Zo hé! Spannend voor een hoop dames!! Succes allemaal en hou die
![]()
buiten de deur!
Haha, ja
Karin... grappig ja die dubbele betekenis van "klussen". Veel klus-plezier in ieder geval (beide manieren
![]()
)
Dat foliumzuur kun je idd nemen wanneer je maar wil. Ikzelf gebruik die foliumzuurtabletten van de Etos met allerlei aanvullende vitamines... die moet je twee keer per dag nemen, 's morgen en 's avonds. Misschien dat jij deze ook hebt...?
Ik heb ook even een leuke hersenkraker...weten jullie hier raad mee? Mijn man is na zijn geboorte bijna doodgegaan aan een darmperforatie... Hij heeft het gelukkig allemaal overleefd (na maanden in het ziekenhuis), maar heeft natuurlijk veel buikonderzoeken gehad en er zijn veel röntgenfoto's gemaakt. Mijn schoonmoeder zei vandaag dat dit misschien wel het één en ander zou kunnen hebben beschadigd 'daar beneden', omdat ze in 1979 de kennis nog niet hadden van vandaag. Ik maak me hier niet echt heel erge zorgen om moet ik zeggen.... maar toch heeft het me wel aan het denken gezet
![]()
. Wat denken jullie? Ja, ik weet dat we -als we het echt willen weten- naar een arts moeten... maar we zijn nog maar 5 maanden bezig zwanger te raken... dus ik vind het veel te vroeg om dat nu al te doen. Mocht het nou na een jaar nogniet gelukt zijn, dan vind ik het een ander verhaal.
Ik weet dat jullie ook geen artsen zijn... maar wat dènken jullie? Mijn man zelf denkt van niet... maar ja, je weet maar nooit...