quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay...maar om het nog even ingewikkeld te maken: de eisprong is wel op tijd, de periode daarna is dus langer..... mn lichaam heeft dus langer nodig om de gesprongen ei af te voeren, denk ik. Ik vind het allemaal erg ingewikkeld en snap er soms ook geen snars (meer) van
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:57 schreef bixister het volgende:
diaan, volgens mij is het erger als die fase (de luteale fase heet dat geloof ik) te kort is dan wanneer hij te lang is. maar vervelend lijkt het me wel.
Bron: http://www.babybrabbel.org/testthema/uitslagenquete.htmlquote:Kruitvat huismerk dit is een hele goedkope test. Bij deze test moet je de urine opvangen en met een pipetje op het testvenster druppelen. Veel vrouwen vinden dit geknoei en daarom minder hygiënisch, maar er zijn er ook veel die aan dit soort testen de voorkeur geven, dit omdat zij zeker zijn dat ze de juiste hoeveelheid urine hebben gebruikt. De test is iets minder degelijk van kwaliteit en daarom mislukt de test iets vaker. Omdat de test er iets minder degelijk uitziet en goedkoop is word het als minder betrouwbaar ervaren. Een test als deze is niet afsluitbaar. Of hij houdbaar is, is ons niet bekend. De gebruiksaanwijzing werd wat als onduidelijk ervaren.
Hee hartstikke goed meid!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:41 schreef Suzziieee het volgende:
Ik heb vrijdag om 14.10 een afspraak bij de huisarts.. ja ja..stap 1 is genomen
Deze test heb ik ook gebruikt en ook bij mij sloeg ie bij 1 dag overtijd meteen positief uit, dus ik snap het commentaar op die site ook niet helemaal.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:33 schreef beefcake het volgende:
Ik wil even iets kwijt over dit stukje:
[..]
Bron: http://www.babybrabbel.org/testthema/uitslagenquete.html
Ik heb deze test gebruikt toen ik 1 dag overtijd was (bij Dylan, dus bijna 3 jaar geleden) en hij sloeg meteen positief uit, dus is hij best gevoelig. Je kan er gewoon overheen plassen en hij is met een dopje af te sluiten. Het was een goedkope test en daarom had ik hem toen genomen. De gebruiksaanwijzing was ook gewoon duidelijk. Is dit nu zo'n achterhaalde site of is de test in de tussentijd veranderd? Maar voor degenen die dus niet teveel geld aan een test willen besteden, kan ik deze prima aanraden (kostte toen 6 euro nog wat dacht ik).
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:57 schreef Suzziieee het volgende:
Kom net terug van de huisarts..moet dus afspraak maken bij de gyneacoloog...wat we dus al dachtenEr zit geen regelmaat in,en heb wat ondersteuning nodig zei die...
Ik ga dinsdag ff bellen voor een afspraak,want ik moest Flex ook meenemen,het was een project van ons 2-en zoals die het zeiEn ik vind het allang best,kunnen ze de zwemmertjes ook gelijk nakijken
Haha...kunnen maar zeker weten dat het daar niet (of wel) aan ligt...
Join the club zou ik bijna zeggen.... en helaas. Dikke knuffel van mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef Jose81 het volgende:
GGGGGGGRRRRRRRR!!!!![]()
12 juni jose81 (12-2005) NOD
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje, dit is niet wat je wil horen.... bah. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je dit jaar nog zwanger wordt. Dikke knuffel van mij![]()
Iedereen hier bedankt voor de lieve woorden![]()
Modjes... zet mn NOD maar op 12 juni 2006, ik hou deze keer een cyclus van 34 dagen aan. Denk je regelmatig te zijn met Clomid....vergeet het maar... dat vind ik wel een beetje frusti.
ik hoop het ook (zijn nu 8 maanden bezig) ,begin het zo af en toe wel zat te worden,maar ja mag eigenlijk niet klagen,als je ziet hoeveel er nog langer bezig zijn is het voor ons nog niet eens zo heel lang.quote:
Ik ook..... en soms denk ik... ik neem die stomme tabletten (Clomid) niet meer en laat maar zitten, het hoeft van mij niet meer......quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef glossy het volgende:
[..]
ik hoop het ook (zijn nu 8 maanden bezig) ,begin het zo af en toe wel zat te worden,maar ja mag eigenlijk niet klagen,als je ziet hoeveel er nog langer bezig zijn is het voor ons nog niet eens zo heel lang.
hmm en ik maar denken dat al die ellende nu echt voorbij was!quote:Op maandag 15 mei 2006 11:00 schreef Jose81 het volgende:
Heeft het bij jullie ook een aantal maanden geduurd voordat je ongi echt terug was als vóór het gebruik van de pil? Ik weet nu weer precies waarom ik 7 jaar geleden met de pil ben begonnen!De eerste 4 keer na het stoppen dacht ik "goh! Ik heb het helemaal niet meer zo erg!", maar nu?! Het is weer net zo als vóór de pil!
Ervaren jullie dit ook zo?
We doen ons best Martineke, we doen ons bestquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:26 schreef Martineke het volgende:
Beefcake wat leukhopelijk ben je snel weer weg hier en neem de rest vd dames gelijk mee dan
![]()
Tja. Ik dacht ook "Oléééé!quote:
waarom is die laatste zin doorgestreept??quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef glossy het volgende:
dominique zie je nou wel en jij maar denken dat deer aan kwamen ,gefeliciteerd
![]()
en nu wij nog
dat vroeg ik me ook af..quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
waarom is die laatste zin doorgestreept??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |