Brian Wilson?quote:
Volgens Allmusic wel:quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef pyl het volgende:
Maar die is toch niet te vergelijken met Radiohead?
quote:Similar Artists:
The Mamas & the Papas
The Turtles
Jan & Dean
The Beatles
Boys Next Door
Gary Usher
Sagittarius
The Lovin' Spoonful
The Four Seasons
The Monkees
The Zombies
City Surfers
Brute Force
Radiohead
The Tokens
Sundowners
The First Class
The Free Design
Curt Boettcher
The Rivieras
The Rip Chords
The Fantastic Baggys
Túúrlijk, Scrut!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Allmusic wel:
Krijg nou wat!?! Nou ja, ik ben dan ook geen kenner van het Radioheadoeuvre, zoals ik al zei.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Allmusic wel:
Wat moet jij een intens gelukkig mens zijn...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:48 schreef pyl het volgende:
Krijg nou wat!?! Nou ja, ik ben dan ook geen kenner van het Radioheadoeuvre, zoals ik al zei.![]()
Zalig zijn de onwetenden. Of zoiets.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
Wat moet jij een intens gelukkig mens zijn...![]()
Het is/was ook een Californiaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:57 schreef pyl het volgende:
Is dat een ... eh ... themaplaatje, Scrut? Ik bedoel, behoort het bij het voorafgaande?
Yepquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
Jerry Garcia ?
quote:Similar Artists:
David Grisman
The New Riders of the Purple Sage
Hot Tuna
The Band
Bobby & The Midnites
Rob Wasserman
RatDog
Bruce Hornsby
Ramblin' Jack Elliott
Jazz Is Dead
Radiohead
Ry Cooder
Paul Kantner
The Notting Hillbillies
Jefferson Airplane
The Jayhawks
Crosby, Stills & Nash
David Crosby
The Byrds
Blue Rodeo
[policy-overschrijdend plaatje]quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:03 schreef Tokay het volgende:
Heb je niet een wat luchtiger plaatje? Meneers kledingkeuze en haargroei passen niet echt bij de huidige temperatuur.
Je hebt het uitgelokt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:08 schreef Tokay het volgende:
Lees de statuten er nog eens op na, wil je Scrut!![]()
Actricerinnetjequote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef peaceman het volgende:
Is het een acteurin?
Welnee, jij interpreteerde mijn vaag verkeerd!quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt het uitgelokt!
Jij had meer dit in gedachten?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Welnee, jij interpreteerde mijn vaag verkeerd!![]()
Yep, maar ze eet geen vlees meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:12 schreef peaceman het volgende:
Rookt ze nog?
Allebeiquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:16 schreef peaceman het volgende:
kennen we haar van series of films?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |