Ik zeg zijn voornaam en jij zijn achternaam okay?quote:
Howdy Mr_Aquote:
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef dartfanaat het volgende:
Is dat Bella Bettien?
Alleen is het zo moeilijk aan de belastingdienst te verantwoorden waar die 5 miljoen uit Bogota vandaan komt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Bimmel het volgende:
Hmmm..net de jackpot gemist dus misschien is dat wel een lucratief alternatief
Weet niet waar ze is maar (een deel van) 5 miljoen is wel leukquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.![]()
Goedeavond Bimmelquote:
De Colombiaanse Staatsloterijquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen is het zo moeilijk aan de belastingdienst te verantwoorden waar die 5 miljoen uit Bogota vandaan komt.![]()
Ze zit naast me. Waar kan ik incasseren ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. En als jij weet waar ze nu uithangt geeft het Calicartel je zo 5 miljoen.![]()
Melden bij de heer Gilberto Orejuela cel 314 in Quantico US Marines Base, Triangle, Virginia, USA.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:41 schreef sooty het volgende:
[..]
Ze zit naast me. Waar kan ik incasseren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |