Tuurlijk niet... ik weet dat het een tijdelijke dwaling is, die we even moeten koesteren voor hij weer overgaat tot vragen waar we na een aantal uren de 1e hint kunnen verwachtenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef bukgeit het volgende:
Juich nooit te vroeg, peaceman.
Ik wilde je een spiegel voorhoudenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:46 schreef ranja het volgende:
Bukgeit had een vraag gesteld die niemand wisten ging vervolgens weg.
Dit lijkt me een vraag voor dolle_hondquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Welke muziekprogramma's presenteerde Eddy Becker op TV?
Ik doe niet anders, maar het enige dat echt schijnt te helpen is zo'n shot corticosteroïden. Dat moet je dan wel maanden van tevoren laten zetten, anders helpt het niet. En geloof het of niet, maar die negen maanden per jaar dat ik géén last heb van hooikoorts is de gedachte eraan wel het laatste waar mijn hoofd vol van is. Kortom, tegen de tijd dat ik me realiseer dat het weer zover is, is het te laat voor zo'n injectie. Ja, elk jaar weer. En reken maar dat ik daar dan van baal.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als het zo erg is is het vreemd dat je vergeet medicijnen in te nemen.
je moet gewoon niet zoveel fokken, dan vergeet je het misschien nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar het enige dat echt schijnt te helpen is zo'n shot corticosteroïden. Dat moet je dan wel maanden van tevoren laten zetten, anders helpt het niet. En geloof het of niet, maar die negen maanden per jaar dat ik géén last heb van hooikoorts is de gedachte eraan wel het laatste waar mijn hoofd vol van is. Kortom, tegen de tijd dat ik me realiseer dat het weer zover is, is het te laat voor zo'n injectie. Ja, elk jaar weer. En reken maar dat ik daar dan van baal.
Die oogdruppels, helpen die ook tegen hooikoorts?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar het enige dat echt schijnt te helpen is zo'n shot corticosteroïden. Dat moet je dan wel maanden van tevoren laten zetten, anders helpt het niet. En geloof het of niet, maar die negen maanden per jaar dat ik géén last heb van hooikoorts is de gedachte eraan wel het laatste waar mijn hoofd vol van is. Kortom, tegen de tijd dat ik me realiseer dat het weer zover is, is het te laat voor zo'n injectie. Ja, elk jaar weer. En reken maar dat ik daar dan van baal.
En daar wil ook aan mee doen. Ik heb nog NOOIT een vraag van Ranja geradenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk is het wel een historische dag.. meerdere vragen van Ranja die binnen een minuut geraden worden![]()
Je vergeet alle series,films en kwissen op tv.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Moelijke vragen stellen en dan weggaan/treinen/lunchen?
Volgens mij vindt ranja jullie niet meer zo lief, hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk is het wel een historische dag.. meerdere vragen van Ranja die binnen een minuut geraden worden![]()
Ben jij dan de enige trivia-speler zonder F5-blessure?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef ranja het volgende:
Ja, ik zit niet 24 uur per dag te f5 ja. Nou en?
Ik vandaag voor het eerst. Vandaar ook dat hij m'n naam verkeerd schreef toen hij het punt uitdeeldequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog NOOIT een vraag van Ranja geraden![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vandaag voor het eerst. Vandaar ook dat hij m'n naam verkeerd schreef toen hij het punt uitdeelde![]()
Respectquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vandaag voor het eerst. Vandaar ook dat hij m'n naam verkeerd schreef toen hij het punt uitdeelde![]()
Nee, die zijn tegen glaucoomquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die oogdruppels, helpen die ook tegen hooikoorts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |