Flikker op met je calimero Linkse rakker.quote:
Hypocriete huiliequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Flikker op met je calimero Linkse rakker.
Als dat andere meisje die turken geiten neukers had genoemt had je nu de rapen gaar.
Maar een turk mag Nederlanders wel kaaskop noemen zeker![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Er was namelijk een turks meisje op een hockey feestje en het kind sprak daar de volgende woorden : Ik zit liever in een multicultie dan dat ik hier tussen alle Kaaskoppen zit.
als ik een marokaan een geiten neuker noem doe ik aan discriminatie dan is een woord als kaaskop dat ook !,
Bah buitenlanders die Nederlanders maar voor van alles moge uitmaken op tv. Die ali B en zijn moeder zelfs in een reclame![]()
![]()
![]()
dan zijn de rapen al heel erg lang gaar. Er zijn volgens mij meer mensen in Nederland die wél het woord hebben gebruikt, dan dat er mensen zijn die wel die intelligentie hebben het niet te gebruiken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als dat andere meisje die turken geiten neukers had genoemt had je nu de rapen gaar.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Canisfire het volgende:
wtf wat doen jullie nou allemaal links.
Het is toch zo dat als dat blanke meisjes zei dat ze liever bij nederlanders is dan tussen geiten neukers er toch ook gezeik was geweest?
Waarom mag andersom dan wel.
Idd vaagquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Canisfire het volgende:
wtf wat doen jullie nou allemaal links.
Het is toch zo dat als dat blanke meisjes zei dat ze liever bij nederlanders is dan tussen geiten neukers er toch ook gezeik was geweest?
Waarom mag andersom dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |