Ik zou nog een update geven (slaapmeisje)
Test gedaan, negatief.. Maar nog steeds niet ongi!
(voor mensen die niet terug willen lezen, mijn eileiders zijn juni 2004 verwijderd, en ik kan dus eigenlijk niet zwanger worden.. maar deze maand zoveel rare dingen en dus nu overtijd, dat ben ik dus NOOIT.. gyn zei dat het ZOU kunnen, maar grootste kans dat mijn cyclus in de war was.. En dat is dus ook zo, kom ik nu achter
![]()
)
Willen eigenlijk tot 2007 wachten (excuses, excuses...) maar door dit toch wel weer aan het denken gezet... Gaan deze week de papier voor de ivf eruit doen en nog even brainstormen.. Gaan waarschijnlijk toch in september voor de eerste ivf poging
![]()
mocht die mislukken dan gaat degene erna pas in 2007 plaatsvinden...
Wel raar, manlief wilde altijd wachten en die wil nu zo graag! En nu heb ik zoiets van.. Is het nu echt zo? Herkennen meer vrouwen dat? Die al jaren zooo graag willen en als de man dan wil.. Toch een beetje terugkrabbelen? Vind het zo spannend... Misschien toch wel niet in september, maar we zijn er serieus over aan het nadenken... Meer dat je al zolang wilt, en dat het dan zover is dat je denkt van "slik"? Niet dat ik niet wil, maar het moment komt eraan... Blijf het raar vinden.. Nu is ook 1.5 jaar geleden mijn moeder overleden, misschien dat dat onbewust meespeelt.. Dat ik bang ben hoe ik daar op ga reageren...
Pfffff hormonen