quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:39 schreef MadMaster het volgende:
One shot a year, makes the hayfever disappear...
[afbeelding]
Ik heb vanaf mijn 13e last van hooikoorst, heb allerlei pillen, sprays en injecties daar tegen gekregen, niets hielp. Totdat een nieuwe huisarts bovenstaand middel voorschreef en ik daarna nooit meer last heb gehad (mits ik op tijd mijn shot haalde)...
Ik ken Eddy Becker alleen van de radio...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Als Eddy Becker jullie trouwens ondbekend is of niet boeit, dan mag de vraag wat mij betreft in de parkeerstand. Ik ga zo weg en zal niet meer online zijn daarna...
tussen de hooikoorts en het ranja wegpesten is een vraag maar een lastig intermezzo lijkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Als Eddy Becker jullie trouwens ondbekend is of niet boeit, dan mag de vraag wat mij betreft in de parkeerstand. Ik ga zo weg en zal niet meer online zijn daarna...
Het is oorspronkelijk een middel tegen reuma, waaraan de vader van mijn huisarts heeft meegewerkt om het ontwikkelen. Een bij-effect is dat het allergische reactie's onderdrukt en daar gebruik ik het dus voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:47 schreef GLO het volgende:
Ik hoop er volgend jaar eindelijk ook 's op tijd aan te denken (en dan moet natuurlijk m'n huisarts nog meewerken, niet elke huisarts vindt zo'n paardenmiddel nodig, heb ik begrepen)
Ik alleen van z'n diepvriesmaaltijden...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ken Eddy Becker alleen van de radio...
Dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
tussen de hooikoorts en het ranja wegpesten is een vraag maar een lastig intermezzo lijkt me.
De 4e ken ik van naam, als enige...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Ga 'm onthullen, want ik geloof dat niemand vroeger de NCRV heeft bekeken:
1. Eddy Go Round Show
2. Eddy Ready Go
3. Eddy Becker Show
4. Kwistig Met Muziek
Next please...
Dat zou ons nooit lukken... jij vindt het veel te leuk om ons op de proef te stellen met je vragen, toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
tussen de hooikoorts en het ranja wegpesten is een vraag maar een lastig intermezzo lijkt me.
1. en 4. zeggen mij niks idd, maar 2. en 3. wel. Toch kan ik me niet herinneren hem ooit op de buis gezien te hebben. Misschien heetten zijn shows op Radio Veronica dan ook zo, dat weet ik eig. niet meer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Ga 'm onthullen, want ik geloof dat niemand vroeger de NCRV heeft bekeken:
1. Eddy Go Round Show
2. Eddy Ready Go
3. Eddy Becker Show
4. Kwistig Met Muziek
Next please...
Ik las gisteren toevallig in de krant dat 1 op de 4 mensen er last van heeft, terwijl dat 40 jaar geleden nog 1 op de 10 was.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wel opvallend dat vrijwel iedereen in dit topic last van hooikoorts heeft
Daar drinken we opquote:En Ranja, volgens mij is het Ranja pesten nu wel afgelopen.
quote:Zo te zien is The Eddy Go Round Show er één van
quote:De 4e ken ik van naam, als enige...
quote:1. en 4. zeggen mij niks idd, maar 2. en 3. wel.
Daar hoef ik het dan niet om te doen, met die ouwe vrijster hierquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk een middel tegen reuma, waaraan de vader van mijn huisarts heeft meegewerkt om het ontwikkelen. Een bij-effect is dat het allergische reactie's onderdrukt en daar gebruik ik het dus voor.
In april meld ik me voor een recept en daarna wordt het spul via het bovenste-buitenste-bil-kwadrant toegediend door de altijd leuke dokters-assistent...
Ja, de voornaam moet enkel beginnen met Phil......quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:11 schreef GLO het volgende:
Mag Philip ook?
Dat had ik ook al ervaren jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:30 schreef GLO het volgende:
Hoe langer je naar het woord Phil kijkt, hoe raarder ie wordt...
Wel een paar foute, maar goed genoeg, want meer dan 10quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Phil Judd van Split Enz
Phil Lee
Phil Collins
Phil van The Datsuns
Phil K
Philia
Phil Lynott van Thin Lizzy
Phil May van The Pretty Things
Phil Roy
Phil Spector
Phil Perry
Flip Kowlier (komt van Philip)
Pete Philly
DJ Philip
Philip Bailey
Ik heb zelfs gezegd dat het er ook 10 mogen zijn, dus daarom voldoende.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ehm, normaal gaat het toch ook niet zo makkelijk? Of is het vandaag de nationale dag van de makkelijke punten uitdelen?
Zie het nu, had er overheen gelezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gezegd dat het er ook 10 mogen zijn, dus daarom voldoende.
Phil Lynottquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
doe anders maar 10 als ie te moeilijk is
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Phil Lynott
Phil Ochs
Phil Phillips
Phil Selway
Phil Everly
Phil May
Phil Manzanera
Phil Seymour