-Afrika gaat Kiki naar de volledig zwarte school van Melissa, waar ze omgaat met de donkere en gekleurde vrienden van Melissa.
Ja, ik geloof dat de versie van vandaag meer voor pubers is en de andere meer voor ouders..quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef ChrisJX het volgende:
Gaat vandaag en morgen nou over dezelfde kinderen?
bothquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind de normale versie prima, dus ik vraag me af of dit iets is... Of gaan ze bij die ouderversie die psychologenmuts van het 1e seizoen er weer ingooien?
Hoezo uitmelkingquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat de versie van vandaag meer voor pubers is en de andere meer voor ouders..
Vanavond komt de volwassen versiequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:01 schreef michiel_merk het volgende:
Leuk progamma, vanavond komt er nog 2 deel van gisteren toch ?
Kloptquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Vanavond komt de volwassen versie
Ik ben gisteren na een halve minuut afgehaakt. Boenk boenk muziek op de achtergrond hoeft van mij niet.
Ik word oud
En al jánken wanneer er een vlieg aankomt vliegen.Ieeeeeequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef ChrisJX het volgende:
Wat zijn ze toch altijd schattig, die oh zo wereldwijze grote stadskindjes die denken dat ze de wereld aan kunnen. Maar een varken durven ze niet aan te raken en dat hun leren jas van koe gemaakt is weten ze niet![]()
Ja die hele de grote stad is beter dan de rest van Nederland mentaliteit is ook vreselijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef ChrisJX het volgende:
Wat zijn ze toch altijd schattig, die oh zo wereldwijze grote stadskindjes die denken dat ze de wereld aan kunnen. Maar een varken durven ze niet aan te raken en dat hun leren jas van koe gemaakt is weten ze niet![]()
errug boersquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enormmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm irriterend!
Wat een mongoolquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:06 schreef snellejelle het volgende:
Leuke aflevering wel. Die broer die dat meisje probeerde te versieren![]()
Dat meisje eet 5x per week friet en die andere avonden shoarma ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toevallig gister ook gezien, wat woont er toch een raar volk daar in Limburg. Bier drinken bij het ontbijt met tosti's in het café
Ach, ik heb liever dat iemand met tosti's en bier ontbijt, dan dat iemand op d'r negentiende niet naar school gaat en welgeteld 1 avond per week iets nuttigs doet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Toevallig gister ook gezien, wat woont er toch een raar volk daar in Limburg. Bier drinken bij het ontbijt met tosti's in het café
Wolter Kroesquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Maar dit is echt erg ja van die hele vervelende extreme linkse mensen en dan aan de andere kant een rechtse frans bauer kamper.![]()
Agh, die Purmerendse zijn inderdaad irritant, die 2 vriendinnenv an haar. Die ene die geruild is kan er wel mee door, maar dat soort mensen vind je veel hier in A'dam. Veel van me vrienden zijn ook anti turk enzo, puur vanwege dat gezeik met hun altijd hier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, het zijn twee totaal verschillende types, maar even debiel en dom. Wat een vervelend volk.
Inderdaad al zou ik daar ook gek wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:03 schreef BVO het volgende:
Wat doet die bostrut elitair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |