effe checkequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Yo, ik kijk ook weer, weet je? [afbeelding]
Ja, dat was helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
Wat ben ik blij dat ze die zogenaamde deskundige uit het vorige seizoen eruit hebben getrapt zeg.
Ik vond het ten opzichte van Nico trouwens niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:36 schreef mien-moeke het volgende:
Heb die Nico ook gezien. Wat een dropzwans zeg. Gadverredamme!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:12 schreef nietzman het volgende:
Wat ben ik blij dat ze die zogenaamde deskundige uit het vorige seizoen eruit hebben getrapt zeg.
Neeej dat schurftwijf was veel erger dan dat. Die maakte altijd onderscheid tussen de 'goede' puber en de 'slechte' ofwel 'verdorven, heilloze, atheistische, stiekem nog iets van een normale' puber.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:09 schreef ChrisJX het volgende:
"Je ziet dat Mieke veel vertelt aan haar gastmoeder. Dat duidt erop dat ze zich erg snel kan aanpassen en zich al erg thuis voelt."
Repper de klepper!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
IK BEN FUCKING RAY
Ik vond dat wel humor, ik zou dat ook nooit van m'n leven opvatten als een kattige onderhuidse sneer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vond trouwens die opmerkingen van die vrije ouders in het begin volledig misplaatst:
- "Ben je wel ingeënt?"
Vijf minuten na kennismaking? Ik blijf erbij dat die mensen zichzelf heel liberaal en vrij kunnen vinden, maar dat ze dat niet in die mate zijn dat ze denken te zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:18 schreef Cairon het volgende:
Ik vond dat wel humor, ik zou dat ook nooit van m'n leven opvatten als een kattige onderhuidse sneer.
beetje zelfspot aan beide kanten als je het mij vraagt.
Ze zei dat toch niet dat hij het daadwerkelijk deedquote:Wat pas echt verschrikkelijk zielig was, Moeder Staphorst die even over zoonlief, en in het bijzijn van zoonlief, vertelde dat ze weet dat het joch zich sufrukt als het naar een lichtelijk erotisch getinte poster kijkt, en dat ze dat niet graag heeft. Want het is een puber en dan heb je last van je hormonen enzo... en dat geeft problemen.
Niet bepaald, ik probeer al sinds vanochtend te kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef nietzman het volgende:
Uitzendinggemist.nl lijkt weer eens gaan haast te hebben in het livezetten van de vorige aflevering..
Bedoel je deze Afl.: Limburgse kruimelvlaai vs. Antilliaans broodje bakkeljauw.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik probeer al sinds vanochtend te kijken
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=653&md5=da1080346907bd4474fb314c5f77900dquote:Op zondag 28 mei 2006 17:48 schreef Kw4Kje het volgende:
Bedoel je deze Afl.: Limburgse kruimelvlaai vs. Antilliaans broodje bakkeljauw.Kun je gewoon bekijken hoor.
http://puberruil.kro.nl/quote:Op zondag 28 mei 2006 17:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=653&md5=da1080346907bd4474fb314c5f77900d
Waar dan
Dank!quote:Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef Kw4Kje het volgende:
http://puberruil.kro.nl/
dan klik op 'uitzending gemist?' en dan kies je een aflevering (niet de bovenste) en dan rechts boven op meer afleveringen klikken.
Dat leren ze door zulke toneelspelletjes... Je kunt het ze wel uitleggen maar dan snappen ze er wrs geen bal van.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Cairon het volgende:
Wat een verschrikkelijk triest projectje is dat met dat toneelspelen...
leer die mensen gewoon om een fatsoenlijk solicitatie gesprek te voeren, leer ze eens aan dat houding en uiterlijk en presentatie in het algemeen erg belangrijke factoren zijn om een baan te krijgen.
Da's discriminaasie... je weet tog...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:18 schreef Cairon het volgende:
Wat een verschrikkelijk triest projectje is dat met dat toneelspelen...
leer die mensen gewoon om een fatsoenlijk solicitatie gesprek te voeren, leer ze eens aan dat houding en uiterlijk en presentatie in het algemeen erg belangrijke factoren zijn om een baan te krijgen.
Overigens opvallend hoeveel deze mensen (en zij zijn daarin vast niet de enigen) zo weinig wisten van het leven (in het bijzonder de eetgewoonten) van een gemiddelde blanke Nederlander.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Da's discriminaasie... je weet tog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |