Daar kan ik niets over vinden. Nauwelijks info op internet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:17 schreef GLO het volgende:
Nooit van gehoord. Wilden ze de onze trouwens niet suen dan?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Erik de Zwart
Paul de Wit. En ja, waarom? Zo'n beetje elke piraten-dj had indertijd een pseudoniem (nu nog steeds? geen idee) en misschien idd wel vanwege hun illegale activiteiten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:35 schreef bukgeit het volgende:
Waarom zou Erik de Zwart Peter de Wit willen heten? Uit angst voor 'de autoriteiten'?
Leider van 40 rovers?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Ali B. was voorbestemd om ....... te worden, maar besloot uiteindelijk anders.
Daar zat het inderdaad in. Hij volgde een opleiding.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net een stukje Raymann gekeken, maar half. Hij heeft ooit een baan gehad als shampoomonsters-in-tijdschriftenvouwer. Bedoel je dat?
Leukquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Het grote ouder(s) filmpjestopic #4
Zoë danste onlangs ook uit haarzelf op 'Surfin' Bird'. Die muzikale opvoeding komt helemaal goed![]()
Ik dacht dat hij tussen het blowen door wel bakker wilde worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daar zat het inderdaad in. Hij volgde een opleiding.
Banketbakker jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij tussen het blowen door wel bakker wilde worden.
wat een dotje Berkeryquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Zoë danste onlangs ook uit haarzelf op 'Surfin' Bird'. Die muzikale opvoeding komt helemaal goed![]()
Je hebt een heerlijke dochter, Berkery!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Berkery het volgende:
Patti Smith?
Wat een poepie zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Ow wat een schatje zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Berkery het volgende:
Even spammen:
Ze ziet zichzelf nu net voor het eerst terug, en dan doet ze meteen zichzelf weer naquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |