Thx slaap lekker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was in dit topic
Ik ga slapen, trusten![]()
met dat bankstelquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Deze al bekend hierHeb hem al 283 keer bekeken
![]()
![]()
Mij valt die ZXR meer op eigenlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:42 schreef bwt het volgende:
en ze blijft lachen
http://www.dekleef.nl/graphix/mfmm/IMG_2711.JPG
sowieso vaag, dat maten gedoe bij die combi'squote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kudt, niet meer in mijn maat verkrijgbaar![]()
Kut zooi, hebben ze daar net een leren jas die ik cool vind, is het 1500km rijdenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Motodrome![]()
Dat is vlakbij mij, kom er zo nu en dan wel eens![]()
het is vierkant, veel te klein, met confronterende spiegels, het heeft een gordijn of een deurtje of 2 deurtjes, en het heet een PASHOKJE!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:33 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
sowieso vaag, dat maten gedoe bij die combi's
als ik 1.87 ben en 85 kilo weeg (niet vet, niet mager)..welke maat moet ik dan hebben??
normaal postuur verder, iets breed aan de schouders, geen overdreven lange of korte benen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kut zooi, hebben ze daar net een leren jas die ik cool vind, is het 1500km rijden![]()
![]()
Oh...is dat nieuw dan??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
het is vierkant, veel te klein, met confronterende spiegels, het heeft een gordijn of een deurtje of 2 deurtjes, en het heet een PASHOKJE!!![]()
Kleding maten met een standaardquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:33 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
sowieso vaag, dat maten gedoe bij die combi's
als ik 1.87 ben en 85 kilo weeg (niet vet, niet mager)..welke maat moet ik dan hebben??
normaal postuur verder, iets breed aan de schouders, geen overdreven lange of korte benen
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kut zooi, hebben ze daar net een leren jas die ik cool vind, is het 1500km rijden![]()
![]()
Hij heeft ook 30 delen gemist voordat hij in dit deel posttequote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]Wat heb jij een grappige posthistorie.
![]()
Tja, ik werk ook nog wel eens tussen doorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij heeft ook 30 delen gemist voordat hij in dit deel postte![]()
Kijk zelf nog eens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:54 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Tja, ik werk ook nog wel eens tussen door, maareh, wat is er grappig aan dan? Mijn posthistorie?
ik post alleen in de FOK!Mc topics? of zo? maar niet altijd, omdat ik ook nog andere dingen te doen heb,alleen nu ff nietquote:
D'r ligt nog een heel stuk maagdelijk forum waarin je ook kan en mag baggeren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ik post alleen in de FOK!Mc topics? of zo? maar niet altijd, omdat ik ook nog andere dingen te doen heb,alleen nu ff niet
oh dat, nee, ik om hier eigenlijk speciaal voor de FOK!Mc'ersquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
D'r ligt nog een heel stuk maagdelijk forum waarin je ook kan en mag baggeren.![]()
Het is niet eng, echt niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |