Gewoon off the roadje kopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WheheheAls er maar fatsoenlijk asfalt is.
ik heb ergerequote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey nu zijn valbeugels ineens cool? Das mooi, want ik heb ze ook![]()
NOBODY CARES!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de ... hoop geblaat
het zijn niet de beugels die niet cool zijn.........;)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey nu zijn valbeugels ineens cool? Das mooi, want ik heb ze ook![]()
Wou net zeggen, leuke copi/pastequote:
Ik hou niet zo van modderquote:
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:18 schreef koffiekoekje het volgende:
wat een hel
he, hebbie nieuwe spiegels?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?
Je bedoeld carbonLOOKquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jep, zelfde als die van jou maar dan carbon.
... een Bandit 1200, 'nuff saidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat mijn eerste motor gaat worden is nog niet bekend. Het doel is dat ie nakend is met een boel cc's, net zoals ....![]()
Nee, carbonstickers.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ooit, half jaar terug dacht ik, halfjes dan.
![]()
kom een beetje binnen vallen zonder kloppen.![]()
Bij deze dan
Ik ben koffiekoekje (op Fok dan, was geen idee van de oudjes)
Sinds 3 november 2005 ben ik voorzien van een extra stempel op het roze papiertjeen ook zoekend naar een leuk apparaat wat bij mijn sleutelhangertje past. Ik moet het nu nog doen met het lenen van de motor van de ouwe of m'n bro. Werkt niet echt altijd
En met pak en helm in de auto zitten geeft ook niet het juiste gevoel
.
Wat mijn eerste motor gaat worden is nog niet bekend. Het doel is dat ie nakend is met een boel cc's, net zoals ....![]()
en uhh... verder... Hoi
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.quote:
Ziet er zeker niet verkeerd uit. * in favo's zetquote:
Qua motorblok zit je goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.
Als dat kon, dan had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar even gestopt en maar gelijk gebruikt gemaakt om mijn nieuw telefooncamera te testen, het resultaat is verrassend goed te noemen![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Samsung SGH-P300
[afbeelding]
een rekenmachine lookalikevind het een geweldig apparaat
![]()
Valt idd reuze mee die kwaliteit, dacht er even een foto van een willekeurig SE toestel in te herkennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Samsung SGH-P300
[afbeelding]
een rekenmachine lookalikevind het een geweldig apparaat
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt idd reuze mee die kwaliteit, dacht er even een foto van een willekeurig SE toestel in te herkennen.
Wel "maar" 1,3MP die telefoon toch?![]()
Nokia zeker?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]net zoveel als mijn vorige, daar was de kwaliteit echt bagger van
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan sommige steeds zo vroeg weg![]()
Ik heb sinds kort een gsm die zowel naar vaste als mobiele nummers kan bellenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreefhollander172
het volgende:
[..]
Nokia zeker?
Heb zelf nu een 2MP SE mobieltje en die maakt ook aardige foto's.![]()
Weet niet hoe groot je reserve is maar volgens mij haal je met rustig rijden de 50 km welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Rijd ik toen ik uit v'daal vertrok net een tankstation voorbij op de A12, moest ik op m'n reserve overgaan .. volgende tankstation 26km verderop
Volgende keer zal ik langer blijven, beloofd ...
Volgens mij is m'n reserve aardig groot, maar ja de eerste keer dat je op reserve rijdt ga ik liever niet 20 km duwen naar de pomp ...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot je reserve is maar volgens mij haal je met rustig rijden de 50 km wel
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Met een echte camera ziet de tank er zo uit.![]()
quote:
Bellen met een spiegelreflex is dan weer not done.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Apart ding, die telefoon met het design van een mislukte casio Fx82b uit de jaren 70.![]()
Ik maak me hier weer niet populair mee, but I happen to have photo knowledge.![]()
Plaatjes moet je op 100% bekijken, en niet een matig plaatje verkleinen naar 40%, waardoor de fouten verdoezelt worden.Een plaatje van 200/300 Dpi is bovendien niet te beoordelen op een computerscherm van onder de 100.
Als je het afdrukt ziet het detail van de tank in (slechts) een 10x15 afdruk er zó op zijn beste uit.
[afbeelding]
Dus voor een echt frisse scherpe fotorealistische afdruk moet je echt een cam meenemen van enkele honderen euro's. Voor schermafbeelden ziet het er echter niet verkeerd uit.![]()
Met een echte camera ziet de tank er zo uit.![]()
wat is een 2MP SE mobieltjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nokia zeker?
Heb zelf nu een 2MP SE mobieltje en die maakt ook aardige foto's.![]()
de foto is niet eens geresized oid is gewoon zo door mijn telefoon gemaakt, en voor een klein flut cameraatje maakt ie best acceptabele foto'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Apart ding, die telefoon met het design van een mislukte casio Fx82b uit de jaren 70.![]()
Blahblah Fotogezeik![]()
Waarschijnlijk werkt je camera net als een trust camera. Die prutsers geven altijd veel MP's op terwijl deze specs slechts software matig behaald worden. Dan heb je dus geen scherpe mooie foto, dat zie je dan ook meteen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de foto is niet eens geresized oid is gewoon zo door mijn telefoon gemaakt, en voor een klein flut cameraatje maakt ie best acceptabele foto'smijn gewone camera maakt ook veel betere foto's maar die sleep ik niet overal mee naar toe,
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Bellen met een spiegelreflex is dan weer not done.![]()
2 megapixel Sony Erricson Mobieltjequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt je camera net als een trust camera. Die prutsers geven altijd veel MP's op terwijl deze specs slechts software matig behaald worden. Dan heb je dus geen scherpe mooie foto, dat zie je dan ook meteen.
Maar voor een zakrekenmachine zijn het zeker goede foto's en het is makkelijker mee te leuren in leer. Om daar nu moeilijk over te gaan doen is bijna net zo mierenneukerig als moeilijk doen over die paar gram gewichtsverschil in remschijven.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het top Mercy![]()
Wat Pimber zegt, en resizen gebeurt vaak al door elke viewer waarmee we kijken, en in ieder geval al door Replique.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
de foto is niet eens geresized oid is gewoon zo door mijn telefoon gemaakt,
Ik ben dan ook benieuwd hoe dat ding er irl uitziet.quote:en voor een klein flut cameraatje maakt ie best acceptabele foto'smijn gewone camera maakt ook veel betere foto's maar die sleep ik niet overal mee naar toe,
quote:![]()
Dat laatste geeft anders een aardig gyroscopisch verschil.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
Om daar nu moeilijk over te gaan doen is bijna net zo mierenneukerig als moeilijk doen over die paar gram gewichtsverschil in remschijven.![]()
![]()
Dat maak jij ervanquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik ben door Mercy op de dijkjes ontmaagd, gelukkig hield hij rekening met mij en deed hij het rustig aan
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het top Mercy![]()
![]()
Mag ik je e-mail adres![]()
Zet anders even een boompje op over koppel.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik ben door Mercy op de dijkjes ontmaagd, gelukkig hield hij rekening met mij en deed hij het rustig aan
[..]
dat leest wel erg smerig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het top Mercy![]()
![]()
![]()
je bedoelt dat je nog nooit over dijkjes had gereden voor vandaag![]()
Dat merk je ook echt als ie in de woonkamer staatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat laatste geeft anders een aardig gyroscopisch verschil.![]()
Tuurlijk, als het goed is heeft Worldpimber eergisteren mail van mij ontvangenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan
[..]![]()
Mag ik je e-mail adres
Ik vind ze wel tof staanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
Dat laatste geeft anders een aardig gyroscopisch verschil.![]()
Op welk mailadresquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef Rib-i het volgende:
Tuurlijk, als het goed is heeft Worldpimber eergisteren mail van mij ontvangen
quote:See hotChicks Take HUGEDICKS
http://www.dfsjgod.com
Was best spannend, toen jij er een beetje gas bij gaf haakte ik afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat leest wel erg smerig hoor![]()
![]()
je bedoelt dat je nog nooit over dijkjes had gereden voor vandaag![]()
Zit er een foto van jou, OPM en Fulcrum bij als bijlage?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
Heb niets ontvangen volgens mij, tenzij deze mail van jou was:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten!
De hele dag weggeweest, shoarma besteld
Geukkig dat er een paar 30KM zone's warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best spannend, toen jij er een beetje gas bij gaf haakte ik af![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat merk je ook echt als ie in de woonkamer staat![]()
![]()
Precies, geld? Ik vind het gewoon mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klapt net laptop uit, en gaat zo een offerte maken..
Moto Morini Corsaro 1200.Veel cc 's(1200)Behoorlijk vermogen(140 PK),veel koppel(123 N/M),V-Twin,Vrijwel naakt(op fly-screen na),redelijke prijs(€13.900,-) en behoorlijk exclusiefquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ooit, half jaar terug dacht ik, halfjes dan.
![]()
kom een beetje binnen vallen zonder kloppen.![]()
Bij deze dan
Ik ben koffiekoekje (op Fok dan, was geen idee van de oudjes)
Sinds 3 november 2005 ben ik voorzien van een extra stempel op het roze papiertjeen ook zoekend naar een leuk apparaat wat bij mijn sleutelhangertje past. Ik moet het nu nog doen met het lenen van de motor van de ouwe of m'n bro. Werkt niet echt altijd
En met pak en helm in de auto zitten geeft ook niet het juiste gevoel
.
en uhh... verder... Hoi
Inderdaad een vet gave bike, en een perfect compromis tussen naked en sportief.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:11 schreef richardgie het volgende:
Moto Morini Corsaro 1200.Veel cc 's(1200)Behoorlijk vermogen(140 PK),veel koppel(123 N/M),V-Twin,Vrijwel naakt(op fly-screen na),redelijke prijs(€13.900,-) en behoorlijk exclusief.Nadeel:Italiaans
![]()
<------- Lars jij nog tips?quote:Op maandag 08 mei 2006 17:47 schreef BlueBabe het volgende:
Worldbeater, omdat jij volgens mij altijd alles weet,aan jouw een vraagje: weet jij soms hier in de buurt een zaak waar ze voor redelijke prijzen bandjes voor een mini/pocketbike verkopen ( behalve dan op internet) Alvast bedankt!
Zeker een stoer apparaatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moto Morini Corsaro 1200.Veel cc 's(1200)Behoorlijk vermogen(140 PK),veel koppel(123 N/M),V-Twin,Vrijwel naakt(op fly-screen na),redelijke prijs(�13.900,-) en behoorlijk exclusief.Nadeel:Italiaans
![]()
Fok is trouwens weer zo traag als dikke stront.
Goeie avond iedereen trouwens.
Hey, wie staat daar links in beeld op 1.18?quote:
eigenlijk meer jaloezie dat jij vrij had met dat mooie weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat een gedoe over een foto zeg![]()
Zou het ook niet weten, ligt eraan wat voor minibike, voor een polini oid kan ze gewoon bij de brommobielwinkel terecht maar voor chineesjes moet je toch echt op internet bestellen of marktplaats in de gaten houden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:21 schreef Worldbeater het volgende:
<------- Lars jij nog tips?
Ik kom niet verder dan een zaak in Den Haag, of doorverwijzen naar de minibike-startpagina, en het minibike-forum.![]()
Waarom een minibike als je al een echte hebt ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn wij nou de enige twee die een minibike hebben?![]()
* hollander172 Wacht nog steeds op minibikerace.
Omdat je in een kapitalistisch land nooit genoeg kan hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:37 schreef kratjuh het volgende:
Waarom een minibike als je al een echte hebt ... ?
Waarom dan niet meer Echte .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat je in een kapitalistisch land nooit genoeg kan hebben.![]()
13K sinds maart 2005quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor ...![]()
Hoeveel Km's zelf gemaakt .. ?
Geen plek in de schuur.quote:
Een beetje Kapitalist heeft een garage ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen plek in de schuur.![]()
Buiten dat werken polygame relaties meestal niet zo best.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:02 schreef Gawaine het volgende:
eigenlijk meer jaloezie dat jij vrij had met dat mooie weer![]()
Omdat een man altijd een klein kind blijft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:37 schreef kratjuh het volgende:
Waarom een minibike als je al een echte hebt ... ?
Maar jij woont nog thuis.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een beetje Kapitalist heeft een garage ...
Gebrek aan tijd en opbergmogelijkheden kunnen er in mijn geval voor zorgen dat sommige relaties wat roestig worden en dat willen we niet natuurlijk.quote:Verandering van spijs doet eten ...
Met even pootje baden haal je ook je zwemdiploma niet.quote:
Ga jij anderhalf jaar pootje baden dan ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Met even pootje baden haal je ook je zwemdiploma niet.![]()
Nope, ik zwem al 7,5 jaar in het diepe.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga jij anderhalf jaar pootje baden dan ... ?
Alleen of samen .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nope, ik zwem al 7,5 jaar in het diepe.![]()
Nog niet, per 19 juni wel hoop ik...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef worldpimber het volgende:
Heb je een werkplaatshandoek?
Yep, onder de tank door, maar ik hoop dat ik de nieuwe kabel onderaan aan de oude kan vast knopen en de nieuwe zo onder de tank etc. door kan trekken naar "boven" (hendel)...hopen jullie met me mee??quote:Mijn koppelingskabel kan ik gewoon bij het stuur en de koppelingsdeksel zien bewegen dus dat ziet er best makkelijk uit. Waar loopt jou koppelingskabel heen? Ergens naar binnen?
Samen en we hebben beiden nog steeds geen neiging de ander te verzuipen.quote:
ik verwacht dat dat je niet gaat lukken, tank is er zo af hoor. Zoek je wel in een wph de spelingen op die aan beide kanten van de kabel moeten/mogen zitten? anders stel je dalijk een kant te strak en kan je volgende week ook nieuwe koppelingsplaten kopenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:56 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Nog niet, per 19 juni wel hoop ik...
[..]
Yep, onder de tank door, maar ik hoop dat ik de nieuwe kabel onderaan aan de oude kan vast knopen en de nieuwe zo onder de tank etc. door kan trekken naar "boven" (hendel)...hopen jullie met me mee??
Bedankt voor de tip man! ben ik effe blij dat ik het gewoon in de werkplaats bij Motofit kan doen, kunnen ze me gelijk effe vertellen hoe of wat...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ik verwacht dat dat je niet gaat lukken, tank is er zo af hoor. Zoek je wel in een wph de spelingen op die aan beide kanten van de kabel moeten/mogen zitten? anders stel je dalijk een kant te strak en kan je volgende week ook nieuwe koppelingsplaten kopen
Je bedoelt die andere denk ik ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He d'r komt weer wat bovendrijven.![]()
Geen mail ontvangenquote:Op woensdag 10 mei 2006 07:43 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Hicham & Worldpimber, laat even weten of jullie mail hebben ontvangen, ik kreeg gisteren bij het versturen vreemde meldingen over beveiliginscertificaat en webacces![]()
Ach vandaar dat MF er uit ligtquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:52 schreef kratjuh het volgende:
En het is 'm gelukt hoor ... klik
Edit: En MF is het bezoekersaantal van GeenStijl niet gewend ...![]()
Zo moeilijk is het toch niet bij GS een item te krijgen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:52 schreef kratjuh het volgende:
En het is 'm gelukt hoor ... klik
Edit: En MF is het bezoekersaantal van GeenStijl niet gewend ...![]()
Goh, wat voel ik me nu aangedaan door jou zeg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh, en dan tegen mij zeiken als ik zeg dat ik weg ga en vervolgens weer terugkom.....![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was toch weg hier pimber?
Als het verhaal maar sappig en geloofwaardig genoeg is. Liefst voorzien van een (te herkennen) hoofd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet bij GS een item te krijgen?
Nee, maar misschien door jezelf?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Goh, wat voel ik me nu aangedaan door jou zeg.
Dat filmpje van die 14 jarige slettebak durfden ze dan weer niet te plaatsen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:37 schreef kratjuh het volgende:
GS is altijd wel in voor een relletje ...
Bijvoorbeeld een dader openbaar tonen ...
Nee maar daar staat volgens mij wel van vast dat dat strafbaar is.. Dacht dat er over dat andere volgens mij nog geen uitspraak over gedaan is ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat filmpje van die 14 jarige slettebak durfden ze dan weer niet te plaatsen.![]()
Zo'n kale indo is dan ook veel geilerquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat filmpje van die 14 jarige slettebak durfden ze dan weer niet te plaatsen.![]()
Tzal wel lekker strak aanvoelen ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo'n kale indo is dan ook veel geiler![]()
![]()
Ze hoeven dat toch zelf niet te hosten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nee maar daar staat volgens mij wel van vast dat dat strafbaar is.. Dacht dat er over dat andere volgens mij nog geen uitspraak over gedaan is ... ?
Dude, er zijn grenzen en die grens ligt bij vele mensen toch echt bij kinderporno. (ok ok, ik weet het 14 jaar soa'en ze er al op los maargoed)quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:04 schreef hollander172 het volgende:
Ze hoeven dat toch zelf niet te hosten?Deeplinken ofzo maar daar zijn ze dan weer te laf voor.
![]()
Mja ... Helaas is het mokkel in de meeste gevallen toch niet de moeite waard ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hoeven dat toch zelf niet te hosten?Deeplinken ofzo maar daar zijn ze dan weer te laf voor.
![]()
En daarbij mag deeplinken al niet eens bij mp3's, laat staan naar de sexuele uitspattingen van de huidige brugklas generatie.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:Genaaid door de belasting
[..]
Dude, er zijn grenzen en die grens ligt bij vele mensen toch echt bij kinderporno. (ok ok, ik weet het 14 jaar soa'en ze er al op los maargoed)
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:05 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Niet recentelijk ... 't Wordt vanzelf ouder natuurlijk...![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:
(ok ok, ik weet het 14 jaar soa'en ze er al op los maargoed)
14 pas ? Nee joh, kijk maar ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:Genaaid door de belasting
[..]
Dude, er zijn grenzen en die grens ligt bij vele mensen toch echt bij kinderporno. (ok ok, ik weet het 14 jaar soa'en ze er al op los maargoed)
D'r zijn inderdaad grenzen maar die liggen bij GS wel heeeeeeel ver weg.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik lig weleens vaker een tijdje onder een steen maar sinds wanneer is dat verboden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En daarbij mag deeplinken al niet eens bij mp3's, laat staan naar de sexuele uitspattingen van de huidige brugklas generatie.
Ja, als zo'n koter zijn hoofd er door heen steekt is het zeker niet strak meerquote:
Vergooid potentieelquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ja, als zo'n koter zijn hoofd er door heen steekt is het zeker niet strak meer![]()
It's a real shame, maareh, wat is the story met die 14 jarige slet? (ja, ik mis een hoop tijdens mijn werkquote:
Blijkbaar een 14 jarig meisje dat in bad even gevoeld had of daarbinnen alles nog goed zat en dat is gefilmd door 14 jarige jongentjes en op internet gezet. Toen is die 14 jarige slet later aangifte gaan doen ipv zichzelf te gaan zitten schamen dat ze zoiets heeft gedaan en gewoon haar muil dichthouden. En geenstijl wilde dat filmpje dus niet plaatsenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
It's a real shame, maareh, wat is the story met die 14 jarige slet? (ja, ik mis een hoop tijdens mijn werk)
Ghe, daar is dan weer iets voor te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Blijkbaar een 14 jarig meisje dat in bad even gevoeld had of daarbinnen alles nog goed zat en dat is gefilmd door 14 jarige jongentjes en op internet gezet. Toen is die 14 jarige slet later aangifte gaan doen ipv zichzelf te gaan zitten schamen dat ze zoiets heeft gedaan en gewoon haar muil dichthouden. En geenstijl wilde dat filmpje dus niet plaatsen
Het wordt nog erger ...quote:
Volgens mij dacht ik op mijn 10e nog niet echt aan sexquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Het wordt nog erger ...
Reken eens uit ... Als ze nu 11 is, is de kans nog best groot dat ze negen maanden ervoor nog 10 was ....![]()
Oh .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik op mijn 10e nog niet echt aan sex
Ach ja, iedereen maakt wel eens fouten in zijn jeugd hequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh .. ?
Ik weet het anders niet zo zeker hoor .... Zal me niks verbazen ...![]()
Zou ik anders best willen, mijn jeugd vol met zulke fouten ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen maakt wel eens fouten in zijn jeugd he
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zou ik anders best willen, mijn jeugd vol met zulke fouten ...
Eindelijk fijne herinneringen ...
Sjah ... Kan ook in zeer korte tijd zeer veel ervaring geweest zijn ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Weten we meteen waar dat ervaringsdeskundige vandaan komt
Mwah doktor is lang studeren en dan kom je onder SOA's gewoon niet uit volgens mijquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Sjah ... Kan ook in zeer korte tijd zeer veel ervaring geweest zijn ... ?
Of moet je perse zelf een soa hebben om dokter te kunnen worden ... ?
Een beetje student is immuun ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah doktor is lang studeren en dan kom je onder SOA's gewoon niet uit volgens mij
Een tijdje terug was er veel te downloaden via "open dir's" (nu nog wel denk ik). Maar er waren dus veel sites die naar deze links deeplinkten (wat een woordquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik lig weleens vaker een tijdje onder een steen maar sinds wanneer is dat verboden?Die MP3's dan.
![]()
Dus brein ging moeilijk doen bij deze sites.quote:Stichting BREIN:
Mag ik op mijn website (hyper-)links naar auteursrechtelijk beschermde werken plaatsen?
Nee. Het aanleggen van een hyperlink is een vorm van openbaarmaking en in het algemeen is het niet toegestaan bestanden te verveelvoudigen en openbaar te maken zonder toestemming van de rechthebbenden. Dit betekent dat zowel het hosten van illegale bestanden als het aanleggen van links naar illegale bestanden niet is toegestaan.
BREIN lult ook vaak zat slap dus of dit nu meteen waar isquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een tijdje terug was er veel te downloaden via "open dir's" (nu nog wel denk ik). Maar er waren dus veel sites die naar deze links deeplinkten (wat een woord) En met een deeplink bied je onrechtmatig muziek aan.
[..]
Opzich is het wel waar, want je mag niet zomaar spul van iemand anders aan bieden, maar of er daadwerkelijk ook stappen zijn ondernomen is mij niet bekend. (los gezien van semi dreig mailtjes ed)quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BREIN lult ook vaak zat slap dus of dit nu meteen waar is![]()
Volgens mij kunnen ze hoogstens gebieden dergelijke links te verwijderen, kwaad is dan al geschied.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Een tijdje terug was er veel te downloaden via "open dir's" (nu nog wel denk ik). Maar er waren dus veel sites die naar deze links deeplinkten (wat een woord) En met een deeplink bied je onrechtmatig muziek aan.
Je hebt het materiaal toch niet in bezit?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Opzich is het wel waar, want je mag niet zomaar spul van iemand anders aan bieden, maar of er daadwerkelijk ook stappen zijn ondernomen is mij niet bekend. (los gezien van semi dreig mailtjes ed)
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BREIN lult ook vaak zat slap dus of dit nu meteen waar is![]()
Geen idee, stond niks over fisten oid in het stukje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Was die slet van 14 ook aan het 'deieplinken?
Dat soort dingen gebeuren tegenwoordig steeds vaker.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren tegenwoordig steeds vaker.En als er eens ooit iets te laat bij ze binnen is, dan krijg je op z'n minst een belachelijke dreigbrief.
![]()
oh ja![]()
Dat is dus niet helemaal duidelijk, maar je kan een dwangsom aan je broek krijgen (als artiest zijn muziek niet vrijwillig op internet heeft gezet). En je host kan lastig doen, dit zal wel de reden zijn waarom het nu minder gebeurd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je hebt het materiaal toch niet in bezit?Het is niet netjes maar iemand die een ander tipt waardoor die gestolen spul kan kopen bijv. is ook geen heler.
![]()
dat zou mooi zijn! brein motoren terug halen en motor vriendelijkevangrail plaatsenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is dus niet helemaal duidelijk, maar je kan een dwangsom aan je broek krijgen (als artiest zijn muziek niet vrijwillig op internet heeft gezet). En je host kan lastig doen, dit zal wel de reden zijn waarom het nu minder gebeurd.
bron. (16 pagina'stwijfel alom
)
Ik vind eigenlijk dat Brein zich wel mag bezig houden met motordiefstal enzo. Maken ze veel meer mensen blij mee![]()
Dus ze beschermen je nu door al je verzekeringen te blokkeren. Klinkt logischquote:
-quote:
Da's klote en erg rigoreus.quote:
er word een intern deeplinking ondezoek ingesteld, het meisje baart over negen maanden een heel korps agenten denk ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Komende dagen maar rustig aan met de motor, heb net zoveel aan benzine uitgegeven als aan Hypotheek![]()
[..]
-
De politie gaat onderzoeken hoe het meisje zwanger is geraakt
-
Volgens mij weet BazzieK dat zelfs![]()
![]()
En het woord - onder zoeken - krijgt ineens een andere betekenis
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
er word een intern deeplinking ondezoek ingesteld, het meisje baart over negen maanden een heel korps agenten denk ik
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
er word een intern deeplinking ondezoek ingesteld, het meisje baart over negen maanden een heel korps agenten denk ik
na 7 dagen is alles stop gezetquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus ze beschermen je nu door al je verzekeringen te blokkeren. Klinkt logisch
Maar na hoe lang, hebben ze die herinnering gestuurd dan?
Wat een rare toko, was dit je eerste herinnering ??quote:
Stommerds, zelfs mijn Biologie-leraar weet dat, en wat weet hij nou van politiezaken ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
-
De politie gaat onderzoeken hoe het meisje zwanger is geraakt
-
BBQ? Waar? Hoe laat? Moeten we bier meenemen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat zich eventjes met de BBQ bemoeien![]()
Werd ik geroepen .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
BBQ? blah? blah? blahblah bier blah blahdiebla?
Eet smakelijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
Hiesquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Had je je mailtje opnieuw verzonden? Heb nog niks binnen
Mercy, bwt, Raus, mail [afbeelding]
Mooie fietsquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:53 schreef AndreB. het volgende:
Zo heb een testrit gemaakt op de R6, rijdt wel lekker, maar minder goed dan de suzuki gsx-r, maar toen ik terugkwam zag ik in de schowroom een mooie CBR 600 F
Deze:
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06193/CBR1.jpg]afbeelding][/url]
Meteen een stukje gereden en hij reed echt super!!! Ik denk dat dat m gaat worden, hij is trouwens erg opgepimpt dus dat is ook mooi meegenomen![]()
Dat ziet er veelbelovend uit ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
En natuurlijk het gereeedschap![]()
[afbeelding]
![]()
Ja, ik wilquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Rij richting tilburg en dan de brandweer & politieauto's volgenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat ziet er veelbelovend uit ...
Waar moeten we zijn ?
Niet echt optimistisch over je eigen bbq-kunsten zie ik
Nah ik hou niet van buurtfeestjes ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rij richting tilburg en dan de brandweer & politieauto's volgen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rij richting tilburg en dan de brandweer & politieauto's volgen
[afbeelding]
Je gaat mail terug krijgen - ook al is het niet vandaagquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik zie je niet andersquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
Dus je sloopt de aangekoekte biefstukken eraf met een breekijzer, borsteld ze schoon en plamuurd onregelmatigheden dicht met betonvuller?quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
En natuurlijk het gereeedschap![]()
[afbeelding]
![]()
geen barbegeknoei hier... net lekker een aantal tosti's naar binnen gewerktquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef kratjuh het volgende:
Iedereen barbeknoeien en uitgerekend vandaag zijn mijn ouders weg ...
Best druk, in je eentje ..
Waarom lees ik altijd in eerste instantie iets compleet anders dan dat wat er gewoon staat ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
geen barbegeknoei hier... net lekker een aantal josti's naar binnen gewerkt![]()
Omdat je niet spoortquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Waarom lees ik altijd in eerste instantie iets compleet anders dan dat wat er gewoon staat ...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zie je niet anders![]()
* Fulcrum_X is ook aan het barbeknoeien![]()
Ohja, betonvuller vergetenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus je sloopt de aangekoekte biefstukken eraf met een breekijzer, borsteld ze schoon en plamuurd onregelmatigheden dicht met betonvuller?![]()
Eet smakelijk![]()
Waar is het vrouwtjequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef kratjuh het volgende:
Iedereen barbeknoeien en uitgerekend vandaag zijn mijn ouders weg ...
Best druk, in je eentje ..
Vrouwtje is thuis ... Ook gewerkt vandaag, kzie d'r morgen weer ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Waar is het vrouwtje![]()
Mischien een FOK MC meet afspreken met een BBQ in het midden van het land ofzo![]()
1e BBQ is met de housewarming van onze Gringoquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
Mischien een FOK MC meet afspreken met een BBQ in het midden van het land ofzo![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Kratjuh hier las?
ofquote:
En zo kan ik nog ff doorgaan ...quote:
Balen he!quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Komende dagen maar rustig aan met de motor, heb net zoveel aan benzine uitgegeven als aan Hypotheek![]()
[..]
Maandag komt er een mannetje langs voor een nieuwe verzekeraarquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat een rare toko, was dit je eerste herinnering ??
Volgens mij staat er ergens in de wet dat ze zoiets pas mogen doen na x herinneringen/weken ofzo .. In ieder geval knap klantonvriendelijk als je in 7 jaar nog nooit te laat bent geweest met betalingen ..![]()
Overstappen dus, zo klaar als een klontje .. Wedden dat jij vast veel langer op je geld zit te wachten als je een claim indient !![]()
Zo te zien blijft er ook geen stukje vlees meer over.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nah ik hou niet van buurtfeestjes ..
Edah hoeft van mij ook niet ..
Groot gelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Maandag komt er een mannetje langs voor een nieuwe verzekeraar![]()
heb idd niet echt veel vertrouwen in zo.
klootzakken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel douchen en een rondje doen hier.![]()
Ik hoor lees nóg een aanmelding voor de te plannen Fok!MC-BBQ 2006 ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zo te zien blijft er ook geen stukje vlees meer over.![]()
![]()
Heb jij nog met Mercy gereden, was mooi om te zien hoe hij over de dijken gleedquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Balen he!Het gaat idd hard met die nieuwe benzineprijzen.
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
BBQ verslag:
We hadden een stout konijn wat altijd rondsprong & een BBQ klaarstaan.
Het stout konijn heb ik vervangen door een lief konijn wat wel stil kon staan.
En zo werd het stout konijn een lekker konijn, niet Jamie Olliver stylie maar Rib-i stijl, vooral vlees![]()
BBQ verslag:
En zo werd het stout konijn een lekker konijn, niet Jamie Olliver stylie maar Rib-i stijl, vooral vlees![]()
[..]
Ik heb dezelfde ... Firmware die ik erop zette was een paar maandjes geleden, maar hij doet 't prima .. Klepje openschuiven en showtime ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Iemand verstand van een SE K750i telefoon
Ding 2de hands gehaald, werkte prima nu doet de camera het echter niet meerHEb de laatste firmware erop geflept maar hij doet niets
Zit nog wel een maand garantie op dus als ik hem niet aan de praat krijg gaat hij terug maar ik baal er wel van juist omdat die camera mij deed besluiten die kut telefoon te kopen
Ik heb hier al eens eerder van gehoord, de storing zit in de schuif en niet in de software geloof ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Iemand verstand van een SE K750i telefoon
Ding 2de hands gehaald, werkte prima nu doet de camera het echter niet meerHEb de laatste firmware erop geflept maar hij doet niets
Zit nog wel een maand garantie op dus als ik hem niet aan de praat krijg gaat hij terug maar ik baal er wel van juist omdat die camera mij deed besluiten die kut telefoon te kopen
Ik heb ze aan OPM gegevenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
De oortjes, plak je die nu op je helm?![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ... Firmware die ik erop zette was een paar maandjes geleden, maar hij doet 't prima .. Klepje openschuiven en showtime ...
Probeer 's een (iets) oudere firmware .. ?
Laatst nog een mokkel van 14 gefilmd ..![]()
Wat doe ik er dan aanquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb hier al eens eerder van gehoord, de storing zit in de schuif en niet in de software geloof ik![]()
Daarom heb ik de voor de Nokia N70 gekozen
[..]
Ik heb ze aan OPM gegeven
Teruggaan en gebruik maken van de garantiequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat doe ik er dan aanDie schuif op zijn lazer geven ofzo
![]()
Software net geupdate dus dat is het ook niet![]()
Is dat de enige remediequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Teruggaan en gebruik maken van de garantie![]()
^^ with stupid ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Teruggaan en gebruik maken van de garantie![]()
Misschien was dat klepje al gaar, de reden dat hij 'm verkoopt ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Is dat de enige remedie
heb hem namelijk niet particulier 2de hands gekocht ofzo![]()
Hij heeft nog een garantie erop zitten maarja, gaat weer tijd en gezeik kosten
Neuh heb namelijk nog speciefiek gekeken naar het kleppie en werkte gewoon toen ik hem kocht. Echter 4 uur later toen ik zat te kutten met dat ding deed ie niks meer. Naja je opent het klepje, het word ff zwart en dan schiet het terug naar het startschermquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien was dat klepje al gaar, de reden dat hij 'm verkoopt ... ?
Tja, zelf openschroevenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Is dat de enige remedie
heb hem namelijk niet particulier 2de hands gekocht ofzo![]()
Hij heeft nog een garantie erop zitten maarja, gaat weer tijd en gezeik kosten
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste planquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste plan
Teffuszooi, heb helemaal geen zin in dit geziek. Het scheelt dat ik weet waar de verkoper woontDat worden dus brandbommen en stenen als het nie
t goed komt![]()
Eej Opm, hows lifequote:
life is busyquote:
damn indeedquote:Damn voetbal begint![]()
Lukt via het menu de camera aanzetten wel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste plan
Teffuszooi, heb helemaal geen zin in dit geziek. Het scheelt dat ik weet waar de verkoper woontDat worden dus brandbommen en stenen als het nie
t goed komt![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MM was okeindelijk weer een meet, die eigenlijk achteraf gezien suckte qua meet maar op de dag zelf wel erg gezellig was
![]()
piczzquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Zo, kom net terug van flinke misdragingen op de motor![]()
mwah, stunten gemist, geen route gereden, eigenlijk alleen gezeliig ge-quote:![]()
Waar heb jij het nu weer over.
wmb in Arnhemquote:Oh ja, BBQ plannen rond midden juniGeen gelul meer
Huis is bewoonbaar maar nooit klaar geloof ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
life is busyzit nu ook in de boeken na een werkdag van bijna 10 uur
[..]
damn indeeddenk dat ik de 2e helft wel kan zien
MM was okeindelijk weer een meet, die eigenlijk achteraf gezien suckte qua meet maar op de dag zelf wel erg gezellig was
![]()
en how is your lifehuis al klaar? --> zie mijn eerdere post over Gringo's en BBQ's
![]()
Nope, zelfde symptonenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lukt via het menu de camera aanzetten wel?
Zondag 11/18 juniquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piczz
[..]
mwah, stunten gemist, geen route gereden, eigenlijk alleen gezeliig ge-[afbeelding][afbeelding]-ed
maar dat was wel gezellig, zoals ik zei![]()
[..]
wmb in Arnhem
Wnr ga je weer rijdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Makster het volgende:
Huis is bewoonbaar maar nooit klaar geloof ik
Nee ik heb vertaalwerk, dus ik heb gisteren en vandaag zitten werken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
BBQ verslag:
[..]
Heb jij nog met Mercy gereden, was mooi om te zien hoe hij over de dijken gleed![]()
Ik heb begrepen dat Gawaine het nog een tandje harder kan
Door oranje gereden? Opgetrokken tot 7000rpm? Voetganger op zebrapad geen voorrang gegeven? Achterwiel laten slippen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Zo, kom net terug van flinke misdragingen op de motor![]()
Nee, ik heb 5 km/u te hard geredenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door oranje gereden? Opgetrokken tot 7000rpm? Voetganger op zebrapad geen voorrang gegeven? Achterwiel laten slippen?
Mij maakt het niet uit, ik haal het vlees alleen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piepels, geef ff aan of je wilt komen en zoja 11 of 18
aanmeldingen --> opm at post punt com![]()
primaquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Mij maakt het niet uit, ik haal het vlees alleen.
Hoezo zou dat niet gaan?Gaat hartstikke goed hier hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Dat jullie uberhaupt nog posts weten te plaatsen nu.
OOk deze is vast mislukt.
Plan was om zat de Motard te beklimmen, vergeten dat ik zaterdag ook mag werkenquote:
Een bed is gemaakt om te slapenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, genoeg gedaan voor vandaag
duik me nest in en ga fùttbøll kijken![]()
BBQ verslag:
die zag ik ook staan... mooi dingquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Of dit
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/133479/1
alleen dan een 1000 CC Twin erin
Meestal slaap ik ook zo als ik daarin lig.quote:
Dan garantie claimen.quote:
Ga meestal pas naar bed als ik slaap heb en wordt pas weer wakker als ik wakker wordt(inderdaad,zet geen wekker),maar als ik eenmaal in bed lig,ben ik ook zo weg.TV kijken doe ik eigenlijk per defenitie al weinig,vooral omdat er weinig te zien is,dus als ik eenmaal in bed lig ben ik ook zo weg(voor een uur of 3 en dat 2 xquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Meestal slaap ik ook zo als ik daarin lig.![]()
Maar laatst heb ik ontdekt dat het best lekker is om 's avonds even in bed TV te kijken. Maar ja ergens aan het einde van de uitzending val ik dan alsnog in slaap.![]()
W00000000000t omfg lmao fcking 1337 !!!!111!!!!11111quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik heb 5 km/u te hard gereden![]()
D:D:D : D:D
:D
: D:D:D: ::D
!!1~~`1eindszwei\
Met normaal meeposten is een rentree iets makkelijker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
W00000000000t omfg lmao fcking 1337 !!!!111!!!!11111ROFL PANTOFFEL!
Als je het tegen mij hebt, adem in, adem uit, bekijk je recente reacties nog eens, adem in, adem uit, adem in , adem uit, bekijk ze nog eens, adem in, adem uit, adem in, adem uit, analyseer ze nog eens, adem in, adem uit, adem in, adem uit.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Rie, mailen gaat je ook maar moeilijk of mondjesmaat af.
Als je geen zin hebt is het ook prima hoor.![]()
Wanneer gaan die buitenbanen bij jullie open ook alweer?Dat lijkt me echt fantastisch met het huidige weer.
Garantie it isquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan garantie claimen.Dit moet ie namelijk wel gewoon doen of je schuifje nou dicht zit of niet.
![]()
Over beeldmateriaal gesprokenkreeg geheel onverwacht van iemand uit mijn contactlijst dat pleurisfilmpje van die vroeg volwassen nymf.
Eerst twijfelde ik even aan de waarde die ik aan deze persoon moest hechten na deze actie maar hij verzekerde me dat het enorm meeviel.
Dat daar nu 4 minderjarigen voor vastzitten.![]()
Ja ze is duidelijk herkenbaar en ja je ziet wat bloot maar joepie....
![]()
Ik had het nooit moeten bekijken.![]()
quote:
Like i care..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef richardgie het volgende:
En rietvaerder,ik heb voor alsnog geen hekel aan je,laat dat zo blijven.
en DAT is juist het probleemquote:
Zou niet weten waar van maar goed.quote:
Uhm,ja,nu je het zo schrijft kan ik me de "verwarring" voorstellen ja,lijkt inderdaad verdacht veel op elkaar.Maar mijn voornaam is Richard dus dan is Rie eigenlijk wel redelijk voor de hand liggend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, ik snap 'm nu.. Rie > RichardgieDacht dattie ut tegen mij had
Okee dan staat 3 juni.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mail inderdaad vrij weinig ,maar 3 Juni staat wat mij betreft.Dan kunnen we altijd nog een afspraak maken om eens in Baarn te komen,of eventueel op de 100 m.op de Leusder-heide,en volgens mij gaan de buitenbanen rond deze tijd weer open.Exacte datum weet ik niet,omdat ik er ook vrij weinig kom,en het niet in mijn "portefeuille" zit,ben nu opgezadeld met de Web-site
.Is inderdaad nogal discutabel ja,ik en web-site's,maar hoef alleen maar te beslissen of iets er op mag of niet.
Dat krijg je vanzelf.quote:En rietvaerder,ik heb voor alsnog geen hekel aan je,laat dat zo blijven.
Ik ga het weer proberen, ik snap niet dat Worldpimber wel mail heeft ontvangenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer te mailen, voor verdere communicatie is het wel handig als ik weet dat jouw mails aankomen
Als het echt niet lukt gaan we de oorzaak zoeken
Oh een 14 jarig heeft zich (hoe onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Makster het volgende:
En minderjaringe nymfenWat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het ga je goed en ik hoop je in een te snel genomen flauwe bocht een stevige berk of eik toe.![]()
Ben je meteen van het stotteren af.![]()
Wel raar ja, je reageert gewoon op het mailtje dat ik je had gestuurdquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga het weer proberen, ik snap niet dat Worldpimber wel mail heeft ontvangen![]()
Ik niet want hij heet gewoon Stephan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Uhm,ja,nu je het zo schrijft kan ik me de "verwarring" voorstellen ja,lijkt inderdaad verdacht veel op elkaar.Maar mijn voornaam is Richard dus dan is Rie eigenlijk wel redelijk voor de hand liggend.
Zo, eerst even wat pics gemaakt.quote:
Ik hoop je in een te snel genomen flauwe bocht een stevige berk of eik toequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef hollander172 het volgende:
Het ga je goed en ik hoop je in een te snel genomen flauwe bocht een stevige berk of eik toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |