quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kut zooi, hebben ze daar net een leren jas die ik cool vind, is het 1500km rijden![]()
![]()
Oh...is dat nieuw dan??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
het is vierkant, veel te klein, met confronterende spiegels, het heeft een gordijn of een deurtje of 2 deurtjes, en het heet een PASHOKJE!!![]()
Kleding maten met een standaardquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:33 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
sowieso vaag, dat maten gedoe bij die combi's
als ik 1.87 ben en 85 kilo weeg (niet vet, niet mager)..welke maat moet ik dan hebben??
normaal postuur verder, iets breed aan de schouders, geen overdreven lange of korte benen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kut zooi, hebben ze daar net een leren jas die ik cool vind, is het 1500km rijden![]()
![]()
Hij heeft ook 30 delen gemist voordat hij in dit deel posttequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]Wat heb jij een grappige posthistorie.
![]()
Tja, ik werk ook nog wel eens tussen doorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij heeft ook 30 delen gemist voordat hij in dit deel postte![]()
Kijk zelf nog eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Tja, ik werk ook nog wel eens tussen door, maareh, wat is er grappig aan dan? Mijn posthistorie?
ik post alleen in de FOK!Mc topics? of zo? maar niet altijd, omdat ik ook nog andere dingen te doen heb,alleen nu ff nietquote:
D'r ligt nog een heel stuk maagdelijk forum waarin je ook kan en mag baggeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ik post alleen in de FOK!Mc topics? of zo? maar niet altijd, omdat ik ook nog andere dingen te doen heb,alleen nu ff niet
oh dat, nee, ik om hier eigenlijk speciaal voor de FOK!Mc'ersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
D'r ligt nog een heel stuk maagdelijk forum waarin je ook kan en mag baggeren.![]()
Het is niet eng, echt niet.![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
oh dat, nee, ik om hier eigenlijk speciaal voor de FOK!Mc'ers
Ehz, flikorofiel. Check je ongewenste post, want ik heb die mail van circa een maand geleden maar weer naar je gestuurd.quote:
Ja, deze heb ik wel gekregen.. ik zal erover nadenkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehz, flikorofiel. Check je ongewenste post, want ik heb die mail van circa een maand geleden maar weer naar je gestuurd.![]()
Die 60 km zone ben je zelfs met legale snelheden zo doorheenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Jawelmaar ze wil eerst haar auto rijbewijs halen en dan gaat ze voor de motor
dus die is nog wel een paar jaartjes bezig![]()
nog iets ergers![]()
[..]
en wij zijn ook in Achterveld geweestmaar volgens mij hebben we die 60KM zone wel netjes gereden
de zone's die ik gezien heb in ieder geval wel
![]()
kom maar halen, tijd maakt niet uit, je kan ook langs kantoor komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
TR, heb je toevallig donderdagmiddag (of avond) tijd?
Missch kan ik dan die steunophalen
Maar, maar, maar dat is helemaal niet leuk...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
boeiend, prijzen omhoog, en hoppa monoplie positie
In wat voor beroepsgroep zit je dan? En ik zag VWO in je profiel staan, waarom probeer je nu niet alsnog een of andere studie erbij te nemen. Op je 60ste nog een onzeker bestaan lijden en paupersollicitatie's doen bij pauperbaantjes is nou ook niet allesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef hollander172 het volgende:
Maar, maar, maar dat is helemaal niet leuk...![]()
Buiten het feit dat ze er een complete beroepsgroep mee naaien.![]()
Nou ja, verdiende loon misschien wel. Eerst ons zwartmaken en een paar dagen later klanten een mailtje sturen dat ze wat miljoentjes te kort komen.![]()
Ja, op de website van Hein-Gericke staan ze ook apart vermeld in plaats van een combo. Onder Hosen ofzoiets.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:07 schreef BazzieK het volgende:
MoggeIemand die weet of die combo die de gebroeders grimm hebben gekocht ook per deel wordt verkocht?
Miljoentjes?... Hebben jullie nog vacatures staan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar dat is helemaal niet leuk...![]()
Buiten het feit dat ze er een complete beroepsgroep mee naaien.![]()
Nou ja, verdiende loon misschien wel. Eerst ons zwartmaken en een paar dagen later klanten een mailtje sturen dat ze wat miljoentjes te kort komen.![]()
Ik werk nu voor een serviceburo in de zorg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef worldpimber het volgende:
In wat voor beroepsgroep zit je dan? En ik zag VWO in je profiel staan, waarom probeer je nu niet alsnog een of andere studie erbij te nemen. Op je 60ste nog een onzeker bestaan lijden en paupersollicitatie's doen bij pauperbaantjes is nou ook niet alles
Zat maar reken je niet rijk, die miljoentjes zijn in de min en alle miljoentjes die wij "hebben" zijn niet voor ons bestemd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Miljoentjes?... Hebben jullie nog vacatures staan?
Bedrijf had in om het even welke sector kunnen zittenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
als je voor het geld gaat moet je niet in de zorg gaan werken(hebben ze je dat niet verteld op school?)
Hmm zie dat er een winkel in eindhoven zit, ga daar wel een keer kijken dan. Wazige duitse sitequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef worldpimber het volgende:
Celtic
Beetje vage site, beetje rondzoeken naar Celtic dus...
Gemaakt door switch ofzo?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
Deze beugels heb ik trouwens voor op de motor
[afbeelding]
[afbeelding]
humm.. mijn miljoentjes bel ging alweer op het verkeerde moment afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zat maar reken je niet rijk, die miljoentjes zijn in de min en alle miljoentjes die wij "hebben" zijn niet voor ons bestemd.
Verzekeraars en uitbetalen is geen goeie combi.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet erg goed uit, nu nog een 12 'o clock bar en een deuk in de bovenkant van je tank, extra remhandel aan de linkerkant voor de bediening van de achterrem, kuipen eraf en dan kan je gaan stunt(el)enquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:54 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:01 schreef BazzieK het volgende:
Gemaakt door switch ofzo?
Er zit 1 stang door de kuipen heen langs de motor naar de andere kant, dan nog dat bevestigingspunt achter waar ook mijn middenbok voor wordt gebruikt en 1 plek zit op de zijkant van het frame waar je dat valblokje ziet zitten. Op dat punt is een "oog" fabriek af gelast op het frame als bevestigingspunt voor de kuip.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef hollander172 het volgende:![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met beschadigingen aan je frame door deze beugels?![]()
Dan doel ik dus niet op verkeerd monteren oid.![]()
![]()
12 o'clock in de toekomst misschienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:08 schreef TR_Roadkill het volgende:
ziet erg goed uit, nu nog een 12 'o clock bar en een deuk in de bovenkant van je tank, extra remhandel aan de linkerkant voor de bediening van de achterrem, kuipen eraf en dan kan je gaan stunt(el)en
Duur?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]Knap staaltje las, zaag en buigwerk
Kleurtje is toevallig ook mooi.
100 euro.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Duur?Vind het zelf ook wel interessant aangezien ik em ongetwijfeld ooit nog eens ga neerleggen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
100 euro.
Te gebruiken als n00biestroll valbeugels: ik weet het niet![]()
Ik heb ze er zelf ook naar de megameet af gehaald. Misschien sloop je er eerder je frame mee met een crash op hoge snelheid of krijg je een stang door je dijbeen, daaromquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal het wel eens een keer vragen. Zou het uberhaupt wel passen op mijn hok?
Kan wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm.. mijn miljoentjes bel ging alweer op het verkeerde moment af
* potentiële miljoenenbaan weer doorstreept
Tja, lijkt me dat het toch geen kwaad kan of ben ik nu gekquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb ze er zelf ook naar de megameet af gehaald. Misschien sloop je er eerder je frame mee met een crash op hoge snelheid of krijg je een stang door je dijbeen, daaromEn het past wel op je kippenhok, hij maakt ze namelijk op maat... er zit geen design achter.
Dit was ook gewoon puur kappen eraf halen en kijken waar we het aan kunnen bevestigen.
Of je neemt er een barreltje bij voor een paar honderd euri om daarmee te stunten, zodat het niet boeit als je ermee gaat sjoelen ...quote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan wel.
1) je komt in dienst (enkel nodig voor toegang tot alle systemen)
2) verdiept je in de data van de payday's.
3) veranderd net voor payday het rekeningnummer naar die van jezelf![]()
4) sluist centen door naar een rekening in een bananenland.![]()
5) boekt reisje naar een land wat geen uitleveringsovereenkomst met Nederland heeft.![]()
Niet meer terugkomen hier en je leeft als God in eh Zuid Amerika ofzo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |