Gaat vaak samen Tongquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen klasse verschil dit is een IQ verschil
Kan dat danquote:
Eens maar de agressiviteit van de eztreemrechtse slet is ook erg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef LuQas het volgende:
Dit illustreert wel weer hoe intolerant veel Groenlinksers zelf zijn. Om te kotsen hoe generaliserend dit meisje over 'ordinaire' mensen spreekt.
En ik ben zelf nog wel 'links'.
Het is echt heel leuk. Vooral met dit soort figuren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
Leuk programma , had eerder moeten kijken
HAHA URK !! die moet herhaalt wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt heel leuk. Vooral met dit soort figuren.
Mooiste die mij nog bijstaat is een ruil met iemand uit Staphorst/Urk naar een superliberaal gezin in Haarlem.
Maar echt van beide kanten he.quote:
In Amsterdam is 50% van de autochtone jeugd rechts hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:14 schreef Perun het volgende:
De vooroordelen worden eigenlijk wel bevestigd met dit programma![]()
quote:Alleen al van de aankondiging van dit programma ging ik over mijn nek! Want wat heeft hoogblond met volks te maken en wat heeft links in vredesnaam met intellectueel te maken?
Links-intellectueel.. wat een zielige term! De pretentie en arrogantie druipt ervan af! Om te kotsen! Als je intellectueel bent, ben je per definitie niet links.
Alleen als je dom en kortzichtig bent, ben je links. En dat bleek wel uit deze uitzending! Want wat had onze Jet een plaat voor haar kop! Zelden zo'n dom en kortzichtig kind gezien!
De publieke omroep laat zich van haar slechtste kant zien. Want de boodschap was weer duidelijk hoor! De volkse Shirley is dom en dus rechts en punker Jet is intellectueel en dus links..
Mag ik nog een bakje? Meningen die me door de strot worden geduwd, komen er meteen weer uit! De publieke omroep, zogenaamd objectief en kwaliteit. Laat me niet lachen! Pure propaganda!
Aan dit soort rommel wordt dus mijn kostbare belastinggeld verspild? PvdA/GroenLinks/SP propaganda! Wat een domheid, wat een arrogantie! Zelden zo'n gekleurd programma gezien..
De waarheid is dat Shirley een leuke lieve meid is die van gezelligheid houdt! Shirley ziet de problemen in de samenleving en legt de vinger op de zere plek. Jet is een arrogante struisvogel verblind door ideologie die haar kop in het zand steekt. Typerend is hoe Jet het gedachtegoed van rechts samenvat: "tegen buitenlanders.."
Nee Jet, dat ligt iets genuanceerder! Als ons Jetje nou eens iets minder arrogant was en iets minder "links-intellectueel", zou ze het misschien snappen! Waar Shirley zich terecht dood aan ergert is het GEDRAG van sommige buitenlanders. Gedrag waar domme Jetje en haar linkse vriendjes de ogen voor sluiten..
Hilarisch was ook het commentaar van Jetje op het concert van Wolter Kroes: "helemaal blank!" Jetje miste echt wat! Arrghh.. wat een tenenkrommende politieke correctheid!! Even later zagen we de fans van herrie (vermoedelijk punk): óók allemaal blank! En bij het klassieke concert: weer alleen maar blanken! Oeps, foutje Jet?
Jetje is in de multiculturele wijk van Den Haag gaan wonen omdat ze dat een verrijking van haar leven vindt. Geweld tegen vrouwen, geweld tegen homo's en Jodenhaat is natuurlijk ook een enorme verrijking van onze cultuur! Nietwaar Jet? Fout Jet! Dat is geen verrijking, maar een verarming van onze cultuur! De teloorgang van waarden waarvoor we decennialang gevochten hebben!
"De angst die veel mensen hebben komt voort uit onwetendheid. Ze weten niet hoe het zit met een andere cultuur en dus zijn ze bang, wat heel jammer is." Weer zo'n politiek-correcte uitspraak van onze links-intellectuele Jetje! Terwijl Jetje niet eens haar buren kent.. Hoezo een plaat voor je kop? Jet kent alleen maar haar blanke links-intellectuele punk-vriendjes! Shirley kent waarschijnlijk heel wat meer buitenlanders (van de zwarte markt ;-) dan multiculti-liefhebster Jet!!
Dat bedoel ik met dom en kortzichtig! Gehersenspoelde Jetje stond stijf van de vooroordelen. Jet met oogkleppen op zal vanuit haar studeerkamertje ons wel eens vertellen hoe de wereld in elkaar zit. En hoe wij moeten denken.. Wat een arrogantie! Geef mij Shirley maar, die gebruikt tenminste haar ogen en haar verstand. Shirley laat zich niet misleiden door politieke dogma's. Shirley reageert gewoon op wat ze om haar heen ziet gebeuren. En als de zogenaamde "multiculturele samenleving" niet alleen maar een verrijking is, zegt ze dat ook gewoon en steekt ze niet haar kop in het zand zoals Jet.
Jammer dat de publieke omroep even bevooroordeeld en kortzichtig is als Jet. Het had best een leuk programma kunnen zijn. Nu was het slechts verknipte propaganda.
Eens, als die Jet hier in A'dam had gewoont was ze ook sneller naar rechts gaan neigen.quote:
Propagenda Schmopagenda.quote:
IIdd vond de vorige puberruil (rotterdammer vs boer) veel leuker omdat die jongens veel opener stonden voor elkaars leefwereld. Dit was gewoon een emberassing aflevering om te kijken (ach leedvermaak is ook vermaak!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Propagenda Schmopagenda.
Ze kwamen er beiden heel bekaaid vanaf. Zowel het xenofobische gebash aan de ene kant, als de doorgeschoten, onzekere, politiek-correcte one-liners aan de andere kant.
dat is niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:36 schreef Mvnl het volgende:
(nou helpt t ook niet mee dat ik ergens ook wel n kleine Jet in me heb, ikook op Wolter Kroes, beenwarmers met panterprintjes en glitterende bodywarmers..)
Vlgens mij heeft die bio bitch nog nooit der flamoes geschorenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef Jasza het volgende:
Ze is ook lesbisch volgens mij
Ontken maar niet.
dat is niet waar ze zei iets anders maar wat ze erna zei hebben ze eraf geknipt.. ik ken jet personelijk en ze heeft redelijk wat buitenlandse vrienden maar ze ziet ze niet als buitenlanders maar als gewone mensen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef ChrisJX het volgende:
Altijd leuk, van die überlinkse rakkers die toch niet zo tolerant, wereldwijs en open blijken te zijn als ze zich voordoen
Expres in een buurt met buitenlanders gaan wonen, maar uiteindelijk alleen maar blanke vrienden hebben waar je lekker op intellectueel niveau mee kunt debateren over je buitenlandse buren die je niet eens kent
Guilty as charged, maar zonder dat selectief knippen en plakken was het natuurlijk een saaie aflevering geweest en had niemand gekekenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:33 schreef justshutup het volgende:
Altijd leuk: slimme volwassen mannen/vrouwen die meisjes van 16 en 17 afkraken aan de hand van 30 minuutjes selectieve montage TV.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:20 schreef nietzman het volgende:
Mag aan de hand van posthistorie dan wel?.
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:59 schreef justshutup het volgende:
Gebeft én gevingerd worden is gewoon goddelijk. Dus Kroontje heeft het helemaal goed![]()
Doen ze altijd bij puberruil. Voor de deelnemers misschien vrij irritant maar als televisiemaker zou ik 't ook gedaan hebben. je wil juist 2 tegenstellingen laten zien, en dat kan 't best om beide zo extreem mogelijk neer te zetten. Als je alleen maar softe/leuke dingen laat zien dan zal 't programma weinig discussie oproepen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:14 schreef IrfieJ het volgende:
Jet is een schatje, en ze heeft wel degelijk buitenlandse vrienden.. *meld
ze is wel heel anders dan ze eruit komt in dat programma ze hebben alle extreme uitspraken er uitgehaald..
Ach ja, gewoon oppassen met wat je zegt op internet. 't kan altijd tegen je gaan werken...quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef justshutup het volgende:
[..]
Agh jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, daar niet van. Ik heb hier al weer een lange tijd niet rondgekeken. Vind het nu dus ook erg jammer dat ik mijn oude account niet kon verwijderen, zoals jullie begrijpen.
Agh jullie hebben ook helemaal gelijk hoor, daar niet van. Ik heb hier al weer een lange tijd niet rondgekeken. Vind het nu dus ook erg jammer dat ik mijn oude account niet kon verwijderen, zoals jullie begrijpen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:20 schreef nietzman het volgende:
Mag aan de hand van posthistorie dan wel?.
Puberruil: extreem-rechts ruilt met GroenLinksquote:Op zondag 21 januari 2007 18:51 schreef justshutup het volgende:
Wie weet!
Ik heb dat helaas gemistquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:50 schreef milagro het volgende:
ik heb even gemist waar de moeder vh meisje is..
doe eens vertellen aan mij
leuke aflevering dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |