Daar heb je nu nog last van?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:46 schreef wyccie het volgende:
En ik heb te veel koffie gedronken, vanmorgen.
Ach gossiequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee volgens mij ligt het aan mij, ik jaag alle vrouwen wegMijn vriendinnen maken het ook nooit gewoon uit, ze emigreren gewoon.
En uiteraard was 1 keer voldoende om te weten dat zo'n band helemaal niks voor je is, ondanks dat de band diverse stijlen toepast en totaal verschillende platen heeft uitgebracht?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:29 schreef pyl het volgende:
Ik heb ooit één keer een nummer van Radiohead gehoord.
![]()
Troost je met de gedachte dat je niet de enige was die even aan Van den Ende dacht.quote:
Nee hoor, een komiek.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:25 schreef NoSigar het volgende:
Eerst die van Tokay maar:een zanger (van het levenslied)?
Dat komt door zijn wangetjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:26 schreef Gellius het volgende:
Ik moet denken aan de keurslager.
Jazeker, pyl. Knap hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:32 schreef pyl het volgende:
Is het Coluche, Tokay?
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is het een man.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die van NoSigar is José Hoebee?
Het is een man die de bokken van de schapen scheidt.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Gellius het volgende:
Dapper is de man die een microfoon tot stilte maant, zei mijn grootmoeder altijd.
José Hoebee een man? Weet Patty daarvan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is het een man.
En waar, in welk land, deed hij dat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef NoSigar het volgende:
Het is een man die de bokken van de schapen scheidt.
Hij ziet er wel uit als iemand die niet oud geworden isquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:12 schreef pyl het volgende:
Ik schrijf - let wel: onwillekeurig! - in de verleden tijd, zie ik nu. Is meneer inderdaad al aan zijn einde gekomen?
Het ietwat pafferige voorkomen, de bolle ogen en de grimas grenzend aan die van een geestesziekequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef pyl het volgende:
Waaraan zie jij dat nou, Scrut? Als ik het mag vragen.
Geef mijn portie dan maar aan fikkie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef NoSigar het volgende:
Hij is nog steeds maar ouder aan het worden. Hij heeft wel een getroubleerde geest. Hij is bijna net zo goed als Radiohead .
Verdorie, nu doe je wel een zwaar beroep op mijn fantasie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef NoSigar het volgende:
Hij is nog steeds maar ouder aan het worden. Hij heeft wel een getroubleerde geest. Hij is bijna net zo goed als Radiohead .
Bij die nieuwerwetsche groente-toko's in de 1e Oosterparkstraat kom je dit type inderdaad nooit tegen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:20 schreef Gellius het volgende:
En vind nog maar eens een ouderwetsche groentenboer in dit tijdsgewricht.
Bijna, maar dan Californischer.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Verdorie, nu doe je wel een zwaar beroep op mijn fantasie.![]()
Maakt hij ook dezelfde soort muziek?
Geen goede vibraties bij Radiohead Gellius?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geef mijn portie dan maar aan fikkie.
Hoe kom jij aan dat citaat? Zelf aangepast? Flauw hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Califonie, is dat muziek uit Columbia?
Een Beachboy denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef pyl het volgende:
Is het er een van de Red Hot Chili Peppers? Die gaan er nogal prat op dat ze uit Californië komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |