Ja maar dat komt metroid ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
Informatie over de Wii en haar games
Kut Smash Bros komt in 2007
Ja, dat dacht iedereen vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
Hij zei iets over morgen ?
Dat stond al in de EGM.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:49 schreef EricG het volgende:
Informatie over de Wii en haar games
Kut Smash Bros komt in 2007
die speakertjes in de controllerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
wat was nou het 'geheim'?
De speaker in de controller en het altijd online zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
wat was nou het 'geheim'?
Zal vast komen omdat het allemaal nog demo materiaal is. De uiteindelijke games worden ongetwijfeld mooier.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond de graphics wel een beetje errug zwak, misschien ligt t aan t feit dat de games nog niet klaar waren?
Ik geloof dat die morgen al hun kunsten gaan tonen.quote:En waar zijn al die 3rd party developers?!?
De speaker in de controller, het altijd online zijnen de motion sensor in the nunchuckquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:58 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
De speaker in de controller en het altijd online zijn![]()
vond je red steel ook slecht? en mario Galaxy>?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond de graphics wel een beetje errug zwak, misschien ligt t aan t feit dat de games nog niet klaar waren?
En waar zijn al die 3rd party developers?!?
Ik vind het heel grappig dat je het zo zit te analyseren terwijl je niet eens weet dat je 512MB flash opslag hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Mijn oordeel:
Grappig om alles in actie te zien, maar heel vaak zag het er niet al te praktisch uit. Vooral de gameplay momenten van Red Steel en Zelda werden op een kneuzerige manier gespeeld.
Opvallend vind ik de ondersteuning voor de Wii-controller bij een multiplatform game als Madden. En je ziet dat er met bijvoorbeeld die tennisgame allemaal mogelijkheden zijn tot kleine goedkope (en dus ook grafisch achtergestelde) games. Ook de franchises waren grafisch niet al te indrukwekkend, al kan dat aan de brakke stream liggen natuurlijk.
Daarnaast ook wederom hier weinig tot niks over de online mogelijkheden, behalve een standby functie. De downloadbare oude games heb ik niemand over gehoord, en de precieze functie om de console altijd aan te laten staan ontbreekt bij mij ook nog. Developers kunnen dingen naar je console sturen? En dan? Er zit geen harddisk in, dus dat kan niet definitief opgeslagen worden.
Nou die graphics lagen niet aan je stream hoor, ik had n 755kb stream maar daar zag je t ook welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Mijn oordeel:
Grappig om alles in actie te zien, maar heel vaak zag het er niet al te praktisch uit. Vooral de gameplay momenten van Red Steel en Zelda werden op een kneuzerige manier gespeeld.
Opvallend vind ik de ondersteuning voor de Wii-controller bij een multiplatform game als Madden. En je ziet dat er met bijvoorbeeld die tennisgame allemaal mogelijkheden zijn tot kleine goedkope (en dus ook grafisch achtergestelde) games. Ook de franchises waren grafisch niet al te indrukwekkend, al kan dat aan de brakke stream liggen natuurlijk.
Daarnaast ook wederom hier weinig tot niks over de online mogelijkheden, behalve een standby functie. De downloadbare oude games heb ik niemand over gehoord, en de precieze functie om de console altijd aan te laten staan ontbreekt bij mij ook nog. Developers kunnen dingen naar je console sturen? En dan? Er zit geen harddisk in, dus dat kan niet definitief opgeslagen worden.
Een launch date had ik eig wel stiekem op gehoopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:42 schreef Khadgar het volgende:
Geen prijs past binnen Nintendo's stijl. De prijs is niet belangrijk.
Ja, zeg maar alle obvious dingen waar veel mensen op zaten te wachten, zoals de prijs en de online mogelijkheden.quote:
Dat krijg je wanneer je verder amper wat over het apparaat en diens mogelijkheden praat. Lijstje specs?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het heel grappig dat je het zo zit te analyseren terwijl je niet eens weet dat je 512MB flash opslag hebt.
Ja leuk, voorgefabriceerde trailers. Maar we hebben het in actie gezien, daar kun je veel beter je mening op baseren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:09 schreef adnansupernew het volgende:
HAHAH DAMN DE GRAPHICS ZIJN GEWOON OK CHECK REDSTEEL TRAILER!
hehe vet
Jongen, zit je nog met frustraties van de playoffs? 7-2 is niet niks. Ik zeg helemaal nergens dat het bagger is, kijk m'n reacties in dit topic maar terug. Dat jij je als fanboy op je pikkie getrapt voelt is dan verder niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:16 schreef Tomasso het volgende:
En twi, je moet niet zo zeiken.
Volgens mij vond het toch heel erg tegenvallen dat er geen prijs of datum was genoemdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jongen, zit je nog met frustraties van de playoffs? 7-2 is niet niks. Ik zeg helemaal nergens dat het bagger is, kijk m'n reacties in dit topic maar terug. Dat jij je als fanboy op je pikkie getrapt voelt is dan verder niet mijn probleem.
http://wii.nintendo.comquote:Controls: Intuitive control for anyone using the physical motion of the main Wii Remote, which resembles a television remote control. Up to four Wii Remotes can be connected at once using wireless Bluetooth technology. The wireless signal can be detected within 10 meters of the console. Both the Wii Remote and Nunchuk controllers include a three-axis motion sensor. The Wii Remote also includes a speaker, rumble feature and expansion port, and can be used as a pointer within 5 meters of the screen. The Wii Remote has a power switch, plus pad, A, B, Minus, Home, 1 and 2 buttons. The Nunchuk controller includes an analog control stick and C and Z buttons.
The Look: Wii features a compact design that will make it a natural addition to any television setup. It can be displayed either vertically or horizontally.
Media: A single self-loading media bay will play single- or double-layered 12-centimeter optical discs for Wii, as well as 8-centimeter Nintendo GameCube discs.
Communication: Wii can communicate with the Internet even when the power is turned off. This WiiConnect24 service delivers a new surprise or game update, even if users do not play with Wii. Users can connect wirelessly using IEEE 802.11b/g, or with a USB 2.0 LAN adaptor. Wii also can communicate wirelessly with Nintendo DS.
Virtual Console: Wii will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo 64, the Super Nintendo Entertainment System (SNES) and even the Nintendo Entertainment System (NES). The Virtual Console also will feature a "best of" selection from Sega Genesis titles and games from the TurboGrafx console (a system jointly developed by NEC and Hudson). It also will be home to new games conceived by indie developers whose creativity is larger than their budgets.
The Specs: Wii boasts 512 megabytes of internal flash memory, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi capability. A bay for an SD memory card will let players expand the internal flash memory. Design was optimized with state-of-the-art processing technologies that minimize power consumption, keep the console compact and enable the "sleepless" WiiConnect24 mode.
CPU: PowerPC CPU (code-named "Broadway"). Made with a 90 nm SOI CMOS process, jointly developed with and manufactured by IBM.
Graphics Processing Unit: Being developed with ATI.
Other Features: Four ports for classic Nintendo GameCube controllers. Two slots for Nintendo GameCube Memory Cards. An AV Multi-output port for component, composite or S-video.
Zie: URL.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:21 schreef neggix het volgende:
is dat niet gewoon nep??
Zier er wel geinig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |