Dan zeg ik nu alvast dat die dame als een toverfee in een dikke BMW reed en vermoedelijk een temeier wasquote:
Annie Tameijer?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zeg ik nu alvast dat die dame als een toverfee in een dikke BMW reed en vermoedelijk een temeier was![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Zou Methodmich mijn punt nog komen uitdelen?
Zo nee, iemand anders die zo aardig wil zijn?![]()
Fok! Muziek Trivia deel DCXCIV
Ben er toch blij mee!quote:
Da's inderdaad een schaampunt!quote:
Jajajajajajaja .... bijna goed. Die onderste meneer zong het echter niet, maar schreef het (althans de melodie) .....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:41 schreef Mark het volgende:
Ze zongen allemaal "If I had words"
Ja! Camille Saint Saens (vooral bekend van zijn Carnaval des Animaux), auteur van het orgelconcert dat werd gekozen voor de melodie van "If I had words" van Scott Fitzgerald en Yvonne Keely (de zus van) en dat later in de film Babe werd gezongen door boer Arthur Hoggett (James Cromwell).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Saint Saens of zoiets
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef MadMaster het volgende:
The Hollies (gisteren al als antwoord gegeven en toen niet juist...)
In ieder geval Blue Moonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk liedje werd dan door die muizen gezongen?
Goede vraag voor een muziekquiz!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk liedje werd dan door die muizen gezongen?
Je bent wel erg goed op de hoogte van foute Duitse zangersquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:54 schreef pyl het volgende:
Rex Gildo
Dit zijn er een heleboel bij elkaar. Hoe heet het gezelschap dat onder meer voor deze meesterstukken verantwoordelijk was?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent wel erg goed op de hoogte van foute Duitse zangers
Zie je wel, jij kent nog veel meer foute Duitse zangers dan ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Fischer-koor vermoed ik
Ik zie dit nu pas staan. Het zou kunnen dat de muizen ook een fragmentje zingen, maar de boer doet het zeker - en uitgebreid. In de scène als hij alleen thuis is (de boerin is met haar vriendinnen op reis) en hij Babe vertroetelt, de dag voorafgaand aan de grote wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(ik herinner me toch vooral dat die muizen If I Had Words zongen..)
Veel actuelerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:21 schreef GLO het volgende:
De overlevende Breedbekkikker?
Geen Duitser. Nederlander.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef pyl het volgende:
Is Frosch de (bij)naam van een foute Duitse zanger?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat die ene uit die clip van Paul McCartney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |