Je ziet toch dat het kan, en in 2008 gelukkig ook nog allemaal...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef Deacon_Tigra het volgende:
het systeem vondt ik erg leuk eruit zien
maar komop jongens...die graphicsdat kan echt niet meer anno 2006
op 2 games na dan![]()
Is inderdaad nogal in gekniptquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekkere kwaliteitMaar ik zie niet de hele conferentie...
Wii Filmpje 2 op YouTubequote:
Dat is de bullet time achtige gameplay die je af en toe kan gebruiken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:17 schreef SPK het volgende:
Het was wel weird bij het Red steel filmpje,dat hij eerst de 4 vijanden aanklikte op een rij
En toen neerschoot
Zelda draait toch ook op de Gamecube?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja leuk, voorgefabriceerde trailers. Maar we hebben het in actie gezien, daar kun je veel beter je mening op baseren.
Damn, Zelda artwork is wel heel erg grootquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:59 schreef Khadgar het volgende:
Wii Filmpje 1, 30mb
Wii Filmpje 2, 34mb
Factsheets en Artwork Metroid Prime 3, Mario Galaxy en Zelda, 16 mb
Filmpje Zelda Twilight Princess, 16mb
Factsheets en Artwork Disaster, Excitetruck, Project HAMMER, Wario Ware, Sports 16mb
Wii Details, Screenshots, Lifestyle, Hardware etc
Een deel staat nu ook op Your File Host:
Zelda Gamecube Trailer
Metroid, Zelda, Mario Artwork, op YourFileHost
Wat ben ik blij dat je eindelijk in het topic post.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:31 schreef Chanty87 het volgende:
Resident Evil ook naar Wii
[afbeelding]
Bevestigd door GameSpot
Er staat toch niet dat alle games op de lijst getoond worden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:31 schreef kipknots het volgende:
Alle spellen voor de revolution die op de E3 worden getoond:
http://www.gamespot.com/news/6149746.html
In totaal zo'n 70 spellen met nog een aantal spellen die nog niet eerder waren aangekondigt.
Onder andere Pro Evolution Soccer, Medal of Honor en Resident Evil!
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je eindelijk in het topic post.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:02 schreef Redah het volgende:
Op www.wiivolution.nl zul je de komende dagen ook alles wat je maar zou willen downloaden (filmpjes, plaatjes) kunnen vinden... voor DS en Wii
quote:redsteele3_050906_wmvhighwide.wmv wmv 122 MB 10/05/2006 00:27:06
Iemand heeft een tik tegen zn hoofd gehadquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:10 schreef ViezeFreddy het volgende:
Nintendo kan beter gelijk de deuren sluiten en die pisbak console de gracht intiefen.
Ps3 fanboy?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:10 schreef ViezeFreddy het volgende:
Nintendo kan beter gelijk de deuren sluiten en die pisbak console de gracht intiefen.
Oh ja... ik heb 'maar' 3000 GB te verbranden op die bak, dus het zou handig zijn als die links niet overal op het internet gaan rondzwervenquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:09 schreef ViezeFreddy het volgende:
Ken ligt nu in z'n bed te janken als een klein japans kind dat net door z'n klasgenootjes met stoelen bekogelt is.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:08 schreef ViezeFreddy het volgende:
PS3 is going down, Ken kan nu echt die zwarte pisbak in z'n spleetreet steken.
Eerder Dual niet-zo-Shake door gebrek aan rumble.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:13 schreef neggix het volgende:
[..]
Ps3 fanboy?
Ga maar lekker naar je dual shake
Got itquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:14 schreef Redah het volgende:
[..]
Oh ja... ik heb 'maar' 3000 GB te verbranden op die bak, dus het zou handig zijn als die links niet overal op het internet gaan rondzwerven
Zo houden we E3 in ieder geval volquote:
Ik ben geen fanboy, ik zeg gewoon waar het op staat, iedereen kan zien dat de ps3 en nintendo gaan floppen, de 360 heeft dezelfde graphics als de ps3 en is goedkoper, en de nintendoquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:15 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben hier te maken met een onvervalste xbox fanboy
[..]
[..]
Wat een pareltjequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Dat zwaaien met die hamer wordt echt dikke fun
Nee hoor, alleen jij.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:43 schreef ViezeFreddy het volgende:
[...] iedereen kan zien [...]
Je kan het gewoon niet hebben dat Nintendo nooit meer het niveau kan halen van vroeger, en dat het ronduit lachwekkend is dat het enige pluspuntje afgekeken is van Sony, mischien moet je je oogkleppen eventjes afzetten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen jij.
En als je niet serieus wilt discussiëren en alleen maar post 'waar het op staat' (i.e. je mening uiten en anderen die een andere mening hebben als idioot beschouwen) moet je wegwezen.
En wie ben jij?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:52 schreef MMaRsu het volgende:
ViezeFreddy rot op uit GAM want jij bent geen waardige toevoeging aan welk topic dan ook.
Jij praat gewoon onzin. Heeft er soms iemand een X360 op je hoofd laten vallen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:51 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat Nintendo nooit meer het niveau kan halen van vroeger, en dat het ronduit lachwekkend is dat het enige pluspuntje afgekeken is van Sony, mischien moet je je oogkleppen eventjes afzetten.
Je bent een ex-mod, dude.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:58 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die een hekel heeft aan kneuzen zoals jij.
let's just ignore the poor little frustrated man ^^
Wat boeit mij het dat jij je irriteerd aan mij, hopelijk vreet je woede je op van binnen, je vader heeft je in je kinderjaren zeker teveel op je blote reet geslagen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:58 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand die een hekel heeft aan kneuzen zoals jij.
let's just ignore the poor little frustrated man ^^
Whehequote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Wat boeit mij het dat jij je irriteerd aan mij, hopelijk vreet je woede je op van binnen, je vader heeft je in je kinderjaren zeker teveel op je blote reet geslagen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je bent een ex-mod, dude.Haal dan een modje erbij ofzo.
Dus omdat je het er niet mee eens bent is het onzin? Je had beter op moeten letten bij de E3 presentatie's, dan had je mijn voeten gelikt dwaas.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jij praat gewoon onzin. Heeft er soms iemand een X360 op je hoofd laten vallen?
Irriteert is met een t.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:04 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Wat boeit mij het dat jij je irriteerd aan mij, hopelijk vreet je woede je op van binnen, je vader heeft je in je kinderjaren zeker teveel op je blote reet geslagen.
Toe maar, een permaban.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Irriteert is met een t.
Niet kunnen trollen met correcte spelling = permaban.
Met het geld voor een X360 koop ik twee Wii's.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:12 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Toe maar, een permaban.
Dwaas, als ik gebanned wordt is er hier niemand die de mensen reality slapt, dus stel je niet aan, haal je hoofd uit je reet en koop een 360.
Sowieso bedoel je? En dan zeur jij over mijn iq?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:14 schreef MMaRsu het volgende:
Ik koop zowieso wel een 360 dus wat kom je hier dwaas zeuren.
Daarnet spel je zelf iets verkeerd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:15 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Sowieso bedoel je? En dan zeur jij over mijn iq?
Wat jullie kunnen kan ik ook, what goes around comes around. En ik maak liever een spellingsfoutje dan dat ik bewust iets koop waarvan tevoren al van bekent is dat je er niks aan hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daarnet spel je zelf iets verkeerd.Jij moet niet klagen over andermans spelling.
Misschien een idee voor de Xbox 720 om met een ingebouwde hardware spellingscontrole te komen, speciaal voor jou.
Serieus, waarom zo snel een ban?quote:
Gaan we nu Engelse spreekwoorden naar elkaar toegooien?quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:24 schreef ViezeFreddy het volgende:
[..]
Wat jullie kunnen kan ik ook, what goes around comes around. En ik maak liever een spellingsfoutje dan dat ik bewust iets koop waarvan tevoren al van bekent is dat je er niks aan hebt.
Als je wilt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gaan we nu Engelse spreekwoorden naar elkaar toegooien?
Wat ik wil is dat je oprot, kreng!quote:
Nu je toch gaat slapen is er ook geen reden meer voor mij om hier te blijven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat je oprot, kreng!
En nu ga ik slapen. Welterusten.
Is niets over verteld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:43 schreef knater het volgende:
Heb eigenlijk nog niks gehoord over Wii - DS connectivity, maar ik heb het eerste half uur gemist.
4 uurquote:For those who may know about the gaming development field will be happy to know that Codewarrior Radix Studio, a toolkit that is a flexible lightweight C++ framework, is the offical development toolkit for Wii. Freescale, the company that created the technology had the following to say:
“Wii is an innovative platform that will push gameplay into new realms,” said Roger Edgar, manager, Game Technology Organization for Freescale Semiconductor. “CodeWarrior Radix Studio for the Wii console is a highly extensible development platform that helps developers fully leverage the innovation of Nintendo’s newest console.”
“Freescale’s CodeWarrior technology has earned a worldwide reputation for offering high-quality development tools,” said Genyo Takeda, senior managing director and general manager, Integrated Research & Development Division for Nintendo Co., Ltd. “The tools selected for Wii are no exception, and will allow game developers to create exciting titles that take advantage of the unique features found in our new platform.”
Maar ik wacht! Ik vind het in ieder geval leuke spellen, ook voor de DS.quote:
Truequote:Op woensdag 10 mei 2006 08:44 schreef Xrenity het volgende:
Die opening was trouwens echt bril-fokking-jant
Hoeveel batterijen moeten er wel niet in met zo'n groot klepjequote:Op woensdag 10 mei 2006 08:24 schreef Xrenity het volgende:
Wii
[afbeelding]
/edit
lol, wie de neuk is vieze freddy
Zal wel gewoon accu-achtig ding zijn ofzo gok ik?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeveel batterijen moeten er wel niet in met zo'n groot klepje
Er is zoveel niet geshowed. Ik denk dat Nintendo vast zat aan een uur en er niet overheen kon gaan. De nieuwe GC games zijn niet geshowed, net als een hoop DS games. Ook mistte ik nog wat andere third party games voor de Wii.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:16 schreef Xrenity het volgende:
Waarom heeft Nintendo die 'classic' controller en Super Paper Mario enz. niet geshowed in de conference? Beetje raar. Mgoed; de sensor bar (of was die al bekend?)
[afbeelding]
http://wii.nintendo.com/home.html
1 uurquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er is zoveel niet geshowed. Ik denk dat Nintendo vast zat aan een uur en er niet overheen kon gaan. De nieuwe GC games zijn niet geshowed, net als een hoop DS games. Ook mistte ik nog wat andere third party games voor de Wii.
Nou dat weet ik niet die in-game beelden zagen er wel super uitquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef MacGreagor het volgende:
ik heb zojuist de persconferncie van sony bekeken en van microsoft.
Het valt me toch echt op dat nintendo echt wel de beste had.
en bij sony was het gewoon heel treurig te zien hoe ze die controller lieten zien alsof ze het zelf hadden uitgevonden. errrrrggg zwak.
ik denk dat sony veel verlies gaat lijden.
En Duck Hunt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Super Mario Galaxy playable. Straks ook gameplay videos van Gamespot!!
Dat soort schietspellen lijken me een stuk minder leuk met constant een cross-hair in beeldquote:
Fimpjes van Mario hebben mij nog niet overtuigd...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Super Mario Galaxy playable. Straks ook gameplay videos van Gamespot!!
Daar zat ik ook net aan te denken, maar dan met house of the dead...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat soort schietspellen lijken me een stuk minder leuk met constant een cross-hair in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |