quote:
Hij produceerde een hele waslijst aan artiesten, van Afrika Bambaataa tot Ash, van Diana Ross tot New Order.quote:was among the most visible and widely imitated of the early hip-hop producers, masterminding breakthrough experiments with tape edits and synthetic beats before crossing over to introduce the art of remixing into the pop mainstream.
Naaahquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef Mark het volgende:
Denis Leary?
Euh, eigenlijk niet, want na aandringen zijnerzijds had ie dat punt al gekregen:quote:
Hij heeft er nu dus 1 teveelquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
peaceman +1
Nee, al was het maar omdat die geen "groetjes" zou hebben geschreven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Sandy Denny?
Ik heb de mijne nu weer weggehaaldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk niet, want na aandringen zijnerzijds had ie dat punt al gekregen:
[..]
Hij heeft er nu dus 1 teveel
quote:
Ok, komt iequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet zo wel een nieuwe vraag stellen pos, dat was je gister vergeten
Nee pyl, mijn mevrouw is iets ouder, in 1943 geboren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:04 schreef pyl het volgende:
Gokje op Emma Shapplin.
In Italië trouwensquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:12 schreef pos het volgende:
[..]
Nee pyl, mijn mevrouw is iets ouder, in 1943 geboren.
Wat goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:19 schreef pyl het volgende:
Rafaella Carra, voor ze zich liet blonderen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:55 schreef pyl het volgende:
Noch Telkamp, noch Bijl.
Mejuffrouw verrijkte de vaderlandse liedcultuur met juweeltjes als "Mijn boyfriend heeft een Beatlekoppie" en "Jij bent een halve gare".
Ze had ook één echt grote hit, over een tijdloos thema, gesteld in een tijdgebonden jargon, zeg maar. Over jongemannen die zich niet willen binden.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:23 schreef GLO het volgende:
Maar 'mejuffrouw' kan echt niet meer, pyl
Ah, de ballotage-commissie!quote:
Pos en Tokay, Pyl in mindere mate..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie dan?
Dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wareom zouden die hier niet mogen zijn
Mick Farren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie is de link tussen The Deviants,The Pink Fairies & The Pretty Things?
Ik zag de link met The Pretty Things al niet zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nee,het gaat om iemand die in alle 3 bands heeft gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |