quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay...maar om het nog even ingewikkeld te maken: de eisprong is wel op tijd, de periode daarna is dus langer..... mn lichaam heeft dus langer nodig om de gesprongen ei af te voeren, denk ik. Ik vind het allemaal erg ingewikkeld en snap er soms ook geen snars (meer) van
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:57 schreef bixister het volgende:
diaan, volgens mij is het erger als die fase (de luteale fase heet dat geloof ik) te kort is dan wanneer hij te lang is. maar vervelend lijkt het me wel.
Bron: http://www.babybrabbel.org/testthema/uitslagenquete.htmlquote:Kruitvat huismerk dit is een hele goedkope test. Bij deze test moet je de urine opvangen en met een pipetje op het testvenster druppelen. Veel vrouwen vinden dit geknoei en daarom minder hygiënisch, maar er zijn er ook veel die aan dit soort testen de voorkeur geven, dit omdat zij zeker zijn dat ze de juiste hoeveelheid urine hebben gebruikt. De test is iets minder degelijk van kwaliteit en daarom mislukt de test iets vaker. Omdat de test er iets minder degelijk uitziet en goedkoop is word het als minder betrouwbaar ervaren. Een test als deze is niet afsluitbaar. Of hij houdbaar is, is ons niet bekend. De gebruiksaanwijzing werd wat als onduidelijk ervaren.
Hee hartstikke goed meid!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:41 schreef Suzziieee het volgende:
Ik heb vrijdag om 14.10 een afspraak bij de huisarts.. ja ja..stap 1 is genomen
Deze test heb ik ook gebruikt en ook bij mij sloeg ie bij 1 dag overtijd meteen positief uit, dus ik snap het commentaar op die site ook niet helemaal.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:33 schreef beefcake het volgende:
Ik wil even iets kwijt over dit stukje:
[..]
Bron: http://www.babybrabbel.org/testthema/uitslagenquete.html
Ik heb deze test gebruikt toen ik 1 dag overtijd was (bij Dylan, dus bijna 3 jaar geleden) en hij sloeg meteen positief uit, dus is hij best gevoelig. Je kan er gewoon overheen plassen en hij is met een dopje af te sluiten. Het was een goedkope test en daarom had ik hem toen genomen. De gebruiksaanwijzing was ook gewoon duidelijk. Is dit nu zo'n achterhaalde site of is de test in de tussentijd veranderd? Maar voor degenen die dus niet teveel geld aan een test willen besteden, kan ik deze prima aanraden (kostte toen 6 euro nog wat dacht ik).
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:57 schreef Suzziieee het volgende:
Kom net terug van de huisarts..moet dus afspraak maken bij de gyneacoloog...wat we dus al dachtenEr zit geen regelmaat in,en heb wat ondersteuning nodig zei die...
Ik ga dinsdag ff bellen voor een afspraak,want ik moest Flex ook meenemen,het was een project van ons 2-en zoals die het zeiEn ik vind het allang best,kunnen ze de zwemmertjes ook gelijk nakijken
Haha...kunnen maar zeker weten dat het daar niet (of wel) aan ligt...
Join the club zou ik bijna zeggen.... en helaas. Dikke knuffel van mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef Jose81 het volgende:
GGGGGGGRRRRRRRR!!!!![]()
12 juni jose81 (12-2005) NOD
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje, dit is niet wat je wil horen.... bah. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je dit jaar nog zwanger wordt. Dikke knuffel van mij![]()
Iedereen hier bedankt voor de lieve woorden![]()
Modjes... zet mn NOD maar op 12 juni 2006, ik hou deze keer een cyclus van 34 dagen aan. Denk je regelmatig te zijn met Clomid....vergeet het maar... dat vind ik wel een beetje frusti.
ik hoop het ook (zijn nu 8 maanden bezig) ,begin het zo af en toe wel zat te worden,maar ja mag eigenlijk niet klagen,als je ziet hoeveel er nog langer bezig zijn is het voor ons nog niet eens zo heel lang.quote:
Ik ook..... en soms denk ik... ik neem die stomme tabletten (Clomid) niet meer en laat maar zitten, het hoeft van mij niet meer......quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef glossy het volgende:
[..]
ik hoop het ook (zijn nu 8 maanden bezig) ,begin het zo af en toe wel zat te worden,maar ja mag eigenlijk niet klagen,als je ziet hoeveel er nog langer bezig zijn is het voor ons nog niet eens zo heel lang.
hmm en ik maar denken dat al die ellende nu echt voorbij was!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:00 schreef Jose81 het volgende:
Heeft het bij jullie ook een aantal maanden geduurd voordat je ongi echt terug was als vóór het gebruik van de pil? Ik weet nu weer precies waarom ik 7 jaar geleden met de pil ben begonnen!De eerste 4 keer na het stoppen dacht ik "goh! Ik heb het helemaal niet meer zo erg!", maar nu?! Het is weer net zo als vóór de pil!
Ervaren jullie dit ook zo?
We doen ons best Martineke, we doen ons bestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:26 schreef Martineke het volgende:
Beefcake wat leukhopelijk ben je snel weer weg hier en neem de rest vd dames gelijk mee dan
![]()
Tja. Ik dacht ook "Oléééé!quote:
waarom is die laatste zin doorgestreept??quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef glossy het volgende:
dominique zie je nou wel en jij maar denken dat deer aan kwamen ,gefeliciteerd
![]()
en nu wij nog
dat vroeg ik me ook af..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom is die laatste zin doorgestreept??![]()
Dominique gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:08 schreef Dominique00 het volgende:
ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanmorgen een test gedaanv van Matcare. Die was in eerste instantie negatief (of je moest hem echt met een vergrootglas in het licht houden...), maar na een kwartiertje ineens toch positief. Toen naar mjin zusje gegaan, en een kruitvat test en clearblue test gedaan. En wat denk je: ZWANGER!! Allebei duidelijk!! En dat op mijn NOD en met gewoon 'middag urine'!! Nooit gedacht!!
Ik ben ZO blij!
Ben je ook zwanger dan Slaapmeisje? (sorry hoor, dan heb ik het gemist:(!)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dominique gefeliciteerdVolgens mij lopen we redelijk gelijk op
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Dominique00 het volgende:
[..]
Ben je ook zwanger dan Slaapmeisje? (sorry hoor, dan heb ik het gemist:(!)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou gemist hebben hier in OUD??
Wat houd OUD dan eigenlijk in? Want zo oud zijn de onderwerpen nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou gemist hebben hier in OUD??
wat klinkt dat vanuit jouw mond geweldig, slaapmeisjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi Dominique, ik schat dat ik ca. 25 januari ben uitgerekend. Eerst maar afwachten of dit kindje blijft plakken vandaar dat ik nog niet in Z&G post. Verder vind ik dit soort gesprekken niet zo thuishoren in dit topic, vandaar dat ik nu ook weer snel weg ben hier
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat klinkt dat vanuit jouw mond geweldig, slaapmeisje
Haar man is op militaire missie voor een aantal maanden, ik dacht dat hij al weg was nuquote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef Jose81 het volgende:
He, Diaan, wat leuk! Van harte gefeliciteerd!Hopelijk komt je neefje met zijn papa en mama over een maand of 9 bij jou op kraambezoek
![]()
En Slaapmeisje, ik ben ook nog maar kort hier te vinden. Heb even wat posts van je terug gelezen.. wat leuk dat je nu toch echt zwanger bent!!! Nogmaals van harte!
En, Karin? Hoe staat het met jou? Al tekenen van de? Hou ze buiten de deur, he?!
Glossy, voor jou wordt het ook spannend.. nog een paar dagen afwachten!!
Succes allebei!![]()
Wat ik me afvroeg: waarom staat XX XXX Fajah lobi op on hold? Omdat zij hier al een tijdje niet is geweest, ofzo?![]()
proficiat lieffiequote:Op zondag 21 mei 2006 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Slaapmeisje ik heb je al gefeliciteerd in het andere topic, maar dit is toch echt geweldig hoor.kan me goed voorstellen dat het no erg ontwerkelijk is.
[offtopicmodus aan] ik ben blij: ik ben vanmorgen om 8 uur voor het eersttante geworden...![]()
ik heb een neefje gekregen, hij heet Storm en is 51 cm lang en weegt 3980 gram. Alles gaat goed met moeder, vader en kind [/offtopicmodus uit]
Bedankt voor al jullie lieve felicitaties...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan gefeliciteerd zeg. Dan zal het bij jou zeker helemaal gaan kriebelen
Hoi Karin! Hier is het rustig. Dequote:Hey Jose, hier is er verder nog geen teken van enige duivelse activiteiten , maar ja, dat zal ook nog wel een weekje duren.... Ik heb er deze maand niet echt een goed gevoel over... Heb veel te veel stress door het nieuwe huis (31 mei de sleutel) en dat heeft niet echt een goede uitwerking mijn lichaam....(lees: hoofdpijn hoofdpijn en nog eens hoofdpijn ) Vorige maand associeerde ik elk klein pijntje met een zwangerschap, maar dat heb ik deze maand helemaal niet....
Maar je weet het maar nooit he...we wachten rustig af. En hoe is het met jou dan?
José, Faja's man is zit in het leger en zit voor de komende maanden in Uruzgan (ofsow)quote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef Jose81 het volgende:
Wat ik me afvroeg: waarom staat XX XXX Fajah lobi op on hold? Omdat zij hier al een tijdje niet is geweest, ofzo?![]()
testen bedoel ik tja... typen blijft moeilijk... pffffquote:Slaapmeisje, je bent echt wel zwanger... tuurlijk is het 'eng' om weer te tesen omdat het altijd negatief was... maar nu is het echt anders!! Gewoon doen! Ik wil die foto ook wel zien
Ow spannend Beefcake.... hopelijk een positieve test dit weekend. Zou echt lekker snel zijn zeg.... succesquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef beefcake het volgende:
Spannend Spekkie en Marie, ik zal ook voor jullie duimen!
Voor mij ook spannend, vandaag is mijn NOD en ik ga van het weekend testen, mocht ik niet ongesteld worden. Ik voel nog geen ongestelde gevoelens, dus dat is alvast een goed teken
Ja ik weet het..... die hoop en gedachte is er gewoon, kun je ook niet echt uitschakelen..... spannend hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef beefcake het volgende:
Dankje!En jah dat zou inderdaad wel heel erg snel zijn
Ik probeer er dan ook niet te veel op te rekenen, maar toch he...
Wow Wow!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef beefcake het volgende:
Tromgeroffel...
[afbeelding]![]()
Oh ja, toch geen kruidvat test gebruikt, maar Etos![]()
De andere helft van Beefcake...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:10 schreef leonieke het volgende:
Shaolin?
Ja wat dacht jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef easy-going het volgende:
Volgend jaar 1 februari weer naar de snackbar?
je hoeft je niet schuldig te voelen hoor , het is je gegund , wij komen op een dag ook ooit met de mede deling dat we zwanger zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:46 schreef beefcake het volgende:
Glossy wat ontzettend jammerSterkte
Ook voor de anderen, die moeten toekijken hoe anderen 'voorkruipen'. Ik voel me er haast schuldig door
Ik blijf duimen voor jullie allen
Ja hopelijk wel!! Morgen mijn NOD. Nog geen tekenen, maar dat was de vorige keer ook niet zo.....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:08 schreef glossy het volgende:
[..]
je hoeft je niet schuldig te voelen hoor , het is je gegund , wij komen op een dag ook ooit met de mede deling dat we zwanger zijn.
ik heb die van de trekpleister,eigen merk, zijn niet zo heel groot zijn zo door te slikken .quote:Op zondag 28 mei 2006 12:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
trouwens, wie heeft een tip voor foliumzuur, ik heb nu die van de HEMA, maar OMG ik stik er bijna in, je moet ze heel doorslikken, en ze zijn best groot...elke avond loop ik te kokhalzen. hoogst irri
Wie heeft er kleine pilletjes?
Mijn eerste potje folium heb ik ook met een knalrood hoofd gekocht!!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ok ik zal eens kijken! Alleen werkt er bij TP weer iemand die ik ken, die zal dan wel weten waar ik die pillen voor nodig ben.... hmm ik ga mijn moeder sturen denk ik... niet iedereen hoeft te weten dat we met kids bezig zijn
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:13 schreef Lishe het volgende:
Diaan toch... nog even en dan heb jij ook een hele kleine mini hoor...![]()
Dat depri van Clomid herken ik. Ik heb tijdens de kuur zelfs tegen lief gezegd geschreeuwd"Ik HOEF geen kind. Ik snap niet waarom we hier ooit aan begonnen zijn."Maar het gaat over en er komt nog zoveel moois...
![]()
nog niks hierquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik meld me ook weer een, over 5 dagen mijn NOD.
Vorige 2 cyclussen waren zeer kort (ca 17 dagen)
Al dat nu weer was dan was ik nu ongeteld. Ben benieuwd dus of ik nu weer een normale cyclus heb.
Het mooiste zou zjn, dat ik gewoon zwanger ben natuurlijk, maar dat verwacht ik niet
Ow bij jou is het nu ook heel spannend...... laat die stommequote:
Aww Karin.... das balen zeg.... dikke knuffel van mijquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik denk dat jullie wel genoeg weten nu.....![]()
![]()
bah
[sub] nee hoor [/subquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
hoe is het met Spekkie en Karin? of ben ik nu te ongeduldig![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
[sub] nee hoor [/sub
hier nog niks![]()
Ah neequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik denk dat jullie wel genoeg weten nu.....![]()
![]()
bah
Awww Spekkie dat is weer balen, maar idd wel positief en prettig dat je cyclus weer normaal is. Hele dikke knuffel van mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
vanmorgen ongesteld geworden
ik bekijk het maar positief, mijn cyclus is weer redelijk normaal
Daar kan het zeker aan liggen, en dan denk ik het laatste. Het brengt je hele hormoonhuishouding behoorlijk in de war.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:14 schreef Dinamiet het volgende:
Heel regelmatig, altijd 3 weken en 4 dagen! En ben nu al uit gegaan van 4 weken (dus nu eigenlijk 4 dagen te laat)
Heb overigens wel een MAP gehaald, daar zou het eventueel aan kunnen liggen!
Of dat hij niet werkt, of een sterke invloed heeft op mijn cyclus!
Eindelijk, hele last van me afgevallen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:23 schreef Dinamiet het volgende:
Jep, inderdaad! Maar ja, je schiet ook in de stress e.d! Als ik het 9 juni nog niet ben, neem ik wel n test! Post het hier wel ff
Jullie heel veel sterkte, en bedankt!
Lieve vraag, maar ik ga toch vragen of Karin hier geen antwoord op wil geven hier.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:59 schreef Jose81 het volgende:
Karin, hoe staat het met je kluswerk in je nieuwe huis? Wil het een beetje lukken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |