Moet ik haar ook in de verhaaltjes schrijven?quote:
Dan moet ze eerst maar eens aan RJPvD meedoenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet ik haar ook in de verhaaltjes schrijven?
Topserie was dat! Jammer dat dat gekke wijf van Phil Hartman hem en dus ook die serie om zeep hielp.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar nog uit NewsRadio
Heet jij Brother?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
Belgisch zangeresje?
Ze is trouwens al 48, dat weet ze goed te verbergen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, ik zat me net te bedenken waar ik haar oorspronkelijk van kende. Leuke serie.
Plaatjes plaatsen is een ondankbare taak. Zo plaatst ik twee topics geleden een dichter voor pyl...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat doe ik Brother een plezier door zijn babe te plaatsen gaat hij off....
Die heeft hij bij het stoffen gemist?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Plaatjes plaatsen is een ondankbare taak. Zo plaatst ik twee topics geleden een dichter voor pyl...
Wyccie valt meer op dit type denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Even een hunk voor Wyccie :
[afbeelding]
Dit is Treinhomo's held en voorbeeldquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Treintje?
Net als hij een grote Kentucky Fried Chicken Fan zo te zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is Treinhomo's held en voorbeeld![]()
Zo erg waren die foto's van Khandi en Emmanuelle Chriqui toch niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat we pos en wyccie verjaagd hebben
Nee volgens mij ligt het aan mij, ik jaag alle vrouwen wegquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo erg waren die foto's van Khandi en Emmanuelle Chriqui toch niet?
en hoe heet-ie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
en die vette kerel is de zanger van Peter Pan Speedrock?
Ah wij kunnen elkaar een hand geven dus.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee volgens mij ligt het aan mij, ik jaag alle vrouwen wegMijn vriendinnen maken het ook nooit gewoon uit, ze emigreren gewoon.
Train Gayquote:
Dennis the Pennis?quote:
Trusten Andyquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten denk ik. Tot morgen
Ging jij niet pitten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een Indiaase?
Neuh, véél bekenderquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Shakara Ledard?
Eigenlijk wel maar ben wel benieuwd bij wie die bips hoort.quote:
Yepquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Naomi Campbell?
Het is maar net welk diafragma de fotograaf kiestquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik dacht dat ze donkerder was eigenlijk.
quote:Zo nu ga ik wel pitten
En waarom ben je dat niet?quote:Op donderdag 11 mei 2006 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had nu eigelijk dronken op een feestje moeten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |