quote:
Voor informatie daarover moet ik u doorverwijzen naar de heer Willem H. in de Extra Bewaakte Inrichting te Vught.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:49 schreef sooty het volgende:
Huisman en Eshuijs; Kon niet missen. Is dat pand nog te koop ?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is liefwe gaan zo eerst even Wie is de Mol kijken
als Peaceman eindelijk een keer klaar is met bellen
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Gellius het volgende:
Een concert van radiohead dat niet doorgaat! Kan nieuws beter?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:10 schreef Gellius het volgende:
Een concert van radiohead dat niet doorgaat! Kan nieuws beter?
Peaceman ook al! Wat een eenheid!quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Gellius het volgende:
Uit de schouderklopjes maak ik op dat je het met mee eens bent, brother52?
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is de helaas overleden acteur Vincent Schiavelli.
Je kan er uit opmaken wat je wil....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef Gellius het volgende:
Uit de schouderklopjes maak ik op dat je het met mee eens bent, brother52?
quote:
En dat maakt het:quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:17 schreef peaceman het volgende:
de reden was trouwens triest genoeg
e) begrijpelijk dat een band niet wil optreden als de moeder van 1 van hen overlijd. Leuk is anders voor ons, maar zeker begrijpelijk...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
En dat maakt het:
a) erger
b) minder erg
c) net zo erg
d) gelukkig is het maar uitstel, dus we lijden geen financieel verlies en maken zelfs emotionele winst want we hebben ons medeleven mogen belijden met mensen die we verder niet kennen ?
da's geen tommiequote:
Is dat nou Peaceman?quote:
quote:
Ik zie haar wel liever dan die Tommies.quote:
Kan zij wel gitaar spelen dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie haar wel liever dan die Tommies.
Je bent dus een rechercheur met gitaar die klinkt als een doedelzak?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus een rechercheur met gitaar die klinkt als een doedelzak?
Dan is hij wel een erg goede gitarist, ik heb nog nooit iemand het geluid van een doedelzak uit een gitaar horen krijgen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent dus een rechercheur met gitaar die klinkt als een doedelzak?
Niet dat ik weet maar in haar nieuwste film kan ze wel met een uzi overweg is dat ook goed?quote:
Nee als Peace gaat zingen klinkt het toch als een doedelzak?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is hij wel een erg goede gitarist, ik heb nog nooit iemand het geluid van een doedelzak uit een gitaar horen krijgen....
Ah ze is dus een ongedierteverdelgster?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar in haar nieuwste film kan ze wel met een uzi overweg is dat ook goed?
Nee, iedereen kan met een uzi overweg, zelfs ik. En uit een uzi komt een beetje monotoon geluid...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar in haar nieuwste film kan ze wel met een uzi overweg is dat ook goed?
Ik ben wel erg vervelend vanavond - maar is dat dan niet juist het toonbeeld van een slechte gitarist?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is hij wel een erg goede gitarist, ik heb nog nooit iemand het geluid van een doedelzak uit een gitaar horen krijgen....
Eerder als schuurpapier wat klem zit op heuphoogtequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee als Peace gaat zingen klinkt het toch als een doedelzak?
Niet geheel. Het grootste stuk ongedierte in die film haalt het einde wel en mogelijk zelfs deeltje 4.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah ze is dus een ongedierteverdelgster?![]()
Dan schat jij z'n zangkunsten wel hoog in...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee als Peace gaat zingen klinkt het toch als een doedelzak?
Oh ja jij bent een Counterstrikespeler dat was ik vergeten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, iedereen kan met een uzi overweg, zelfs ik. En uit een uzi komt een beetje monotoon geluid...
Ach er zijn genoeg fans geloof ik. Ik hoor hier geregeld een paar krolse katten een van Peace hits uitkrijsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan schat jij z'n zangkunsten wel hoog in...
Nu ja, ik zou het kunnen herformuleren tot een guitarist met weinig gevoel voor het instrument. Dat klinkt allicht wat minder vervelend. Een muzikant zonder richting. Lijkt me fnuikend, op de duur.quote:
Nee, want hij zou de eerste zijn die dat lukt. Dan zou hij z'n instrument dus nog beter beheersen dan een Steve Vai, Zakk Wylde, Joe Satriani, Vernon Reid en noem ze maar op. Want zij hebben nog nooit het geluid van een doedelzak uit een gitaar weten te krijgen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:37 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben wel erg vervelend vanavond - maar is dat dan niet juist het toonbeeld van een slechte gitarist?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja jij bent een Counterstrikespeler dat was ik vergeten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |