abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45898877
Er was namelijk een turks meisje op een hockey feestje en het kind sprak daar de volgende woorden : Ik zit liever in een multicultie dan dat ik hier tussen alle Kaaskoppen zit.

als ik een marokaan een geiten neuker noem doe ik aan discriminatie dan is een woord als kaaskop dat ook !,
Bah buitenlanders die Nederlanders maar voor van alles moge uitmaken op tv. Die ali B en zijn moeder zelfs in een reclame
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45898899
jeetje.

what else is new

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45898921
boeie
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:59:34 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_45898951

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45899005
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:59 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]

V.
Flikker op met je calimero Linkse rakker.
Als dat andere meisje die turken geiten neukers had genoemt had je nu de rapen gaar.
Maar een turk mag Nederlanders wel kaaskop noemen zeker
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:00:41 #6
136 V.
pi_45899006
Kolere, het zit je wel dwars hé, met je dubbelpost

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:02:21 #7
136 V.
pi_45899082
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:00 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Als dat andere meisje die turken geiten neukers had genoemt had je nu de rapen gaar.
Hypocriete huilie

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45899116
Wat een kutleven heb jij!
pi_45899161
Ga eens naar stormfront Canisfire, misschien begrijpen ze je klacht daar beter
pi_45899263
Turkse hoeren ook.
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:07:42 #11
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_45899319
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:
Er was namelijk een turks meisje op een hockey feestje en het kind sprak daar de volgende woorden : Ik zit liever in een multicultie dan dat ik hier tussen alle Kaaskoppen zit.

als ik een marokaan een geiten neuker noem doe ik aan discriminatie dan is een woord als kaaskop dat ook !,
Bah buitenlanders die Nederlanders maar voor van alles moge uitmaken op tv. Die ali B en zijn moeder zelfs in een reclame
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_45899433
wehhe TS is een vieze kaaskop!
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_45899551
quote:

[..]

dan zijn de rapen al heel erg lang gaar. Er zijn volgens mij meer mensen in Nederland die wél het woord hebben gebruikt, dan dat er mensen zijn die wel die intelligentie hebben het niet te gebruiken.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_45899686
quote:

[..]

Is het leuk op de frontpage?
What Would Goku Do
pi_45900706
Je bent ook een kaaskop.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:43:21 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45900726
Niks mis met een beetje racisme op z'n tijd
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_45900784
Kaaskop !
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45900843
die reacties hier pwnen ts hard in zijn aars
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_45900911
Al die kaaskoppen hier
pi_45900949
wtf wat doen jullie nou allemaal links.
Het is toch zo dat als dat blanke meisjes zei dat ze liever bij nederlanders is dan tussen geiten neukers er toch ook gezeik was geweest?

Waarom mag andersom dan wel.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_45900999
Oekoeboekoe-TS-voelt-zich-een-grote-en-slimme-vent-topic.
Hoi.
pi_45901017
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Canisfire het volgende:
Het is toch zo dat als dat blanke meisjes zei dat ze liever bij nederlanders is dan tussen geiten neukers er toch ook gezeik was geweest?

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:53:07 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45901105
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45901139
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:49 schreef Canisfire het volgende:

Idd vaag Net als in Amerika... Whiteboy enzo
pi_45901167
Mjeh opzich heeft de TS wel een punt:

Kaaskop, iedereen boofuckinghoo, care

Kutmarrokaan, iedereen STERF vuile lollerracist krijg ebola/aidz/etc.

Dus..
pi_45901176
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef Canisfire het volgende:

Het is een keertje de andere kant op, wat is het probleem?
Hoevaak zijn allochtonen wel niet zwartgemaakt op TV of toneel.
pi_45901240
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:54 schreef SuperRogier het volgende:
Mjeh opzich heeft de TS wel een punt:

Kaaskop, iedereen boofuckinghoo, care

Kutmarrokaan, iedereen STERF vuile lollerracist krijg ebola/aidz/etc.

Dus..
Eindelijk eens een die niet als iedere debiel een huilie plaatje post ,
Zo van ik heb nog een post nodig kom ik post een huilie plaatje kut pubers
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:57:28 #28
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45901267
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:56 schreef Canisfire het volgende:

[..]
Zo van ik heb nog een post nodig kom ik post een huilie plaatje kut pubers
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:59:22 #29
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_45901345

Join the club
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_45901450
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:59 schreef Hari-Bo het volgende:
[afbeelding]

Join the club
Ja hoor debiel iemand die een keer wat zegt van racisme richting blanken is gelijk anti buitenlander of neger in jou geval denk toch na stelletje debielen
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:04:40 #31
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_45901560
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:02 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ja hoor debiel iemand die een keer wat zegt van racisme richting blanken is gelijk anti buitenlander of neger in jou geval denk toch na stelletje debielen

pi_45901590

Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:05:27 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45901594
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:08:12 #34
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_45901696
Ik geef TS groot gelijk, een marokkaanse collega noemde ons kaaskoppen vanmorgen op het werk. Ik vroeg waar dat op sloeg, ik zei tegen hem dat ik hem toch ook geen geitenneuker zou noemen.
De werkvloer was te klein, ik moest me kankersmoel houden, en hij een klacht gaan indienen bij discriminatie bureau. En dit is serieus, het zelfde als met kijken naar allochtone jongeren, als je een seconde te lang kijkt beginnen ze te flippen. Ergens heb ik diep respect voor hun, hun zullen hun eigen volk nooit voor lul zetten of ongelijk geven, ook zullen ze nooit hun geloof ter discussie stellen of belachelijk maken. Hun culturele geschiedenis is heilig bij hun. En wat zie ik bij ons "Hollanders" het geloof is taboe, geschiednis van ons vaderland word over het algemeen niet serieus genomen, en wij maken ons eigen volk belachelijk, zoals nu in deze topic. Over tien jaar lopen jullie te janken dat de allochtoontjes de boel heersen hier, en wie geeft ze ongelijk want ze worden alleen maar aangemoedigt door ons. En weet je wat ik ben trots op Nederland, de hele geschiedenis. Maar we zijn al jaren lang ons gezicht verloren aan de moslims. En wat betreft dat turks meisje die in dat programma ons kaaskoppen noemde, ja geef haar eens ongelijk. Niemand zal haar zeggen dat het niet zo leuk is, net als we haar volk geitenneukers noemen. Want als we dat zeggen staat gelijk de hele familie voor je deur of nog erger, komt Prem Radikishum met zijn PremTime jou eens de les lezen. TS ik geef je groot gelijk, nederland gaat naar de klote.
pi_45901718
TTT
pi_45901805
Vieze Kaaskop
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:11:30 #37
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_45901850
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef wolferl het volgende:
Ik geef TS groot gelijk, een marokkaanse collega noemde ons kaaskoppen vanmorgen op het werk. Ik vroeg waar dat op sloeg, ik zei tegen hem dat ik hem toch ook geen geitenneuker zou noemen.
De werkvloer was te klein, ik moest me kankersmoel houden, en hij een klacht gaan indienen bij discriminatie bureau. En dit is serieus, het zelfde als met kijken naar allochtone jongeren, als je een seconde te lang kijkt beginnen ze te flippen. Ergens heb ik diep respect voor hun, hun zullen hun eigen volk nooit voor lul zetten of ongelijk geven, ook zullen ze nooit hun geloof ter discussie stellen of belachelijk maken. Hun culturele geschiedenis is heilig bij hun. En wat zie ik bij ons "Hollanders" het geloof is taboe, geschiednis van ons vaderland word over het algemeen niet serieus genomen, en wij maken ons eigen volk belachelijk, zoals nu in deze topic. Over tien jaar lopen jullie te janken dat de allochtoontjes de boel heersen hier, en wie geeft ze ongelijk want ze worden alleen maar aangemoedigt door ons. En weet je wat ik ben trots op Nederland, de hele geschiedenis. Maar we zijn al jaren lang ons gezicht verloren aan de moslims. En wat betreft dat turks meisje die in dat programma ons kaaskoppen noemde, ja geef haar eens ongelijk. Niemand zal haar zeggen dat het niet zo leuk is, net als we haar volk geitenneukers noemen. Want als we dat zeggen staat gelijk de hele familie voor je deur of nog erger, komt Prem Radikishum met zijn PremTime jou eens de les lezen. TS ik geef je groot gelijk, nederland gaat naar de klote.
Geschiedenis van Nederland is allang verloren in de put dat MultiKul heet, je kan er wel tegen verzetten maar het schijnt normaal te wezen dat een land zijn EIGEN identiteit kwijtraakt en alles maar een mengelmoes moet worden, sad but true...
Kijk enkel maar naar honden raszuivere zijn sterker als een verbastering, just my 2 cents
pi_45901865
Weer gemist. Ga het wel een keer op de site kijken.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_45901867
Ondanks het jank gehalte is het inderdaad een interessant fenomeen.
Autochtonen mag je discrimineren. Waarom is dit? Volgens mij is dit omdat de politiek correcten ook wel weten dat het voor je spreekt als je inderdaad een kaaskop bent. Het is feitelijk een geuzennaam. Echter, andere bevolkingsgroepen worden terecht of onterecht geassocieerd met negatieve eigenschappen. Daarom is het fout om allochtonen te discrimineren en geaccepteerd om autochtonen te "discrimineren". Welnu, wat betekent dit? Volgens mij dat de politiek correcte cultuurrelativisten best doorhebben dat er iets mis is met de multiculturele samenleving.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_45901888
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef wolferl het volgende:
-aap-
Hoi.
pi_45901938
al moet ik zeggen dat ik het me wel kan voorstellen dat geitenneuker een stuk belediger is dan kaaskop

ik zie kaaskop eigenlijk nog eerder als een koosnaampje dan als een belediging, terwijl geitenneuker uiteraard wel puur beledigend bedoeld is
pi_45902071
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Geschiedenis van Nederland is allang verloren in de put dat MultiKul heet, je kan er wel tegen verzetten maar het schijnt normaal te wezen dat een land zijn EIGEN identiteit kwijtraakt en alles maar een mengelmoes moet worden, sad but true...
Kijk enkel maar naar honden raszuivere zijn sterker als een verbastering, just my 2 cents

Wat is dan de identiteit van dit land ? In de geschiedenis is allang gebleken dat geen enkel land een eigen identiteit heeft....

En wat bedoel je met je raszuivere honden? Dat we Nederlanders alleen met Nederlanders moeten fokken Dat er dus geen slechte genen van een neger tussen zitten ofzo?
pi_45902088
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Overlast het volgende:
Ondanks het jank gehalte is het inderdaad een interessant fenomeen.
Autochtonen mag je discrimineren. Waarom is dit? Volgens mij is dit omdat de politiek correcten ook wel weten dat het voor je spreekt als je inderdaad een kaaskop bent. Het is feitelijk een geuzennaam. Echter, andere bevolkingsgroepen worden terecht of onterecht geassocieerd met negatieve eigenschappen. Daarom is het fout om allochtonen te discrimineren en geaccepteerd om autochtonen te "discrimineren". Welnu, wat betekent dit? Volgens mij dat de politiek correcte cultuurrelativisten best doorhebben dat er iets mis is met de multiculturele samenleving.
Groenlinkse is daar heel goed in, allochtonen boven autochtonen stellen..
Het is inderdaad ook triest en ik denk ook dat het onderschat wordt (ook te zien aan de geestelijk beperkte mensen die hier huilie plaatjes neerzetten ) maargoed. Kaaskop zeggen is geen probleem, zeg je alleen het woordje "turk" of "marrokaan" al dan is dat al discriminatie.. Vage shit, vaag land, stom groenlinks en Geert Wilders
  donderdag 1 februari 2007 @ 23:17:02 #44
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_45902116
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:13 schreef Asmodean het volgende:
al moet ik zeggen dat ik het me wel kan voorstellen dat geitenneuker een stuk belediger is dan kaaskop

ik zie kaaskop eigenlijk nog eerder als een koosnaampje dan als een belediging, terwijl geitenneuker uiteraard wel puur beledigend bedoeld is
Uhm de meeste etnische minderheden pakken alles aan als discriminatie, worden ze aangehouden en krijg je meteen 'Jij discrimineert' te horen
Nekschot al die gasten en terug naar de tijd dat ieder land zijn EIGEN identiteit had
pi_45902205
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:13 schreef Asmodean het volgende:

Want over Nederlanders mag je alles zeggen toch? Wij zijn toch maar een stelletje losers zonder iets om trots op te zijn.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_45902256
Man dit is geen racisme trouwen. Je stelt je aan en wil wat te zeiken hebben.
Apartheid, dát is racisme!
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_45902322
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:18 schreef Overlast het volgende:

[..]

Want over Nederlanders mag je alles zeggen toch? Wij zijn toch maar een stelletje losers zonder iets om trots op te zijn.
Nee Nederlanders laten alles over zich zeggen Als je tegen een Wolla iets verkeerds zegt, dan heb je voor je het weet een mes tussen je ribben ...Dat is helaas het verschil
pi_45902325
quote:

[..]

dude...kaaskop! who gives a shit ?
pi_45902757
quote:

[..]

vind je? Verwijzen naar de kaastraditie van Nederland lijkt me juist iets om trots op te zijn Ik zie die titel dan ook absoluut niet als een belediging. Wat ik wél als een beleding zie is bijvoorbeeld als die Bill O'Reilly net doet alsof Nederlanders nazi's zijn, gezien onze mogelijkheden tot euthanasie.

En zo lijkt het me voor allochtonen dat de geitenneuktraditie wat minder is om trots op te zijn
pi_45902883
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Hari-Bo het volgende:

[..]

Uhm de meeste etnische minderheden pakken alles aan als discriminatie, worden ze aangehouden en krijg je meteen 'Jij discrimineert' te horen
Nekschot al die gasten en terug naar de tijd dat ieder land zijn EIGEN identiteit had
de tijd dat ieder land een eigen identiteit had... Bedoel je dan een paar honderd jaar geleden? Of nog voor de invoering van het christendom? Of voor de romeinen? Of voor alle menselijke invloed die er telkens voor zorgt dat de identiteit van een land veranderd... Dat zal duizenden jaren geleden zijn... Maar wacht eens, horen dinosaurussen dan niet bij de identiteit van Nederland? Bestond Nederland toen uberhaupt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')