Zekers.... maar je hebt het over een fictieve gitarist... ook dan lijkt me dat denkwerk fnuikend en vooral zinloosquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, ik zou het kunnen herformuleren tot een guitarist met weinig gevoel voor het instrument. Dat klinkt allicht wat minder vervelend. Een muzikant zonder richting. Lijkt me fnuikend, op de duur.
Oh! Ah! Fictieve guitaristen. Wat ze niet al verzinnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zekers.... maar je hebt het over een fictieve gitarist... ook dan lijkt me dat denkwerk fnuikend en vooral zinloos
Zeker wel... je mag bijvoorbeeld niet eens meer ondergoed dragenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik vind het een vreemde redenatie hoor. Ik zou die jongen dan toch tot de aanschaf van een echte doedelzak willen aansporen. Daar is niks mis mee.
Uit betrouwbare bron weet ik dat jij een fanatieke gamer bent.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
hoe weet je dat...
Zit er trouwens wel een uzi in CS?
Van Tokay zou ik zo'n verzuchting nog kunnen velen - die zegt wel meer vreemde dingen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nu over hebt hoor peace.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker wel... je mag bijvoorbeeld niet eens meer ondergoed dragen![]()
Bij een doedelzak hoort een KILT....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van Tokay zou ik zo'n verzuchting nog kunnen velen - die zegt wel meer vreemde dingen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nu over hebt hoor peace.
Zo vreemd is die redenatie niet. Je zou hem dan zelfs kunnen vergelijken met Jimi Hendrix.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:44 schreef Gellius het volgende:
Hm, ik vind het een vreemde redenatie hoor.
Niet zo gemeen over Tokay praten! Tokay zegt nooit vreemde dingen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:48 schreef Gellius het volgende:
[..]
Van Tokay zou ik zo'n verzuchting nog kunnen velen - die zegt wel meer vreemde dingen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nu over hebt hoor peace.
Ja die dame met die mooie krullen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef pos het volgende:
Staat er nog wat open?
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die dame met die mooie krullen.
quote:Juffrouw Diaan belde direct rechercheur Peaceman op. Die begon luid te vloeken. Die snertventjes zijn weer op onderzoek uitgegaan zei hij tegen rechercheur DH. Rechercheur DH zei tegen het arrestatieteam vervolgens dat ze hun moesten volgen. De jongens waren inmiddels de vuurtoren binnen gegaan. Ze liepen de trappen op. In een klein kamertje hoorden ze gestommel. TH opende de deur. Andy en Berk riepen nog dat hij het niet moest doen maar de deur was al open. Daar zat Burgermeester BwennieBren. Ze zat vastgebonden aan de radiator. Ze maakten haar los. Pas op hoor jongens zei ze bang. Die engerd loopt hier nog rond. Ineens hoorde ze een luide bons achter zich. Daar stond Scrutinizer. Hij greep Andy bij zijn keel en sleurde hem mee de trap op. Zo ventje ik zal jouw eens een lesje leren zei Scrut gemeen. Ineens hoorde Scrutinizer sirenes en gierende banden. Keek door een raampje en zag dat er volop politie was. Hij sleurde Andy weer mee naar het kamertje en sloot hem en de rest daarin op. Vervolgens rende hij de trap af en opende een geheim luik. Het arrestatieteam maakte aanstalten om de vuurtoren te bestormen. Speciaal Agent Z schopte de deur in met een welgemikte karatetrap. Ineens hoorde ze verderop een buggy starten. Rechercheur DH rende er op af. Scrutinizer scheurde weg. De agenten zette direct de achtervolging. Scrutinizer scheurde over de duinen maar verloor ineens de macht over het stuur. De buggy viel van de duin en kwam op zijn kop op het strand terecht. Hij vloog direct in de brand. Hulp kwam veels te laat want de brandweer was niet direct ter plaatse. Nadat de brand geblust was kon rechercheur Pos het sporenonderzoek doen. De jongens en Burgermeester BwennieBren waren inmiddels weer bevrijd. Iedereen was blij dat de burgermeester weer terug was.
Keri Russell heet ze. En ze is op dit moment in Mission Impossible III te zien.quote:
Scrut overleden?quote:
Daar kan ik geen mededelingen over doen.quote:
Ik heb wel informatie, maar dat gaat je geld kosten...quote:
Maar waarom is het een verdienste om een instrument te laten klinken als een ander instrument? Een gitaar die klinkt als een doedelzak... is dat beter dan een gitaar die klinkt als een gitaar? Of een doedelzak die klinkt als een doedelzak? Is de 9e symfonie van Beethoven mooier als hij uitgevoerd wordt als een impromptu van Schubert? Is het knapper om een Blauwe Picasso groen te schilderen? Is een vrouw mooier als het eigenlijk een man is? Is nep mooier dan echt? Is vaardigheid beter dan creatie?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo vreemd is die redenatie niet. Je zou hem dan zelfs kunnen vergelijken met Jimi Hendrix.
Nee hoor hij stond op naam van een katvanger genaam Brother.quote:
Kost het ineens geld al die info? Ik dacht altijd dat je een happy meal van de rechercheurs kreeg?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb wel informatie, maar dat gaat je geld kosten...
Ik hoop ook dat ze gauw weer eens hier is en dat het goed met haar gaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Bwennie is bevrijd
Maar waar blijft ze toch?
Ze heeft geen internet geloof ik.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Bwennie is bevrijd
Maar waar blijft ze toch?
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze gauw weer eens hier is en dat het goed met haar gaat
Dank je Wyc, altijd fijn zo voor het slapen gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:24 schreef pos het volgende:
[..]
Dank je Wyc, altijd fijn zo voor het slapen gaan.
Pavel natuurlijk
Pos mijne niet.quote:
O sorry, dacht even dat Wyccie hem plaatste. Was al verbaastquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je eens lief voor iemand weet ze je naam niet meer....
Krijg jij van haar hier onder een milkshakequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben je eens lief voor iemand weet ze je naam niet meer....
Zou jij het dan niet knap vinden? Ik wel, ik kan het niet. Bij mij klinkt een gitaar altijd als een gitaar en nooit anders.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:11 schreef Gellius het volgende:
Maar waarom is het een verdienste om een instrument te laten klinken als een ander instrument?
Volgens sommigen wel. Creatie alleen is ook niet alles, dan zou ik ook schilderijen kunnen maken, beelden houwen en noem maar meer dingen op waarvoor je vaardigheden nodig hebt waarover ik niet beschik. De combinatie van vaardigheid en creatie is zelfs nog niet eens zo bijzonder.Het belangrijkste in de kunstwereld is namelijk nog altijd de emotie.quote:Is vaardigheid beter dan creatie?
Geeft niet. Van jou kan ik het wel hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:28 schreef pos het volgende:
[..]
O sorry, dacht even dat Wyccie hem plaatste. Was al verbaast
Niet stoken, scrutquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat wyccie nooit aardig voor je is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |