Gewoon off the roadje kopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WheheheAls er maar fatsoenlijk asfalt is.
ik heb ergerequote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey nu zijn valbeugels ineens cool? Das mooi, want ik heb ze ook![]()
NOBODY CARES!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Paar weken geleden was ik wintarsporten met mijn maten
Op de ... hoop geblaat
het zijn niet de beugels die niet cool zijn.........;)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hey nu zijn valbeugels ineens cool? Das mooi, want ik heb ze ook![]()
Wou net zeggen, leuke copi/pastequote:
Ik hou niet zo van modderquote:
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:18 schreef koffiekoekje het volgende:
wat een hel
he, hebbie nieuwe spiegels?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij je eigenlijk al een keer voorgesteld?
Je bedoeld carbonLOOKquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jep, zelfde als die van jou maar dan carbon.
... een Bandit 1200, 'nuff saidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat mijn eerste motor gaat worden is nog niet bekend. Het doel is dat ie nakend is met een boel cc's, net zoals ....![]()
Nee, carbonstickers.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ooit, half jaar terug dacht ik, halfjes dan.
![]()
kom een beetje binnen vallen zonder kloppen.![]()
Bij deze dan
Ik ben koffiekoekje (op Fok dan, was geen idee van de oudjes)
Sinds 3 november 2005 ben ik voorzien van een extra stempel op het roze papiertjeen ook zoekend naar een leuk apparaat wat bij mijn sleutelhangertje past. Ik moet het nu nog doen met het lenen van de motor van de ouwe of m'n bro. Werkt niet echt altijd
En met pak en helm in de auto zitten geeft ook niet het juiste gevoel
.
Wat mijn eerste motor gaat worden is nog niet bekend. Het doel is dat ie nakend is met een boel cc's, net zoals ....![]()
en uhh... verder... Hoi
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.quote:
Ziet er zeker niet verkeerd uit. * in favo's zetquote:
Qua motorblok zit je goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.
Als dat kon, dan had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een harley kan ook, sjoppers zijn ook redelijk nakend.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
daar even gestopt en maar gelijk gebruikt gemaakt om mijn nieuw telefooncamera te testen, het resultaat is verrassend goed te noemen![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Samsung SGH-P300
[afbeelding]
een rekenmachine lookalikevind het een geweldig apparaat
![]()
Valt idd reuze mee die kwaliteit, dacht er even een foto van een willekeurig SE toestel in te herkennen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Samsung SGH-P300
[afbeelding]
een rekenmachine lookalikevind het een geweldig apparaat
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt idd reuze mee die kwaliteit, dacht er even een foto van een willekeurig SE toestel in te herkennen.
Wel "maar" 1,3MP die telefoon toch?![]()
Nokia zeker?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]net zoveel als mijn vorige, daar was de kwaliteit echt bagger van
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan sommige steeds zo vroeg weg![]()
Ik heb sinds kort een gsm die zowel naar vaste als mobiele nummers kan bellenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreefhollander172
het volgende:
[..]
Nokia zeker?
Heb zelf nu een 2MP SE mobieltje en die maakt ook aardige foto's.![]()
Weet niet hoe groot je reserve is maar volgens mij haal je met rustig rijden de 50 km welquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Rijd ik toen ik uit v'daal vertrok net een tankstation voorbij op de A12, moest ik op m'n reserve overgaan .. volgende tankstation 26km verderop
Volgende keer zal ik langer blijven, beloofd ...
Volgens mij is m'n reserve aardig groot, maar ja de eerste keer dat je op reserve rijdt ga ik liever niet 20 km duwen naar de pomp ...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot je reserve is maar volgens mij haal je met rustig rijden de 50 km wel
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Met een echte camera ziet de tank er zo uit.![]()
quote:
Bellen met een spiegelreflex is dan weer not done.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Apart ding, die telefoon met het design van een mislukte casio Fx82b uit de jaren 70.![]()
Ik maak me hier weer niet populair mee, but I happen to have photo knowledge.![]()
Plaatjes moet je op 100% bekijken, en niet een matig plaatje verkleinen naar 40%, waardoor de fouten verdoezelt worden.Een plaatje van 200/300 Dpi is bovendien niet te beoordelen op een computerscherm van onder de 100.
Als je het afdrukt ziet het detail van de tank in (slechts) een 10x15 afdruk er zó op zijn beste uit.
[afbeelding]
Dus voor een echt frisse scherpe fotorealistische afdruk moet je echt een cam meenemen van enkele honderen euro's. Voor schermafbeelden ziet het er echter niet verkeerd uit.![]()
Met een echte camera ziet de tank er zo uit.![]()
wat is een 2MP SE mobieltjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nokia zeker?
Heb zelf nu een 2MP SE mobieltje en die maakt ook aardige foto's.![]()
de foto is niet eens geresized oid is gewoon zo door mijn telefoon gemaakt, en voor een klein flut cameraatje maakt ie best acceptabele foto'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Apart ding, die telefoon met het design van een mislukte casio Fx82b uit de jaren 70.![]()
Blahblah Fotogezeik![]()
Waarschijnlijk werkt je camera net als een trust camera. Die prutsers geven altijd veel MP's op terwijl deze specs slechts software matig behaald worden. Dan heb je dus geen scherpe mooie foto, dat zie je dan ook meteen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
de foto is niet eens geresized oid is gewoon zo door mijn telefoon gemaakt, en voor een klein flut cameraatje maakt ie best acceptabele foto'smijn gewone camera maakt ook veel betere foto's maar die sleep ik niet overal mee naar toe,
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Bellen met een spiegelreflex is dan weer not done.![]()
2 megapixel Sony Erricson Mobieltjequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt je camera net als een trust camera. Die prutsers geven altijd veel MP's op terwijl deze specs slechts software matig behaald worden. Dan heb je dus geen scherpe mooie foto, dat zie je dan ook meteen.
Maar voor een zakrekenmachine zijn het zeker goede foto's en het is makkelijker mee te leuren in leer. Om daar nu moeilijk over te gaan doen is bijna net zo mierenneukerig als moeilijk doen over die paar gram gewichtsverschil in remschijven.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het top Mercy![]()
Wat Pimber zegt, en resizen gebeurt vaak al door elke viewer waarmee we kijken, en in ieder geval al door Replique.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
de foto is niet eens geresized oid is gewoon zo door mijn telefoon gemaakt,
Ik ben dan ook benieuwd hoe dat ding er irl uitziet.quote:en voor een klein flut cameraatje maakt ie best acceptabele foto'smijn gewone camera maakt ook veel betere foto's maar die sleep ik niet overal mee naar toe,
quote:![]()
Dat laatste geeft anders een aardig gyroscopisch verschil.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
Om daar nu moeilijk over te gaan doen is bijna net zo mierenneukerig als moeilijk doen over die paar gram gewichtsverschil in remschijven.![]()
![]()
Dat maak jij ervanquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik ben door Mercy op de dijkjes ontmaagd, gelukkig hield hij rekening met mij en deed hij het rustig aan
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het top Mercy![]()
![]()
Mag ik je e-mail adres![]()
Zet anders even een boompje op over koppel.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik ben door Mercy op de dijkjes ontmaagd, gelukkig hield hij rekening met mij en deed hij het rustig aan
[..]
dat leest wel erg smerig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het top Mercy![]()
![]()
![]()
je bedoelt dat je nog nooit over dijkjes had gereden voor vandaag![]()
Dat merk je ook echt als ie in de woonkamer staatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat laatste geeft anders een aardig gyroscopisch verschil.![]()
Tuurlijk, als het goed is heeft Worldpimber eergisteren mail van mij ontvangenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan
[..]![]()
Mag ik je e-mail adres
Ik vind ze wel tof staanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:21 schreef Worldbeater het volgende:
Dat laatste geeft anders een aardig gyroscopisch verschil.![]()
Op welk mailadresquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef Rib-i het volgende:
Tuurlijk, als het goed is heeft Worldpimber eergisteren mail van mij ontvangen
quote:See hotChicks Take HUGEDICKS
http://www.dfsjgod.com
Was best spannend, toen jij er een beetje gas bij gaf haakte ik afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat leest wel erg smerig hoor![]()
![]()
je bedoelt dat je nog nooit over dijkjes had gereden voor vandaag![]()
Zit er een foto van jou, OPM en Fulcrum bij als bijlage?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:35 schreef worldpimber het volgende:
Heb niets ontvangen volgens mij, tenzij deze mail van jou was:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eten!
De hele dag weggeweest, shoarma besteld
Geukkig dat er een paar 30KM zone's warenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best spannend, toen jij er een beetje gas bij gaf haakte ik af![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat merk je ook echt als ie in de woonkamer staat![]()
![]()
Precies, geld? Ik vind het gewoon mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klapt net laptop uit, en gaat zo een offerte maken..
Moto Morini Corsaro 1200.Veel cc 's(1200)Behoorlijk vermogen(140 PK),veel koppel(123 N/M),V-Twin,Vrijwel naakt(op fly-screen na),redelijke prijs(€13.900,-) en behoorlijk exclusiefquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja ooit, half jaar terug dacht ik, halfjes dan.
![]()
kom een beetje binnen vallen zonder kloppen.![]()
Bij deze dan
Ik ben koffiekoekje (op Fok dan, was geen idee van de oudjes)
Sinds 3 november 2005 ben ik voorzien van een extra stempel op het roze papiertjeen ook zoekend naar een leuk apparaat wat bij mijn sleutelhangertje past. Ik moet het nu nog doen met het lenen van de motor van de ouwe of m'n bro. Werkt niet echt altijd
En met pak en helm in de auto zitten geeft ook niet het juiste gevoel
.
en uhh... verder... Hoi
Inderdaad een vet gave bike, en een perfect compromis tussen naked en sportief.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:11 schreef richardgie het volgende:
Moto Morini Corsaro 1200.Veel cc 's(1200)Behoorlijk vermogen(140 PK),veel koppel(123 N/M),V-Twin,Vrijwel naakt(op fly-screen na),redelijke prijs(€13.900,-) en behoorlijk exclusief.Nadeel:Italiaans
![]()
<------- Lars jij nog tips?quote:Op maandag 08 mei 2006 17:47 schreef BlueBabe het volgende:
Worldbeater, omdat jij volgens mij altijd alles weet,aan jouw een vraagje: weet jij soms hier in de buurt een zaak waar ze voor redelijke prijzen bandjes voor een mini/pocketbike verkopen ( behalve dan op internet) Alvast bedankt!
Zeker een stoer apparaatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moto Morini Corsaro 1200.Veel cc 's(1200)Behoorlijk vermogen(140 PK),veel koppel(123 N/M),V-Twin,Vrijwel naakt(op fly-screen na),redelijke prijs(�13.900,-) en behoorlijk exclusief.Nadeel:Italiaans
![]()
Fok is trouwens weer zo traag als dikke stront.
Goeie avond iedereen trouwens.
Hey, wie staat daar links in beeld op 1.18?quote:
eigenlijk meer jaloezie dat jij vrij had met dat mooie weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
wat een gedoe over een foto zeg![]()
Zou het ook niet weten, ligt eraan wat voor minibike, voor een polini oid kan ze gewoon bij de brommobielwinkel terecht maar voor chineesjes moet je toch echt op internet bestellen of marktplaats in de gaten houden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:21 schreef Worldbeater het volgende:
<------- Lars jij nog tips?
Ik kom niet verder dan een zaak in Den Haag, of doorverwijzen naar de minibike-startpagina, en het minibike-forum.![]()
Waarom een minibike als je al een echte hebt ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zijn wij nou de enige twee die een minibike hebben?![]()
* hollander172 Wacht nog steeds op minibikerace.
Omdat je in een kapitalistisch land nooit genoeg kan hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:37 schreef kratjuh het volgende:
Waarom een minibike als je al een echte hebt ... ?
Waarom dan niet meer Echte .. ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat je in een kapitalistisch land nooit genoeg kan hebben.![]()
13K sinds maart 2005quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor ...![]()
Hoeveel Km's zelf gemaakt .. ?
Geen plek in de schuur.quote:
Een beetje Kapitalist heeft een garage ...quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen plek in de schuur.![]()
Buiten dat werken polygame relaties meestal niet zo best.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:02 schreef Gawaine het volgende:
eigenlijk meer jaloezie dat jij vrij had met dat mooie weer![]()
Omdat een man altijd een klein kind blijft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:37 schreef kratjuh het volgende:
Waarom een minibike als je al een echte hebt ... ?
Maar jij woont nog thuis.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een beetje Kapitalist heeft een garage ...
Gebrek aan tijd en opbergmogelijkheden kunnen er in mijn geval voor zorgen dat sommige relaties wat roestig worden en dat willen we niet natuurlijk.quote:Verandering van spijs doet eten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |