Ben bang van niet, vertel eens wat meer over hem.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Eens zien of Pos deze kerel kent:
[afbeelding]
Waarom baalt u Diaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
ik baal, jij baalt, wij balen.....oftewel tvp
We zouden vanavond naar het concert van Radiohead en het is afgelast en verplaatst ivm overlijden van de moeder van één van de bandleden.... Erg vervelend, sneu en zielig voor die man natuurlijk, maar wij balen toch wel een beetje. Nu moeten we wachten tot 28 augustus.quote:
Zegt me, jammergenoegquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer was een redelijk bekende kickbokser uit de Maasstad. Hij werd landelijk bekend toen hij in de jaren 80 enkele horloges bij een juwelier stal enzo bij Opsporing Verzocht op tv kwam. Halverwege de jaren 90 kwam hij weer in het nieuws omdat hij verdacht was van het organiseren van een huurmoord op een bekende Rotterdamse gangster John Smith.
Jan Oosterbaan heet hij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:32 schreef pos het volgende:
[..]
Zegt me, jammergenoegniets. Ken alleen Brilleman, maar dat is hem niet.
En hoe gaat het nu met Jan?quote:
Dat is inderdaad erg vervelend. Als troost zal ik wel een verhaaltje posten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zouden vanavond naar het concert van Radiohead en het is afgelast en verplaatst ivm overlijden van de moeder van één van de bandleden.... Erg vervelend, sneu en zielig voor die man natuurlijk, maar wij balen toch wel een beetje. Nu moeten we wachten tot 28 augustus.![]()
Goed geloof ik. Is inmiddels weer los en kickbokst af en toe nog. En hij managed wat kickboksertjes als ik het goed heb.quote:
Dat is liefquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vervelend. Als troost zal ik wel een verhaaltje posten.
Daniel "Unu" Uneputty idd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef pos het volgende:
Dat is Daniel, de "president" van de Hells Angels.
Tuanakotta. Wat een dorpsgek.quote:
Klinkt alsof je het al geschreven hebt...is goed hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Pos jij komt vanavond ook in het verhaaltje als een soort CSI-achtige superspeurder. Is dat goed?
Nee hoor maar ik bedacht me ineens dat jij nog niet meedeed. En dat kan eigenlijk niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:10 schreef pos het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het al geschreven hebt...is goed hoor
Ik zeg zijn voornaam en jij zijn achternaam okay?quote:
Howdy Mr_Aquote:
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
Is dat Bella Bettien?
Alleen is het zo moeilijk aan de belastingdienst te verantwoorden waar die 5 miljoen uit Bogota vandaan komt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Bimmel het volgende:
Hmmm..net de jackpot gemist dus misschien is dat wel een lucratief alternatief
Weet niet waar ze is maar (een deel van) 5 miljoen is wel leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.![]()
Goedeavond Bimmelquote:
De Colombiaanse Staatsloterijquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen is het zo moeilijk aan de belastingdienst te verantwoorden waar die 5 miljoen uit Bogota vandaan komt.![]()
Ze zit naast me. Waar kan ik incasseren ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.![]()
Melden bij de heer Gilberto Orejuela cel 314 in Quantico US Marines Base, Triangle, Virginia, USA.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:41 schreef sooty het volgende:
[..]
Ze zit naast me. Waar kan ik incasseren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |