Ben bang van niet, vertel eens wat meer over hem.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Eens zien of Pos deze kerel kent:
[afbeelding]
Waarom baalt u Diaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
ik baal, jij baalt, wij balen.....oftewel tvp
We zouden vanavond naar het concert van Radiohead en het is afgelast en verplaatst ivm overlijden van de moeder van één van de bandleden.... Erg vervelend, sneu en zielig voor die man natuurlijk, maar wij balen toch wel een beetje. Nu moeten we wachten tot 28 augustus.quote:
Zegt me, jammergenoegquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer was een redelijk bekende kickbokser uit de Maasstad. Hij werd landelijk bekend toen hij in de jaren 80 enkele horloges bij een juwelier stal enzo bij Opsporing Verzocht op tv kwam. Halverwege de jaren 90 kwam hij weer in het nieuws omdat hij verdacht was van het organiseren van een huurmoord op een bekende Rotterdamse gangster John Smith.
Jan Oosterbaan heet hij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef pos het volgende:
[..]
Zegt me, jammergenoegniets. Ken alleen Brilleman, maar dat is hem niet.
En hoe gaat het nu met Jan?quote:
Dat is inderdaad erg vervelend. Als troost zal ik wel een verhaaltje posten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zouden vanavond naar het concert van Radiohead en het is afgelast en verplaatst ivm overlijden van de moeder van één van de bandleden.... Erg vervelend, sneu en zielig voor die man natuurlijk, maar wij balen toch wel een beetje. Nu moeten we wachten tot 28 augustus.![]()
Goed geloof ik. Is inmiddels weer los en kickbokst af en toe nog. En hij managed wat kickboksertjes als ik het goed heb.quote:
Dat is liefquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vervelend. Als troost zal ik wel een verhaaltje posten.
Daniel "Unu" Uneputty idd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef pos het volgende:
Dat is Daniel, de "president" van de Hells Angels.
Tuanakotta. Wat een dorpsgek.quote:
Klinkt alsof je het al geschreven hebt...is goed hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Pos jij komt vanavond ook in het verhaaltje als een soort CSI-achtige superspeurder. Is dat goed?
Nee hoor maar ik bedacht me ineens dat jij nog niet meedeed. En dat kan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:10 schreef pos het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het al geschreven hebt...is goed hoor
Ik zeg zijn voornaam en jij zijn achternaam okay?quote:
Howdy Mr_Aquote:
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
Is dat Bella Bettien?
Alleen is het zo moeilijk aan de belastingdienst te verantwoorden waar die 5 miljoen uit Bogota vandaan komt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Bimmel het volgende:
Hmmm..net de jackpot gemist dus misschien is dat wel een lucratief alternatief
Weet niet waar ze is maar (een deel van) 5 miljoen is wel leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.![]()
Goedeavond Bimmelquote:
De Colombiaanse Staatsloterijquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen is het zo moeilijk aan de belastingdienst te verantwoorden waar die 5 miljoen uit Bogota vandaan komt.![]()
Ze zit naast me. Waar kan ik incasseren ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.![]()
Melden bij de heer Gilberto Orejuela cel 314 in Quantico US Marines Base, Triangle, Virginia, USA.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:41 schreef sooty het volgende:
[..]
Ze zit naast me. Waar kan ik incasseren ?
quote:
Voor informatie daarover moet ik u doorverwijzen naar de heer Willem H. in de Extra Bewaakte Inrichting te Vught.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:49 schreef sooty het volgende:
Huisman en Eshuijs; Kon niet missen. Is dat pand nog te koop ?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is liefwe gaan zo eerst even Wie is de Mol kijken
als Peaceman eindelijk een keer klaar is met bellen
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Gellius het volgende:
Een concert van radiohead dat niet doorgaat! Kan nieuws beter?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Gellius het volgende:
Een concert van radiohead dat niet doorgaat! Kan nieuws beter?
Peaceman ook al! Wat een eenheid!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Gellius het volgende:
Uit de schouderklopjes maak ik op dat je het met mee eens bent, brother52?
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is de helaas overleden acteur Vincent Schiavelli.
Je kan er uit opmaken wat je wil....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Gellius het volgende:
Uit de schouderklopjes maak ik op dat je het met mee eens bent, brother52?
quote:
En dat maakt het:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
de reden was trouwens triest genoeg
e) begrijpelijk dat een band niet wil optreden als de moeder van 1 van hen overlijd. Leuk is anders voor ons, maar zeker begrijpelijk...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
En dat maakt het:
a) erger
b) minder erg
c) net zo erg
d) gelukkig is het maar uitstel, dus we lijden geen financieel verlies en maken zelfs emotionele winst want we hebben ons medeleven mogen belijden met mensen die we verder niet kennen ?
da's geen tommiequote:
Is dat nou Peaceman?quote:
quote:
Ik zie haar wel liever dan die Tommies.quote:
Kan zij wel gitaar spelen dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie haar wel liever dan die Tommies.
Je bent dus een rechercheur met gitaar die klinkt als een doedelzak?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus een rechercheur met gitaar die klinkt als een doedelzak?
Dan is hij wel een erg goede gitarist, ik heb nog nooit iemand het geluid van een doedelzak uit een gitaar horen krijgen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus een rechercheur met gitaar die klinkt als een doedelzak?
Niet dat ik weet maar in haar nieuwste film kan ze wel met een uzi overweg is dat ook goed?quote:
Nee als Peace gaat zingen klinkt het toch als een doedelzak?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is hij wel een erg goede gitarist, ik heb nog nooit iemand het geluid van een doedelzak uit een gitaar horen krijgen....
Ah ze is dus een ongedierteverdelgster?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar in haar nieuwste film kan ze wel met een uzi overweg is dat ook goed?
Nee, iedereen kan met een uzi overweg, zelfs ik. En uit een uzi komt een beetje monotoon geluid...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar in haar nieuwste film kan ze wel met een uzi overweg is dat ook goed?
Ik ben wel erg vervelend vanavond - maar is dat dan niet juist het toonbeeld van een slechte gitarist?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is hij wel een erg goede gitarist, ik heb nog nooit iemand het geluid van een doedelzak uit een gitaar horen krijgen....
Eerder als schuurpapier wat klem zit op heuphoogtequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee als Peace gaat zingen klinkt het toch als een doedelzak?
Niet geheel. Het grootste stuk ongedierte in die film haalt het einde wel en mogelijk zelfs deeltje 4.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah ze is dus een ongedierteverdelgster?![]()
Dan schat jij z'n zangkunsten wel hoog in...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee als Peace gaat zingen klinkt het toch als een doedelzak?
Oh ja jij bent een Counterstrikespeler dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan met een uzi overweg, zelfs ik. En uit een uzi komt een beetje monotoon geluid...
Ach er zijn genoeg fans geloof ik. Ik hoor hier geregeld een paar krolse katten een van Peace hits uitkrijsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan schat jij z'n zangkunsten wel hoog in...
Nu ja, ik zou het kunnen herformuleren tot een guitarist met weinig gevoel voor het instrument. Dat klinkt allicht wat minder vervelend. Een muzikant zonder richting. Lijkt me fnuikend, op de duur.quote:
Nee, want hij zou de eerste zijn die dat lukt. Dan zou hij z'n instrument dus nog beter beheersen dan een Steve Vai, Zakk Wylde, Joe Satriani, Vernon Reid en noem ze maar op. Want zij hebben nog nooit het geluid van een doedelzak uit een gitaar weten te krijgen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben wel erg vervelend vanavond - maar is dat dan niet juist het toonbeeld van een slechte gitarist?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een Counterstrikespeler dat was ik vergeten.![]()
Zekers.... maar je hebt het over een fictieve gitarist... ook dan lijkt me dat denkwerk fnuikend en vooral zinloosquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, ik zou het kunnen herformuleren tot een guitarist met weinig gevoel voor het instrument. Dat klinkt allicht wat minder vervelend. Een muzikant zonder richting. Lijkt me fnuikend, op de duur.
Oh! Ah! Fictieve guitaristen. Wat ze niet al verzinnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zekers.... maar je hebt het over een fictieve gitarist... ook dan lijkt me dat denkwerk fnuikend en vooral zinloos
Zeker wel... je mag bijvoorbeeld niet eens meer ondergoed dragenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik vind het een vreemde redenatie hoor. Ik zou die jongen dan toch tot de aanschaf van een echte doedelzak willen aansporen. Daar is niks mis mee.
Uit betrouwbare bron weet ik dat jij een fanatieke gamer bent.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
hoe weet je dat...
Zit er trouwens wel een uzi in CS?
Van Tokay zou ik zo'n verzuchting nog kunnen velen - die zegt wel meer vreemde dingen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nu over hebt hoor peace.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker wel... je mag bijvoorbeeld niet eens meer ondergoed dragen![]()
Bij een doedelzak hoort een KILT....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van Tokay zou ik zo'n verzuchting nog kunnen velen - die zegt wel meer vreemde dingen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nu over hebt hoor peace.
Zo vreemd is die redenatie niet. Je zou hem dan zelfs kunnen vergelijken met Jimi Hendrix.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik vind het een vreemde redenatie hoor.
Niet zo gemeen over Tokay praten! Tokay zegt nooit vreemde dingen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van Tokay zou ik zo'n verzuchting nog kunnen velen - die zegt wel meer vreemde dingen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nu over hebt hoor peace.
Ja die dame met die mooie krullen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pos het volgende:
Staat er nog wat open?
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die dame met die mooie krullen.
quote:Juffrouw Diaan belde direct rechercheur Peaceman op. Die begon luid te vloeken. Die snertventjes zijn weer op onderzoek uitgegaan zei hij tegen rechercheur DH. Rechercheur DH zei tegen het arrestatieteam vervolgens dat ze hun moesten volgen. De jongens waren inmiddels de vuurtoren binnen gegaan. Ze liepen de trappen op. In een klein kamertje hoorden ze gestommel. TH opende de deur. Andy en Berk riepen nog dat hij het niet moest doen maar de deur was al open. Daar zat Burgermeester BwennieBren. Ze zat vastgebonden aan de radiator. Ze maakten haar los. Pas op hoor jongens zei ze bang. Die engerd loopt hier nog rond. Ineens hoorde ze een luide bons achter zich. Daar stond Scrutinizer. Hij greep Andy bij zijn keel en sleurde hem mee de trap op. Zo ventje ik zal jouw eens een lesje leren zei Scrut gemeen. Ineens hoorde Scrutinizer sirenes en gierende banden. Keek door een raampje en zag dat er volop politie was. Hij sleurde Andy weer mee naar het kamertje en sloot hem en de rest daarin op. Vervolgens rende hij de trap af en opende een geheim luik. Het arrestatieteam maakte aanstalten om de vuurtoren te bestormen. Speciaal Agent Z schopte de deur in met een welgemikte karatetrap. Ineens hoorde ze verderop een buggy starten. Rechercheur DH rende er op af. Scrutinizer scheurde weg. De agenten zette direct de achtervolging. Scrutinizer scheurde over de duinen maar verloor ineens de macht over het stuur. De buggy viel van de duin en kwam op zijn kop op het strand terecht. Hij vloog direct in de brand. Hulp kwam veels te laat want de brandweer was niet direct ter plaatse. Nadat de brand geblust was kon rechercheur Pos het sporenonderzoek doen. De jongens en Burgermeester BwennieBren waren inmiddels weer bevrijd. Iedereen was blij dat de burgermeester weer terug was.
Keri Russell heet ze. En ze is op dit moment in Mission Impossible III te zien.quote:
Scrut overleden?quote:
Daar kan ik geen mededelingen over doen.quote:
Ik heb wel informatie, maar dat gaat je geld kosten...quote:
Maar waarom is het een verdienste om een instrument te laten klinken als een ander instrument? Een gitaar die klinkt als een doedelzak... is dat beter dan een gitaar die klinkt als een gitaar? Of een doedelzak die klinkt als een doedelzak? Is de 9e symfonie van Beethoven mooier als hij uitgevoerd wordt als een impromptu van Schubert? Is het knapper om een Blauwe Picasso groen te schilderen? Is een vrouw mooier als het eigenlijk een man is? Is nep mooier dan echt? Is vaardigheid beter dan creatie?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo vreemd is die redenatie niet. Je zou hem dan zelfs kunnen vergelijken met Jimi Hendrix.
Nee hoor hij stond op naam van een katvanger genaam Brother.quote:
Kost het ineens geld al die info? Ik dacht altijd dat je een happy meal van de rechercheurs kreeg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb wel informatie, maar dat gaat je geld kosten...
Ik hoop ook dat ze gauw weer eens hier is en dat het goed met haar gaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Bwennie is bevrijd
Maar waar blijft ze toch?
Ze heeft geen internet geloof ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Bwennie is bevrijd
Maar waar blijft ze toch?
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze gauw weer eens hier is en dat het goed met haar gaat
Dank je Wyc, altijd fijn zo voor het slapen gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef pos het volgende:
[..]
Dank je Wyc, altijd fijn zo voor het slapen gaan.
Pavel natuurlijk
Pos mijne niet.quote:
O sorry, dacht even dat Wyccie hem plaatste. Was al verbaastquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je eens lief voor iemand weet ze je naam niet meer....
Krijg jij van haar hier onder een milkshakequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je eens lief voor iemand weet ze je naam niet meer....
Zou jij het dan niet knap vinden? Ik wel, ik kan het niet. Bij mij klinkt een gitaar altijd als een gitaar en nooit anders.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Gellius het volgende:
Maar waarom is het een verdienste om een instrument te laten klinken als een ander instrument?
Volgens sommigen wel. Creatie alleen is ook niet alles, dan zou ik ook schilderijen kunnen maken, beelden houwen en noem maar meer dingen op waarvoor je vaardigheden nodig hebt waarover ik niet beschik. De combinatie van vaardigheid en creatie is zelfs nog niet eens zo bijzonder.Het belangrijkste in de kunstwereld is namelijk nog altijd de emotie.quote:Is vaardigheid beter dan creatie?
Geeft niet. Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:28 schreef pos het volgende:
[..]
O sorry, dacht even dat Wyccie hem plaatste. Was al verbaast
Niet stoken, scrutquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat wyccie nooit aardig voor je is?
Moet ik haar ook in de verhaaltjes schrijven?quote:
Dan moet ze eerst maar eens aan RJPvD meedoenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik haar ook in de verhaaltjes schrijven?
Topserie was dat! Jammer dat dat gekke wijf van Phil Hartman hem en dus ook die serie om zeep hielp.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar nog uit NewsRadio
Heet jij Brother?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Belgisch zangeresje?
Ze is trouwens al 48, dat weet ze goed te verbergen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, ik zat me net te bedenken waar ik haar oorspronkelijk van kende. Leuke serie.
Plaatjes plaatsen is een ondankbare taak. Zo plaatst ik twee topics geleden een dichter voor pyl...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat doe ik Brother een plezier door zijn babe te plaatsen gaat hij off....
Die heeft hij bij het stoffen gemist?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Plaatjes plaatsen is een ondankbare taak. Zo plaatst ik twee topics geleden een dichter voor pyl...
Wyccie valt meer op dit type denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Even een hunk voor Wyccie :
[afbeelding]
Dit is Treinhomo's held en voorbeeldquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Treintje?
Net als hij een grote Kentucky Fried Chicken Fan zo te zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is Treinhomo's held en voorbeeld![]()
Zo erg waren die foto's van Khandi en Emmanuelle Chriqui toch niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat we pos en wyccie verjaagd hebben
Nee volgens mij ligt het aan mij, ik jaag alle vrouwen wegquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo erg waren die foto's van Khandi en Emmanuelle Chriqui toch niet?
en hoe heet-ie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
en die vette kerel is de zanger van Peter Pan Speedrock?
Ah wij kunnen elkaar een hand geven dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee volgens mij ligt het aan mij, ik jaag alle vrouwen wegMijn vriendinnen maken het ook nooit gewoon uit, ze emigreren gewoon.
Train Gayquote:
Dennis the Pennis?quote:
Trusten Andyquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten denk ik. Tot morgen
Ging jij niet pitten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een Indiaase?
Neuh, véél bekenderquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Shakara Ledard?
Eigenlijk wel maar ben wel benieuwd bij wie die bips hoort.quote:
Yepquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Naomi Campbell?
Het is maar net welk diafragma de fotograaf kiestquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat ze donkerder was eigenlijk.
quote:Zo nu ga ik wel pitten
En waarom ben je dat niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nu eigelijk dronken op een feestje moeten zijn![]()
Daar heb je nu nog last van?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:46 schreef wyccie het volgende:
En ik heb te veel koffie gedronken, vanmorgen.
Ach gossiequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee volgens mij ligt het aan mij, ik jaag alle vrouwen wegMijn vriendinnen maken het ook nooit gewoon uit, ze emigreren gewoon.
En uiteraard was 1 keer voldoende om te weten dat zo'n band helemaal niks voor je is, ondanks dat de band diverse stijlen toepast en totaal verschillende platen heeft uitgebracht?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:29 schreef pyl het volgende:
Ik heb ooit één keer een nummer van Radiohead gehoord.
![]()
Troost je met de gedachte dat je niet de enige was die even aan Van den Ende dacht.quote:
Nee hoor, een komiek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:25 schreef NoSigar het volgende:
Eerst die van Tokay maar:een zanger (van het levenslied)?
Dat komt door zijn wangetjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:26 schreef Gellius het volgende:
Ik moet denken aan de keurslager.
Jazeker, pyl. Knap hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:32 schreef pyl het volgende:
Is het Coluche, Tokay?
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is het een man.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van NoSigar is José Hoebee?
Het is een man die de bokken van de schapen scheidt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Gellius het volgende:
Dapper is de man die een microfoon tot stilte maant, zei mijn grootmoeder altijd.
José Hoebee een man? Weet Patty daarvan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is het een man.
En waar, in welk land, deed hij dat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef NoSigar het volgende:
Het is een man die de bokken van de schapen scheidt.
Hij ziet er wel uit als iemand die niet oud geworden isquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Ik schrijf - let wel: onwillekeurig! - in de verleden tijd, zie ik nu. Is meneer inderdaad al aan zijn einde gekomen?
Het ietwat pafferige voorkomen, de bolle ogen en de grimas grenzend aan die van een geestesziekequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef pyl het volgende:
Waaraan zie jij dat nou, Scrut? Als ik het mag vragen.
Geef mijn portie dan maar aan fikkie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef NoSigar het volgende:
Hij is nog steeds maar ouder aan het worden. Hij heeft wel een getroubleerde geest. Hij is bijna net zo goed als Radiohead .
Verdorie, nu doe je wel een zwaar beroep op mijn fantasie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef NoSigar het volgende:
Hij is nog steeds maar ouder aan het worden. Hij heeft wel een getroubleerde geest. Hij is bijna net zo goed als Radiohead .
Bij die nieuwerwetsche groente-toko's in de 1e Oosterparkstraat kom je dit type inderdaad nooit tegen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Gellius het volgende:
En vind nog maar eens een ouderwetsche groentenboer in dit tijdsgewricht.
Bijna, maar dan Californischer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Verdorie, nu doe je wel een zwaar beroep op mijn fantasie.![]()
Maakt hij ook dezelfde soort muziek?
Geen goede vibraties bij Radiohead Gellius?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Hoe kom jij aan dat citaat? Zelf aangepast? Flauw hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Califonie, is dat muziek uit Columbia?
Een Beachboy denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef pyl het volgende:
Is het er een van de Red Hot Chili Peppers? Die gaan er nogal prat op dat ze uit Californië komen.
Brian Wilson?quote:
Volgens Allmusic wel:quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef pyl het volgende:
Maar die is toch niet te vergelijken met Radiohead?
quote:Similar Artists:
The Mamas & the Papas
The Turtles
Jan & Dean
The Beatles
Boys Next Door
Gary Usher
Sagittarius
The Lovin' Spoonful
The Four Seasons
The Monkees
The Zombies
City Surfers
Brute Force
Radiohead
The Tokens
Sundowners
The First Class
The Free Design
Curt Boettcher
The Rivieras
The Rip Chords
The Fantastic Baggys
Túúrlijk, Scrut!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Allmusic wel:
Krijg nou wat!?! Nou ja, ik ben dan ook geen kenner van het Radioheadoeuvre, zoals ik al zei.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Allmusic wel:
Wat moet jij een intens gelukkig mens zijn...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:48 schreef pyl het volgende:
Krijg nou wat!?! Nou ja, ik ben dan ook geen kenner van het Radioheadoeuvre, zoals ik al zei.![]()
Zalig zijn de onwetenden. Of zoiets.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
Wat moet jij een intens gelukkig mens zijn...![]()
Het is/was ook een Californiaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef pyl het volgende:
Is dat een ... eh ... themaplaatje, Scrut? Ik bedoel, behoort het bij het voorafgaande?
Yepquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
Jerry Garcia ?
quote:Similar Artists:
David Grisman
The New Riders of the Purple Sage
Hot Tuna
The Band
Bobby & The Midnites
Rob Wasserman
RatDog
Bruce Hornsby
Ramblin' Jack Elliott
Jazz Is Dead
Radiohead
Ry Cooder
Paul Kantner
The Notting Hillbillies
Jefferson Airplane
The Jayhawks
Crosby, Stills & Nash
David Crosby
The Byrds
Blue Rodeo
[policy-overschrijdend plaatje]quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Tokay het volgende:
Heb je niet een wat luchtiger plaatje? Meneers kledingkeuze en haargroei passen niet echt bij de huidige temperatuur.
Je hebt het uitgelokt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:08 schreef Tokay het volgende:
Lees de statuten er nog eens op na, wil je Scrut!![]()
Actricerinnetjequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:
Is het een acteurin?
Welnee, jij interpreteerde mijn vaag verkeerd!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt het uitgelokt!
Jij had meer dit in gedachten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Welnee, jij interpreteerde mijn vaag verkeerd!![]()
Yep, maar ze eet geen vlees meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef peaceman het volgende:
Rookt ze nog?
Allebeiquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef peaceman het volgende:
kennen we haar van series of films?
Diverse genres maar van huis uit is het een soapiequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef peaceman het volgende:
welk genre?
Toch wel Georginaquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:22 schreef peaceman het volgende:
Toch niet Georgina?
Da's weer eens iets anders dan een gevulde kerstsok aan de schoorsteenmantel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij had meer dit in gedachten?
[afbeelding]
Zit er een winkelhaak in je beoordelingsvermogen, Gellius?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:20 schreef Gellius het volgende:
vast zo'n hippie met ongewassen voeten.
Uhm ... niet echt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:29 schreef Tokay het volgende:
Meneer is schilder?
Nu overschat je me weerquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:25 schreef pyl het volgende:
Werk waarmee iedereen hier trouwens bekend is.
O. Wat dan wel?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:30 schreef pyl het volgende:
Uhm ... niet echt.
Nee hoor, dit keer niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu overschat je me weer
Wel? Een verwant, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:30 schreef Tokay het volgende:
O. Wat dan wel?
O, nu zie ik het. Ik vond het al zo'n rommelig plaatje!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:33 schreef pyl het volgende:
Ik heb het werk dat hij op zijn schoot heeft zelfs zwartgemaakt, zodat hij niet à la minute zou worden herkend.
Fijn. Dank je!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:35 schreef Tokay het volgende:
O, nu zie ik het. Ik vond het al zo'n rommelig plaatje!
Uhm ... nee.quote:Is het een beeldje?
Nee, geen architect.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een architect?
Als het omgekeerde het geval was geweest, dat hij ze aan het lachen bracht terwijl hij ze eigelijk aan het denken wilde zetten, zou het tragisch geweest zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:40 schreef pyl het volgende:
Hij zette de mensen aan het denken. En aan het lachen. Althans dat was zijn bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |