nette tijden hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 06:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wist niet dat er een topic over was. In ieder geval, ik doe ook sinds kort aan hardlopen en heb op de volgende tijden gelopen:
14km Delftsehout in 1.06.21
22.1km City-peer-City Den Haag in 1.38.03
15km Aarlanderveen in 57.09
10km Delftsehout in 38.48
In de maand Juni ga ik de halve marathon doen in Leiden en wil ik onder de 1.30 lopen
Als ik die tijden zo zie moet dat wel lukken lijkt mequote:Op donderdag 11 mei 2006 06:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wist niet dat er een topic over was. In ieder geval, ik doe ook sinds kort aan hardlopen en heb op de volgende tijden gelopen:
14km Delftsehout in 1.06.21
22.1km City-peer-City Den Haag in 1.38.03
15km Aarlanderveen in 57.09
10km Delftsehout in 38.48
In de maand Juni ga ik de halve marathon doen in Leiden en wil ik onder de 1.30 lopen
Ik ken het, ik ken het. Ik heb aanstaand weekend een wedstrijdje van 8 KM, maar heb de laatste 3 weken niks meer gedaan, elke keer verzet ik het weer. Misschien dat ik na het weekend de draad weer op pak.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:55 schreef annoh het volgende:
Heerlijk hoor dat weer, maar het hardlopen schiet er echt bij in!! Vanavond ga ik mijzelf weer even dwingen en volgende week zal ik weer gaan zeuren dat het zulk kutweer is
O.a. Google Earth kan ook, zie vorige topic.quote:Overige
map24.com., internetplattegrond weer je zeer eenvoudig afstanden kunt opmeten
met dit warme weer kan ik niet echt lopenquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:29 schreef pfaf het volgende:
Het gaat weer iets afkoelen ( helaas gelukkig), dus komende dagen wordt het weer mogelijk wat intesiever te lopen.
Zie dat onderste linkje in de OPquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
O.a. Google Earth kan ook, zie vorige topic.
Ow ja, dat liniaaltje doet 't 'mquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet jou woonplaats er wel vrij gedetailleerd op staan, en je moet Plus hebben om een path uit te stippelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren even gevraagd en ook even naar de instellingen op mijn computer gekeken, maar ik heb echt geen Google Plus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Moet jou woonplaats er wel vrij gedetailleerd op staan, en je moet Plus hebben om een path uit te stippelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |