quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
tranen van pollen
O ja, zo zat het. Vlak voor z'n dood in ieder geval. Heb ik hier toch nog even de aandacht gevestigd op zijn 25e sterfdagquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dat is zijn doopnaam die die kreeg nadat hij werd gedoopt in de ethiopische orthodoxe kerk
Zo te zien is The Eddy Go Round Show er één vanquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Welke muziekprogramma's presenteerde Eddy Becker op TV?
[afbeelding]
Als het zo erg is is het vreemd dat je vergeet medicijnen in te nemen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef GLO het volgende:
[..]
'Veel last'? Man, je weet niet waar je over praat. Hooikoorts heb je in velerlei gradaties, maar ik heb iig lange perioden waarin mijn ogen uit mijn kop branden van de jeuk en het tranen (en ik dus nauwelijks kan computeren), mijn neus loopt als een kraan en ik het op sommige dagen en/of plekken zo benauwd heb dat ik bijna stik. Vanwege dat laatste heb ik drie jaar terug mijn vakantie moeten afbreken, na een aantal dagen alleen maar boven een mentholbad gehangen en 's nachts geen oog dicht gedaan te hebben. Geloof me, dat wil je niet meemaken, laat staan dat je kunt werken.
hij zag eindelijk in dat Rastafari of een member zijn van The Twelve Tribes(een gematigde vorm van Rastafirinisme) gewoon niks was voor hemquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, zo zat het. Vlak voor z'n dood in ieder geval. Heb ik hier toch nog even de aandacht gevestigd op zijn 25e sterfdag![]()
Tuurlijk niet... ik weet dat het een tijdelijke dwaling is, die we even moeten koesteren voor hij weer overgaat tot vragen waar we na een aantal uren de 1e hint kunnen verwachtenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef bukgeit het volgende:
Juich nooit te vroeg, peaceman.
Ik wilde je een spiegel voorhoudenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:46 schreef ranja het volgende:
Bukgeit had een vraag gesteld die niemand wisten ging vervolgens weg.
Dit lijkt me een vraag voor dolle_hondquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Welke muziekprogramma's presenteerde Eddy Becker op TV?
Ik doe niet anders, maar het enige dat echt schijnt te helpen is zo'n shot corticosteroïden. Dat moet je dan wel maanden van tevoren laten zetten, anders helpt het niet. En geloof het of niet, maar die negen maanden per jaar dat ik géén last heb van hooikoorts is de gedachte eraan wel het laatste waar mijn hoofd vol van is. Kortom, tegen de tijd dat ik me realiseer dat het weer zover is, is het te laat voor zo'n injectie. Ja, elk jaar weer. En reken maar dat ik daar dan van baal.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:10 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Als het zo erg is is het vreemd dat je vergeet medicijnen in te nemen.
je moet gewoon niet zoveel fokken, dan vergeet je het misschien nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar het enige dat echt schijnt te helpen is zo'n shot corticosteroïden. Dat moet je dan wel maanden van tevoren laten zetten, anders helpt het niet. En geloof het of niet, maar die negen maanden per jaar dat ik géén last heb van hooikoorts is de gedachte eraan wel het laatste waar mijn hoofd vol van is. Kortom, tegen de tijd dat ik me realiseer dat het weer zover is, is het te laat voor zo'n injectie. Ja, elk jaar weer. En reken maar dat ik daar dan van baal.
Die oogdruppels, helpen die ook tegen hooikoorts?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik doe niet anders, maar het enige dat echt schijnt te helpen is zo'n shot corticosteroïden. Dat moet je dan wel maanden van tevoren laten zetten, anders helpt het niet. En geloof het of niet, maar die negen maanden per jaar dat ik géén last heb van hooikoorts is de gedachte eraan wel het laatste waar mijn hoofd vol van is. Kortom, tegen de tijd dat ik me realiseer dat het weer zover is, is het te laat voor zo'n injectie. Ja, elk jaar weer. En reken maar dat ik daar dan van baal.
En daar wil ook aan mee doen. Ik heb nog NOOIT een vraag van Ranja geradenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk is het wel een historische dag.. meerdere vragen van Ranja die binnen een minuut geraden worden![]()
Je vergeet alle series,films en kwissen op tv.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Moelijke vragen stellen en dan weggaan/treinen/lunchen?
Volgens mij vindt ranja jullie niet meer zo lief, hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:32 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk is het wel een historische dag.. meerdere vragen van Ranja die binnen een minuut geraden worden![]()
Ben jij dan de enige trivia-speler zonder F5-blessure?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef ranja het volgende:
Ja, ik zit niet 24 uur per dag te f5 ja. Nou en?
Ik vandaag voor het eerst. Vandaar ook dat hij m'n naam verkeerd schreef toen hij het punt uitdeeldequote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog NOOIT een vraag van Ranja geraden![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vandaag voor het eerst. Vandaar ook dat hij m'n naam verkeerd schreef toen hij het punt uitdeelde![]()
Respectquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vandaag voor het eerst. Vandaar ook dat hij m'n naam verkeerd schreef toen hij het punt uitdeelde![]()
Nee, die zijn tegen glaucoomquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die oogdruppels, helpen die ook tegen hooikoorts?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:39 schreef MadMaster het volgende:
One shot a year, makes the hayfever disappear...
[afbeelding]
Ik heb vanaf mijn 13e last van hooikoorst, heb allerlei pillen, sprays en injecties daar tegen gekregen, niets hielp. Totdat een nieuwe huisarts bovenstaand middel voorschreef en ik daarna nooit meer last heb gehad (mits ik op tijd mijn shot haalde)...
Ik ken Eddy Becker alleen van de radio...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Als Eddy Becker jullie trouwens ondbekend is of niet boeit, dan mag de vraag wat mij betreft in de parkeerstand. Ik ga zo weg en zal niet meer online zijn daarna...
tussen de hooikoorts en het ranja wegpesten is een vraag maar een lastig intermezzo lijkt me.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Als Eddy Becker jullie trouwens ondbekend is of niet boeit, dan mag de vraag wat mij betreft in de parkeerstand. Ik ga zo weg en zal niet meer online zijn daarna...
Het is oorspronkelijk een middel tegen reuma, waaraan de vader van mijn huisarts heeft meegewerkt om het ontwikkelen. Een bij-effect is dat het allergische reactie's onderdrukt en daar gebruik ik het dus voor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:47 schreef GLO het volgende:
Ik hoop er volgend jaar eindelijk ook 's op tijd aan te denken (en dan moet natuurlijk m'n huisarts nog meewerken, niet elke huisarts vindt zo'n paardenmiddel nodig, heb ik begrepen)
Ik alleen van z'n diepvriesmaaltijden...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik ken Eddy Becker alleen van de radio...
Dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
tussen de hooikoorts en het ranja wegpesten is een vraag maar een lastig intermezzo lijkt me.
De 4e ken ik van naam, als enige...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Ga 'm onthullen, want ik geloof dat niemand vroeger de NCRV heeft bekeken:
1. Eddy Go Round Show
2. Eddy Ready Go
3. Eddy Becker Show
4. Kwistig Met Muziek
Next please...
Dat zou ons nooit lukken... jij vindt het veel te leuk om ons op de proef te stellen met je vragen, toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
tussen de hooikoorts en het ranja wegpesten is een vraag maar een lastig intermezzo lijkt me.
1. en 4. zeggen mij niks idd, maar 2. en 3. wel. Toch kan ik me niet herinneren hem ooit op de buis gezien te hebben. Misschien heetten zijn shows op Radio Veronica dan ook zo, dat weet ik eig. niet meer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Ga 'm onthullen, want ik geloof dat niemand vroeger de NCRV heeft bekeken:
1. Eddy Go Round Show
2. Eddy Ready Go
3. Eddy Becker Show
4. Kwistig Met Muziek
Next please...
Ik las gisteren toevallig in de krant dat 1 op de 4 mensen er last van heeft, terwijl dat 40 jaar geleden nog 1 op de 10 was.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wel opvallend dat vrijwel iedereen in dit topic last van hooikoorts heeft
Daar drinken we opquote:En Ranja, volgens mij is het Ranja pesten nu wel afgelopen.
quote:Zo te zien is The Eddy Go Round Show er één van
quote:De 4e ken ik van naam, als enige...
quote:1. en 4. zeggen mij niks idd, maar 2. en 3. wel.
Daar hoef ik het dan niet om te doen, met die ouwe vrijster hierquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is oorspronkelijk een middel tegen reuma, waaraan de vader van mijn huisarts heeft meegewerkt om het ontwikkelen. Een bij-effect is dat het allergische reactie's onderdrukt en daar gebruik ik het dus voor.
In april meld ik me voor een recept en daarna wordt het spul via het bovenste-buitenste-bil-kwadrant toegediend door de altijd leuke dokters-assistent...
Ja, de voornaam moet enkel beginnen met Phil......quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:11 schreef GLO het volgende:
Mag Philip ook?
Dat had ik ook al ervaren jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:30 schreef GLO het volgende:
Hoe langer je naar het woord Phil kijkt, hoe raarder ie wordt...
Wel een paar foute, maar goed genoeg, want meer dan 10quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Phil Judd van Split Enz
Phil Lee
Phil Collins
Phil van The Datsuns
Phil K
Philia
Phil Lynott van Thin Lizzy
Phil May van The Pretty Things
Phil Roy
Phil Spector
Phil Perry
Flip Kowlier (komt van Philip)
Pete Philly
DJ Philip
Philip Bailey
Ik heb zelfs gezegd dat het er ook 10 mogen zijn, dus daarom voldoende.quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
Ehm, normaal gaat het toch ook niet zo makkelijk? Of is het vandaag de nationale dag van de makkelijke punten uitdelen?
Zie het nu, had er overheen gelezenquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gezegd dat het er ook 10 mogen zijn, dus daarom voldoende.
Phil Lynottquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:31 schreef peaceman het volgende:
doe anders maar 10 als ie te moeilijk is
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Phil Lynott
Phil Ochs
Phil Phillips
Phil Selway
Phil Everly
Phil May
Phil Manzanera
Phil Seymour
Philip Tilli
Philip Chevron
Gecheckt en goed. GAME ON!quote:
Hij wilde idd niet behandeld worden vanwege zijn geloof.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n teen moest geamputeerd worden maar dat mocht niet van het Rastafari-geloof
Z'n kanker, een specifieke vorm, begon aan z'n grote teenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:36 schreef peaceman het volgende:
Bedoel je door het roken ofzo?
Ik bedoel.. hoe krijg je kanker...
Ik weet dat het aan zijn grote teen begon... maar waarom? Omdat ie nooit schoenen droeg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n kanker, een specifieke vorm, begon aan z'n grote teen
Nee, de vraag is meer hoe het kon dat hij die specifieke vorm van kanker kon krijgen. Om maar eens een voorbeeld te noemen, Lee Perry kan die vorm van kanker niet krijgen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet dat het aan zijn grote teen begon... maar waarom? Omdat ie nooit schoenen droeg?
Omdat hij een blanke vader had?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de vraag is meer hoe het kon dat hij die specifieke vorm van kanker kon krijgen. Om maar eens een voorbeeld te noemen, Lee Perry kan die vorm van kanker niet krijgen.
Ja, hij had melanoom (huidkanker), dat kon-ie alleen krijgen omdat z'n vader Norval Sinclair Marley een blanke Engelsman was.quote:
Nog nooit van Lee "Scratch" Perry gehoord?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef dolle_hond het volgende:
wie is lee perry?
Kunnen negers geen huidkanker krijgen danquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij had melanoom (huidkanker), dat kon-ie alleen krijgen omdat z'n vader Norval Sinclair Marley een blanke Engelsman was.
Ja, van the Prodigyquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog nooit van Lee "Scratch" Perry gehoord?
[afbeelding]
niet die vorm van huidkanker(aan z'n teen)quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kunnen negers geen huidkanker krijgen dan
Aha... nou nooit geweten hoor... altijd gedacht dat kanker geen onderscheid maakt..quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
niet die vorm van huidkanker(aan z'n teen)
Nope, althans geen melanoom.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kunnen negers geen huidkanker krijgen dan
Aan welk nummer wordt gerefereerd?quote:This is very popular at weddings and other functions where people with no rhythm like to dance. At weddings, DJs will often have the guys stand on one side of the dance floor and the girls on the other, then have them sing this to each other. This works best at weddings with an open bar.
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:21 schreef Berkery het volgende:
Paradise by the dashboard light?
quote:This rather directionless record has Matthews covering himself ("Tiger Will Survive"), sounding like David Crosby (Terry Reid's "The Frame") and affecting a disco beat on a song that's very reminiscent of "Lady Marmalade" ("Times"). Still, long-time fans shouldn't write this one off.
quote:This rather directionless record has Matthews covering himself ("Tiger Will Survive"), sounding like David Crosby (Terry Reid's "The Frame") and affecting a disco beat on a song that's very reminiscent of "Lady Marmalade" ("Times"). Still, long-time fans shouldn't write this one off.
Deze is makkelijk. Berkery heeft het antwoord al gegeven...quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:14 schreef MaJo het volgende:
Waarom mis ik al-tijd de makkelijke vragen?(lees: de enige vragen die ik weet
)
Bingoquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:11 schreef Mark het volgende:
Hit and run?
Geeft niet, hij zit pas 40 jaar in 't vakquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:18 schreef Mark het volgende:
Ken eerlijk gezegd helemaal niets van deze meneer
Bill Hicksquote:Voor de nachtploeg:
That October,became the first performer since Elvis Presley to be banned from New York's Ed Sullivan Theatre after a performance on CBS' Late Show With David Letterman was censored in its entirety; the resulting controversy made him a media cause célèbre, and he was invited to write a column for the weekly liberal magazine The Nation. Additionally, he was contacted by the alternative band Tool, who invited
to open a number of their live shows (a number of his monologues were later sampled for the group's 1996 album, Aenima).
Wie is?
GLO +1quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:32 schreef GLO het volgende:
Bill Hicks
Maar nu wel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef MadMaster het volgende:
The Hollies (gisteren al als antwoord gegeven en toen niet juist...)
Bukgeit +1quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef bukgeit het volgende:
[..]
De Yes! Eén week lang onder hun hoofdredacteurschap.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef Skanqua het volgende:
Ninthe
Helemaal goed. Ninthe Kiemeneij.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef Skanqua het volgende:
Ninthe
Vast verkeerd geschreven, maar heb geen flauw idee hoe dat kind precies heet...
cimo? kimo? oid..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:02 schreef Skanqua het volgende:
Eindelijk een keer op tijd!
Hoe heet de rapper die in een dis beweerde het zusje van Baas B te hebben gevingerd?
quote:
heeft die ooit wel eens een poging tot zingen gedaan ja?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:15 schreef Berkery het volgende:
Paris Hilton?
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
heeft die ooit wel eens een poging tot zingen gedaan ja?![]()
ja,die zingtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
heeft die ooit wel eens een poging tot zingen gedaan ja?![]()
understatement, niet waar?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:18 schreef Berkery het volgende:
Geen idee, ze is niet zo handig met telefoons heb ik ooit op een kwaliteitssite gelezen![]()
ehh, oja, foute vrijdag! ik ben net wakker, moet nog even héél lang onder de douche gaan staanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef Skanqua het volgende:
Ik wou net gokken op dat mooie meisje met die vervelende bolletjes-myspace...
geen foute vrijdag vraag..![]()
Ze is niet zo handig met telefoons, en ze is nog dyslectisch ook?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Z +1
No, you can't have my number, 'couse I've lost my phone![]()
quote:The band's sin, however, is one of self-denial: Ifhave pretty much mastered a marketable style, why bludgeon us with an unwieldy and inconsistent approach for 1/12th of a day, nagged by an annoying tendency to detour through affirmations of their technical talent and loyalty to ...?
quote:It could've been worse, as the sessions that led toreportedly yielded enough material for a triple album.
Met een a danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze is niet zo handig met telefoons, en ze is nog dyslectisch ook?
Volgens mij ook...quote:
Een barg die hé un krul in de steertquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:57 schreef cafca het volgende:
Een barg die heb een krul in de staart (ofzo) ?
wiequote:
Wel de eerste... dus doe maar een nieuwe vraag die alleen ik weet...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
God, ik ben niet eens de enige die het weet
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Slimme Schemer en (?)Tido(?)
Je bedoelt de goede, maar ik kan 'm zo niet goedrekenenquote:
nah ja scheelt weer een schaampuntquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bedoelt de goede, maar ik kan 'm zo niet goedrekenen
Foute vrijdagquote:
Inderdaad, dat is hem nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:37 schreef Charmian het volgende:
Das toch niet mambo kurt?
omg dan loopt er dus nog zo'n mafkees rondquote:
Met Mambo Kurt was je stiekem wel warmerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef Charmian het volgende:
sharif dean?
Jazeker, de onvergetelijke Guildo!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:53 schreef pyl het volgende:
Guildo (Horn).
Is wel eens eerder gebeurdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef Skanqua het volgende:
Behalve als het antwoord Tol Hansse is...
Zou een uniek zijn als ik het antwoord gaf voordat de vraag gesteld is?
Dan zeg ik nu alvast dat die dame als een toverfee in een dikke BMW reed en vermoedelijk een temeier wasquote:
Annie Tameijer?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zeg ik nu alvast dat die dame als een toverfee in een dikke BMW reed en vermoedelijk een temeier was![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:27 schreef peaceman het volgende:
Zou Methodmich mijn punt nog komen uitdelen?
Zo nee, iemand anders die zo aardig wil zijn?![]()
Fok! Muziek Trivia deel DCXCIV
Ben er toch blij mee!quote:
Da's inderdaad een schaampunt!quote:
Jajajajajajaja .... bijna goed. Die onderste meneer zong het echter niet, maar schreef het (althans de melodie) .....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:41 schreef Mark het volgende:
Ze zongen allemaal "If I had words"
Ja! Camille Saint Saens (vooral bekend van zijn Carnaval des Animaux), auteur van het orgelconcert dat werd gekozen voor de melodie van "If I had words" van Scott Fitzgerald en Yvonne Keely (de zus van) en dat later in de film Babe werd gezongen door boer Arthur Hoggett (James Cromwell).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Saint Saens of zoiets
De aanhouder wintquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:46 schreef MadMaster het volgende:
The Hollies (gisteren al als antwoord gegeven en toen niet juist...)
In ieder geval Blue Moonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk liedje werd dan door die muizen gezongen?
Goede vraag voor een muziekquiz!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk liedje werd dan door die muizen gezongen?
Je bent wel erg goed op de hoogte van foute Duitse zangersquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:54 schreef pyl het volgende:
Rex Gildo
Dit zijn er een heleboel bij elkaar. Hoe heet het gezelschap dat onder meer voor deze meesterstukken verantwoordelijk was?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent wel erg goed op de hoogte van foute Duitse zangers
Zie je wel, jij kent nog veel meer foute Duitse zangers dan ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Fischer-koor vermoed ik
Ik zie dit nu pas staan. Het zou kunnen dat de muizen ook een fragmentje zingen, maar de boer doet het zeker - en uitgebreid. In de scène als hij alleen thuis is (de boerin is met haar vriendinnen op reis) en hij Babe vertroetelt, de dag voorafgaand aan de grote wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
(ik herinner me toch vooral dat die muizen If I Had Words zongen..)
Veel actuelerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:21 schreef GLO het volgende:
De overlevende Breedbekkikker?
Geen Duitser. Nederlander.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef pyl het volgende:
Is Frosch de (bij)naam van een foute Duitse zanger?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat die ene uit die clip van Paul McCartney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |