Dominique gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:08 schreef Dominique00 het volgende:
ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanmorgen een test gedaanv van Matcare. Die was in eerste instantie negatief (of je moest hem echt met een vergrootglas in het licht houden...), maar na een kwartiertje ineens toch positief. Toen naar mjin zusje gegaan, en een kruitvat test en clearblue test gedaan. En wat denk je: ZWANGER!! Allebei duidelijk!! En dat op mijn NOD en met gewoon 'middag urine'!! Nooit gedacht!!
Ik ben ZO blij!
Ben je ook zwanger dan Slaapmeisje? (sorry hoor, dan heb ik het gemist:(!)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dominique gefeliciteerdVolgens mij lopen we redelijk gelijk op
![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:29 schreef Dominique00 het volgende:
[..]
Ben je ook zwanger dan Slaapmeisje? (sorry hoor, dan heb ik het gemist:(!)
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou gemist hebben hier in OUD??
Wat houd OUD dan eigenlijk in? Want zo oud zijn de onderwerpen nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:18 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou gemist hebben hier in OUD??
wat klinkt dat vanuit jouw mond geweldig, slaapmeisjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi Dominique, ik schat dat ik ca. 25 januari ben uitgerekend. Eerst maar afwachten of dit kindje blijft plakken vandaar dat ik nog niet in Z&G post. Verder vind ik dit soort gesprekken niet zo thuishoren in dit topic, vandaar dat ik nu ook weer snel weg ben hier
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat klinkt dat vanuit jouw mond geweldig, slaapmeisje
Haar man is op militaire missie voor een aantal maanden, ik dacht dat hij al weg was nuquote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef Jose81 het volgende:
He, Diaan, wat leuk! Van harte gefeliciteerd!Hopelijk komt je neefje met zijn papa en mama over een maand of 9 bij jou op kraambezoek
![]()
En Slaapmeisje, ik ben ook nog maar kort hier te vinden. Heb even wat posts van je terug gelezen.. wat leuk dat je nu toch echt zwanger bent!!! Nogmaals van harte!
En, Karin? Hoe staat het met jou? Al tekenen van de? Hou ze buiten de deur, he?!
Glossy, voor jou wordt het ook spannend.. nog een paar dagen afwachten!!
Succes allebei!![]()
Wat ik me afvroeg: waarom staat XX XXX Fajah lobi op on hold? Omdat zij hier al een tijdje niet is geweest, ofzo?![]()
proficiat lieffiequote:Op zondag 21 mei 2006 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Slaapmeisje ik heb je al gefeliciteerd in het andere topic, maar dit is toch echt geweldig hoor.kan me goed voorstellen dat het no erg ontwerkelijk is.
[offtopicmodus aan] ik ben blij: ik ben vanmorgen om 8 uur voor het eersttante geworden...![]()
ik heb een neefje gekregen, hij heet Storm en is 51 cm lang en weegt 3980 gram. Alles gaat goed met moeder, vader en kind [/offtopicmodus uit]
Bedankt voor al jullie lieve felicitaties...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan gefeliciteerd zeg. Dan zal het bij jou zeker helemaal gaan kriebelen
Hoi Karin! Hier is het rustig. Dequote:Hey Jose, hier is er verder nog geen teken van enige duivelse activiteiten , maar ja, dat zal ook nog wel een weekje duren.... Ik heb er deze maand niet echt een goed gevoel over... Heb veel te veel stress door het nieuwe huis (31 mei de sleutel) en dat heeft niet echt een goede uitwerking mijn lichaam....(lees: hoofdpijn hoofdpijn en nog eens hoofdpijn ) Vorige maand associeerde ik elk klein pijntje met een zwangerschap, maar dat heb ik deze maand helemaal niet....
Maar je weet het maar nooit he...we wachten rustig af. En hoe is het met jou dan?
José, Faja's man is zit in het leger en zit voor de komende maanden in Uruzgan (ofsow)quote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef Jose81 het volgende:
Wat ik me afvroeg: waarom staat XX XXX Fajah lobi op on hold? Omdat zij hier al een tijdje niet is geweest, ofzo?![]()
testen bedoel ik tja... typen blijft moeilijk... pffffquote:Slaapmeisje, je bent echt wel zwanger... tuurlijk is het 'eng' om weer te tesen omdat het altijd negatief was... maar nu is het echt anders!! Gewoon doen! Ik wil die foto ook wel zien
Ow spannend Beefcake.... hopelijk een positieve test dit weekend. Zou echt lekker snel zijn zeg.... succesquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:31 schreef beefcake het volgende:
Spannend Spekkie en Marie, ik zal ook voor jullie duimen!
Voor mij ook spannend, vandaag is mijn NOD en ik ga van het weekend testen, mocht ik niet ongesteld worden. Ik voel nog geen ongestelde gevoelens, dus dat is alvast een goed teken
Ja ik weet het..... die hoop en gedachte is er gewoon, kun je ook niet echt uitschakelen..... spannend hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:42 schreef beefcake het volgende:
Dankje!En jah dat zou inderdaad wel heel erg snel zijn
Ik probeer er dan ook niet te veel op te rekenen, maar toch he...
Wow Wow!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef beefcake het volgende:
Tromgeroffel...
[afbeelding]![]()
Oh ja, toch geen kruidvat test gebruikt, maar Etos![]()
De andere helft van Beefcake...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:10 schreef leonieke het volgende:
Shaolin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |