Duurt nog langer dan 1 uurquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:15 schreef Tuutje het volgende:
fuck man geen prijs en geen echte launchdate
het is fantastischquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
Het schijnt fantastisch te zijn? Eurogamer is minder enthousiast geloof ik.
boeie, de stream werkt primaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
fok = sloom
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
fok = sloom
eurogamers mening boeit me werkelijk geen fuckquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
super tof iddquote:
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
ik wil screens!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iwata over WiiSUPER SMASH COMING ZOMFGGG !!!111
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.
The Wii controrrer...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
die vent heeft een raar accent.
sommige woorden spreekt hij net zo uit als Dexter
ds heeft kuttere graphics dan de psp en ziet er veel minder cool uit en toch verkoopt het beterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.
Dat is dan weer wel een hele toffe gedachtequote:"Programmers won't need to write a single line of code - networking software is included in the hardware."
"What we are aiming for is a system that is new every day."
Dacht dat ze bij Nintendo niks zagen in "meer dan een gameconsole"...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
Web browser!!!
Daar zijn drie kanttekeningen bij te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef thedude0 het volgende:
ds heeft kuttere graphics dan de psp en ziet er veel minder cooler uit en toch verkoopt het beter
Nee, jij wil dat Sony hier geen klanten aan verliest.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef Diablos79 het volgende:
Damn ik word al moe van het kijken naar hoe hun die tennis game spelen. Ik wil gewoon relaxed op de bank zitten(hangen) en gamen.
Dat vind ik juist de enige echt gave game die ik tot nu toe heb gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef Canisfire het volgende:
Dit tennisen word toch geen echte game he?
Dat is wat ik dacht ja, zit ik dan in mijn studentenkamer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
Ik moet maar eens een grotere huiskamer gaan zoeken.
Jij kijkt ook net twee seconden? Ga maar ergens anders loserig zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Innovatief en leuk met die controller maar die graphics zijn ruk. Zoals gewoonlijk bij Nintendo dus niets nieuws onder de zon.
Sinds 18.40 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij kijkt ook net twee seconden? Ga maar ergens anders loserig zijn.
Uhh, het zal me een ruk wezen of sony of MS hier klanten aan verliest. Het spel idee is ook wel leuk, alleen niks voor mij.. Als ik me moe wil maken ga ik wel echt sportenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, jij wil dat Sony hier geen klanten aan verliest.
Ja maar dat komt metroid ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
Informatie over de Wii en haar games
Kut Smash Bros komt in 2007
Ja, dat dacht iedereen vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hij zei iets over morgen ?
Dat stond al in de EGM.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
Informatie over de Wii en haar games
Kut Smash Bros komt in 2007
die speakertjes in de controllerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
wat was nou het 'geheim'?
De speaker in de controller en het altijd online zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
wat was nou het 'geheim'?
Zal vast komen omdat het allemaal nog demo materiaal is. De uiteindelijke games worden ongetwijfeld mooier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond de graphics wel een beetje errug zwak, misschien ligt t aan t feit dat de games nog niet klaar waren?
Ik geloof dat die morgen al hun kunsten gaan tonen.quote:En waar zijn al die 3rd party developers?!?
De speaker in de controller, het altijd online zijnen de motion sensor in the nunchuckquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
De speaker in de controller en het altijd online zijn![]()
vond je red steel ook slecht? en mario Galaxy>?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond de graphics wel een beetje errug zwak, misschien ligt t aan t feit dat de games nog niet klaar waren?
En waar zijn al die 3rd party developers?!?
Ik vind het heel grappig dat je het zo zit te analyseren terwijl je niet eens weet dat je 512MB flash opslag hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Mijn oordeel:
Grappig om alles in actie te zien, maar heel vaak zag het er niet al te praktisch uit. Vooral de gameplay momenten van Red Steel en Zelda werden op een kneuzerige manier gespeeld.
Opvallend vind ik de ondersteuning voor de Wii-controller bij een multiplatform game als Madden. En je ziet dat er met bijvoorbeeld die tennisgame allemaal mogelijkheden zijn tot kleine goedkope (en dus ook grafisch achtergestelde) games. Ook de franchises waren grafisch niet al te indrukwekkend, al kan dat aan de brakke stream liggen natuurlijk.
Daarnaast ook wederom hier weinig tot niks over de online mogelijkheden, behalve een standby functie. De downloadbare oude games heb ik niemand over gehoord, en de precieze functie om de console altijd aan te laten staan ontbreekt bij mij ook nog. Developers kunnen dingen naar je console sturen? En dan? Er zit geen harddisk in, dus dat kan niet definitief opgeslagen worden.
Nou die graphics lagen niet aan je stream hoor, ik had n 755kb stream maar daar zag je t ook welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Mijn oordeel:
Grappig om alles in actie te zien, maar heel vaak zag het er niet al te praktisch uit. Vooral de gameplay momenten van Red Steel en Zelda werden op een kneuzerige manier gespeeld.
Opvallend vind ik de ondersteuning voor de Wii-controller bij een multiplatform game als Madden. En je ziet dat er met bijvoorbeeld die tennisgame allemaal mogelijkheden zijn tot kleine goedkope (en dus ook grafisch achtergestelde) games. Ook de franchises waren grafisch niet al te indrukwekkend, al kan dat aan de brakke stream liggen natuurlijk.
Daarnaast ook wederom hier weinig tot niks over de online mogelijkheden, behalve een standby functie. De downloadbare oude games heb ik niemand over gehoord, en de precieze functie om de console altijd aan te laten staan ontbreekt bij mij ook nog. Developers kunnen dingen naar je console sturen? En dan? Er zit geen harddisk in, dus dat kan niet definitief opgeslagen worden.
Een launch date had ik eig wel stiekem op gehoopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:42 schreef Khadgar het volgende:
Geen prijs past binnen Nintendo's stijl. De prijs is niet belangrijk.
Ja, zeg maar alle obvious dingen waar veel mensen op zaten te wachten, zoals de prijs en de online mogelijkheden.quote:
Dat krijg je wanneer je verder amper wat over het apparaat en diens mogelijkheden praat. Lijstje specs?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het heel grappig dat je het zo zit te analyseren terwijl je niet eens weet dat je 512MB flash opslag hebt.
Ja leuk, voorgefabriceerde trailers. Maar we hebben het in actie gezien, daar kun je veel beter je mening op baseren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef adnansupernew het volgende:
HAHAH DAMN DE GRAPHICS ZIJN GEWOON OK CHECK REDSTEEL TRAILER!
hehe vet
Jongen, zit je nog met frustraties van de playoffs? 7-2 is niet niks. Ik zeg helemaal nergens dat het bagger is, kijk m'n reacties in dit topic maar terug. Dat jij je als fanboy op je pikkie getrapt voelt is dan verder niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:16 schreef Tomasso het volgende:
En twi, je moet niet zo zeiken.
Volgens mij vond het toch heel erg tegenvallen dat er geen prijs of datum was genoemdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jongen, zit je nog met frustraties van de playoffs? 7-2 is niet niks. Ik zeg helemaal nergens dat het bagger is, kijk m'n reacties in dit topic maar terug. Dat jij je als fanboy op je pikkie getrapt voelt is dan verder niet mijn probleem.
http://wii.nintendo.comquote:Controls: Intuitive control for anyone using the physical motion of the main Wii Remote, which resembles a television remote control. Up to four Wii Remotes can be connected at once using wireless Bluetooth technology. The wireless signal can be detected within 10 meters of the console. Both the Wii Remote and Nunchuk controllers include a three-axis motion sensor. The Wii Remote also includes a speaker, rumble feature and expansion port, and can be used as a pointer within 5 meters of the screen. The Wii Remote has a power switch, plus pad, A, B, Minus, Home, 1 and 2 buttons. The Nunchuk controller includes an analog control stick and C and Z buttons.
The Look: Wii features a compact design that will make it a natural addition to any television setup. It can be displayed either vertically or horizontally.
Media: A single self-loading media bay will play single- or double-layered 12-centimeter optical discs for Wii, as well as 8-centimeter Nintendo GameCube discs.
Communication: Wii can communicate with the Internet even when the power is turned off. This WiiConnect24 service delivers a new surprise or game update, even if users do not play with Wii. Users can connect wirelessly using IEEE 802.11b/g, or with a USB 2.0 LAN adaptor. Wii also can communicate wirelessly with Nintendo DS.
Virtual Console: Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES). The Virtual Console also will feature a "best of" selection from Sega Genesis titles and games from the TurboGrafx console (a system jointly developed by NEC and Hudson). It also will be home to new games conceived by indie developers whose creativity is larger than their budgets.
The Specs: Wii boasts 512 megabytes of internal flash memory, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi capability. A bay for an SD memory card will let players expand the internal flash memory. Design was optimized with state-of-the-art processing technologies that minimize power consumption, keep the console compact and enable the "sleepless" WiiConnect24 mode.
CPU: PowerPC CPU (code-named "Broadway"). Made with a 90 nm SOI CMOS process, jointly developed with and manufactured by IBM.
Graphics Processing Unit: Being developed with ATI.
Other Features: Four ports for classic Nintendo GameCube controllers. Two slots for Nintendo GameCube Memory Cards. An AV Multi-output port for component, composite or S-video.
Zie: URL.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:21 schreef neggix het volgende:
is dat niet gewoon nep??
Zier er wel geinig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |