Duurt nog langer dan 1 uurquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:15 schreef Tuutje het volgende:
fuck man geen prijs en geen echte launchdate
het is fantastischquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
Het schijnt fantastisch te zijn? Eurogamer is minder enthousiast geloof ik.
boeie, de stream werkt primaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
fok = sloom
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
fok = sloom
eurogamers mening boeit me werkelijk geen fuckquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
super tof iddquote:
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
ik wil screens!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iwata over WiiSUPER SMASH COMING ZOMFGGG !!!111
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.
The Wii controrrer...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
die vent heeft een raar accent.
sommige woorden spreekt hij net zo uit als Dexter
ds heeft kuttere graphics dan de psp en ziet er veel minder cool uit en toch verkoopt het beterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.
Dat is dan weer wel een hele toffe gedachtequote:"Programmers won't need to write a single line of code - networking software is included in the hardware."
"What we are aiming for is a system that is new every day."
Dacht dat ze bij Nintendo niks zagen in "meer dan een gameconsole"...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
Web browser!!!
Daar zijn drie kanttekeningen bij te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef thedude0 het volgende:
ds heeft kuttere graphics dan de psp en ziet er veel minder cooler uit en toch verkoopt het beter
Nee, jij wil dat Sony hier geen klanten aan verliest.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef Diablos79 het volgende:
Damn ik word al moe van het kijken naar hoe hun die tennis game spelen. Ik wil gewoon relaxed op de bank zitten(hangen) en gamen.
Dat vind ik juist de enige echt gave game die ik tot nu toe heb gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef Canisfire het volgende:
Dit tennisen word toch geen echte game he?
Dat is wat ik dacht ja, zit ik dan in mijn studentenkamer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
Ik moet maar eens een grotere huiskamer gaan zoeken.
Jij kijkt ook net twee seconden? Ga maar ergens anders loserig zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Innovatief en leuk met die controller maar die graphics zijn ruk. Zoals gewoonlijk bij Nintendo dus niets nieuws onder de zon.
Sinds 18.40 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij kijkt ook net twee seconden? Ga maar ergens anders loserig zijn.
Uhh, het zal me een ruk wezen of sony of MS hier klanten aan verliest. Het spel idee is ook wel leuk, alleen niks voor mij.. Als ik me moe wil maken ga ik wel echt sportenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, jij wil dat Sony hier geen klanten aan verliest.
Ja maar dat komt metroid ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
Informatie over de Wii en haar games
Kut Smash Bros komt in 2007
Ja, dat dacht iedereen vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hij zei iets over morgen ?
Dat stond al in de EGM.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
Informatie over de Wii en haar games
Kut Smash Bros komt in 2007
die speakertjes in de controllerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
wat was nou het 'geheim'?
De speaker in de controller en het altijd online zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
wat was nou het 'geheim'?
Zal vast komen omdat het allemaal nog demo materiaal is. De uiteindelijke games worden ongetwijfeld mooier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond de graphics wel een beetje errug zwak, misschien ligt t aan t feit dat de games nog niet klaar waren?
Ik geloof dat die morgen al hun kunsten gaan tonen.quote:En waar zijn al die 3rd party developers?!?
De speaker in de controller, het altijd online zijnen de motion sensor in the nunchuckquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
De speaker in de controller en het altijd online zijn![]()
vond je red steel ook slecht? en mario Galaxy>?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond de graphics wel een beetje errug zwak, misschien ligt t aan t feit dat de games nog niet klaar waren?
En waar zijn al die 3rd party developers?!?
Ik vind het heel grappig dat je het zo zit te analyseren terwijl je niet eens weet dat je 512MB flash opslag hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Mijn oordeel:
Grappig om alles in actie te zien, maar heel vaak zag het er niet al te praktisch uit. Vooral de gameplay momenten van Red Steel en Zelda werden op een kneuzerige manier gespeeld.
Opvallend vind ik de ondersteuning voor de Wii-controller bij een multiplatform game als Madden. En je ziet dat er met bijvoorbeeld die tennisgame allemaal mogelijkheden zijn tot kleine goedkope (en dus ook grafisch achtergestelde) games. Ook de franchises waren grafisch niet al te indrukwekkend, al kan dat aan de brakke stream liggen natuurlijk.
Daarnaast ook wederom hier weinig tot niks over de online mogelijkheden, behalve een standby functie. De downloadbare oude games heb ik niemand over gehoord, en de precieze functie om de console altijd aan te laten staan ontbreekt bij mij ook nog. Developers kunnen dingen naar je console sturen? En dan? Er zit geen harddisk in, dus dat kan niet definitief opgeslagen worden.
Nou die graphics lagen niet aan je stream hoor, ik had n 755kb stream maar daar zag je t ook welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Mijn oordeel:
Grappig om alles in actie te zien, maar heel vaak zag het er niet al te praktisch uit. Vooral de gameplay momenten van Red Steel en Zelda werden op een kneuzerige manier gespeeld.
Opvallend vind ik de ondersteuning voor de Wii-controller bij een multiplatform game als Madden. En je ziet dat er met bijvoorbeeld die tennisgame allemaal mogelijkheden zijn tot kleine goedkope (en dus ook grafisch achtergestelde) games. Ook de franchises waren grafisch niet al te indrukwekkend, al kan dat aan de brakke stream liggen natuurlijk.
Daarnaast ook wederom hier weinig tot niks over de online mogelijkheden, behalve een standby functie. De downloadbare oude games heb ik niemand over gehoord, en de precieze functie om de console altijd aan te laten staan ontbreekt bij mij ook nog. Developers kunnen dingen naar je console sturen? En dan? Er zit geen harddisk in, dus dat kan niet definitief opgeslagen worden.
Een launch date had ik eig wel stiekem op gehoopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:42 schreef Khadgar het volgende:
Geen prijs past binnen Nintendo's stijl. De prijs is niet belangrijk.
Ja, zeg maar alle obvious dingen waar veel mensen op zaten te wachten, zoals de prijs en de online mogelijkheden.quote:
Dat krijg je wanneer je verder amper wat over het apparaat en diens mogelijkheden praat. Lijstje specs?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het heel grappig dat je het zo zit te analyseren terwijl je niet eens weet dat je 512MB flash opslag hebt.
Ja leuk, voorgefabriceerde trailers. Maar we hebben het in actie gezien, daar kun je veel beter je mening op baseren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef adnansupernew het volgende:
HAHAH DAMN DE GRAPHICS ZIJN GEWOON OK CHECK REDSTEEL TRAILER!
hehe vet
Jongen, zit je nog met frustraties van de playoffs? 7-2 is niet niks. Ik zeg helemaal nergens dat het bagger is, kijk m'n reacties in dit topic maar terug. Dat jij je als fanboy op je pikkie getrapt voelt is dan verder niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:16 schreef Tomasso het volgende:
En twi, je moet niet zo zeiken.
Volgens mij vond het toch heel erg tegenvallen dat er geen prijs of datum was genoemdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jongen, zit je nog met frustraties van de playoffs? 7-2 is niet niks. Ik zeg helemaal nergens dat het bagger is, kijk m'n reacties in dit topic maar terug. Dat jij je als fanboy op je pikkie getrapt voelt is dan verder niet mijn probleem.
http://wii.nintendo.comquote:Controls: Intuitive control for anyone using the physical motion of the main Wii Remote, which resembles a television remote control. Up to four Wii Remotes can be connected at once using wireless Bluetooth technology. The wireless signal can be detected within 10 meters of the console. Both the Wii Remote and Nunchuk controllers include a three-axis motion sensor. The Wii Remote also includes a speaker, rumble feature and expansion port, and can be used as a pointer within 5 meters of the screen. The Wii Remote has a power switch, plus pad, A, B, Minus, Home, 1 and 2 buttons. The Nunchuk controller includes an analog control stick and C and Z buttons.
The Look: Wii features a compact design that will make it a natural addition to any television setup. It can be displayed either vertically or horizontally.
Media: A single self-loading media bay will play single- or double-layered 12-centimeter optical discs for Wii, as well as 8-centimeter Nintendo GameCube discs.
Communication: Wii can communicate with the Internet even when the power is turned off. This WiiConnect24 service delivers a new surprise or game update, even if users do not play with Wii. Users can connect wirelessly using IEEE 802.11b/g, or with a USB 2.0 LAN adaptor. Wii also can communicate wirelessly with Nintendo DS.
Virtual Console: Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES). The Virtual Console also will feature a "best of" selection from Sega Genesis titles and games from the TurboGrafx console (a system jointly developed by NEC and Hudson). It also will be home to new games conceived by indie developers whose creativity is larger than their budgets.
The Specs: Wii boasts 512 megabytes of internal flash memory, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi capability. A bay for an SD memory card will let players expand the internal flash memory. Design was optimized with state-of-the-art processing technologies that minimize power consumption, keep the console compact and enable the "sleepless" WiiConnect24 mode.
CPU: PowerPC CPU (code-named "Broadway"). Made with a 90 nm SOI CMOS process, jointly developed with and manufactured by IBM.
Graphics Processing Unit: Being developed with ATI.
Other Features: Four ports for classic Nintendo GameCube controllers. Two slots for Nintendo GameCube Memory Cards. An AV Multi-output port for component, composite or S-video.
Zie: URL.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:21 schreef neggix het volgende:
is dat niet gewoon nep??
Zier er wel geinig uit
OH NOOESSquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
KIJK EENS AAN ZEG!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
CLASSIC CONTROLLER
ZIET ER GOED UIT
Disaster lijkt me echt een stoere game.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:36 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Wii gaat het echt worden!
Disaster: Day of Crisis![]()
Project H.A.M.M.E.R.![]()
Excite Truck![]()
En dan zijn er natuurlijk ook nog de bekende franchises.![]()
Ik was even verbaasd toen om mijn leeftijd gevraagd werd op een site van nintendo.![]()
![]()
onder een 2nd party of 3rd party agreement oid?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Disaster is ontwikkeld door Monolith (makers van FEAR), Project HAMMER door NST, Excite Truck door Monster Games.
Daar zit ik ook op te wachten, heb het begin gemist...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand al een mooie kwaliteit filmpje van de persconferentie als download?
Op gamespot kun je m gewoon streamen iig, ik had ook de 1e helft gemist, maar die heb ik net gekekenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten, heb het begin gemist...
Nee vind ik niet, zo kunnen de Cube-bezitters die niet 1 2 3 een Wii kopen toch nog een echte Zelda spelen, naast de remakes van de N64 Zelda's.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef Tuinkers het volgende:
Slechte zet om Zelda ook op de Gamecube uit te brengen.
Dat geeft het gevoel dat de Wii gewoon een Cube is in een nieuwe behuizing en met nieuwe controller.
Verder ben ik enthousiast.
Ben ik t niet mee eens, zoals ze het laten zien veranderd er echt heel veel aan de gameplay ineens als je het op de Wii speelt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef Tuinkers het volgende:
Slechte zet om Zelda ook op de Gamecube uit te brengen.
Dat geeft het gevoel dat de Wii gewoon een Cube is in een nieuwe behuizing en met nieuwe controller.
Verder ben ik enthousiast.
Maar dan heb je wel de originele press kits van Nintendo, en niet een of ander geresized met een watermerk verziekt kreng.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:10 schreef jorryt het volgende:
Pff Rapidshare is echt irritant met dat wachten steeds.
Ofwel: die Cube bezitters hebben een reden minder om een Wii te kopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:11 schreef jorryt het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, zo kunnen de Cube-bezitters die niet 1 2 3 een Wii kopen toch nog een echte Zelda spelen, naast de remakes van de N64 Zelda's.
alleen dat eerste filmpje nog maar gezien, maar hoe vet!quote:
Wat je ook goed zag bij die Ubisoft gast, die zag je ineens bukken in een reflexquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe ze met die Wii controler staan te zwaaien doet me denken aan toen ik net mijn NES had, toen was het voor mij en mijn vriendjes altijd heel normaal om de controler uit reflex te laten meespringen met Mario
Als je goed oplet, hoor je Reggie zeggen dat het echt anders is, het is niet hetzelfde spel meer, er zijn juist extra features aan het spel toegevoegd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:19 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Ofwel: die Cube bezitters hebben een reden minder om een Wii te kopen.
Ik vind het raar, een game die het paradepaardje moet zijn van je nieuwe console, die een showcase moet zijn voor je - naar eigen zeggen - revolutionaire besturingsinterface, ook uitbrengen op een platform dat die interface mist. Dan wek je de indruk dat die nieuwe techniek toch niet zo cruciaal is.
Ik denk wel dat je hier gelijk in hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Als je goed oplet, hoor je Reggie zeggen dat het echt anders is, het is niet hetzelfde spel meer, er zijn juist extra features aan het spel toegevoegd.
Dus ook al heb je m op de cube gespeeld, zal de belevenis van het spelen op de Wii intenser worden (ja ok, het verhaal boeit dan niet, maar ach).
Daarnaast komen er nog genoeg andere spellen uit op de Wii die voor die mensen later wel een reden zijn om m aan te schaffen.
hoop niet op een Remake... heb 1 nu genoeg gespeeld...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Resident Evil is in ontwikkeling voor Wii staat op de Nintendo website.
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Resident Evil is in ontwikkeling voor Wii staat op de Nintendo website.
Lekkere kwaliteitquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:39 schreef Piles het volgende:
Op Gamespot is de presentatie goed terug te kijken
http://www.gamespot.com/e3/e3videos.html?platform=1031&sort=recent&movietype=all&page=1
nou, ik vond het nog meevallen, en als red steel er zo uit kan zien, dan kunnen andere games dat ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het systeem vondt ik erg leuk eruit zien
maar komop jongens...die graphicsdat kan echt niet meer anno 2006
op 2 games na dan![]()
Gameplay > Graphics...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
true true
waarom maken ze dan in godsnaam kiddy golf![]()
Je ziet toch dat het kan, en in 2008 gelukkig ook nog allemaal...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het systeem vondt ik erg leuk eruit zien
maar komop jongens...die graphicsdat kan echt niet meer anno 2006
op 2 games na dan![]()
Is inderdaad nogal in gekniptquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekkere kwaliteitMaar ik zie niet de hele conferentie...
Wii Filmpje 2 op YouTubequote:
Dat is de bullet time achtige gameplay die je af en toe kan gebruiken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:17 schreef SPK het volgende:
Het was wel weird bij het Red steel filmpje,dat hij eerst de 4 vijanden aanklikte op een rij
En toen neerschoot
Zelda draait toch ook op de Gamecube?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja leuk, voorgefabriceerde trailers. Maar we hebben het in actie gezien, daar kun je veel beter je mening op baseren.
Damn, Zelda artwork is wel heel erg grootquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Khadgar het volgende:
Wii Filmpje 1, 30mb
Wii Filmpje 2, 34mb
Factsheets en Artwork Metroid Prime 3, Mario Galaxy en Zelda, 16 mb
Filmpje Zelda Twilight Princess, 16mb
Factsheets en Artwork Disaster, Excitetruck, Project HAMMER, Wario Ware, Sports 16mb
Wii Details, Screenshots, Lifestyle, Hardware etc
Een deel staat nu ook op Your File Host:
Zelda Gamecube Trailer
Metroid, Zelda, Mario Artwork, op YourFileHost
Wat ben ik blij dat je eindelijk in het topic post.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:31 schreef Chanty87 het volgende:
Resident Evil ook naar Wii
[afbeelding]
Bevestigd door GameSpot
Er staat toch niet dat alle games op de lijst getoond worden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:31 schreef kipknots het volgende:
Alle spellen voor de revolution die op de E3 worden getoond:
http://www.gamespot.com/news/6149746.html
In totaal zo'n 70 spellen met nog een aantal spellen die nog niet eerder waren aangekondigt.
Onder andere Pro Evolution Soccer, Medal of Honor en Resident Evil!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je eindelijk in het topic post.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:02 schreef Redah het volgende:
Op www.wiivolution.nl zul je de komende dagen ook alles wat je maar zou willen downloaden (filmpjes, plaatjes) kunnen vinden... voor DS en Wii
quote:redsteele3_050906_wmvhighwide.wmv wmv 122 MB 10/05/2006 00:27:06
Iemand heeft een tik tegen zn hoofd gehadquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:10 schreef ViezeFreddy het volgende:
Nintendo kan beter gelijk de deuren sluiten en die pisbak console de gracht intiefen.
Ps3 fanboy?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:10 schreef ViezeFreddy het volgende:
Nintendo kan beter gelijk de deuren sluiten en die pisbak console de gracht intiefen.
Oh ja... ik heb 'maar' 3000 GB te verbranden op die bak, dus het zou handig zijn als die links niet overal op het internet gaan rondzwervenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ken ligt nu in z'n bed te janken als een klein japans kind dat net door z'n klasgenootjes met stoelen bekogelt is.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
PS3 is going down, Ken kan nu echt die zwarte pisbak in z'n spleetreet steken.
Eerder Dual niet-zo-Shake door gebrek aan rumble.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Ps3 fanboy?
Ga maar lekker naar je dual shake
Got itquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:14 schreef Redah het volgende:
[..]
Oh ja... ik heb 'maar' 3000 GB te verbranden op die bak, dus het zou handig zijn als die links niet overal op het internet gaan rondzwerven
Zo houden we E3 in ieder geval volquote:
Ik ben geen fanboy, ik zeg gewoon waar het op staat, iedereen kan zien dat de ps3 en nintendo gaan floppen, de 360 heeft dezelfde graphics als de ps3 en is goedkoper, en de nintendoquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:15 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben hier te maken met een onvervalste xbox fanboy
[..]
[..]
Wat een pareltjequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Dat zwaaien met die hamer wordt echt dikke fun
Nee hoor, alleen jij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:43 schreef ViezeFreddy het volgende:
[...] iedereen kan zien [...]
Je kan het gewoon niet hebben dat Nintendo nooit meer het niveau kan halen van vroeger, en dat het ronduit lachwekkend is dat het enige pluspuntje afgekeken is van Sony, mischien moet je je oogkleppen eventjes afzetten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen jij.
En als je niet serieus wilt discussiëren en alleen maar post 'waar het op staat' (i.e. je mening uiten en anderen die een andere mening hebben als idioot beschouwen) moet je wegwezen.
En wie ben jij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:52 schreef MMaRsu het volgende:
ViezeFreddy rot op uit GAM want jij bent geen waardige toevoeging aan welk topic dan ook.
Jij praat gewoon onzin. Heeft er soms iemand een X360 op je hoofd laten vallen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:51 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat Nintendo nooit meer het niveau kan halen van vroeger, en dat het ronduit lachwekkend is dat het enige pluspuntje afgekeken is van Sony, mischien moet je je oogkleppen eventjes afzetten.
Je bent een ex-mod, dude.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:58 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die een hekel heeft aan kneuzen zoals jij.
let's just ignore the poor little frustrated man ^^
Wat boeit mij het dat jij je irriteerd aan mij, hopelijk vreet je woede je op van binnen, je vader heeft je in je kinderjaren zeker teveel op je blote reet geslagen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:58 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die een hekel heeft aan kneuzen zoals jij.
let's just ignore the poor little frustrated man ^^
Whehequote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Wat boeit mij het dat jij je irriteerd aan mij, hopelijk vreet je woede je op van binnen, je vader heeft je in je kinderjaren zeker teveel op je blote reet geslagen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je bent een ex-mod, dude.Haal dan een modje erbij ofzo.
Dus omdat je het er niet mee eens bent is het onzin? Je had beter op moeten letten bij de E3 presentatie's, dan had je mijn voeten gelikt dwaas.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jij praat gewoon onzin. Heeft er soms iemand een X360 op je hoofd laten vallen?
Irriteert is met een t.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Wat boeit mij het dat jij je irriteerd aan mij, hopelijk vreet je woede je op van binnen, je vader heeft je in je kinderjaren zeker teveel op je blote reet geslagen.
Toe maar, een permaban.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Irriteert is met een t.
Niet kunnen trollen met correcte spelling = permaban.
Met het geld voor een X360 koop ik twee Wii's.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:12 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Toe maar, een permaban.
Dwaas, als ik gebanned wordt is er hier niemand die de mensen reality slapt, dus stel je niet aan, haal je hoofd uit je reet en koop een 360.
Sowieso bedoel je? En dan zeur jij over mijn iq?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik koop zowieso wel een 360 dus wat kom je hier dwaas zeuren.
Daarnet spel je zelf iets verkeerd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Sowieso bedoel je? En dan zeur jij over mijn iq?
Wat jullie kunnen kan ik ook, what goes around comes around. En ik maak liever een spellingsfoutje dan dat ik bewust iets koop waarvan tevoren al van bekent is dat je er niks aan hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daarnet spel je zelf iets verkeerd.Jij moet niet klagen over andermans spelling.
Misschien een idee voor de Xbox 720 om met een ingebouwde hardware spellingscontrole te komen, speciaal voor jou.
Serieus, waarom zo snel een ban?quote:
Gaan we nu Engelse spreekwoorden naar elkaar toegooien?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:24 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Wat jullie kunnen kan ik ook, what goes around comes around. En ik maak liever een spellingsfoutje dan dat ik bewust iets koop waarvan tevoren al van bekent is dat je er niks aan hebt.
Als je wilt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gaan we nu Engelse spreekwoorden naar elkaar toegooien?
Wat ik wil is dat je oprot, kreng!quote:
Nu je toch gaat slapen is er ook geen reden meer voor mij om hier te blijven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat je oprot, kreng!
En nu ga ik slapen. Welterusten.
Is niets over verteld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:43 schreef knater het volgende:
Heb eigenlijk nog niks gehoord over Wii - DS connectivity, maar ik heb het eerste half uur gemist.
4 uurquote:For those who may know about the gaming development field will be happy to know that Codewarrior Radix Studio, a toolkit that is a flexible lightweight C++ framework, is the offical development toolkit for Wii. Freescale, the company that created the technology had the following to say:
“Wii is an innovative platform that will push gameplay into new realms,” said Roger Edgar, manager, Game Technology Organization for Freescale Semiconductor. “CodeWarrior Radix Studio for the Wii console is a highly extensible development platform that helps developers fully leverage the innovation of Nintendo’s newest console.”
“Freescale’s CodeWarrior technology has earned a worldwide reputation for offering high-quality development tools,” said Genyo Takeda, senior managing director and general manager, Integrated Research & Development Division for Nintendo Co., Ltd. “The tools selected for Wii are no exception, and will allow game developers to create exciting titles that take advantage of the unique features found in our new platform.”
Maar ik wacht! Ik vind het in ieder geval leuke spellen, ook voor de DS.quote:
Truequote:Op woensdag 10 mei 2006 08:44 schreef Xrenity het volgende:
Die opening was trouwens echt bril-fokking-jant
Hoeveel batterijen moeten er wel niet in met zo'n groot klepjequote:Op woensdag 10 mei 2006 08:24 schreef Xrenity het volgende:
Wii
[afbeelding]
/edit
lol, wie de neuk is vieze freddy
Zal wel gewoon accu-achtig ding zijn ofzo gok ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeveel batterijen moeten er wel niet in met zo'n groot klepje
Er is zoveel niet geshowed. Ik denk dat Nintendo vast zat aan een uur en er niet overheen kon gaan. De nieuwe GC games zijn niet geshowed, net als een hoop DS games. Ook mistte ik nog wat andere third party games voor de Wii.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:16 schreef Xrenity het volgende:
Waarom heeft Nintendo die 'classic' controller en Super Paper Mario enz. niet geshowed in de conference? Beetje raar. Mgoed; de sensor bar (of was die al bekend?)
[afbeelding]
http://wii.nintendo.com/home.html
1 uurquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er is zoveel niet geshowed. Ik denk dat Nintendo vast zat aan een uur en er niet overheen kon gaan. De nieuwe GC games zijn niet geshowed, net als een hoop DS games. Ook mistte ik nog wat andere third party games voor de Wii.
Nou dat weet ik niet die in-game beelden zagen er wel super uitquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb zojuist de persconferncie van sony bekeken en van microsoft.
Het valt me toch echt op dat nintendo echt wel de beste had.
en bij sony was het gewoon heel treurig te zien hoe ze die controller lieten zien alsof ze het zelf hadden uitgevonden. errrrrggg zwak.
ik denk dat sony veel verlies gaat lijden.
En Duck Hunt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Super Mario Galaxy playable. Straks ook gameplay videos van Gamespot!!
Dat soort schietspellen lijken me een stuk minder leuk met constant een cross-hair in beeldquote:
Fimpjes van Mario hebben mij nog niet overtuigd...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Super Mario Galaxy playable. Straks ook gameplay videos van Gamespot!!
Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat soort schietspellen lijken me een stuk minder leuk met constant een cross-hair in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |