quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste plan
Teffuszooi, heb helemaal geen zin in dit geziek. Het scheelt dat ik weet waar de verkoper woontDat worden dus brandbommen en stenen als het nie
t goed komt![]()
Eej Opm, hows lifequote:
life is busyquote:
damn indeedquote:Damn voetbal begint![]()
Lukt via het menu de camera aanzetten wel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste plan
Teffuszooi, heb helemaal geen zin in dit geziek. Het scheelt dat ik weet waar de verkoper woontDat worden dus brandbommen en stenen als het nie
t goed komt![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MM was okeindelijk weer een meet, die eigenlijk achteraf gezien suckte qua meet maar op de dag zelf wel erg gezellig was
![]()
piczzquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Zo, kom net terug van flinke misdragingen op de motor![]()
mwah, stunten gemist, geen route gereden, eigenlijk alleen gezeliig ge-quote:![]()
Waar heb jij het nu weer over.
wmb in Arnhemquote:Oh ja, BBQ plannen rond midden juniGeen gelul meer
Huis is bewoonbaar maar nooit klaar geloof ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
life is busyzit nu ook in de boeken na een werkdag van bijna 10 uur
[..]
damn indeeddenk dat ik de 2e helft wel kan zien
MM was okeindelijk weer een meet, die eigenlijk achteraf gezien suckte qua meet maar op de dag zelf wel erg gezellig was
![]()
en how is your lifehuis al klaar? --> zie mijn eerdere post over Gringo's en BBQ's
![]()
Nope, zelfde symptonenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lukt via het menu de camera aanzetten wel?
Zondag 11/18 juniquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piczz
[..]
mwah, stunten gemist, geen route gereden, eigenlijk alleen gezeliig ge-[afbeelding][afbeelding]-ed
maar dat was wel gezellig, zoals ik zei![]()
[..]
wmb in Arnhem
Wnr ga je weer rijdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Makster het volgende:
Huis is bewoonbaar maar nooit klaar geloof ik
Nee ik heb vertaalwerk, dus ik heb gisteren en vandaag zitten werken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
BBQ verslag:
We hadden een stout konijn wat altijd rondsprong & een BBQ klaarstaan.
Het stout konijn heb ik vervangen door een lief konijn wat wel stil kon staan.
En zo werd het stout konijn een lekker konijn, niet Jamie Olliver stylie maar Rib-i stijl, vooral vlees![]()
[..]
Heb jij nog met Mercy gereden, was mooi om te zien hoe hij over de dijken gleed![]()
Ik heb begrepen dat Gawaine het nog een tandje harder kan
Door oranje gereden? Opgetrokken tot 7000rpm? Voetganger op zebrapad geen voorrang gegeven? Achterwiel laten slippen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Zo, kom net terug van flinke misdragingen op de motor![]()
Nee, ik heb 5 km/u te hard geredenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door oranje gereden? Opgetrokken tot 7000rpm? Voetganger op zebrapad geen voorrang gegeven? Achterwiel laten slippen?
Mij maakt het niet uit, ik haal het vlees alleen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piepels, geef ff aan of je wilt komen en zoja 11 of 18
aanmeldingen --> opm at post punt com![]()
primaquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Mij maakt het niet uit, ik haal het vlees alleen.
Hoezo zou dat niet gaan?Gaat hartstikke goed hier hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Dat jullie uberhaupt nog posts weten te plaatsen nu.
OOk deze is vast mislukt.
Plan was om zat de Motard te beklimmen, vergeten dat ik zaterdag ook mag werkenquote:
Een bed is gemaakt om te slapenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, genoeg gedaan voor vandaag
duik me nest in en ga fùttbøll kijken![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
BBQ verslag:
We hadden een stout konijn wat altijd rondsprong & een BBQ klaarstaan.
Het stout konijn heb ik vervangen door een lief konijn wat wel stil kon staan.
En zo werd het stout konijn een lekker konijn, niet Jamie Olliver stylie maar Rib-i stijl, vooral vlees![]()
die zag ik ook staan... mooi dingquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:40 schreef Makster het volgende:
Of dit
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/133479/1
alleen dan een 1000 CC Twin erin
Meestal slaap ik ook zo als ik daarin lig.quote:
Dan garantie claimen.quote:
Ga meestal pas naar bed als ik slaap heb en wordt pas weer wakker als ik wakker wordt(inderdaad,zet geen wekker),maar als ik eenmaal in bed lig,ben ik ook zo weg.TV kijken doe ik eigenlijk per defenitie al weinig,vooral omdat er weinig te zien is,dus als ik eenmaal in bed lig ben ik ook zo weg(voor een uur of 3 en dat 2 xquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Meestal slaap ik ook zo als ik daarin lig.![]()
Maar laatst heb ik ontdekt dat het best lekker is om 's avonds even in bed TV te kijken. Maar ja ergens aan het einde van de uitzending val ik dan alsnog in slaap.![]()
W00000000000t omfg lmao fcking 1337 !!!!111!!!!11111quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik heb 5 km/u te hard gereden![]()
D:D:D : D:D
:D
: D:D:D: ::D
!!1~~`1eindszwei\
Met normaal meeposten is een rentree iets makkelijker.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
W00000000000t omfg lmao fcking 1337 !!!!111!!!!11111ROFL PANTOFFEL!
Als je het tegen mij hebt, adem in, adem uit, bekijk je recente reacties nog eens, adem in, adem uit, adem in , adem uit, bekijk ze nog eens, adem in, adem uit, adem in, adem uit, analyseer ze nog eens, adem in, adem uit, adem in, adem uit.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Rie, mailen gaat je ook maar moeilijk of mondjesmaat af.
Als je geen zin hebt is het ook prima hoor.![]()
Wanneer gaan die buitenbanen bij jullie open ook alweer?Dat lijkt me echt fantastisch met het huidige weer.
Garantie it isquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan garantie claimen.Dit moet ie namelijk wel gewoon doen of je schuifje nou dicht zit of niet.
![]()
Over beeldmateriaal gesprokenkreeg geheel onverwacht van iemand uit mijn contactlijst dat pleurisfilmpje van die vroeg volwassen nymf.
Eerst twijfelde ik even aan de waarde die ik aan deze persoon moest hechten na deze actie maar hij verzekerde me dat het enorm meeviel.
Dat daar nu 4 minderjarigen voor vastzitten.![]()
Ja ze is duidelijk herkenbaar en ja je ziet wat bloot maar joepie....
![]()
Ik had het nooit moeten bekijken.![]()
quote:
Like i care..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef richardgie het volgende:
En rietvaerder,ik heb voor alsnog geen hekel aan je,laat dat zo blijven.
en DAT is juist het probleemquote:
Zou niet weten waar van maar goed.quote:
Uhm,ja,nu je het zo schrijft kan ik me de "verwarring" voorstellen ja,lijkt inderdaad verdacht veel op elkaar.Maar mijn voornaam is Richard dus dan is Rie eigenlijk wel redelijk voor de hand liggend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, ik snap 'm nu.. Rie > RichardgieDacht dattie ut tegen mij had
Okee dan staat 3 juni.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mail inderdaad vrij weinig ,maar 3 Juni staat wat mij betreft.Dan kunnen we altijd nog een afspraak maken om eens in Baarn te komen,of eventueel op de 100 m.op de Leusder-heide,en volgens mij gaan de buitenbanen rond deze tijd weer open.Exacte datum weet ik niet,omdat ik er ook vrij weinig kom,en het niet in mijn "portefeuille" zit,ben nu opgezadeld met de Web-site
.Is inderdaad nogal discutabel ja,ik en web-site's,maar hoef alleen maar te beslissen of iets er op mag of niet.
Dat krijg je vanzelf.quote:En rietvaerder,ik heb voor alsnog geen hekel aan je,laat dat zo blijven.
Ik ga het weer proberen, ik snap niet dat Worldpimber wel mail heeft ontvangenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Probeer te mailen, voor verdere communicatie is het wel handig als ik weet dat jouw mails aankomen
Als het echt niet lukt gaan we de oorzaak zoeken
Oh een 14 jarig heeft zich (hoe onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Makster het volgende:
En minderjaringe nymfenWat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het ga je goed en ik hoop je in een te snel genomen flauwe bocht een stevige berk of eik toe.![]()
Ben je meteen van het stotteren af.![]()
Wel raar ja, je reageert gewoon op het mailtje dat ik je had gestuurdquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga het weer proberen, ik snap niet dat Worldpimber wel mail heeft ontvangen![]()
Ik niet want hij heet gewoon Stephan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Uhm,ja,nu je het zo schrijft kan ik me de "verwarring" voorstellen ja,lijkt inderdaad verdacht veel op elkaar.Maar mijn voornaam is Richard dus dan is Rie eigenlijk wel redelijk voor de hand liggend.
Zo, eerst even wat pics gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |