Duurt nog langer dan 1 uurquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:15 schreef Tuutje het volgende:
fuck man geen prijs en geen echte launchdate
het is fantastischquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
Het schijnt fantastisch te zijn? Eurogamer is minder enthousiast geloof ik.
boeie, de stream werkt primaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
fok = sloom
iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
fok = sloom
eurogamers mening boeit me werkelijk geen fuckquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
super tof iddquote:
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:24 schreef yootje het volgende:
ik wil screens!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iwata over WiiSUPER SMASH COMING ZOMFGGG !!!111
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.
The Wii controrrer...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
die vent heeft een raar accent.
sommige woorden spreekt hij net zo uit als Dexter
ds heeft kuttere graphics dan de psp en ziet er veel minder cool uit en toch verkoopt het beterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet enthousiast. Het concept is geweldig, maar niemand buiten ons fanboys koopt spellen met zulke ruk graphics.
Dat is dan weer wel een hele toffe gedachtequote:"Programmers won't need to write a single line of code - networking software is included in the hardware."
"What we are aiming for is a system that is new every day."
Dacht dat ze bij Nintendo niks zagen in "meer dan een gameconsole"...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:28 schreef tonks het volgende:
Web browser!!!
Daar zijn drie kanttekeningen bij te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef thedude0 het volgende:
ds heeft kuttere graphics dan de psp en ziet er veel minder cooler uit en toch verkoopt het beter
Nee, jij wil dat Sony hier geen klanten aan verliest.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef Diablos79 het volgende:
Damn ik word al moe van het kijken naar hoe hun die tennis game spelen. Ik wil gewoon relaxed op de bank zitten(hangen) en gamen.
Dat vind ik juist de enige echt gave game die ik tot nu toe heb gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef Canisfire het volgende:
Dit tennisen word toch geen echte game he?
Dat is wat ik dacht ja, zit ik dan in mijn studentenkamer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
Ik moet maar eens een grotere huiskamer gaan zoeken.
Jij kijkt ook net twee seconden? Ga maar ergens anders loserig zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Innovatief en leuk met die controller maar die graphics zijn ruk. Zoals gewoonlijk bij Nintendo dus niets nieuws onder de zon.
Sinds 18.40 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Jij kijkt ook net twee seconden? Ga maar ergens anders loserig zijn.
Uhh, het zal me een ruk wezen of sony of MS hier klanten aan verliest. Het spel idee is ook wel leuk, alleen niks voor mij.. Als ik me moe wil maken ga ik wel echt sportenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, jij wil dat Sony hier geen klanten aan verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |