Maar hij is het niet. De enige bekende man in deze band staat rechtsboven, al is berucht een beter woord. Hij is nu dood en da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:41 schreef dolle_hond het volgende:
vooral linksonder ziet er bekend uit
die zou ik op straat niet tegen willen komenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar hij is het niet. De enige bekende man in deze band staat rechtsboven, al is berucht een beter woord. Hij is nu dood en da's maar goed ook.
Agressief mannetje idd, en Heel Erg Fout. Omdat te lang openstaan van deze vraag te veel eer is voor deze gasten, stamp ik ff door met een stukkie bio:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:55 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
die zou ik op straat niet tegen willen komen
quote:Cultivating one of the scariest careers in the punk rock scene,have become the proud poster boys for the racial-hate movement in the United Kingdom. They define the stereotypical image of skinheads, preaching the Aryan beliefs of the Nazis, while alternately making violent and visceral music for their fans to get angry about
In 1993, volgens AMG. Auto-ongeluk. Volgens de geruchten omdat er aan zijn auto geknoeid wasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef pyl het volgende:
Wanneer, in welk jaar ongeveer, is dat schorremorrie aan zijn einde gekomen, GLO?
Het ironische was dat het een goede band was, en hun eerste album toont ook nog geen enkel spoor van enige haatzaaiende gedachte. Werd zelfs gezien als een van de betere punkplaten van 1977.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof niet dat ik daar een cd van heb![]()
Als je bovenstaande vraag goed beantwoordt, mag jij je vraag stellen (lees anders ff de OP voor de spelregels)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:11 schreef Tokay het volgende:
Ik had eerder op de avond al een vraag gepost, maar ik was toen net te laat.
Zal ik hem alsnog stellen?
Tool?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:08 schreef GLO het volgende:
Ik gooi er een plaatje (lees: rebus) in, dan zijn we er vanaf. Net als hopelijk van die hele foute vrijdag nu
[afbeelding]
Eigenlijk met een k, maar daar gaan we niet moeilijk over doenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:12 schreef dolle_hond het volgende:
screwdriver
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef GLO het volgende:
Harry Webb!
Sorry peaceman, ik vond zijn echte naam bij nader inzien beter passen bij dat jonge bekkie van 'mquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:20 schreef peaceman het volgende:
Richard...
editten blijft link GLO, geregeld voer voor discussiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry peaceman, ik vond zijn echte naam bij nader inzien beter passen bij dat jonge bekkie van 'm
ik heb geen edit gezienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
editten blijft link GLO, geregeld voer voor discussie, maar je was zoiezo sneller hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |