Dat was idd een dikke pad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:27 schreef pyl het volgende:
Gokje op André Hazes.
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:27 schreef pyl het volgende:
Gokje op André Hazes.
pyl +1quote:(Novum) - André Hazes is gereïncarneerd in een kikker. Dat zei zijn weduwe Rachel dinsdag in RTL Boulevard. "Ik was op vakantie en elke dag zagen we een kikker. En op de laatste dag kwam hij binnenlopen", vertelt Rachel. "Andere mensen zullen denken: ze spoort niet. Maar ik denk: dat is Dré."
Ook in andere gebeurtenissen ziet zij de hand van de volkszanger, bijvoorbeeld wanneer het licht flakkert. Sinds Hazes' dood in 2004 is hij nog geen seconde uit Rachels gedachten geweest. "Dat kan ook niet en dat mag ook niet." Aan een andere man heeft zij voorlopig geen behoefte, zegt ze.
Eg wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Huh? No way..
Ik heb het ook niet van mezelf, maar ik las dit, bij de foto:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Naja, haar mond is groot genoeg.. t zal wel
quote:In haar levensverhaal ‘Altijd maar draaien’ vertelde de Nederlandse comédienne over haar bezoek aan Hollywood:
“De eerste aan wie ik werd voorgesteld was Clark Gable. Hij was nog in officiersuniform. Knappe vent, helemaal Clark Gable van de film. Met een zelfvoldaan lachje voerde hij een gesprek met me: – ‘En vertel me eens mrs. Davids. Hoe denken ze over mij in Nederland?’
– ‘O, mr. Gable - of mag ik Clark zeggen? - volgens de Nederlandse opvattingen bestaat er in Amerika maar één filmman, één held en dat bent u.’
– ‘Is that so?’ vroeg hij gevleid.
Ja dat was dan zo. [...] Ik draaide een scènetje met Clark Gable. We gingen samen eten en hij noemde me Henny.”
Alleen in het NL?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:48 schreef Mark het volgende:
Goed als jullie het eens zijn, dan wil ik graag 10 liedjes met een "terug" in de titel
Homecoming kan ik niet echt goed rekenenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maxine Nightingale - Right Back where we started from
Dusty Springfield - Goin' back
Cardigans - Erase/Rewind
Beatles - Back In The USSR
Beatles - Get Back
Golden Earring- Back Home
U2 - A Sort Of Homecoming
Mighty Wah! - Come Back
Paul Young - Come back And Stay
Take That - Back for good
En terecht, want newbie bleef op 9 steken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:06 schreef GLO het volgende:
Nou, dan gooi ik 'm er toch maar in:
Maggie McNeal - Terug Naar De Kust
The Beatles – Get Back
Crabby Appleton – Go Back
Maxine Nightingale - Right Back To Where We Started From
Gary Glitter – Hello Hello, I’m Back Again
Golden Earring – Back Home
Paul Young – Come Back And Stay
The Artful Dodger - Re-Rewind (The Crowd Say Bo Selectah)
The Jackson 5 - Goin’ Back To Indiana
Diesel – Going Back To China
I had mijn lijstje twee minuten na nbdbd al af...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Had je net zo goed het lijstje van newbie kunnen pakken, + 1 andere..
Owja, zie het alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:17 schreef GLO het volgende:
[..]
I had mijn lijstje twee minuten na nbdbd al af...
Nee, deze meneer leeft nog. Heel ander genre ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:17 schreef Z het volgende:
Dimebag Darryl?
Niemand die hierdoor tot een gokje geïnspireerd wordt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef GLO het volgende:
't Is niet de broer van George, en evenmin de vader van Herman
Het heeft vast iets met de achternaam te maken... ik ben er behoorlijk mn hersens over aan het pijnigen, echter zonder resultaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Niemand die hierdoor tot een gokje geïnspireerd wordt?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het heeft vast iets met de achternaam te maken... ik ben er behoorlijk mn hersens over aan het pijnigen.
quote:
Hij produceerde een hele waslijst aan artiesten, van Afrika Bambaataa tot Ash, van Diana Ross tot New Order.quote:was among the most visible and widely imitated of the early hip-hop producers, masterminding breakthrough experiments with tape edits and synthetic beats before crossing over to introduce the art of remixing into the pop mainstream.
Naaahquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef Mark het volgende:
Denis Leary?
Euh, eigenlijk niet, want na aandringen zijnerzijds had ie dat punt al gekregen:quote:
Hij heeft er nu dus 1 teveelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
peaceman +1
Nee, al was het maar omdat die geen "groetjes" zou hebben geschreven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Sandy Denny?
Ik heb de mijne nu weer weggehaaldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk niet, want na aandringen zijnerzijds had ie dat punt al gekregen:
[..]
Hij heeft er nu dus 1 teveel
quote:
Ok, komt iequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet zo wel een nieuwe vraag stellen pos, dat was je gister vergeten
Nee pyl, mijn mevrouw is iets ouder, in 1943 geboren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:04 schreef pyl het volgende:
Gokje op Emma Shapplin.
In Italië trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:12 schreef pos het volgende:
[..]
Nee pyl, mijn mevrouw is iets ouder, in 1943 geboren.
Wat goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:19 schreef pyl het volgende:
Rafaella Carra, voor ze zich liet blonderen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef pyl het volgende:
Noch Telkamp, noch Bijl.
Mejuffrouw verrijkte de vaderlandse liedcultuur met juweeltjes als "Mijn boyfriend heeft een Beatlekoppie" en "Jij bent een halve gare".
Ze had ook één echt grote hit, over een tijdloos thema, gesteld in een tijdgebonden jargon, zeg maar. Over jongemannen die zich niet willen binden.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:23 schreef GLO het volgende:
Maar 'mejuffrouw' kan echt niet meer, pyl
Ah, de ballotage-commissie!quote:
Pos en Tokay, Pyl in mindere mate..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie dan?
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wareom zouden die hier niet mogen zijn
Mick Farren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie is de link tussen The Deviants,The Pink Fairies & The Pretty Things?
Ik zag de link met The Pretty Things al niet zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nee,het gaat om iemand die in alle 3 bands heeft gezeten
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
In die tijd heette dat nog Raider
maar je komt er wel....
Twink!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
eerste 3 letters zijn goed
hij speelde alleen op never never land
Dat was de drummer van The Alarm..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:20 schreef GLO het volgende:
[..]
ik weet 't nog zo niet - was ervan overtuigd dat die man Twist heette...
Die weet ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
je mag ook wel z''n echte naam noemen
GLO +1quote:
Dat zijn de echte trivia...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
echte naam:John Alder
hij speelde ook nog in een band met Syd Barret
die band z'n naam was Stars,maar Syd liep van het podium tijdens het eerste optreden
Maar hij is het niet. De enige bekende man in deze band staat rechtsboven, al is berucht een beter woord. Hij is nu dood en da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
vooral linksonder ziet er bekend uit
die zou ik op straat niet tegen willen komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar hij is het niet. De enige bekende man in deze band staat rechtsboven, al is berucht een beter woord. Hij is nu dood en da's maar goed ook.
Agressief mannetje idd, en Heel Erg Fout. Omdat te lang openstaan van deze vraag te veel eer is voor deze gasten, stamp ik ff door met een stukkie bio:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die zou ik op straat niet tegen willen komen
quote:Cultivating one of the scariest careers in the punk rock scene,have become the proud poster boys for the racial-hate movement in the United Kingdom. They define the stereotypical image of skinheads, preaching the Aryan beliefs of the Nazis, while alternately making violent and visceral music for their fans to get angry about
In 1993, volgens AMG. Auto-ongeluk. Volgens de geruchten omdat er aan zijn auto geknoeid wasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef pyl het volgende:
Wanneer, in welk jaar ongeveer, is dat schorremorrie aan zijn einde gekomen, GLO?
Het ironische was dat het een goede band was, en hun eerste album toont ook nog geen enkel spoor van enige haatzaaiende gedachte. Werd zelfs gezien als een van de betere punkplaten van 1977.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof niet dat ik daar een cd van heb![]()
Als je bovenstaande vraag goed beantwoordt, mag jij je vraag stellen (lees anders ff de OP voor de spelregels)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Tokay het volgende:
Ik had eerder op de avond al een vraag gepost, maar ik was toen net te laat.
Zal ik hem alsnog stellen?
Tool?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:08 schreef GLO het volgende:
Ik gooi er een plaatje (lees: rebus) in, dan zijn we er vanaf. Net als hopelijk van die hele foute vrijdag nu
[afbeelding]
Eigenlijk met een k, maar daar gaan we niet moeilijk over doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
screwdriver
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef GLO het volgende:
Harry Webb!
Sorry peaceman, ik vond zijn echte naam bij nader inzien beter passen bij dat jonge bekkie van 'mquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
Richard...
editten blijft link GLO, geregeld voer voor discussiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry peaceman, ik vond zijn echte naam bij nader inzien beter passen bij dat jonge bekkie van 'm
ik heb geen edit gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
editten blijft link GLO, geregeld voer voor discussie, maar je was zoiezo sneller hoor
![]()
Dat wilde ik horenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef Berkery het volgende:
Gary Webb
Oe, dat zou goed kunnen. Ik herken 'm alleen niet erg op de foto's.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
Gerry Raffety?
Ik kwam erop vanwege 1978 en evergreen... nou zo kunnen we Bakerstreet toch wel noemen, dacht ik zo..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Oe, dat zou goed kunnen. Ik herken 'm alleen niet erg op de foto's.
Daarom. En de bekende nummers met band: Late Again en Stuck In The Middle With You met Stealer's Wheelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kwam erop vanwege 1978 en evergreen... nou zo kunnen we Bakerstreet toch wel noemen, dacht ik zo..
AH ja, dat was de band, waar ik niet op kon komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Daarom. En de bekende nummers met band: Late Again en Stuck In The Middle With You met Stealer's Wheel
Ja, da's dan makkelijk zaggenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:17 schreef GLO het volgende:
[..]
I had mijn lijstje twee minuten na nbdbd al af...
ik stond te douchen , zo vlak voor t slapengaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar dolle is 'm ineens gepeerd - hopelijk heeft-ie niet weer een ban aan z'n broek
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Steve Winwood
Hm, nu al vier minuten na nbdbdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef GLO het volgende:
Steve Winwood
eeh, ne? Newbie gaat voor rechtvaardigheidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
kun je nou niet iets langer wachten
![]()
Newbiedoo +1
O gelukkig. Trusten, schone slaperquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik stond te douchen , zo vlak voor t slapengaan
Der Steppenwolfquote:
Je was toch niet beledigd vanwege die plagerijtjes van gister?quote:
Lijkt me juist een reden om WEL weg te gaan..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je was toch niet beledigd vanwege die plagerijtjes van gister?
Daar kan ik niets over vinden. Nauwelijks info op internet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef GLO het volgende:
Nooit van gehoord. Wilden ze de onze trouwens niet suen dan?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Erik de Zwart
Paul de Wit. En ja, waarom? Zo'n beetje elke piraten-dj had indertijd een pseudoniem (nu nog steeds? geen idee) en misschien idd wel vanwege hun illegale activiteiten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:35 schreef bukgeit het volgende:
Waarom zou Erik de Zwart Peter de Wit willen heten? Uit angst voor 'de autoriteiten'?
Leider van 40 rovers?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Ali B. was voorbestemd om ....... te worden, maar besloot uiteindelijk anders.
Daar zat het inderdaad in. Hij volgde een opleiding.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net een stukje Raymann gekeken, maar half. Hij heeft ooit een baan gehad als shampoomonsters-in-tijdschriftenvouwer. Bedoel je dat?
Leukquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Het grote ouder(s) filmpjestopic #4
Zoë danste onlangs ook uit haarzelf op 'Surfin' Bird'. Die muzikale opvoeding komt helemaal goed![]()
Ik dacht dat hij tussen het blowen door wel bakker wilde worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daar zat het inderdaad in. Hij volgde een opleiding.
Banketbakker jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij tussen het blowen door wel bakker wilde worden.
wat een dotje Berkeryquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Zoë danste onlangs ook uit haarzelf op 'Surfin' Bird'. Die muzikale opvoeding komt helemaal goed![]()
Je hebt een heerlijke dochter, Berkery!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Berkery het volgende:
Patti Smith?
Wat een poepie zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Ow wat een schatje zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Ze ziet zichzelf nu net voor het eerst terug, en dan doet ze meteen zichzelf weer naquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef ranja het volgende:
Madonna?
ja tina is amerikaansquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:34 schreef ranja het volgende:
Chrissie Hynde?
edit: behalve dat die nooit in een duo zat
Tina Turner is toch amerikaans he?
Wie isquote:Biography by Steve Huey
Punk rock's poet laureate,ranks among the most influential female rock & rollers of all time. Ambitious, unconventional, and challenging,
s music was hailed as the most exciting fusion of rock and poetry since Bob Dylan's heyday. If that hybrid remained distinctly uncommercial for much of her career, it wasn't a statement against accessibility so much as the simple fact that
followed her own muse wherever it took her — from structured rock songs to free-form experimentalism, or even completely out of music at times. Her most avant-garde outings drew a sense of improvisation and interplay from free jazz, though they remained firmly rooted in noisy, primitive three-chord rock & roll. She was a powerful concert presence, singing and chanting her lyrics in an untrained but expressive voice, whirling around the stage like an ecstatic shaman delivering incantations. A regular at CBGB's during the early days of New York punk, she was the first artist of the bunch to land a record deal and release an album, even beating the Ramones to the punch.
quote:Fromto
and every disco I get in,
my heart is pumping for love,
pumping for love,
'Cause when I'm thinking of you,
and all the things we could do,
my heart is pumping for love,
you left me longing for you
methodmich +1quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Paris to Berlin?
Ambient-technotak van R&S Records, groot in zijn soortquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:01 schreef peaceman het volgende:
nooit van gehoord...
Liverpoolquote:
OK. Sterkte met de verplichtingen. En ja, vul je gaatjes maar met mijn vraagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:10 schreef peaceman het volgende:
Ah, weer wat geleerd, nu nog onthouden![]()
Vrees dat t me niet meer gaat lukken om veel jubelvragen te beantwoorden.... Heel misschien die van GLO en MadM nog... maar gezien het feit dat ik nu weg moet en de verplichtingen van morgen zie ik het somber in...
Later
Lightning Seeds?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Liverpool
Hebben veel remixes uitgebracht, maar ook met een aantal singles de top 40 (of bijna de top 40) gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |